Для підвищення пізнавальної активності учнів на уроках історії необхідно використовувати ряд найрізноманітніших форм роботи. Тому саме кросворди дають можливість або систематизувати знання учнів, або використати їх як випереджальне завдання, або для перевірки знань з певної теми.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
5 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонтали: |
По вертикали: |
2.Місце народження Беніто Муссоліні. (Предаппіо) 3.Освіта, яку Беніто отримав у 1901 р. ( вчитель) 4. Країна, до якої Муссоліні ємігрував у 1902 р.(Швейцарія) 6. Скільки посад одночасно міг очолювати Муссоліні? (сім) 10.Національність Муссоліні. ( італієць) 11. Течія, яка стала для італійців символом сили та порядку.( фашизм) |
1.Море, яке Беніто хотів називати «нашим морем».( середземне) 5.Ім‘я сина Муссоліні . ( Вітторіо) 7. Ім‘я дочки Муссоліні.( Едда) 8.Один із соратників Муссоліні по політичним поглядам. (Гітлер) 9. Що в перекладі означає «дуче». Як інколи називали Муссоліні? (провідник) |