До § 1. Що таке Історія?
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
4. Літописець, автор літопису «Повість минулих літ»
5. Муза історії.
До § 2. Як пов’язані історія і час?
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
6. Вид годинника
7. Послідовний список днів усього року на місяці і тижні.
До § 3. Як пов’язані історія і простір?
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
До § 4. Що таке речові історичні джерела?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
5 |
6 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Поновлення пам’яток культури, раніше втрачених чи зіпсованих.
По вертикалі:
1. Етнографічне джерело
2. Спеціальні заклади, де зберігаються речові історичні джерела.
3. Предмети, речі, витвори мистецтва, що демонструються на виставках.
4. Писемні джерела.
5. Писемні джерела.
6. Етнографічні джерела.
7. Дрібне промислове виробництво, що ґрунтується на ручній праці.
8. Зображувальні чи візуальні джерела.
9. Етнографічні джерела.
10. Зображувальні чи візуальні джерела.
До § 6. Чому писемні джерела важливі для вивчення Історії?
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
1 |
|
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
4 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Спеціально оброблена шкіра домашніх тварин, на якій писали в давнину
По вертикалі:
1. Матеріал для письма, зроблений зі стебла багаторічної водяної рослини
2. Перський цар, який хотів підкорити скіфів.
3. Писемне джерело.
4. Збірки документів, а також місця, де зберігаються, упорядковуються і вивчають письмові документи.
5. Особисті спогади людей.
6. У давній Русі писали на верхньому шарі кори берези.
До § 7. Чому мова є джерелом знань про минуле?
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
По вертикалі:
По горизонталі:
1. 2. 4. – Слова, пов’язані з історією Київської Русі.
3. 7. – Слова, пов’язані з історією козацтва.
5. Слово, яке прийшло до нас з французької мови.
6. Голландське слово, яке з’явилося в українській мові у XVIII столітті.
До § 8. Про що можна дізнатись з географічних назв?
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По вертикалі:
По горизонталі:
1. Наука, що вивчає походження, значення та історичний розвиток географічних назв.
2. Назва з’явилася від об’єднання ремісників однієї професії.
3. 5. – Назва вулиці, відповідно до народів, які на ній проживали.
4. Річка, назва якої розшифровується як глиняна річка.
6. Назва місто, яке заснував Данило Галицький для свого сина.
До § 10. Про кого розповідає історія?
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По вертикалі:
1. Великий українець, лікар.
По горизонталі:
1. Група людей у суспільстві, які мають схожі заняття та становище, закріплені законом права та обов’язки.
2. Устрій суспільства, за яким рішення приймаються спільно, на основі думки більшості.
3. Автор твору «Історія запорізьких козаків»
4. Найвидатніша особистість українців, князь.
5. Велика група людей, яка живе на певній території і відрізняється від суспільства мовою, культурою і способом життя.
6. Великий українець, тренер.
До § 11. Що називають історичними подіями і явищами?
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
По вертикалі:
1. Сучасне місто.
По горизонталі:
1. Назва нашої залізничної станції.
2. Місто, в якому було відкрито першу в Україні музичну школу.
3. Те, що відбулося з людьми в минулому в певний час.
4. 7. 11. Міста, в яких в XVIII столітті почали діяти колегіуми.
5. Цю назву вперше було вжито у писемному джерелі 1187 році.
6. 10. Міста, між якими діє перша залізниця з використанням паровозів з 1861 року.
7. 12. Міста, між якими в 1865 році зроблено залізницю.
8. Країна, в якій започатковано залізниці, де в 1825 році проїхав перший потяг з паровозом попереду.
До § 12. Як жили давні мешканці України.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Місто, засноване греками, існує і до нині на території міста Керч.
По вертикалі:
1. Бог грому і блискавки.
2. Переміщення людей на інші території зі змінами місця проживання на тривалий час.
3. Група європейських народів, об’єднаних спільним походженням та близькістю мови.
4. Держава в І тисячолітті, її народ мав тісні відносини зі слов’янами.
5. Давні мешканці України, залишки їхнього поселення на Київщині віднайшов археолог В. Хвойка.
6. Народ, який заснував свої міста узбережжі Чорного моря.
7. Богиня води і родючості.
8. Нагрудна прикраса.
9. Місто, засноване греками, існує і до нині на території сучасного Севастополя.
10. Археолог, який відкрив поселення давніх українців біля села Трипілля.
До § 13. Чим уславились князі Київської Русі.
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
1 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
2 |
3 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Князь, якого за великі справи називали Мудрим.
По вертикалі:
1. Назва народів, що проживали на Скандинавському півострові.
2. Жителі Русі.
3. Князь ІХ століття.
4. Князь, якому належить виклик «Іду на вас».
5. Княгиня, мати Святослава.
6. Вперше київському літописі в 1187 році жито цю назву.
7. Брат Кия.
До § 14. Як українське козацтво
прославилось у битвах і походах.
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
8 |
|
1 |
|
|
|
5 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Як називалось ханство, створене у XV столітті, яке нападало на українські землі.
По вертикалі:
До § 15. Якими були місто і село в Україні у XVII-XVIII столітті.
|
1 |
|
3 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
2 |
|
4 |
5 |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
6 |
7 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
1. Що влаштовували селяни і городяни для обміну і продажу продукції?
2. 5. Нові міста, засновані у XVII столітті на Слобідській Україні.
3. Споруда у центрі кожного села і міста.
4. Назва жителів міста.
6. Центром селянської хати завжди була…
7. Місто-порт на Південній Україні, засноване у XVIIІ столітті.
8. Невелике поселення, більшість мешканців якого займається землеробством і домашнім тваринництвом.
9. Місто, засноване в княжні часи.
До § 16. Як відкриття Харківського університету сприяло розвитку української культури.
|
|
2 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
1 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
До § 17. Які події називають українською революцією.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
7 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
1. Керівник Української центральної влади.
2. Поворот, зміни.
3. Назва нашого селища.
4. Документи Центральної ради (закони).
5. Один з очільників Української Народної республіки.
6. Назва політичної партії на чолі з Володимиром Леніним.
7. Столиця України.
8. Автор вірша «На майдані коло церкви»
До § 18. Чому війна залишається в пам’яті українського народу.
|
|
|
|
|
5 |
|
7 |
|
9 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
6 |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Місто-герой.
По вертикалі:
До § 19. Коли і як утворилась сучасна українська держава.
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
4 |
5 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
До § 21. Чому храми та ікони є пам’ятками історії України.
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
7 |
8 |
|
|
|
1 |
|
3 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Собор, що носить пам'ять про перемогу руських військ над кочівниками.
По вертикалі:
1. Мальоване або різьблене зображення Ісуса Христа.
2. Розпис спеціальною фарбою на вологому тиньку ( штукатурці).
3. Перший і найславетніший з відомих давньоруських іконописців.
4. Зображення чи візерунок, виконані з кольорового скла, каменю та інших матеріалів.
5. З грецької « багатолюдний монастир»
6. Всесвітня організація освіти, науки та культури при Організації Об’єднаних Націй ( ООН)
7. З XVII століття Києво-Печерська лавра стала центром…
8. Найвище піднесення Лаврської друкарні пов’язано з іменем Петра…
До § 22. Що давні книги та мініатюри розповідають про минуле.
|
|
|
|
|
|
5 |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
3 |
4 |
|
6 |
|
8 |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Збірник ХІ століття, в якому містилися релігійні тексти, настанови для князів і портрет самого Святослава.
По вертикалі:
1. Яскраво оздоблена велика літера.
2. Книга, видана Іваном Федоровим у Острозі.
3. Одна з найменших книжок у світі, створена Миколою Сядристим.
4. Перша книга І.Федорова, видана у 1553 році.
5. Першодрукар.
6. Окраса книг, невеликі за обсягом художні твори в рукописах, книгах, на полотні.
7. Творець унікальних книжок-мініатюр.
8. Перший друкований підручник на українських землях.
До § 23. Яку роль в історії відігравали замки і палаци.
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
6 |
7 |
|
1 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
1. Укріплена будівля, яка поєднує житлові та оборонні споруди.
2. Наука та мистецтво проектування і спорудження будівель.
3. Палац у Києві.
4. Столиця Кримського ханства.
5. Укріплені зовнішніми вагами споруди, що мають військово-оборонне значення.
6. Наша станція.
7. Територія у Європі, назва якої перекладається як «Земля замків».
До § 24. Які історії можуть розповісти вулиці та площі.
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
3 |
4 |
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
1.Перший в Україні 12-поверховий
готель.
2. Вулиця у місті Нью-Йорк у США.
3. Вулиця вздовж річки чи великої водойми.
4. Відкрите незабудоване місце у населеному пункті, оточене будівлями або зеленими насадженнями.
5. Вулиця, що має посередині широку алею, обсаджену деревами.
6. Наша річка.
7. Простір у населеному пункті, обмежений з двох боків будинками і призначений для ходіння та проїзду транспорту.
8. Старовинна площа у Львові.
До § 25. Чому парки і сади є культурним надбання України.
|
|
1 |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
6 |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
1. Природний або штучно створений, горизонтальний чи злегка нахилений уступ на скелі, який використовується для сільськогосподарських, паркових робіт.
По вертикалі:
1. Неглибока печера з широким входом.
2. Унікальний парк у Парижі.
3. Благодійник і патріот, господар Качанівки.
4. Заповідник на Чернігівщині.
5. Парк у місті Умань, що на Черкащині.
6. Місто, де знаходиться парк Софіївка.
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Т |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
Ь |
|
||||||||||
|
|
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
І |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Щ |
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
И |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1