Кросворди можна використати для активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні розділу "Клітинний рівень організації життя" на уроках біології в 10-му класі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: |
По вертикалі: |
2. Пластичний обмін (асиміляція). 3. Перший етап синтезу білка (транскрипція). 4. Обмін речовин та енергії (метаболізм). 6. Складова клітинного центру (центріоль). 7. Особливий спосіб утворення статевих клітин – гамет (мейоз). 12. Група рибосом (полісома). 14. Дрібні кільцеві ДНК у цитоплазмі прокаріот (плазміди). |
1. Енергетичний обмін (дисиміляція). 5. Повернення цитоплазми клітин рослин у вихідний стан (деплазмоліз). 8. Клітинний каркас (цитоскелет). 9. Пластиди, що впливають на забарвлення плодів (хромопласти). 10. Мембранна бульбашка (пероксисома). 11. «Енергетична станція» клітини (мітохондрія). 13. Основна складова структура ядра (хромосома). |