КТК всесвітня історія 9 клас

Про матеріал
Календарно - тематичне планування всесвітня історія 9 клас.За новою програмою
Перегляд файлу

 

з/п

Дата

Тема уроку,

 зміст навчально –пізнавальної діяльності

Примітка

9- А    

9- Б

 

 

 

1.

 

 

Вступ. Ознайомлення учнів із завданням, структурою курсу. Періодизація Нової історії

 

 

Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН

з/п

Дата

Тема уроку,

 зміст навчально –пізнавальної діяльності

Примітка

9- А    

9- Б

 

 

 

2.

 

 

 Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

Французька революція кінця XVIII ст.

 

3.

 

 

Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт.

4.

 

 

Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз.

Практичне заняття

на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції.

5.

 

 

Узагальнення .

Тематичне оцінювання

 

Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І

НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)

з/п

Дата

Тема уроку,

 зміст навчально –пізнавальної діяльності

Примітка

9- А    

9- Б

 

 

 

6.

 

 

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя.

 

7.

 

 

Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя.

8.

 

 

Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

9.

 

 

Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів».

10.

 

 

Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. Об’єднання Німеччини та Італії.

11.

 

 

Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

12.

 

 

 Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці

13.

 

 

Практичне заняття

на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху

14.

 

 

Узагальнення .

Тематичне оцінювання.

 

Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХСТ. ПРОБУДЖЕННЯ  АЗІЇ

з/п

Дата

Тема уроку,

 зміст навчально –пізнавальної діяльності

Примітка

9- А    

9- Б

 

 

 

15.

 

 

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

 

16.

 

 

Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо

17.

 

 

Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики».

18.

 

 

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.

19.

 

 

Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.

20.

 

 

«Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи

21.

 

 

.Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

22.

 

 

 «Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція. Спроби модернізації Османської імперії.

23.

 

 

Практичне заняття укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії.

24.

 

 

Узагальнення .

Тематичне оцінювання.

 

Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.).

з/п

Дата

Тема уроку,

 зміст навчально –пізнавальної діяльності

Примітка

9- А    

9- Б

 

 

 

25.

 

 

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.

 

26.

 

 

Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.

27.

 

 

Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

28.

 

 

 Практична робота простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме.

 

Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ

 (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

з/п

Дата

Тема уроку,

 зміст навчально –пізнавальної діяльності

Примітка

9- А    

9- Б

 

 

 

29.

 

 

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.

 

30.

 

 

Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво

31.

 

 

 Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.

32.

 

 

Практична робота  підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»;зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва

33.

 

 

Узагальнення .

Тематичне оцінювання .

 

 

Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ,

ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ

з/п

Дата

Тема уроку,

 зміст навчально –пізнавальної діяльності

Примітка

9- А    

9- Б

 

 

 

34.

 

 

 «Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики. Особливості української історії ХІХ ст.

 

35.

 

 

Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст

 

doc
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
1733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку