№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
9- А |
9- Б |
|
|
|
1. |
|
|
Вступ. Ознайомлення учнів із завданням, структурою курсу. Періодизація Нової історії |
|
Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
9- А |
9- Б |
|
|
|
2. |
|
|
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва). Французька революція кінця XVIII ст. |
|
3. |
|
|
Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. |
|
4. |
|
|
Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз. Практичне заняття на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції. |
|
5. |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І
НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
9- А |
9- Б |
|
|
|
6. |
|
|
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя. |
|
7. |
|
|
Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя. |
|
8. |
|
|
Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. |
|
9. |
|
|
Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. «Весна народів». |
|
10. |
|
|
Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських народів. Об’єднання Німеччини та Італії. |
|
11. |
|
|
Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|
12. |
|
|
Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці |
|
13. |
|
|
Практичне заняття на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху |
|
14. |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання. |
Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХСТ. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
9- А |
9- Б |
|
|
|
15. |
|
|
Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. |
|
16. |
|
|
Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо |
|
17. |
|
|
Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики». |
|
18. |
|
|
Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. |
|
19. |
|
|
Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона. |
|
20. |
|
|
«Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи |
|
21. |
|
|
.Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах. |
|
22. |
|
|
«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція. Спроби модернізації Османської імперії. |
|
23. |
|
|
Практичне заняття укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії. |
|
24. |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання. |
Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.).
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
9- А |
9- Б |
|
|
|
25. |
|
|
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. |
|
26. |
|
|
Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. |
|
27. |
|
|
Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст. |
|
28. |
|
|
Практична робота простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме. |
Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ
(кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
9- А |
9- Б |
|
|
|
29. |
|
|
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення. |
|
30. |
|
|
Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво |
|
31. |
|
|
Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація. |
|
32. |
|
|
Практична робота підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»;зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва |
|
33. |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання . |
Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ,
ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ
№ з/п |
Дата |
Тема уроку, зміст навчально –пізнавальної діяльності |
Примітка |
|
9- А |
9- Б |
|
|
|
34. |
|
|
«Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики. Особливості української історії ХІХ ст. |
|
35. |
|
|
Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст |