КТП 1 клас НУШ Савченко (навч.грамоти, математика, мистецтво, дизайн і технології)

Про матеріал
Календарне планування уроків у 1 класі НУШ за програмою Савченко. Навчання грамоти - Цепова, Воскресенська Математика - Скворцова, Онопрієнко Мистецтво - Масол Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ - Н. Бібік, Г. Бондарчук
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА  МОВА ( НАВЧАННЯ  ГРАМОТИ)

За  підручником  І. В. Цепова, Н.О.Воскресенська

( 8  годин  на  тиждень)

І  семестр  ( 60 годин)

 

№ п/п

 

Тема  уроку

 

 

Дата

 

Прим

 

Добукварний  період  (18 годин)

 

 

 

1.

Україна – рідний  край.  Державні  символи  України.  Українська  мова.

Част1

Ст.5

 

 

2.

Загальне  ознайомлення  із  зошитом  для  письма (прописами).  Правила  письма:  постава,  розташування  зошита  на  парті  і  ручки  в  руці.  Перевірка  готовності  руки  до  письма.

Част1

Ст.1

 

 

3.

Я – школярка. Я – школяр.  Знайомство.  Звернення.  Рідна  мова.  Правила  спілкування.

Ст.6-7

 

 

4.

Орієнтайія  на  сторінці  зошита.  Формування  графічної  навички  учнів.  Наведення  контурів,  штрихування  і  розфарбування  предметних  малюнків.

Ст.2

 

 

5.

Шкільне  життя.  На  уроці  і  на перерві.  Мова  і  мовлення.  Види  мовлення:  усне (говорю- слухаю),  писемне  (пишу – читаю).

Ст. 8-9

 

 

6.

Орієнтація  на  сторінці  зошита.  Формування  графічної  навички  учнів.  Проведення  «доріжки».  Розфарбування  стрілочок  заданого  напрямку (догори – донизу,  ліворуч – праворуч).

Ст. 3

 

 

7.

У  світі  народних  творів  (скоромовки,  казки).  Виразність  усного  мовлення.  Темп:  швидко,  повільно.  Інтонація :  лагідно,  сердити,  здивовано,  весело,  сумно.

Ст.

10-11

 

 

8.

 

Ознайомлення  з  видами  ліній:  прямі,  ламані,  криві.  Прямі  лінії  різних  напрямів:  горизонтальні,  вертикальні,  похилі.  Формування  умінь  проводити прямі  лінії  заданих  видів  і  напрямків.

Ст.4

 

 

9.

Старі  казки  на  новий  лад.  Розповідь  за  серією  малюнків.  Слово.  Речення.

Ст.12-13

 

 

10.

Ознайомлення  з  основним (робочим) рядком.  Орієнтація  в  рядку: верхня  й  нижня  рядкові  лінії,  середина  рядка.  Виконання  графічних  вправ  у  рядках  наведення  контурів,  штрихування,  самостійне  виконання  графічних  вправ  за  зразком.

Ст.5

 

 

11.

Спортивні  розваги.  Виразність  усного  мовлення.  Сила  голосу:  тихо,  голосно. Слово.  Речення.

Ст.14-15

 

 

12.

Ознайомлення  із  сіткою  зошита  та  його  лініями.  Письмо  прямих  похилих  ліній  різного  розміру  окремо  і  в  поєднанні  з  іншими  елементами.

Ст.6

 

 

13.

Домашні  улюбленці.  Піктографічне  посьмо.  Дорожні  знаки.  Правила  поведінки  на  вулиці.  Слова-  назви  предметів.  Хто?  Що? Робота  з  дитячою  книгою.

Ст.16-17

 

 

14.

Закріплення  уміння  орієнтуватися  в  стінці  зошита  та  його  лініях.  Письмо  прямих  похилих  ліній  із  заокругленням  узнизу  окремо  і  в  поєднанні  з  іншими  елементами.  Розвиток  зв’язного  мовлення.

Ст.7

 

 

15.

Світ  захоплень.  Розповідь  про  послідовність  дій.  Слова – назви  дій  предметів.  Що  робить?  Що  роблять?

Ст.18-19

 

 

16.

Закріплення  уміння  орієнтуватися  в  сітці  зошита  та  його  лініях.  Письмо  прямих  похилих  ліній  із  заокругленням  угорі  окремо  і  в  поєднанні  з  іншими  елементами.

Ст.8

 

 

17.

У  зоопарку.  Опис  предмета  за  питаннями  упізнання  за  ознаками.  Слова – назви  ознак  предметів.  Який?  Яка?  Яке?  Які?

Ст.20-21

 

 

18.

Письмо  прямих  похилих  ліній  із  заокругленнями  вгорі  та  внизу  окремо  і  в  поєднанні.  Формувати  нові  графічні  уміння  прийомом  поєднання  відомого.

Ст.9

 

 

19.

Лісові  тварини.  Переказ  тексту  за  малюнковим  планом.  Слова – помічники.

Ст.22-23

 

 

20.

Письмо  довгих  похилих  ліній  із  петлею  внизу  окремо  і  в  поєднанні.  Закріплення  умінь  писати  вивченні  лінії,  схожі  на  елементи  писемних  літер.

Ст.10

 

 

21.

Спорт  у  нашому  житті.  Спілкування  удвох – діалог.  Поділ  слова  на  склади.  Наголошений  склад.

Ст.24-25

 

 

22.

Письмо  довгих  похилих ліній із петлею  вгорі  окремо  і  в  поєднанні.  Формування  графічних умінь  прийомом  протиставлення.  Закріплення  умінь  писати  вивчені  лінії,  схожі  на  елементи  писемних  літер.

Ст. 11

 

 

23.

У  кожного  свій  талант.  Діалог: привітання,  побажання.  Мовні  і  немовні  звуки.  Звуки  мовлення.

Ст.26-27

 

 

24.

Письмо  овалів  різних розмірів  окремо  і  в  поєднанні  з  іншими  елементами.  Відпрацювання  похилого  зображення  овалу.

Ст.12

 

 

25.

Весела  риболовля.  Розповідь  за  серією  малюнків.  Голосні і  приголосні  звуки.

Ст.28-29

 

 

26.

Письмо  правих  і  лівих  півовалів  різного  розміру.  Формування  графічних  умінь  прийомом  протиставлення.  Закріплення  умінь  писати  вивчені  лінії,  схожі  на  елементи  писемних  літер.

Ст.13

 

 

27.

У  магазині  та  на  ринку. Діалог:  запитання, відповідь.  Тверді  і м’які  приголосні. Робота  з  дитячою  книжкою.

Ст.30-31

 

 

28.

Письмо  короткої  верхньої  петлі  окремо  і  в поєднанні.  Закріплення  умінь  порівнювати  елементи  літер, знаходити  в  них  спільне  і відмінне. Розвиток  зв’язного  мовлення.

Ст.14

 

 

29.

Ми -  підприємливі.  Діалог: прохання, поряда. Звуковий  аналіз  слів.

Ст.32-33

 

 

30.

Письмо  довгої  похилої  лінії  із  заокругленням  унизу  ліворуч  та  прогнутого  плавного  елемента.  Порівняння  початків  написання  і  напрямів  руху  рукипід  час  зображення.

Ст.15

 

 

31.

Електричні  помічники.  Правила  користування  електроприладами.  Звуковий  аналіз  слів.

Ст.34-35

 

 

32.

Закріплення  й  узагальнення  вивченого  матеріалу.

Ст.16

 

 

33.

Узагальнення  виченого.  Перевірка  сформованості  знань  і  умінь.

Ст. 34-35

 

 

34.

Закріплення  й  узагальнення  вивченого  матеріалу.  Перевірки  сформованості  графічних  умінь.

Ст.17

 

 

35.

 

Узагальнення  виченого.  Перевірка  сформованості  знань  і  умінь.

 

 

 

36.

 

 

Закріплення  й  узагальнення  вивченого  матеріалу.  Перевірки  сформованості  графічних  умінь.

 

 

 

 

Букварний  період (70 годин: І сем. – 42 годин)

 

 

 

37.

У  квітковому  магазині. Звук [а],буква А, а. Позначення  твердості  приголосного  звука  в  прямому  складі.

Ст.36-37

 

 

38.

Письмо  малої  та  великої  букви а,А.  Ознайомлення  з  правилом  середнього  відривного  поєднання  літер.  Ознайомлення  з  особливостями  запису  вигуків.

Ст.18

 

 

39.

У  квітковому  магазині. Звук [а],буква А, а. Позначення  твердості  приголосного  звука  в  прямому  складі.

Ст.36-37

 

 

40.

Письмо  малої  та  великої  букви а,А.  Ознайомлення  з  правилом  середнього  відривного  поєднання  літер.  Ознайомлення  з  особливостями  запису  вигуків.

Ст.18

 

 

41.

На  сільському  подвір’ї.  Звук[а],  буква  Я, я.позначення  м'якості  приголосного  звука  в  прямому  складі.

Ст.38-39

 

 

42.

Письмо  малої букви я  та  великих  вивчених  букв   ознайомлення  з  правилом  нижнього  безвідривного  поєднання  літер.

Ст.19

 

 

43.

  На  ігровому  майданчику.  Звук [о],  буква О, о.  позначення  твердості  приголосного  звука  в  прямому  складі.  Робота  з  дитячою  книжкою.

Ст.40-41

 

 

44.

Письмо  молої  та  великої  букви О,о.  відпрацювання  середнього  та  нижнього  поєднань  літер.  Закріплення  умінь записувати  вигуки. Розвиток  зв’язного  мовлення.

Ст.20

 

 

45.

Улюблені  ігри. Звук[у],  буква  У,у.  позначення  твердості  приголосного  звука  в  прямому  складі.

Ст.42-43

 

 

46.

Письмо  молої  букви у,У.  ознайомлення  з  правилом  верхнього  безвідривного  поєднання  літер.  Закріплення  умінь  записувати  вигуки.

Ст.21

 

 

47.

Святковий  салют.  Звук [у],  буква  Ю,ю.  позначення  м’якості  приголосного  звука  в  прямому складі.

Ст.44-45

 

 

48.

Письмо  молої  букви ю.  ознайомлення  з  правилом  верхнього  безвідривного  поєднання  літер.  Закріплення  умінь  записувати  вигуки.

Ст.22

 

 

49.

Закріплення  звукових  значень  вивчених  літер.  Удосконалення  вмінь,  здійснювати  звуковий  аналіз  слів,  повторення  вивчених  букв,  читання  з  ними  складів,  слів,  текстів.  Формування  читацьких  умінь.

Ст.36-45

 

 

50.

Закріплення  умінь  зображувати  вивчені  писемні  букви.  Навчання  списувати  з  друкованого  шрифту.

Ст.23

 

 

51.

Пригоди  хлопчиків.  Звук [и],  буква и.  позначення  твердості  приголосного  звука  прямому  складі.

Ст.46-47

 

 

52.

Письмо  малої  букви  и.  закріплення  використовувати  верхнє  і  середнє  поєднання  літер  та  записувати  вигуки.

Ст.24

 

 

53.

Шкільна  вистава.  Звук [і],  букви І,і.  Позначення м’якості  приголосного  звука  в  прямому  складі.

Ст.48-49

 

 

54.

Письмо  малої  букви і.  Закріплення  використовувати  верхнє  і  середнє  поєднання  літер  та  записувати  вигуки.

Ст.25

 

 

55.

Шкільна  вистава.  Звук [і],  букви І,і.  Позначення м’якості  приголосного  звука  в  прямому  складі. Робота  з  дитячою  книжкою.

Ст.48-49

 

 

56.

Письмо  великої  букви І.  Закріплення  використовувати  верхнє  і  середнє  поєднання  літер  та  записувати  вигуки. Розвиток  зв’язного  мовлення.

Ст.25

 

 

57.

Екзотичні  тварини.  Звуки[е],  буква Е,е.  позначення  твердості  приголосного  звука  в  прямому  складі.

Ст.50-51

 

 

58.

Письмо  малої  букви е.  закріплення  умінь  використовувати  верхнє  і  середнє  поєднання  літер.  Упізнавання  слів  за  предметними  малюнками,  частковий  звуко-буквений  аналіз.  Наведення  літер  у  словах.

Ст.26

 

 

59.

Закріплення  звукових  значень  вивчених  літер.  Удосконалення  здійснювати  звуковий  аналіз  слів,  повторення  вивчених  букв,  читання  з  ними  складів,  слів,  текстів.  Формування  читацьких  умінь.

Ст 46-51

 

 

60.

Письмо  великої  букви Е.  закріплення  умінь  використовувати  всі  види  поєднання літер  та  записувати  вигуки.

Ст.27

 

 

61.

У  перукарні. Звук [р],  буква Р,р.

Ст. 52

 

 

62.

Письмо  молої  букви р,  складів  і  слів  із  нею.  Ознайомлення  з  правилами  списування  речення.

 Ст.28

 

 

63.

Прилади – помічники.  Закріплення  звукових  значень  букви р  читання  з  нею.

Ст.53

 

 

64.

Письмо  великої  букви  Р  і  вигуків  з  нею.

Ст.29

 

 

65.

Дитячі  мрії.  Звуки [м] [м’],  буква М, м.

Ст.54

 

 

66.

Письмо  малої  букви м,  складів  і  слів  із  нею.  Відпрацювання  нижнього  поєднання  літер.  Аналіз  і списування  речення.

Ст.30

 

 

67.

Відпочинок  на  морі.  Закріплення  звукових  значень  букви м,  читання  з  нею.

Ст.55

 

 

68.

Письмо  великої  букви М,  складів  із  нею.  Аналіз  і  списування  речень.  Повторення  вивчених  літер.

Ст.31-33

 

 

69.

Дні  тижня.  Звуки [в], [в’],  букви В, в. Робота  з  дитячою  книжкою.

Ст.56

 

 

70.

Письмо  малої  букви  в  закритої  та  відкритої  конфігурації.  Поєднання  букви  з  іншими  у  складах.  Запис  слів  і  речень. Розвиток  зв’язного  мовлення.

Ст. 34

 

 

71.

  Вареники  від  Валерика.  Закріплення  звукових  значень  букви в,  читання  з  нею.

Ст.57

 

 

72.

Письмо  великої  букви В.  запис  слів  і  речення.  Повторення  правила  написання  імен  людей  із  великої  літери.

Ст.35

 

 

73.

Відпочинок  у  Буковелі.  Звук [л] [л’],  буква  Л, л.

Ст.58

 

 

74.

Письмо  малої  букви л,  складів  і  слів  із  нею.  Відпрацювання  нижнього  поєднання  літер.  Синтетична  вправа  з  додаванням  літер  у  слова (маляр,  муляр).

Ст.36

 

 

75.

Телефонні  розмови.  Закріплення  звукових  значень  букви Л л,  читання  з  нею.

Ст.59

 

 

76.

Письмо  великої  букви Л,  складів  і  слів  із  нею.  Інтонування  і  запис  питального  речення.

Ст. 37

 

 

77.

Таємниця  космосу.  Звуки [н] [н’],  буква Н, н.

Ст.60

 

 

78.

Письмо  малої  букви н,  складів  із  нею.  Запис  слів  і  речення.  Читання  і  запис  анаграм (нора,  рано).

Ст.38

 

 

79.

Маленькі  майстрині.  Закріплення  звукових  значень  букви н,  читання  з  нею.

Ст. 61

 

 

80.

Письмо  великої  букви Н,  складів  із  нею.  Запис  жіночих  імен  із  подвоєною  буквою н ( Нонна,  Інна).  Списування  речення  з  друкованого  шрифту.

Ст.39

 

 

81.

Закріплення  звукових  значень  вивчених  літер.  Удосконалення  вмінь  здійснювати  звуковий  аналіз  слів,  повторення  вивчених  букв.  Формування  читацьких  умінь.

Ст.52-61

 

 

82.

Закріплення  умінь  зображувати  вивчені  писемні  букви,  списувати  з  друкованого  шрифту.  Виконання  синтетичних  графічних  вправ  із  літерами  і  словами.

Ст.40-41

 

 

83.

Подарунки  Діда  Мороза.  Звуки [д] [д’],  буква  Д, д. 

Робота  з дитячою  книжкою.

Ст.62 -63

 

 

84.

Письмо  молої  букви д,  відпрацювання  роєднань  літер  у  складах.  Запис  слів  і  речення.  Розвиток  зв’язного  мовлення.

Ст. 42

 

 

85.

У  дельфінарії.  Закріплення  звукових  значень букви д,  читання  з  нею.

Ст. 64-65

 

 

86.

Письмо  великої  букви Д,  складів  і  слів  із  нею.  Повторення  правила  написання  імен  людей  з  великої  літери.  Аналіз  і  списування  речення.

Ст.43

 

 

 

87.

 

Театр.  Звуки [т] [т’],  буква  Т,т.

 

Ст.66-67

 

 

88.

Письмо  малої  букви т,  складів  і  слів  із  нею.  Списування  скоромовки з друкованого  шрифту.

Ст.44

 

 

89.

Тато – мій  друг.  Закріплення  звукових  значень  букви Т, т, читання  з  нею.

Ст.68-69

 

 

90.

Письмо  великої  букви Т,  складів  і  слів  із  нею.  Повторення  правила  написання  імен  людей  з  великої  літери.  Аналіз  і  списування  речення.

Ст. 45

 

 

91.

Далека  мандрівка.  Звуки [б] [б’],  буква Б,б.

Ст. 70-71

 

 

92.

Письмо  малої  букви б,  складів  і  слів  із  нею.  Закріплення  умінь  писати  літери  овальної  форми (о,а,д,б). Списування  скоромовки.

Ст. 46

 

 

93.

Музичні  інструменти.  Закріплення  звукових  значень  букви  Б,б,  читання  з  нею.

Ст. 72-73

 

 

94.

Письмо  великої  букви Б,  складів  і  слів  із  нею.  Запис  вигуку  і  речення.  Списування  з  друкованого  шрифту.  Повторення  вивчених  літер.

Ст. 47

 

 

95.

Світ  захоплень.  Звуки [п] [п’],  буква П,п.

Ст. 74-75

 

 

96.

Письмо  малої  букви п,  складів  і  слів  із  нею.  Запис  анаграм (пілот,  політ).  Опрацювання  словникового  слова  папір.  Запис  речення.

Ст. 50

 

 

97.

Наш  прапор.  Закріплення  звукових  значень  букви П,п,  читання  з нею. Робота  з  дитячою  книжкою.

Ст. 76-77

 

 

98.

Письмо  великої  букви П,  слів і речення з  нею.  Ознайомлення  з  правилом  написання  назв  річок  і  міст  із  великої  літери. Розвиток  зв’язного  мовлення.

Ст.51

 

 

99.

Закріплення  вивченого.  Удосконалення  вмінь  здійснювати  звуковий  аналіз  слів,  повторення  вивчених  букв,  читання  з  ними  складів, слів, текстів.  Формування  читацьких  умінь.

Ст. 62-77

 

 

100

Закріплення  умінь  зображувати  вивчені  писемні  букви,  списувати  з  друкованого  шрифту.  Виконання  синтетичних  графічних  вправ  із  літерами  та  словами.

Ст. 48-49

 

 

101

Здоровими  бути!  Звуки [з] [з’],  буква З,з.

Ст. 78-79

 

 

102

Письмо  молої  букви з,  складів  і  слів  із  нею.  Ознайомлення  зі  словами,  що  відповідають  на  питання  коли?  як? опрацювання  словникового  слова  зараз.  Запис  речення,  пояснення  використання тире  в  ньому.

Ст.52

 

 

103

Кожен  знає  своє  діло.  Закріплення  звукових  значень  букви З, з,  читання  з  нею.

Ст.80-81

 

 

104

Письмо  великої  букви З,  складів  і  слів  із  нею.  Списування  скоромовки  з  друкованого  шрифту.

Ст.53

 

 

105

 Зима  в  лісі.  Звуки [с] [c’],  буква С,с.

Ст. 82-83

 

 

106

Письмо  малої  букви с,  складів  і  слів  із  нею.  Відновлення  і  запис  деформованого  речення.

Ст.54

 

 

107

Засніжене  місто.  Закріплення  звукових  значень  букви с,  читання  з  нею.

Ст.84-85

 

 

108

Письмо  великої  букви С,  буквосполучень  і  слів  із  нею.  Закріплення  правила  написання  назв  річки  і  міста  з  великої  літери.  Списування  речення  з  друкованого  шрифту.

Ст. 55

 

 

109

Квітуча  краса. Ь (знак м’якшення).  Позначення  на  письмі м'якості  приголосних  звуків.

Ст.86

 

 

110

Письмо  знака  м’якшення (ь)  закритої  та  відкритої  конфігурації,  поєднання  його  з  іншими  літерами.  Запис  слів  і  речення.  Опрацювання  словникового  слова  олень.

Ст.56

 

 

111

Рідні  пісні.  Закріплення  умінь  читати слова  зі  знаком  м’якшення(ь).  Буквосполучення  ьо.

Ст. 87

 

 

112

Письмо  буквосполучення ьо.  Запис  слів  із  ним. Списуваня  речення  з  друкованого  шрифту.

Ст. 57

 

 

113

   Удосконалення  вмінь  здійснювати  звуковий  аналіз  слів,  повторення  вичених  букв,  читання  з  ними  складів,  слів,  тектів.  Формування  читацьких  умінь.  Робота  з  дитячою  книжкою.

Ст. 3-42

 

 

114

Повторення  написання  літер  за  спільним  елементом.  Закріплення  умінь  зображувати  вивчені  писемні  букви,  списувати  з  друкованого  та  рукописного  шрифтів.  Розвиток  зв’язного  мовлення. 

Ст.58-59

 

 

115

Удосконалення  вмінь  здійснювати  звуковий  аналіз  слів,  повторення  вичених  букв,  читання  з  ними  складів,  слів,  тектів.  Формування  читацьких  умінь.

Ст.42-87

 

 

116

Повторення  написання  літер  за  спільним  елементом.  Закріплення  умінь  зображувати  вивчені  писемні  букви,  списувати  з  друкованого  та  рукописного  шрифтів.

Ст.60-61

 

 

117

Систематизація  вивченого  за І семестр.  Удосконалення  вмінь  здійснювати  звуковий  аналіз  слів,  повторення  вичених  букв,  читання  з  ними  складів,  слів,  тектів.  Формування  читацьких  умінь.

Ст. 3-87

 

 

118

Повторення  написання  літер  за  спільним  елементом.  Закріплення  умінь  зображувати  вивчені  писемні  букви,  списувати  з  друкованого  та  рукописного  шрифтів.

Ст.61-62

 

 

119

Перевірка  рівня  сформованості  знань  та  умінь.  Кокурс  «Розумники».

Ст. 3- 87

 

 

120

Перевірка  рівня  сформованості  знань  та  умінь.  Кокурс  «Чарівний  краснопис».

Ст. 63

 

 

 

 


Календарно-тематичне планування уроків

математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2018)»

для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1.  Числа першого десятка

  1.                      

__.__.__

Досліджуємо форми об’єктів: многокутники, круг  конус, піраміда, циліндр, куб, куля, ліворуч, праворуч, над, під, між, на  вгорі, внизу, по центру  попереду, позаду, поряд.

 

  1.                      

__.__.__

Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення: точка, пряма, крива.

 

  1.                      

__.__.__

Вивчаємо геометричні фігури: промінь, відрізок, ламана.

 

  1.                      

__.__.__

Досліджуємо ознаки об’єктів: форма, колір, розмір.

 

  1.                      

__.__.__

Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною: довший — коротший, вищий — нижчий, ширший — вужчий.

 

  1.                      

__.__.__

Лічимо від 1 до 10. Цифри: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.

 

  1.                      

__.__.__

Визначаємо кількість об’єктів. Лічба, не називаю предмети двічі, не пропускаю предмети.

 

  1.                      

__.__.__

Визначаємо порядковий номер об’єкта. Скільки? Який за порядком? Тиждень — сім днів

 

  1.                      

__.__.__

Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою. Множина.

 

  1.                 

__.__.__

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне, попереднє, числа.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 1. Стільки ж.   Дорівнює.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 2. Дорівнює, Не дорівнює.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 3.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 4.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 5.

 

  1.                 

__.__.__

Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо. Об’єднати, вилучити.

 

  1.                 

__.__.__

Порівнюємо групи об’єктів за кількістю. Більше, менше, рівність, нерівність.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання.

 

  1.                 

__.__.__

Зображуємо додавання і віднімання схематично.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 6. Наступне число, попереднє число.

 

  1.                 

__.__.__

Порівнюємо числа. Числовий промінь, наступні числа більші, попередні числа менші.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо склад числа 6.

 

  1.                 

__.__.__

Повторюємо числа 1–6.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо за числовим променем.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо в межах 6.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 7. +1 →  наступне число,  –1     попереднє число.

 

  1.                 

__.__.__

Порівнюємо числа. Неправильні (хибні), нерівності.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо склад числа 7.

 

  1.                 

__.__.__

Повторюємо числа 1–7.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 8.

 

  1.                 

__.__.__

Порівнюємо числа.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо склад числа 8.

 

  1.                 

__.__.__

 

 

  1.                 

__.__.__

Повторюємо числа 1–8.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число і цифру 9.

 

  1.                 

__.__.__

Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо склад числа 9.

 

  1.                 

__.__.__

Повторюємо числа 1–9.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо число 10.  Натуральний ряд чисел.

 

  1.                 

__.__.__

Порівнюємо числа.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо склад числа 10.

 

  1.                 

__.__.__

Перевіряємо свої досягнення з теми «Числа першого десятка»

 

Тема 2. Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10

  1.                 

__.__.__

Повторюємо числа 1–10.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо склад чисел першого десятка.

 

  1.                 

__.__.__

Називаємо компоненти та результат дії додавання: перший доданок, другий доданок, сума.

 

  1.                 

__.__.__

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання  числа 2.

 

  1.                 

__.__.__

Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа.

 

  1.                 

__.__.__

Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0.

 

  1.                 

__.__.__

Вчимося додавати і віднімати числа.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1.

 

  1.                 

__.__.__

Відкриваємо переставний закон додавання.

 

  1.                 

__.__.__

Вимірюємо довжини відрізків. 1 сантиметр — 1 см.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. a + b = с, с – a = b, с – b = a.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо число 2.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо різницеве порівняння. На скільки більше?  На скільки менше?

 

  1.                 

__.__.__

Моделюємо різницеве порівняння.  Різницеве відношення — різниця.

 

  1.                 

__.__.__

Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Більше на...    Менше на...

 

  1.                 

__.__.__

Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць.

 

  1.                 

__.__.__

Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Сума: а + b,   різниця: а – b

 

  1.                 

__.__.__

Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо число 3.

 

  1.                 

__.__.__

Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка.

 

  1.                 

__.__.__

Називаємо компоненти та результат дії віднімання: зменшуване, від’ємник, різниця.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа.

 

  1.                 

__.__.__

Вимірюємо довжини відрізків. Вимірювання довжин відрізків за допомогою лінійки.

 

  1.                 

__.__.__

Будуємо відрізки.

 

  1.                 

__.__.__

Вивчаємо вирази на дві дії.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо число 3.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3.

 

  1.                 

__.__.__

Готуємося до вивчення задач.

 

  1.                 

__.__.__

Перевіряємо свої досягнення з теми «Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10»

 

Тема 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо число 4.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо число 4.

 

  1.                 

__.__.__

Знайомимося із задачею: задача, умова, запитання.

 

  1.                 

__.__.__

Дізнаємося про складові задачі: числові дані, шукане,  розв’язання, відповідь.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо задачі. Задачі із числовими даними, яких бракує. Задачі із зайвими числовими даними.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4.

 

  1.                 

__.__.__

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо число 5.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5.

 

  1.                 

__.__.__

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами.

 

  1.                 

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини.

 

  1.                 

__.__.__

Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки.

 

  1.                 

__.__.__

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9.

 

  1.                 

__.__.__

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9.

 

  1.                 

__.__.__

Складаємо короткий запис задачі.

 

  1.                 

__.__.__

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків.

 

  1.                 

__.__.__

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9.

 

  1.                 

__.__.__

Складаємо короткий запис задачі.

 

  1.                 

__.__.__

Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник.

 

  1.                 

__.__.__

Віднімаємо числа другої п’ятірки.

 

  1.                 

__.__.__

Порівнюємо число і математичний вираз.

 

  1.             

__.__.__

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки.

 

  1.             

__.__.__

Порівнюємо число і математичний вираз.

 

  1.             

__.__.__

Порівнюємо математичні вирази.

 

  1.             

__.__.__

Вимірюємо маси предметів. 1 кілограм — 1 кг, терези, гирі.

 

  1.             

__.__.__

Вимірюємо місткості посудин. 1 літр — 1 л.

 

  1.             

__.__.__

Перевіряємо свої досягнення з теми «Додавання і віднімання в межах 10. Задача»

 

Тема 4. Двоцифрові числа

  1.             

__.__.__

Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі.

 

  1.             

__.__.__

Досліджуємо властивості величин: ціле, частина.

 

  1.             

__.__.__

Досліджуємо лічильну одиницю «десяток».

 

  1.             

__.__.__

Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Десятки порівнюють, додають і віднімають так само, як і одиниці.

 

  1.             

__.__.__

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа.

 

  1.             

__.__.__

Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр».

 

  1.             

__.__.__

Утворюємо числа другого десятка.

 

  1.             

__.__.__

Записуємо числа другого десятка. Розряди десятків,  розряди одиниць.

 

  1.             

__.__.__

Записуємо числа другого десятка.

 

  1.             

__.__.__

Записуємо числа першої сотні. Найбільше одноцифрове число.

 

  1.             

__.__.__

Порівнюємо числа в межах 100.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число,   43 см = 4 дм 3 см.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків, 45 = 40 + 5.

 

  1.             

__.__.__

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо одноцифрове число.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа. 3 дм 2 см = 32 см.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа. 25 + 30 = 55, 45 – 20 = 25.

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа.

 

  1.             

__.__.__

Досліджуємо задачі.  Шукане стає даним, а дане — шуканим.

 

  1.             

__.__.__

Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване.

 

  1.             

__.__.__

Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника.

 

  1.             

__.__.__

Розв’язуємо задачі.

 

  1.             

__.__.__

Досліджуємо складові задач.

 

  1.             

__.__.__

Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел.

 

  1.             

__.__.__

Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба».

 

  1.             

__.__.__

Визначаємо час за годинником.  Годинник: годинна і хвилинна, стрілки, година (год).

 

  1.             

__.__.__

Дізнаємося про тривалість доби. 1 доба = 24 години

 

  1.             

__.__.__

Додаємо і віднімаємо числа.

 

  1.             

__.__.__

Визначаємо вартість товару. Гривня (грн), копійка (к.), 1 грн = 100 к.

 

  1.             

__.__.__

Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр»

 

  1.             

 

Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.

 

  1.             

 

Перевіряємо свої досягнення з теми «Двоцифрові числа»

 

 


Календарно-тематичне планування уроків

Я досліджую світ за підручником «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук» для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)

 (3 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

1.

Моя країна Україна, а я – її дитина (с. 3-5)

 

2.

Символи держави – прапор, герб, гімн (с. 6-7)

 

3.

Хто ти. Взаємне представлення (с. 8-9)

 

4.

Хто ти. Виготовлення бейджика (с. 9)

 

5.

Дорога до школи. Правила безпечного руху (с. 10-11)

 

6.

Тут я вчуся. Напрацювання правил і впровадження рутин (с. 12)

 

7.

Безпека в школі (с. 13)

 

8.

Для чого ходять у школу (с. 14-15)

 

9.

З чого складається світ. Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей (с. 16-17)

 

10.

Як упізнати осінь. Створення «Книжки осені» (с. 18-19)

 

11.

Рослини восени (с. 20-21)

 

12.

На прогулянці будемо обережними! (с. 22-23)

 

13.

Тварини восени (с. 24-25)

 

14.

Осінні турботи людей (с. 26-27)

 

15.

Хто що робить? (с. 28-29)

 

16.

Хто працює в школі (с. 30-31)

 

17.

День школярів (с. 32)

 

18.

Стій, сиди, ходи, носи – правильно! (с. 33)

 

19.

Що потрібно для навчання (с. 34-35)

 

20.

Чим я пізнаю світ. Про що дізнаюсь на дотик (с. 36-37)

 

21.

Чим я бачу (с. 38-39)

 

22.

Чим я чую (с. 40-41)

 

23.

Впізнаю на смак. Впізнаю на запах (с. 42-43)

 

24.

Для чого нам зуби? (с. 44-45)

 

25.

У природі все пов’язане (с. 46-47)

 

26.

Сонце (с. 48-49)

 

27.

Повітря (с. 50-51)

 

28.

Вода (с. 52-53)

 

29.

Ґрунт (с. 54-55)

 

30.

Рослини (с. 56-57)

 

31.

Тварини (с. 58-59)

 

32.

Дикі та свійські тварини (с. 60-61)

 

33.

Дорога і транспорт (с. 62-63)

 

34.

Безпека на дорозі (с. 64-65)

 

35.

Дбай про свою безпеку (с. 67-69)

 

36.

Я тут живу (с. 70-71)

 

37.

Чемним треба бути скрізь (с. 72-73)

 

38.

Оглядаю моє житло. Коли ми самі вдома (с. 74-75)

 

39.

Коли гаджет заважає (с. 76-77)

 

40.

У двері стукає зима. Створення книжки «Зимові сторінки» (с. 78-79)

 

41.

Жива і нежива природа взимку (с. 80-81)

 

42.

Сторінка дослідника (с. 82-83)

 

43.

Як допомогти тваринам взимку (с. 84-85)

 

44.

Зимові розваги (с. 86-87)

 

45.

Дбай про здоров’я взимку (с. 88)

 

46.

Святковий календар зими (с. 89)

 

47.

Новий рік і Різдво (с. 90-91)

 

48.

Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л. Масол, М. Гайдамака, О. Колотило»

для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)

Тема уроку

Дата

1.

Перший раз у перший клас. Музичні та шумові звуки. Мелодія. Слухання: М.Скорик «Мелодія», Н.Матвієнко «Гойда, гойда-гой, ніченька іде» (фрагмент) Правила під час співу. Виконання: Н.Май «Пісня першокласника». (с. 4-5)

 

2.

Перший раз у перший клас. Організація робочого місця. Матеріали та інструменти, якими працюють художники. Крапка, лінія як засоби творення образів. Виконання ліній-образів, різних за характером: малювання шкільного дзвоника або рюкзака (фломастери) (с. 6-7)

 

3.

Мої друзі. Скрипковий ключ. Довгі та короткі звуки. Слухання: українська народна пісня «Котику сіренький», Я.Барнич «Коник».  Перегляд: «Тихо, вечір на дворі». Виконання: поспівка «Ми дружній і веселий клас»

 

4.

Мої друзі. Лінії: пряма, ламана, крива. Малювання подарунка другові (подрузі) за допомогою різних ліній (фломастери або кольорові олівці) (с. 10-11)

 

5.

Моє довкілля. Високі та низькі звуки. Слухання: звуки грому; Е.Гріг «Пташка», В.Подвала «Їжачок», «Дятел». Гра «Зозуля та соловейко». Виконання: поспівка «Дінь-дон» (с. 12-13)

 

6.

Моє довкілля. Контур. Малювання різними лініями (фломастери або кольорові олівці). Складання казки за серією малюнків (с. 14-15)

 

7.

Світ навколо тебе. Гучні та тихі звуки. Слухання: В.Барвінський «Жучок і жучиха», А.Штогаренко «Метелик». Гра «Луна» («Ау»). Виконання: поспівка «Павук»

 

8.

Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Малювання композиції «Квіткова галявина» (гуаш, акварель) (с. 18-19)

 

9.

Мій ляльковий світ. Настрій у музичному творі. Слухання: Л.Колодуб «Лялька співає». Перегляд: м\ф «Дитячий альбом» (П.Чайковський «Нова лялька», «Хвороба ляльки»).  Виконання: пісенька «Каша» (с. 20-21)

 

10.

Мій ляльковий світ. Настрій у мистецьких творах. Перегляд: м/ф «Незнайко в Сонячному місті» (фрагмент). Малювання композиції «Святковий феєрверк у ляльковому місті» або «Подорож містом» (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 22-23)

 

11.

Дитячі захоплення. Настрій у музичному творі. Слухання: Б.Фільц «Гра у м’ячик», Р.Шуман фортепіанний цикл «Дитячі сцени». Гра в піжмурки. Перегляд: м\ф «Літачок жука». Виконання: В. Прокопик «Літачок Жужа» (с. 24-25)

 

12.

Дитячі захоплення. Форма. Перегляд: м/ф «Літачок Ліп» (за мотивами казок Н.Вовк). Малювання дивомашини, використовуючи різні форми (кольорові олівці) (с. 26-27)

 

13.

Осінній ярмарок. Настрій у музичному творі. Слухання: В.Кузнєцова Український ярмарок (гурт «Дзвони»), український народний танець «Козачок». Виконання: українська народна «Урожайна» (с. 28-29)

 

14.

Осінній ярмарок. Правила роботи з ножицями. Аплікація. Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Виконання аплікації «Урожай» (кольоровий папір) (с. 30-31)

 

15.

Моя Україна багата й гостинна. Настрій у музичному творі. Слухання: О.Осадчий,  Ю.Рибчинського «Земле моя». Виконання: поспівка «Рідний край» (легко, наспівно, урочисто), муз. А.Філіпенка «На місточку» (в ролях відповідно до характерів героїв) (с. 32-33)

 

16.

Моя Україна багата й гостинна. Робота з природними матеріалами. Правила роботи з пластиліном. Ліплення казкових персонажів (пластилін, природні матеріали) (с. 34-35)

 

17.

Краса рідної землі. Пісня. Куплет (заспів, приспів). Слухання: К.Стеценко «Вечірня пісня», С.Людкевич «Старовинна пісня». Виконання: М.Медведері «Ой ходила осінь». Знак дихання. (с. 36-37)

 

18.

Краса рідної землі. Кольори: основні та похідні. Палітра. Способи утворення похідних кольорів. Зображення природи, роздмухуючи плями («Кольорові метелики») (фарби, тонований папір, трубочка для соку) (с. 38-39)

 

19.

Веселковий диво грай. Ритм. Ноти. Нотоносець. Слухання: С.Прокоф’єв «Дощик і веселка». Відтворення рухами характеру музики. Виконання: Н.Май «Кап-кап-кап», Поспівка «веселка» (с. 40-41)

 

20.

Веселковий диво грай. Ознайомлення з кольорами веселки (спектральними кольорами) та їх послідовністю. Заповнення площини аркуша зображенням. Створення композиції «Кольори веселки» (акварельні фарби) (с. 42-43)

 

21.

Різні барви у природи. Танець. Темп. Сприймання: український народний танець «Гопак», І.Шамо «Дніпровський вальс». Перегляд: укр. нар. танець «Метелиця» (фрагмент). Виконання: укр..нар. пісня «Метелиця», В.Верховинець «Зробимо коло». Добір музичних інструментів для передачі образу. (с. 44-45)

 

22.

Різні барви у природи. Кольори: теплі й холодні. Виконання композиції «Будинок для Осені» або «Крижана оселя Зими» (акварельні фарби) (с. 46-47)

 

23.

Зимові ритми. Ритм. Інструментальний супровід. Вибір інструментів для супроводу пісні. Слухання: К.Дебюссі «Сніг танцює» (ксилофон). Ритмічні вправи. (с. 48-49)

 

24.

Зимові ритми. Ритм. Колективна робота: вирізання з паперу сніжинок, створення зі сніжинок прикраси у певному ритмі (білий папір, картон) (с. 50-51)

 

25.

Святкові перетворення. Перегляд: руханка «Танці-зігріванці» (фізкультхвилинка). Виконання: Н.Рубальська «Пісня сніговиків» (с. 52-53)

 

26.

Святкові перетворення. Кольори: світлі й темні. Розбіл і замутнення спектральних кольорів; відтінки кольорів. Малювання кумедного сніговичка (гуаш). Колективне створення композиції «Танок сніговиків» (с. 54-55)

 

27.

Зимові свята. Слухання: Дж. Л. П’єрпонт «Дзвіночки дзвенять». Виконання: А.Олейнікова «Святий Миколай» (с. 56-57)

 

28.

Зимові свята.Спробуй намалювати новорічну красуню відбитками пальчиків. Учись послідовно зображувати ялинку. Виконання композиції «Новорічна ялинка» (с. 58-59)

 

29.

Радійте! Свято йде! Колядки. Виконання:укр..нар. пісня «Колядка» (с. 60-61)

 

30.

Радійте! Свято йде! Створення різдвяної листівки (кольоровий картон, кольоровий папір) (с. 62-63)

 

31.

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання вивчених музичних творів.

 

32.

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи.

 

33.

 

 

 

 


Календарно-тематичне планування уроків

дизайну та технологій за альбомом-посібником «Майстер-саморобко» Автори: А. Бровченко, Н. Копитіної» для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)

 

Тема уроку

Дата

1.

Матеріали та інструменти. Професії в житті людини. Організація робочого місця. Правила безпеки праці на уроках.

 

2.

Папір та його призначення. Види паперу. Різання паперу. Створення аплікації із різних видів паперу «Морські таємниці».

 

3.

Різання паперу. Послідовність дій під час виготовлення лепбука. Створення лепбука «Мої захоплення»

 

4.

Аплікація із рваних частин паперу. Створення аплікації «Білий кролик»

 

5.

Різання паперу. Виготовлення гри «Танграм» та складання заданих форм за схемами чи власним задумом.

 

6.

Природні матеріали рідного краю. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення предметних аплікацій з листя.

 

7.

Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з листя «Чарівний птах»

 

8.

Робота з природними матеріалами. Створення аплікації із різних природних матеріалів «Маша і Ведмідь»

 

9.

Робота з природними матеріалами. Створення аплікації із різних природних матеріалів «Червона Шапочка»

 

10.

Об’ємні вироби з природних матеріалів. Створення з різних природних матеріалів фігурок тварин або казкових героїв.

 

11.

Симетрія у природі. Вирізання деталей виробів симетричної форми. Створення аплікації «Метелик на квітці».

 

12.

Симетрія у природі. Вирізання деталей виробів симетричної форми. Створення аплікації «Осінні дерева».

 

13.

Натюрморт. Різання паперу. Створення натюрморту у техніці аплікації.

 

14.

Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення яскравого вітрячка з паперу.

 

15.

Робота з нитками. Створення аплікації з ниток і кольорового паперу «Овечка»

 

16.

Послідовність дій під час виготовлення прикрас  із паперу. Виготовлення паперової бурульки на ялинку.

 

 


Календарно-тематичне планування уроків

дизайну та технологій за альбомом-посібником «Умійко» Автори: О.Головатої, А Кононюк для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)

 (1 година на тиждень)

І СЕМЕСТР

Тема уроку

Дата

1.

Вступ. Місце праці та професії в житті людини. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Загальні правила безпеки життя на уроках.

ПР: практичне ознайомлення з інструментами, прийомами безпечної роботи, правилами поведінки з ними (с. 3-6)

 

2.

Папір. Види паперу. Загальне уявлення про виробництво паперу. Послідовність дій під час виготовлення виробів із паперу.

ПР: виготовлення аплікації із рваних частин паперу «Гроно калини» (с. 7-11)

 

3.

Рвання паперу. Властивості паперу. З'єднання відірваних частин паперу за допомогою склеювання. Аплікація. Послідовність дій під час виготовлення аплікації із рваних частин паперу.

ПР: виготовлення аплікації із рваних частин паперу «Диво-дерево» (с. 12-15)

 

4.

Різання паперу. Різання паперу ножицями. Різання по прямій лінії і лінії згину.

ПР: різання паперу і картону по згину, вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону; виконання аплікації «Веселі ніжки» (с. 16-19)

 

5.

Різання паперу. Різання паперу ножицями. Поняття «шаблон». Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону, трафарету. Копіювання зображення за допомогою шаблону.

ПР: створення аплікацій із вирізаних форм «Смачні фрукти» (с.20-23 )

 

6.

Симетричні форми. Симетрія у природі. Послідовність дій під час виготовлення простих симетричних форм із паперу.

ПР: вирізання деталей виробів симетричної форми; створення аплікацій із вирізаних простих симетричних форм «Грибочки» (с.24-28 )

 

7.

Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час згинання паперу. Ознайомлення з технікою оригамі (загальні поняття).

ПР: створення найпростіших виробів у техніці оригамі «Песик» (с. 29-33)

 

8.

Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час згинання паперу. Техніка оригамі.

ПР: створення найпростіших виробів у техніці оригамі «Тюльпани» (с. 34-35)

 

9.

Робота з природними матеріалами. Природні матеріали та їх використання для виготовлення виробів. Підготовка природних матеріалів до роботи. Інструменти для роботи. Послідовність дій під час виготовлення аплікації із природних матеріалів.

ПР: виготовлення аплікації із природних матеріалів «Їжачок» (с.49-56 )

 

10.

Робота з природними матеріалами. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів.

ПР: виготовлення персонажів казок та мультфільмів із природних матеріалів на площині «Метелик» (с.57-58 )

 

11.

Робота із природними матеріалами. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів.

ПР: виготовлення композицій за мотивами казок «Півник» (с.59-60 )

12.

Аплікація з паперу. Види аплікацій. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій.

ПР: виготовлення аплікації «Натюрморт» (с. 36-40 )

 

13.

Аплікація з паперу. Види аплікацій. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій.

ПР: виготовлення аплікації «Пейзаж» (с.41-42 )

 

14.

Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з'єднання окремих частин виробів.

ПР: виготовлення новорічної гірлянди із паперу (с.85-88 )

 

15.

Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з'єднання окремих частин виробів.

ПР: виготовлення ялинкової  іграшки з паперу «Синичка» (с.89-90)

 

16.

Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з'єднання окремих частин виробів.

ПР: виготовлення новорічної листівки з паперу «Сніговичок» (с.91-92 )

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

дизайну та технологій за альбомом-посібником «Умійко» Автори: О.Головатої, А Кононюк для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)

 (1 година на тиждень)

ІІ СЕМЕСТР

Тема уроку

Дата

17.

Комбіновані  роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації.

ПР:  виготовлення іграшки з природного матеріалу «Горіховий човник»

 

18.

Аплікація з паперу. Види аплікацій. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій.

ПР: виготовлення аплікації з паперу «Золота рибка»

 

19.

Самообслуговування. Одяг і взуття. Призначення одягу та взуття. Ознайомлення з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу і взуття. Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Основні відомості про правила догляду за одягом і взуттям.

ПР: відпрацювання прийомів зав’язування шнурків.

 

20.

Самообслуговування. Одяг і взуття. Призначення одягу та взуття. Ознайомлення з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу і взуття. Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Основні відомості про правила догляду за одягом і взуттям.

ПР: поділ одягу і взуття відповідно до сезону.

 

21.

Аплікація з паперу. Види аплікацій. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій.

ПР: виготовлення аплікації з паперу «Весела гусінь»

 

22.

Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з’єднання окремих частин виробів.

ПР: виготовлення аплікації з паперу «Валентинка»

 

23.

Екскурсія до шкільної бібліотеки.

ПР: виготовлення закладки для книжки

 

24.

Комбіновані  роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації.

ПР: виготовлення аплікації з паперу і вати «Вербові котики»

 

25.

Конструювання найпростіших виробів.

ПР: виготовлення вітальної листівка до свята 8 Березня

 

26.

Комбіновані  роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації.

ПР: виготовлення аплікації з паперу «Весняні пташки»

 

27.

Комбіновані  роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації.

ПР: виготовлення аплікації з паперу і серветок «Веселі вівці»

 

 

Робота з пластиліном.  Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну, інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпека праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площі за зразком.

ПР: виготовлення картини з пластиліну «Котик»

 

28.

Екскурсія до їдальні.

Виготовлення виробів з пластиліну «Солодощі з пластиліну»

 

29.

Робота з пластиліном.  Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну, інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпека праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площі за зразком.

ПР: виготовлення картини з пластиліну «Вишеньки»

30.

Робота з пластиліном.  Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну, інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпека праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площі за зразком.

ПР: виготовлення картини з пластиліну «Квіти і метелики на луках»

 

31.

Робота з пластиліном.  Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну, інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпека праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площі за зразком.

ПР: виготовлення картини з пластиліну «Равлик»

32.

Комбіновані  роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації.

ПР: виготовлення аплікацій з паперу «Писанки»

 

33.

Комбіновані  роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації.

ПР: виготовлення аплікацій з паперу «Великодній кошик»

34.

Комбіновані  роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації.

ПР: виготовлення листівки з паперу і серветок «Квіти для мами»

 

35.

Комбіновані  роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації.

ПР:  виготовлення аплікації з паперу «Дельфін»

Підсумок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Клименко Євгенія Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 березня 2019
Переглядів
21088
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку