УКРАЇНСЬКА МОВА ( НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)
За підручником І. В. Цепова, Н.О.Воскресенська
( 8 годин на тиждень)
І семестр ( 60 годин)
№ п/п |
Тема уроку |
|
Дата |
Прим |
|
Добукварний період (18 годин) |
|
|
|
1. |
Україна – рідний край. Державні символи України. Українська мова. |
Част1 Ст.5 |
|
|
2. |
Загальне ознайомлення із зошитом для письма (прописами). Правила письма: постава, розташування зошита на парті і ручки в руці. Перевірка готовності руки до письма. |
Част1 Ст.1 |
|
|
3. |
Я – школярка. Я – школяр. Знайомство. Звернення. Рідна мова. Правила спілкування. |
Ст.6-7 |
|
|
4. |
Орієнтайія на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Наведення контурів, штрихування і розфарбування предметних малюнків. |
Ст.2 |
|
|
5. |
Шкільне життя. На уроці і на перерві. Мова і мовлення. Види мовлення: усне (говорю- слухаю), писемне (пишу – читаю). |
Ст. 8-9 |
|
|
6. |
Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Проведення «доріжки». Розфарбування стрілочок заданого напрямку (догори – донизу, ліворуч – праворуч). |
Ст. 3 |
|
|
7. |
У світі народних творів (скоромовки, казки). Виразність усного мовлення. Темп: швидко, повільно. Інтонація : лагідно, сердити, здивовано, весело, сумно. |
Ст. 10-11 |
|
|
8.
|
Ознайомлення з видами ліній: прямі, ламані, криві. Прямі лінії різних напрямів: горизонтальні, вертикальні, похилі. Формування умінь проводити прямі лінії заданих видів і напрямків. |
Ст.4 |
|
|
9. |
Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Слово. Речення. |
Ст.12-13 |
|
|
10. |
Ознайомлення з основним (робочим) рядком. Орієнтація в рядку: верхня й нижня рядкові лінії, середина рядка. Виконання графічних вправ у рядках наведення контурів, штрихування, самостійне виконання графічних вправ за зразком. |
Ст.5 |
|
|
11. |
Спортивні розваги. Виразність усного мовлення. Сила голосу: тихо, голосно. Слово. Речення. |
Ст.14-15 |
|
|
12. |
Ознайомлення із сіткою зошита та його лініями. Письмо прямих похилих ліній різного розміру окремо і в поєднанні з іншими елементами. |
Ст.6 |
|
|
13. |
Домашні улюбленці. Піктографічне посьмо. Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці. Слова- назви предметів. Хто? Що? Робота з дитячою книгою. |
Ст.16-17 |
|
|
14. |
Закріплення уміння орієнтуватися в стінці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням узнизу окремо і в поєднанні з іншими елементами. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ст.7 |
|
|
15. |
Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова – назви дій предметів. Що робить? Що роблять? |
Ст.18-19 |
|
|
16. |
Закріплення уміння орієнтуватися в сітці зошита та його лініях. Письмо прямих похилих ліній із заокругленням угорі окремо і в поєднанні з іншими елементами. |
Ст.8 |
|
|
17. |
У зоопарку. Опис предмета за питаннями упізнання за ознаками. Слова – назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які? |
Ст.20-21 |
|
|
18. |
Письмо прямих похилих ліній із заокругленнями вгорі та внизу окремо і в поєднанні. Формувати нові графічні уміння прийомом поєднання відомого. |
Ст.9 |
|
|
19. |
Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом. Слова – помічники. |
Ст.22-23 |
|
|
20. |
Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в поєднанні. Закріплення умінь писати вивченні лінії, схожі на елементи писемних літер. |
Ст.10 |
|
|
21. |
Спорт у нашому житті. Спілкування удвох – діалог. Поділ слова на склади. Наголошений склад. |
Ст.24-25 |
|
|
22. |
Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в поєднанні. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер. |
Ст. 11 |
|
|
23. |
У кожного свій талант. Діалог: привітання, побажання. Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення. |
Ст.26-27 |
|
|
24. |
Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу. |
Ст.12 |
|
|
25. |
Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. Голосні і приголосні звуки. |
Ст.28-29 |
|
|
26. |
Письмо правих і лівих півовалів різного розміру. Формування графічних умінь прийомом протиставлення. Закріплення умінь писати вивчені лінії, схожі на елементи писемних літер. |
Ст.13 |
|
|
27. |
У магазині та на ринку. Діалог: запитання, відповідь. Тверді і м’які приголосні. Робота з дитячою книжкою. |
Ст.30-31 |
|
|
28. |
Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне і відмінне. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ст.14 |
|
|
29. |
Ми - підприємливі. Діалог: прохання, поряда. Звуковий аналіз слів. |
Ст.32-33 |
|
|
30. |
Письмо довгої похилої лінії із заокругленням унизу ліворуч та прогнутого плавного елемента. Порівняння початків написання і напрямів руху рукипід час зображення. |
Ст.15 |
|
|
31. |
Електричні помічники. Правила користування електроприладами. Звуковий аналіз слів. |
Ст.34-35 |
|
|
32. |
Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. |
Ст.16 |
|
|
33. |
Узагальнення виченого. Перевірка сформованості знань і умінь. |
Ст. 34-35 |
|
|
34. |
Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірки сформованості графічних умінь. |
Ст.17 |
|
|
35.
|
Узагальнення виченого. Перевірка сформованості знань і умінь. |
|
|
|
36.
|
Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірки сформованості графічних умінь. |
|
|
|
|
Букварний період (70 годин: І сем. – 42 годин) |
|
|
|
37. |
У квітковому магазині. Звук [а],буква А, а. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. |
Ст.36-37 |
|
|
38. |
Письмо малої та великої букви а,А. Ознайомлення з правилом середнього відривного поєднання літер. Ознайомлення з особливостями запису вигуків. |
Ст.18 |
|
|
39. |
У квітковому магазині. Звук [а],буква А, а. Позначення твердості приголосного звука в прямому складі. |
Ст.36-37 |
|
|
40. |
Письмо малої та великої букви а,А. Ознайомлення з правилом середнього відривного поєднання літер. Ознайомлення з особливостями запису вигуків. |
Ст.18 |
|
|
41. |
На сільському подвір’ї. Звук[а], буква Я, я.позначення м'якості приголосного звука в прямому складі. |
Ст.38-39 |
|
|
42. |
Письмо малої букви я та великих вивчених букв ознайомлення з правилом нижнього безвідривного поєднання літер. |
Ст.19 |
|
|
43. |
На ігровому майданчику. Звук [о], буква О, о. позначення твердості приголосного звука в прямому складі. Робота з дитячою книжкою. |
Ст.40-41 |
|
|
44. |
Письмо молої та великої букви О,о. відпрацювання середнього та нижнього поєднань літер. Закріплення умінь записувати вигуки. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ст.20 |
|
|
45. |
Улюблені ігри. Звук[у], буква У,у. позначення твердості приголосного звука в прямому складі. |
Ст.42-43 |
|
|
46. |
Письмо молої букви у,У. ознайомлення з правилом верхнього безвідривного поєднання літер. Закріплення умінь записувати вигуки. |
Ст.21 |
|
|
47. |
Святковий салют. Звук [у], буква Ю,ю. позначення м’якості приголосного звука в прямому складі. |
Ст.44-45 |
|
|
48. |
Письмо молої букви ю. ознайомлення з правилом верхнього безвідривного поєднання літер. Закріплення умінь записувати вигуки. |
Ст.22 |
|
|
49. |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь, здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь. |
Ст.36-45 |
|
|
50. |
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви. Навчання списувати з друкованого шрифту. |
Ст.23 |
|
|
51. |
Пригоди хлопчиків. Звук [и], буква и. позначення твердості приголосного звука прямому складі. |
Ст.46-47 |
|
|
52. |
Письмо малої букви и. закріплення використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки. |
Ст.24 |
|
|
53. |
Шкільна вистава. Звук [і], букви І,і. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі. |
Ст.48-49 |
|
|
54. |
Письмо малої букви і. Закріплення використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки. |
Ст.25 |
|
|
55. |
Шкільна вистава. Звук [і], букви І,і. Позначення м’якості приголосного звука в прямому складі. Робота з дитячою книжкою. |
Ст.48-49 |
|
|
56. |
Письмо великої букви І. Закріплення використовувати верхнє і середнє поєднання літер та записувати вигуки. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ст.25 |
|
|
57. |
Екзотичні тварини. Звуки[е], буква Е,е. позначення твердості приголосного звука в прямому складі. |
Ст.50-51 |
|
|
58. |
Письмо малої букви е. закріплення умінь використовувати верхнє і середнє поєднання літер. Упізнавання слів за предметними малюнками, частковий звуко-буквений аналіз. Наведення літер у словах. |
Ст.26 |
|
|
59. |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь. |
Ст 46-51 |
|
|
60. |
Письмо великої букви Е. закріплення умінь використовувати всі види поєднання літер та записувати вигуки. |
Ст.27 |
|
|
61. |
У перукарні. Звук [р], буква Р,р. |
Ст. 52 |
|
|
62. |
Письмо молої букви р, складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення. |
Ст.28 |
|
|
63. |
Прилади – помічники. Закріплення звукових значень букви р читання з нею. |
Ст.53 |
|
|
64. |
Письмо великої букви Р і вигуків з нею. |
Ст.29 |
|
|
65. |
Дитячі мрії. Звуки [м] [м’], буква М, м. |
Ст.54 |
|
|
66. |
Письмо малої букви м, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Аналіз і списування речення. |
Ст.30 |
|
|
67. |
Відпочинок на морі. Закріплення звукових значень букви м, читання з нею. |
Ст.55 |
|
|
68. |
Письмо великої букви М, складів із нею. Аналіз і списування речень. Повторення вивчених літер. |
Ст.31-33 |
|
|
69. |
Дні тижня. Звуки [в], [в’], букви В, в. Робота з дитячою книжкою. |
Ст.56 |
|
|
70. |
Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації. Поєднання букви з іншими у складах. Запис слів і речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ст. 34 |
|
|
71. |
Вареники від Валерика. Закріплення звукових значень букви в, читання з нею. |
Ст.57 |
|
|
72. |
Письмо великої букви В. запис слів і речення. Повторення правила написання імен людей із великої літери. |
Ст.35 |
|
|
73. |
Відпочинок у Буковелі. Звук [л] [л’], буква Л, л. |
Ст.58 |
|
|
74. |
Письмо малої букви л, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Синтетична вправа з додаванням літер у слова (маляр, муляр). |
Ст.36 |
|
|
75. |
Телефонні розмови. Закріплення звукових значень букви Л л, читання з нею. |
Ст.59 |
|
|
76. |
Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення. |
Ст. 37 |
|
|
77. |
Таємниця космосу. Звуки [н] [н’], буква Н, н. |
Ст.60 |
|
|
78. |
Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і речення. Читання і запис анаграм (нора, рано). |
Ст.38 |
|
|
79. |
Маленькі майстрині. Закріплення звукових значень букви н, читання з нею. |
Ст. 61 |
|
|
80. |
Письмо великої букви Н, складів із нею. Запис жіночих імен із подвоєною буквою н ( Нонна, Інна). Списування речення з друкованого шрифту. |
Ст.39 |
|
|
81. |
Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв. Формування читацьких умінь. |
Ст.52-61 |
|
|
82. |
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літерами і словами. |
Ст.40-41 |
|
|
83. |
Подарунки Діда Мороза. Звуки [д] [д’], буква Д, д. Робота з дитячою книжкою. |
Ст.62 -63 |
|
|
84. |
Письмо молої букви д, відпрацювання роєднань літер у складах. Запис слів і речення. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ст. 42 |
|
|
85. |
У дельфінарії. Закріплення звукових значень букви д, читання з нею. |
Ст. 64-65 |
|
|
86. |
Письмо великої букви Д, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей з великої літери. Аналіз і списування речення. |
Ст.43 |
|
|
87. |
Театр. Звуки [т] [т’], буква Т,т. |
Ст.66-67 |
|
|
88. |
Письмо малої букви т, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту. |
Ст.44 |
|
|
89. |
Тато – мій друг. Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею. |
Ст.68-69 |
|
|
90. |
Письмо великої букви Т, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей з великої літери. Аналіз і списування речення. |
Ст. 45 |
|
|
91. |
Далека мандрівка. Звуки [б] [б’], буква Б,б. |
Ст. 70-71 |
|
|
92. |
Письмо малої букви б, складів і слів із нею. Закріплення умінь писати літери овальної форми (о,а,д,б). Списування скоромовки. |
Ст. 46 |
|
|
93. |
Музичні інструменти. Закріплення звукових значень букви Б,б, читання з нею. |
Ст. 72-73 |
|
|
94. |
Письмо великої букви Б, складів і слів із нею. Запис вигуку і речення. Списування з друкованого шрифту. Повторення вивчених літер. |
Ст. 47 |
|
|
95. |
Світ захоплень. Звуки [п] [п’], буква П,п. |
Ст. 74-75 |
|
|
96. |
Письмо малої букви п, складів і слів із нею. Запис анаграм (пілот, політ). Опрацювання словникового слова папір. Запис речення. |
Ст. 50 |
|
|
97. |
Наш прапор. Закріплення звукових значень букви П,п, читання з нею. Робота з дитячою книжкою. |
Ст. 76-77 |
|
|
98. |
Письмо великої букви П, слів і речення з нею. Ознайомлення з правилом написання назв річок і міст із великої літери. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ст.51 |
|
|
99. |
Закріплення вивченого. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів. Формування читацьких умінь. |
Ст. 62-77 |
|
|
100 |
Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого шрифту. Виконання синтетичних графічних вправ із літерами та словами. |
Ст. 48-49 |
|
|
101 |
Здоровими бути! Звуки [з] [з’], буква З,з. |
Ст. 78-79 |
|
|
102 |
Письмо молої букви з, складів і слів із нею. Ознайомлення зі словами, що відповідають на питання коли? як? опрацювання словникового слова зараз. Запис речення, пояснення використання тире в ньому. |
Ст.52 |
|
|
103 |
Кожен знає своє діло. Закріплення звукових значень букви З, з, читання з нею. |
Ст.80-81 |
|
|
104 |
Письмо великої букви З, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту. |
Ст.53 |
|
|
105 |
Зима в лісі. Звуки [с] [c’], буква С,с. |
Ст. 82-83 |
|
|
106 |
Письмо малої букви с, складів і слів із нею. Відновлення і запис деформованого речення. |
Ст.54 |
|
|
107 |
Засніжене місто. Закріплення звукових значень букви с, читання з нею. |
Ст.84-85 |
|
|
108 |
Письмо великої букви С, буквосполучень і слів із нею. Закріплення правила написання назв річки і міста з великої літери. Списування речення з друкованого шрифту. |
Ст. 55 |
|
|
109 |
Квітуча краса. Ь (знак м’якшення). Позначення на письмі м'якості приголосних звуків. |
Ст.86 |
|
|
110 |
Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення. Опрацювання словникового слова олень. |
Ст.56 |
|
|
111 |
Рідні пісні. Закріплення умінь читати слова зі знаком м’якшення(ь). Буквосполучення ьо. |
Ст. 87 |
|
|
112 |
Письмо буквосполучення ьо. Запис слів із ним. Списуваня речення з друкованого шрифту. |
Ст. 57 |
|
|
113 |
Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вичених букв, читання з ними складів, слів, тектів. Формування читацьких умінь. Робота з дитячою книжкою. |
Ст. 3-42 |
|
|
114 |
Повторення написання літер за спільним елементом. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ст.58-59 |
|
|
115 |
Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вичених букв, читання з ними складів, слів, тектів. Формування читацьких умінь. |
Ст.42-87 |
|
|
116 |
Повторення написання літер за спільним елементом. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів. |
Ст.60-61 |
|
|
117 |
Систематизація вивченого за І семестр. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вичених букв, читання з ними складів, слів, тектів. Формування читацьких умінь. |
Ст. 3-87 |
|
|
118 |
Повторення написання літер за спільним елементом. Закріплення умінь зображувати вивчені писемні букви, списувати з друкованого та рукописного шрифтів. |
Ст.61-62 |
|
|
119 |
Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Кокурс «Розумники». |
Ст. 3- 87 |
|
|
120 |
Перевірка рівня сформованості знань та умінь. Кокурс «Чарівний краснопис». |
Ст. 63 |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2018)»
для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Числа першого десятка |
|||
|
__.__.__ |
Досліджуємо форми об’єктів: многокутники, круг конус, піраміда, циліндр, куб, куля, ліворуч, праворуч, над, під, між, на вгорі, внизу, по центру попереду, позаду, поряд. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення: точка, пряма, крива. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо геометричні фігури: промінь, відрізок, ламана. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо ознаки об’єктів: форма, колір, розмір. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною: довший — коротший, вищий — нижчий, ширший — вужчий. |
|
|
__.__.__ |
Лічимо від 1 до 10. Цифри: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. |
|
|
__.__.__ |
Визначаємо кількість об’єктів. Лічба, не називаю предмети двічі, не пропускаю предмети. |
|
|
__.__.__ |
Визначаємо порядковий номер об’єкта. Скільки? Який за порядком? Тиждень — сім днів |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою. Множина. |
|
|
__.__.__ |
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне, попереднє, числа. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 1. Стільки ж. Дорівнює. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 2. Дорівнює, Не дорівнює. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 3. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 4. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 5. |
|
|
__.__.__ |
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо. Об’єднати, вилучити. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю. Більше, менше, рівність, нерівність. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. |
|
|
__.__.__ |
Зображуємо додавання і віднімання схематично. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 6. Наступне число, попереднє число. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо числа. Числовий промінь, наступні числа більші, попередні числа менші. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо склад числа 6. |
|
|
__.__.__ |
Повторюємо числа 1–6. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо за числовим променем. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо в межах 6. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 7. +1 → наступне число, –1 → попереднє число. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо числа. Неправильні (хибні), нерівності. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо склад числа 7. |
|
|
__.__.__ |
Повторюємо числа 1–7. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 8. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо числа. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо склад числа 8. |
|
|
__.__.__ |
|
|
|
__.__.__ |
Повторюємо числа 1–8. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число і цифру 9. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо склад числа 9. |
|
|
__.__.__ |
Повторюємо числа 1–9. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо числа. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо склад числа 10. |
|
|
__.__.__ |
Перевіряємо свої досягнення з теми «Числа першого десятка» |
|
Тема 2. Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10 |
|||
|
__.__.__ |
Повторюємо числа 1–10. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо склад чисел першого десятка. |
|
|
__.__.__ |
Називаємо компоненти та результат дії додавання: перший доданок, другий доданок, сума. |
|
|
__.__.__ |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. |
|
|
__.__.__ |
Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа. |
|
|
__.__.__ |
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. |
|
|
__.__.__ |
Вчимося додавати і віднімати числа. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. |
|
|
__.__.__ |
Відкриваємо переставний закон додавання. |
|
|
__.__.__ |
Вимірюємо довжини відрізків. 1 сантиметр — 1 см. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. a + b = с, с – a = b, с – b = a. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо число 2. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо різницеве порівняння. На скільки більше? На скільки менше? |
|
|
__.__.__ |
Моделюємо різницеве порівняння. Різницеве відношення — різниця. |
|
|
__.__.__ |
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Більше на... Менше на... |
|
|
__.__.__ |
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. |
|
|
__.__.__ |
Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Сума: а + b, різниця: а – b |
|
|
__.__.__ |
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо число 3. |
|
|
__.__.__ |
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка. |
|
|
__.__.__ |
Називаємо компоненти та результат дії віднімання: зменшуване, від’ємник, різниця. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа. |
|
|
__.__.__ |
Вимірюємо довжини відрізків. Вимірювання довжин відрізків за допомогою лінійки. |
|
|
__.__.__ |
Будуємо відрізки. |
|
|
__.__.__ |
Вивчаємо вирази на дві дії. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо число 3. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. |
|
|
__.__.__ |
Готуємося до вивчення задач. |
|
|
__.__.__ |
Перевіряємо свої досягнення з теми «Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10» |
|
Тема 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача |
|||
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо число 4. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо число 4. |
|
|
__.__.__ |
Знайомимося із задачею: задача, умова, запитання. |
|
|
__.__.__ |
Дізнаємося про складові задачі: числові дані, шукане, розв’язання, відповідь. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо задачі. Задачі із числовими даними, яких бракує. Задачі із зайвими числовими даними. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. |
|
|
__.__.__ |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо число 5. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. |
|
|
__.__.__ |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. |
|
|
__.__.__ |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. |
|
|
__.__.__ |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. |
|
|
__.__.__ |
Складаємо короткий запис задачі. |
|
|
__.__.__ |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. |
|
|
__.__.__ |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. |
|
|
__.__.__ |
Складаємо короткий запис задачі. |
|
|
__.__.__ |
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. |
|
|
__.__.__ |
Віднімаємо числа другої п’ятірки. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо число і математичний вираз. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо число і математичний вираз. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо математичні вирази. |
|
|
__.__.__ |
Вимірюємо маси предметів. 1 кілограм — 1 кг, терези, гирі. |
|
|
__.__.__ |
Вимірюємо місткості посудин. 1 літр — 1 л. |
|
|
__.__.__ |
Перевіряємо свої досягнення з теми «Додавання і віднімання в межах 10. Задача» |
|
Тема 4. Двоцифрові числа |
|||
|
__.__.__ |
Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо властивості величин: ціле, частина. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Десятки порівнюють, додають і віднімають так само, як і одиниці. |
|
|
__.__.__ |
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». |
|
|
__.__.__ |
Утворюємо числа другого десятка. |
|
|
__.__.__ |
Записуємо числа другого десятка. Розряди десятків, розряди одиниць. |
|
|
__.__.__ |
Записуємо числа другого десятка. |
|
|
__.__.__ |
Записуємо числа першої сотні. Найбільше одноцифрове число. |
|
|
__.__.__ |
Порівнюємо числа в межах 100. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число, 43 см = 4 дм 3 см. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків, 45 = 40 + 5. |
|
|
__.__.__ |
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа. 3 дм 2 см = 32 см. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа. 25 + 30 = 55, 45 – 20 = 25. |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо задачі. Шукане стає даним, а дане — шуканим. |
|
|
__.__.__ |
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. |
|
|
__.__.__ |
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. |
|
|
__.__.__ |
Розв’язуємо задачі. |
|
|
__.__.__ |
Досліджуємо складові задач. |
|
|
__.__.__ |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. |
|
|
__.__.__ |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». |
|
|
__.__.__ |
Визначаємо час за годинником. Годинник: годинна і хвилинна, стрілки, година (год). |
|
|
__.__.__ |
Дізнаємося про тривалість доби. 1 доба = 24 години |
|
|
__.__.__ |
Додаємо і віднімаємо числа. |
|
|
__.__.__ |
Визначаємо вартість товару. Гривня (грн), копійка (к.), 1 грн = 100 к. |
|
|
__.__.__ |
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр» |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення з теми «Двоцифрові числа» |
|
Календарно-тематичне планування уроків
Я досліджую світ за підручником «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук» для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)
(3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Моя країна Україна, а я – її дитина (с. 3-5) |
|
2. |
Символи держави – прапор, герб, гімн (с. 6-7) |
|
3. |
Хто ти. Взаємне представлення (с. 8-9) |
|
4. |
Хто ти. Виготовлення бейджика (с. 9) |
|
5. |
Дорога до школи. Правила безпечного руху (с. 10-11) |
|
6. |
Тут я вчуся. Напрацювання правил і впровадження рутин (с. 12) |
|
7. |
Безпека в школі (с. 13) |
|
8. |
Для чого ходять у школу (с. 14-15) |
|
9. |
З чого складається світ. Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей (с. 16-17) |
|
10. |
Як упізнати осінь. Створення «Книжки осені» (с. 18-19) |
|
11. |
Рослини восени (с. 20-21) |
|
12. |
На прогулянці будемо обережними! (с. 22-23) |
|
13. |
Тварини восени (с. 24-25) |
|
14. |
Осінні турботи людей (с. 26-27) |
|
15. |
Хто що робить? (с. 28-29) |
|
16. |
Хто працює в школі (с. 30-31) |
|
17. |
День школярів (с. 32) |
|
18. |
Стій, сиди, ходи, носи – правильно! (с. 33) |
|
19. |
Що потрібно для навчання (с. 34-35) |
|
20. |
Чим я пізнаю світ. Про що дізнаюсь на дотик (с. 36-37) |
|
21. |
Чим я бачу (с. 38-39) |
|
22. |
Чим я чую (с. 40-41) |
|
23. |
Впізнаю на смак. Впізнаю на запах (с. 42-43) |
|
24. |
Для чого нам зуби? (с. 44-45) |
|
25. |
У природі все пов’язане (с. 46-47) |
|
26. |
Сонце (с. 48-49) |
|
27. |
Повітря (с. 50-51) |
|
28. |
Вода (с. 52-53) |
|
29. |
Ґрунт (с. 54-55) |
|
30. |
Рослини (с. 56-57) |
|
31. |
Тварини (с. 58-59) |
|
32. |
Дикі та свійські тварини (с. 60-61) |
|
33. |
Дорога і транспорт (с. 62-63) |
|
34. |
Безпека на дорозі (с. 64-65) |
|
35. |
Дбай про свою безпеку (с. 67-69) |
|
36. |
Я тут живу (с. 70-71) |
|
37. |
Чемним треба бути скрізь (с. 72-73) |
|
38. |
Оглядаю моє житло. Коли ми самі вдома (с. 74-75) |
|
39. |
Коли гаджет заважає (с. 76-77) |
|
40. |
У двері стукає зима. Створення книжки «Зимові сторінки» (с. 78-79) |
|
41. |
Жива і нежива природа взимку (с. 80-81) |
|
42. |
Сторінка дослідника (с. 82-83) |
|
43. |
Як допомогти тваринам взимку (с. 84-85) |
|
44. |
Зимові розваги (с. 86-87) |
|
45. |
Дбай про здоров’я взимку (с. 88) |
|
46. |
Святковий календар зими (с. 89) |
|
47. |
Новий рік і Різдво (с. 90-91) |
|
48. |
Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр |
|
Календарно-тематичне планування уроків
мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л. Масол, М. Гайдамака, О. Колотило»
для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Перший раз у перший клас. Музичні та шумові звуки. Мелодія. Слухання: М.Скорик «Мелодія», Н.Матвієнко «Гойда, гойда-гой, ніченька іде» (фрагмент) Правила під час співу. Виконання: Н.Май «Пісня першокласника». (с. 4-5) |
|
2. |
Перший раз у перший клас. Організація робочого місця. Матеріали та інструменти, якими працюють художники. Крапка, лінія як засоби творення образів. Виконання ліній-образів, різних за характером: малювання шкільного дзвоника або рюкзака (фломастери) (с. 6-7) |
|
3. |
Мої друзі. Скрипковий ключ. Довгі та короткі звуки. Слухання: українська народна пісня «Котику сіренький», Я.Барнич «Коник». Перегляд: «Тихо, вечір на дворі». Виконання: поспівка «Ми дружній і веселий клас» |
|
4. |
Мої друзі. Лінії: пряма, ламана, крива. Малювання подарунка другові (подрузі) за допомогою різних ліній (фломастери або кольорові олівці) (с. 10-11) |
|
5. |
Моє довкілля. Високі та низькі звуки. Слухання: звуки грому; Е.Гріг «Пташка», В.Подвала «Їжачок», «Дятел». Гра «Зозуля та соловейко». Виконання: поспівка «Дінь-дон» (с. 12-13) |
|
6. |
Моє довкілля. Контур. Малювання різними лініями (фломастери або кольорові олівці). Складання казки за серією малюнків (с. 14-15) |
|
7. |
Світ навколо тебе. Гучні та тихі звуки. Слухання: В.Барвінський «Жучок і жучиха», А.Штогаренко «Метелик». Гра «Луна» («Ау»). Виконання: поспівка «Павук» |
|
8. |
Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Малювання композиції «Квіткова галявина» (гуаш, акварель) (с. 18-19) |
|
9. |
Мій ляльковий світ. Настрій у музичному творі. Слухання: Л.Колодуб «Лялька співає». Перегляд: м\ф «Дитячий альбом» (П.Чайковський «Нова лялька», «Хвороба ляльки»). Виконання: пісенька «Каша» (с. 20-21) |
|
10. |
Мій ляльковий світ. Настрій у мистецьких творах. Перегляд: м/ф «Незнайко в Сонячному місті» (фрагмент). Малювання композиції «Святковий феєрверк у ляльковому місті» або «Подорож містом» (воскові олівці, акварельні фарби) (с. 22-23) |
|
11. |
Дитячі захоплення. Настрій у музичному творі. Слухання: Б.Фільц «Гра у м’ячик», Р.Шуман фортепіанний цикл «Дитячі сцени». Гра в піжмурки. Перегляд: м\ф «Літачок жука». Виконання: В. Прокопик «Літачок Жужа» (с. 24-25) |
|
12. |
Дитячі захоплення. Форма. Перегляд: м/ф «Літачок Ліп» (за мотивами казок Н.Вовк). Малювання дивомашини, використовуючи різні форми (кольорові олівці) (с. 26-27) |
|
13. |
Осінній ярмарок. Настрій у музичному творі. Слухання: В.Кузнєцова Український ярмарок (гурт «Дзвони»), український народний танець «Козачок». Виконання: українська народна «Урожайна» (с. 28-29) |
|
14. |
Осінній ярмарок. Правила роботи з ножицями. Аплікація. Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Виконання аплікації «Урожай» (кольоровий папір) (с. 30-31) |
|
15. |
Моя Україна багата й гостинна. Настрій у музичному творі. Слухання: О.Осадчий, Ю.Рибчинського «Земле моя». Виконання: поспівка «Рідний край» (легко, наспівно, урочисто), муз. А.Філіпенка «На місточку» (в ролях відповідно до характерів героїв) (с. 32-33) |
|
16. |
Моя Україна багата й гостинна. Робота з природними матеріалами. Правила роботи з пластиліном. Ліплення казкових персонажів (пластилін, природні матеріали) (с. 34-35) |
|
17. |
Краса рідної землі. Пісня. Куплет (заспів, приспів). Слухання: К.Стеценко «Вечірня пісня», С.Людкевич «Старовинна пісня». Виконання: М.Медведері «Ой ходила осінь». Знак дихання. (с. 36-37) |
|
18. |
Краса рідної землі. Кольори: основні та похідні. Палітра. Способи утворення похідних кольорів. Зображення природи, роздмухуючи плями («Кольорові метелики») (фарби, тонований папір, трубочка для соку) (с. 38-39) |
|
19. |
Веселковий диво грай. Ритм. Ноти. Нотоносець. Слухання: С.Прокоф’єв «Дощик і веселка». Відтворення рухами характеру музики. Виконання: Н.Май «Кап-кап-кап», Поспівка «веселка» (с. 40-41) |
|
20. |
Веселковий диво грай. Ознайомлення з кольорами веселки (спектральними кольорами) та їх послідовністю. Заповнення площини аркуша зображенням. Створення композиції «Кольори веселки» (акварельні фарби) (с. 42-43) |
|
21. |
Різні барви у природи. Танець. Темп. Сприймання: український народний танець «Гопак», І.Шамо «Дніпровський вальс». Перегляд: укр. нар. танець «Метелиця» (фрагмент). Виконання: укр..нар. пісня «Метелиця», В.Верховинець «Зробимо коло». Добір музичних інструментів для передачі образу. (с. 44-45) |
|
22. |
Різні барви у природи. Кольори: теплі й холодні. Виконання композиції «Будинок для Осені» або «Крижана оселя Зими» (акварельні фарби) (с. 46-47) |
|
23. |
Зимові ритми. Ритм. Інструментальний супровід. Вибір інструментів для супроводу пісні. Слухання: К.Дебюссі «Сніг танцює» (ксилофон). Ритмічні вправи. (с. 48-49) |
|
24. |
Зимові ритми. Ритм. Колективна робота: вирізання з паперу сніжинок, створення зі сніжинок прикраси у певному ритмі (білий папір, картон) (с. 50-51) |
|
25. |
Святкові перетворення. Перегляд: руханка «Танці-зігріванці» (фізкультхвилинка). Виконання: Н.Рубальська «Пісня сніговиків» (с. 52-53) |
|
26. |
Святкові перетворення. Кольори: світлі й темні. Розбіл і замутнення спектральних кольорів; відтінки кольорів. Малювання кумедного сніговичка (гуаш). Колективне створення композиції «Танок сніговиків» (с. 54-55) |
|
27. |
Зимові свята. Слухання: Дж. Л. П’єрпонт «Дзвіночки дзвенять». Виконання: А.Олейнікова «Святий Миколай» (с. 56-57) |
|
28. |
Зимові свята.Спробуй намалювати новорічну красуню відбитками пальчиків. Учись послідовно зображувати ялинку. Виконання композиції «Новорічна ялинка» (с. 58-59) |
|
29. |
Радійте! Свято йде! Колядки. Виконання:укр..нар. пісня «Колядка» (с. 60-61) |
|
30. |
Радійте! Свято йде! Створення різдвяної листівки (кольоровий картон, кольоровий папір) (с. 62-63) |
|
31. |
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання вивчених музичних творів. |
|
32. |
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи. |
|
33. |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
дизайну та технологій за альбомом-посібником «Майстер-саморобко» Автори: А. Бровченко, Н. Копитіної» для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Матеріали та інструменти. Професії в житті людини. Організація робочого місця. Правила безпеки праці на уроках. |
|
2. |
Папір та його призначення. Види паперу. Різання паперу. Створення аплікації із різних видів паперу «Морські таємниці». |
|
3. |
Різання паперу. Послідовність дій під час виготовлення лепбука. Створення лепбука «Мої захоплення» |
|
4. |
Аплікація із рваних частин паперу. Створення аплікації «Білий кролик» |
|
5. |
Різання паперу. Виготовлення гри «Танграм» та складання заданих форм за схемами чи власним задумом. |
|
6. |
Природні матеріали рідного краю. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення предметних аплікацій з листя. |
|
7. |
Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з листя «Чарівний птах» |
|
8. |
Робота з природними матеріалами. Створення аплікації із різних природних матеріалів «Маша і Ведмідь» |
|
9. |
Робота з природними матеріалами. Створення аплікації із різних природних матеріалів «Червона Шапочка» |
|
10. |
Об’ємні вироби з природних матеріалів. Створення з різних природних матеріалів фігурок тварин або казкових героїв. |
|
11. |
Симетрія у природі. Вирізання деталей виробів симетричної форми. Створення аплікації «Метелик на квітці». |
|
12. |
Симетрія у природі. Вирізання деталей виробів симетричної форми. Створення аплікації «Осінні дерева». |
|
13. |
Натюрморт. Різання паперу. Створення натюрморту у техніці аплікації. |
|
14. |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення яскравого вітрячка з паперу. |
|
15. |
Робота з нитками. Створення аплікації з ниток і кольорового паперу «Овечка» |
|
16. |
Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Виготовлення паперової бурульки на ялинку. |
|
Календарно-тематичне планування уроків
дизайну та технологій за альбомом-посібником «Умійко» Автори: О.Головатої, А Кононюк для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)
(1 година на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Вступ. Місце праці та професії в житті людини. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Загальні правила безпеки життя на уроках. ПР: практичне ознайомлення з інструментами, прийомами безпечної роботи, правилами поведінки з ними (с. 3-6) |
|
2. |
Папір. Види паперу. Загальне уявлення про виробництво паперу. Послідовність дій під час виготовлення виробів із паперу. ПР: виготовлення аплікації із рваних частин паперу «Гроно калини» (с. 7-11) |
|
3. |
Рвання паперу. Властивості паперу. З'єднання відірваних частин паперу за допомогою склеювання. Аплікація. Послідовність дій під час виготовлення аплікації із рваних частин паперу. ПР: виготовлення аплікації із рваних частин паперу «Диво-дерево» (с. 12-15) |
|
4. |
Різання паперу. Різання паперу ножицями. Різання по прямій лінії і лінії згину. ПР: різання паперу і картону по згину, вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону; виконання аплікації «Веселі ніжки» (с. 16-19) |
|
5. |
Різання паперу. Різання паперу ножицями. Поняття «шаблон». Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону, трафарету. Копіювання зображення за допомогою шаблону. ПР: створення аплікацій із вирізаних форм «Смачні фрукти» (с.20-23 ) |
|
6. |
Симетричні форми. Симетрія у природі. Послідовність дій під час виготовлення простих симетричних форм із паперу. ПР: вирізання деталей виробів симетричної форми; створення аплікацій із вирізаних простих симетричних форм «Грибочки» (с.24-28 ) |
|
7. |
Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час згинання паперу. Ознайомлення з технікою оригамі (загальні поняття). ПР: створення найпростіших виробів у техніці оригамі «Песик» (с. 29-33) |
|
8. |
Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час згинання паперу. Техніка оригамі. ПР: створення найпростіших виробів у техніці оригамі «Тюльпани» (с. 34-35) |
|
9. |
Робота з природними матеріалами. Природні матеріали та їх використання для виготовлення виробів. Підготовка природних матеріалів до роботи. Інструменти для роботи. Послідовність дій під час виготовлення аплікації із природних матеріалів. ПР: виготовлення аплікації із природних матеріалів «Їжачок» (с.49-56 ) |
|
10. |
Робота з природними матеріалами. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів. ПР: виготовлення персонажів казок та мультфільмів із природних матеріалів на площині «Метелик» (с.57-58 ) |
|
11. |
Робота із природними матеріалами. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів. ПР: виготовлення композицій за мотивами казок «Півник» (с.59-60 ) |
|
12. |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій. ПР: виготовлення аплікації «Натюрморт» (с. 36-40 ) |
|
13. |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій. ПР: виготовлення аплікації «Пейзаж» (с.41-42 ) |
|
14. |
Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з'єднання окремих частин виробів. ПР: виготовлення новорічної гірлянди із паперу (с.85-88 ) |
|
15. |
Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з'єднання окремих частин виробів. ПР: виготовлення ялинкової іграшки з паперу «Синичка» (с.89-90) |
|
16. |
Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з'єднання окремих частин виробів. ПР: виготовлення новорічної листівки з паперу «Сніговичок» (с.91-92 ) |
|
Календарно-тематичне планування уроків
дизайну та технологій за альбомом-посібником «Умійко» Автори: О.Головатої, А Кононюк для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)
(1 година на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Дата |
17. |
Комбіновані роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. ПР: виготовлення іграшки з природного матеріалу «Горіховий човник» |
|
18. |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій. ПР: виготовлення аплікації з паперу «Золота рибка» |
|
19. |
Самообслуговування. Одяг і взуття. Призначення одягу та взуття. Ознайомлення з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу і взуття. Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Основні відомості про правила догляду за одягом і взуттям. ПР: відпрацювання прийомів зав’язування шнурків. |
|
20. |
Самообслуговування. Одяг і взуття. Призначення одягу та взуття. Ознайомлення з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу і взуття. Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Основні відомості про правила догляду за одягом і взуттям. ПР: поділ одягу і взуття відповідно до сезону. |
|
21. |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Ескіз виробу. Послідовність дій під час створення аплікацій. ПР: виготовлення аплікації з паперу «Весела гусінь» |
|
22. |
Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з’єднання окремих частин виробів. ПР: виготовлення аплікації з паперу «Валентинка» |
|
23. |
Екскурсія до шкільної бібліотеки. ПР: виготовлення закладки для книжки |
|
24. |
Комбіновані роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. ПР: виготовлення аплікації з паперу і вати «Вербові котики» |
|
25. |
Конструювання найпростіших виробів. ПР: виготовлення вітальної листівка до свята 8 Березня |
|
26. |
Комбіновані роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. ПР: виготовлення аплікації з паперу «Весняні пташки» |
|
27. |
Комбіновані роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. ПР: виготовлення аплікації з паперу і серветок «Веселі вівці» |
|
|
Робота з пластиліном. Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну, інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпека праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площі за зразком. ПР: виготовлення картини з пластиліну «Котик» |
|
28. |
Екскурсія до їдальні. Виготовлення виробів з пластиліну «Солодощі з пластиліну» |
|
29. |
Робота з пластиліном. Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну, інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпека праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площі за зразком. ПР: виготовлення картини з пластиліну «Вишеньки» |
|
30. |
Робота з пластиліном. Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну, інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпека праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площі за зразком. ПР: виготовлення картини з пластиліну «Квіти і метелики на луках» |
|
31. |
Робота з пластиліном. Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну, інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпека праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площі за зразком. ПР: виготовлення картини з пластиліну «Равлик» |
|
32. |
Комбіновані роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. ПР: виготовлення аплікацій з паперу «Писанки» |
|
33. |
Комбіновані роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. ПР: виготовлення аплікацій з паперу «Великодній кошик» |
|
34. |
Комбіновані роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. ПР: виготовлення листівки з паперу і серветок «Квіти для мами» |
|
35. |
Комбіновані роботи . Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. ПР: виготовлення аплікації з паперу «Дельфін» Підсумок за рік. |
|