10, English 1
« Погоджено »
Заступник директора з НВР
____________________________
«_____» ___________2020/21 навч. рік
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 10 КЛАСІ.
I семестр
Навчальні програми
з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів
і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов
10 – 11 класи, 2018р.
Підручник: Оксана Карпюк. Англійська мова. Підручник для 10 кл. ЗНЗ.
Тернопіль.»Астон»,2018.
|
Всього за планом |
ТО |
Контрольних робіт |
Зошит |
I cеместр |
|
5 |
4 |
4 |
Учитель: ____________________
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ за новою програмою до підручника О.Карпюк. 10 к л а с І СЕМЕСТР, 2год/тижд.
Урок № |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання/ сприймання на слух |
Говоріння/ усна взаємодія/ усне продукування |
Читання/ зорове сприймання |
Письмо/ писемна взаємодія/ продукування |
Прогнозоване домашнє завдання |
Примітка |
||||
STARTER |
||||||||||||||
|
|
Англійська мова як мова міжнародного спілкування. |
ЛО уроку |
Повторення Активного залогу
|
ex.4, p.9 |
p.7,ex.1,2, p.8 ex.5,6, p.10 |
Ex.3a, pp.8-9 |
ex.3b, p.9 |
Написати про літні канікули + *переказ |
* - учні достатнього, високого рівнів |
||||
|
|
.Роль англійської мови у сучасному світі. |
ЛО уроку |
Повторення Пасиву https://www.youtube.com/watch?v=-sbI6wvbG5o |
|
|
Ex.7a, pp.10-11 |
ex.7b,7c, p.12 |
ex.8a,b pp.12-13 |
|
||||
|
|
Вивченняанглійськоїмови Ми – десятикласники. Плани на майбутнє |
ЛО уроку |
|
|
Mind-Map “Plans for Future” |
ex.8a, pp.12-13; ex.10a, p.14; ex.11a, pp.15-16 Discussion |
ex.11b, p.16 |
Написати про плани на майбутнє + *розповідь по Mind-Map “Plans for Future” |
Додаток 3 Mind-Map “Plans for Future” |
||||
Тема 1 Я, моя родина, мої друзі / Unit 1 “People and Relationship” |
||||||||||||||
|
|
1 Сім’я. Друзі. Що впливає на нашу особистість? Ознайомлення з новими ЛО |
ЛО теми «Риси характеру» (с.20) |
Adjectives. The Degrees of Comparison https://agendaweb.org/grammar/comparison-worksheets-resources.html |
ex.2,pp.18-19 |
ex1,p.18; ex.2,3,4, pp.18-19; ex.5,p.20; |
Текст “What Affects Our Personality?” pp.18-19 |
|
Словникова робота (с.20) ex.6, p.20-21; |
Додаток 1 Adjectives. The Degrees... |
||||
|
|
2 Особистість і її стосунки з іншими.Формування лексичних навичок |
ЛО уроку (с.21-24) |
Using of “used to’ (p.22-23) |
|
ex.1,p.21 Grammar Links,p.22; ex.4, p.24ex.6, p.25 |
ex.1,p.21 ex.1,2,4p.23; |
ex.2,3,p.21-22ex.3,5, p.24 |
ex.5,p.22 https://grammarway.com/ua/prefixes
|
Додаток 2 “used to’; Додаток 4 un in dis im ir в англ мові |
||||
|
|
3 Риси характеру. |
ЛО уроку (с.25-28) |
Past Simple «used to» |
ex.3,4,p.26 |
ex.1,5p.25 ex.1b,2,3 p.28 |
ex.2, p.25 ex.1a, p.27 |
|
ex.5,p.26 |
Sort of Person http://easy-english.com.ua/appearance-and-character-vocabulary/ |
||||
|
|
4 Як знайти друга по листуванню? |
ЛО уроку (с.30) |
Using of “used to’ |
|
ex.1,2b, pp.28,2 9; ex.6c, p.31 |
ex.5, p.30 |
ex.6,p.31 |
Підр. інфо про друга // Factfile + *переказ |
Teen Generation |
||||
|
ТО 1 |
5
Відкрий себе. |
ЛО уроку (talking about people, p.(33-35) |
Past Simple, Past Continuous, Past Perfect https://test-english.com/grammar-points/b1/past-simple-past-continuous-past-perfect/ |
|
ex.2, p.32; ex.4, pp.33-34 |
ex.3, p.33; ex.5, 6a,7 pp.34-35 |
ex.1, p.32; ex.6b,p.35 |
Check Your English pp.36-38 Повторити ЛО |
|
||||
Тема 2 Робота і професії / Unit 2 “Сhoose the Career! ” |
||||||||||||||
|
|
1 Твоя улюблена професія Ознайомлення з новими ЛО |
ЛО уроку (с39-44) |
|
ex.2, p.40-41 |
ex.5,6,p.43 |
pp.39 ex.2,3, pp.40-42;ex.4, p.42; ex.1, p.43 |
ex.1, p.40 ex.2,3,4,p.44 |
Словникова робота (с.40) Ex.4,p.44 |
Додаток 5 |
||||
|
|
2 Робота. Трудові уміння та навики. https://www.youtube.com/watch?v=x8tF2aQoukY |
ЛО уроку (с.45-48) |
Tense Revision: Present Perfect PresentPerfect Continuous p.47; |
|
ex.7,p.48 |
ex.1,2,3, pp.45-46 |
ex.4,5,pp.47-48 |
ex.6,p.48 |
|
||||
|
|
3 Професії та професійні якості. |
ЛО уроку (с.49-51) |
Present Perfect, Present Perfect Continuous |
ex.4,5, pp.49-50 |
ex.1,p.49; ex.6,p.50 ex.2b,4,p.51 |
ex.3, p.49 ex.1,2a, pp.50-51; |
ex.2,p.49; |
Словникова робота (с.49) ex.3,p.51 |
a letter of application Додаток 6 |
||||
|
|
4 Вимоги до особистісних якостей та кваліфікації. |
ЛО уроку (с.52-55) |
types of writing, styles of letters, a letter of application |
ex.1b,c,p.52 |
ex.1a, 2a,p.52; ex.3, p.54 |
ex.2b,p.53ex.3b, pp.54-55 |
ex.4,p. 55 Повторити ЛО // Exchanging information |
Приклади написання листів на ЗНО https://osvita.ua/test/training/english/55362/ |
|||||
|
|
5
Освіта. Професійні якості. Листування.
|
ЛО уроку (с.56-59) |
an applicant, a Bachelor’s/a Master’s degree,a salary, to apply for a job |
ex.3a,p.57 |
ex.3b,p.58; ex.4,5,pp.58-59 |
ex.1,p.56; ex.3,p.57 |
ex.6,p.59 |
Словникова робота (с.58) Check Your English pp.60-62 |
|
||||
|
ТО 2 |
6 Урок узагальнення. Проектна робота. |
|
|
|
|
|
|
Check Your English pp.60-62 |
Повторення ЛОд |
||||
Тема 3 Шкільне життя / Unit 3 “Why Go to School? ” |
||||||||||||||
|
|
1 Школа – середовище навчання та спілкування молоді. Ознайомлення з нов.. ЛО |
ЛО уроку (с.63-67) |
https://www.youtube.com/watch?v=VHaj-W3UDAA умовні речення |
ex.2, pp.64; |
ex.1,p.64; ex.5, p.66 |
ex.2,3,4,p.64-66; Essay p.64-65 еx.6, p.68 Vocabulary Links;ex1,2,p.68-69 |
ex.1,2, pp.68-69 |
Словникова робота (с.65), Ex.2,pp.68-69 |
Умовні речення Додаток 7 |
||||
|
|
2 Заклади освіти. Навчальний процес. |
ЛО уроку (с.69-71) |
1st Conditionals (умовні речення 1 типу) Grammar Links, ex.1,pp.69-70 |
|
|
ex.2,3p.70 |
ex.3, 4,5,6, pp.70-71 |
ex.6,p.71 |
|
||||
|
|
3 Система освіти в Україні та за кордоном. |
ЛО уроку (с.72-75) |
|
ex.3,4,p.72 |
ex.6, p.74 ex.1,2, 3b, 4, pp.74-75 |
ex.1,2,p.72; ex.5, p.73 |
ex.3a, p.74 |
ex.,4, p.75(п.) |
|
||||
|
|
4 Навчальні курси. Резюме про прийом на роботу. |
ЛО уроку (с.76 - 79) |
a formal letter, an application for the course1 st Conditionals (умовні реч. 1 типу) |
|
ex.2, p.76 |
ex.1, p.76; ex.3, p.77; ex.4, p.78 |
ex.4, p.78 |
ex.4,p.78 Повторити ЛО // Who Is The Best Blogger? https://colorlib.com/wp/best-personal-blog-wordpress-themes/ |
А formal letter Додаток 6 |
||||
|
|
5 Системи освіти у Британії та Америці. https://ihkyiv.com/abroad/info/sistema-osviti-velikobritaniyi
|
ЛО уроку (с.80-83) |
|
ex.3,4, pp.81-82;ex.6, p.83; |
ex.1,2, p.80; ex.5, p.82; ex.7, p.83; |
Quiz/ reading |
Check Your English pp.84-86 |
|
|||||
|
ТО 3 |
Урок узагальнення Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Навчання за кордоном https://mudra.ua/ua/watkinson-school/ |
||||
Тема 4 Харчування / Unit 4 “National Cuisine ” |
||||||||||||||
|
|
1 Національна кухня. Звичаї харчування у Великій Британії |
ЛО уроку (с. 87-94) |
|
ex.3,4,5, pp.89-90; ex.1,3, pp.93-94 |
ex.2,p.88; ex.6, p.91; ex.8, p.92 |
Текст‘Traditional British Meals’ https://www.british-study.com/en/blog/traditional-british-foods/ pp.88-89 ex.7, p.91 |
ex.1,p.88; |
Словникова робота (90), ex.2, p. 93 |
Додаток 8 |
||||
|
|
2 Національні страви в Україні та за кордоном.. |
ЛО уроку (с. 94 - 96) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу) Вправи |
Types of Food in English with Pictures |
|
Grammar Links, ex. 1,2,3, pp. 94-95 |
ex. 4, 5, 6, p. 96; |
ex.6, p. 96 |
Додаток 9 |
||||
|
|
3 |
ЛО уроку (с. 97 - 100) |
|
ex.3b, 4 p. 97-98 |
ex.1,2,5, pp.97-98 ex.1,2,3, 4,5 pp. 99-100 |
ex.3a, p. 97 |
Рецепти https://www.bbcgoodfood.com/recipes/collection/british |
«Моя улюблена страва» (напис. рецепт) + *переказ Повторити ЛО |
|
||||
|
|
4 Характерні особливості української та британської кухонь У ресторані. |
ЛО уроку (с101-103) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу) |
|
ex.1,2, pp. 101-102 |
ex.1, p.101; ex.4, p. 102 |
ex.3, p.102; ex.5, p.103 |
Підг. проект «Я-власник ресторану» |
|
||||
|
|
5 Книги рецептів України та Великої Британії.
|
ЛО уроку (с. 104-107)
|
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу) |
|
ex. 3, 4 p.104; ex.5, p. 105; ex.6b, p.106 |
ex. 6a, p. 106 |
ex.1,2, p.104; |
Check Your English pp. 108-110 |
|
||||
|
ТО 4 |
Урок узагальнення Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення Ways of Cooking |
||||
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|
||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|
||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю говоріння |
|
||||
|
|
Контроль мовлення (говоріння) |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене за семестр |
|
||||
|
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок за І сем |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Узагальнення знань за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Урок № |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання/ сприймання на слух |
Говоріння/ усна взаємодія/ усне продукування |
Читання/ зорове сприймання |
Письмо/ писемна взаємодія/ продукування |
Прогнозоване домашнє завдання |
Примітка |
||||
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
What are they?
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
PS:
Good Luck!