КТП. 10 клас. Історія України

Про матеріал
Календарно тематичне планування з історії України. 11 клас. За пілручником Власов, Кульчицький.
Перегляд файлу

Історія України

11 клас

Навчання історії у старшій школі спрямоване на реалізацію мети повної загальної середньої освіти, яка полягає в розвитку та соціалізації особистості учнів/учениць, формуванні в них національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

Випускник/випускниця старшої школи – це патріот/патріотка України, який/яка: знає історію своєї держави; є носієм української мови, культури, національних традицій і духовних цінностей; виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті; має бажання і здатність реалізовувати свій потенціал в умовах сучасного суспільства; бережно ставиться до природи; дотримується здорового способу життя.

Мета історичної освіти в старшій школі – сприяти формуванню в учнів/учениць національно-культурної ідентичності, патріотичного світогляду, активної соціальної та громадянської позиції, почуття власної гідності у результаті осмислення соціального та морального досвіду минулих поколінь, розуміння історії і культури України в контексті історичного процесу.

 

Структура курсу:

Повторення. Вступ

Розділ 1. Україна в перші повоєнні роки

Розділ 2. Україна в умовах десталінізації

Розділ 3. Україна в період загострення кризи радянської системи

Розділ 4. Відновлення незалежності України

Розділ 5. Становлення України як незалежної держави

Розділ 6. Творення нової України

 

 

 

 

 

 

І-ІІ СЕМЕСТРИ

Тема і зміст уроку

 

Дата

Примітка

 

Домашнє завдання

Розділ 1. Україна в повоєнний період (1945-1955 рр)

 

1.

Вихід УРСР на міжнародну арену.

 

§ 1.

 

 

 

2.

Вихід УРСР на міжнародну арену.

 

§ 1.

 

 

 

3.

Депортації українців. Національно-визвольний рух.

§ 2.

 

 

 

4.

Депортації українців. Національно-визвольний рух.

§ 2.

 

 

 

5.

Завершення радянізації західних областей УРСР.

 

§ 3.

 

 

 

 

6.

Економічне та суспільно-політичне життя.

 

§ 4.

 

 

 

7.

Економічне та суспільно-політичне життя.

 

§ 4.

 

 

 

8.

Культура повоєнних років.

 

§ 5.

 

 

 

9.

Культура повоєнних років.

 

§ 5.

 

 

 

10.

Повсякденне життя в післявоєнні роки.

§ 6.

 

 

11.

Практичне заняття № 1.

 

§ 6. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

12.

Урок контролю й узагальнення.

 

§ 1-6. Повторити й узагальнити вивчене.

 

 

Розділ 2. Україна в умовах десталінізації (1956-1964)

 

13.

Суспільно-політичне становище республіки.

 

§ 7.

 

 

 

14.

Суспільно-політичне становище республіки.

 

§ 7.

 

 

15.

Стан промисловості та сільського господарства.

 

§ 8.

 

 

 

16.

Соціальна політика за доби «відлиги».

 

§ 8.

 

 

 

17.

Народження опозиційного руху.

 

§ 9.

 

 

18.

Народження опозиційного руху.

 

§ 9.

 

 

 

19.

Практичне заняття № 2. Шістдесятники.

 

§ 10.

 

 

 

20.

Феномен українського шістдесятництва.

 

§ 10.

 

 

 

21.

Наука та освіта.

§ 11.

 

 

 

22.

Література та мистецтво.

§ 11. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

23.

Урок контролю й узагальнення.

 

§ 7-11. Повторити й узагальнити вивчене.

 

 

Розділ 3. Україна в період системної кризи радянського ладу (1965-1984)

 

24.

Суспільно-політичне життя.

 

§ 12.

 

 

25.

Міжнародне становище.

 

§ 12.

 

 

26.

Опозиційний рух.

 

§ 13.

 

 

27.

Опозиційний рух.

 

§ 13.

 

 

28.

Практичне заняття № 3. Дисиденти.

 

§ 14.

 

 

29.

Українські дисиденти – виклик системі.

 

§ 14.

 

 

30.

Наростання економічної кризи.

 

§ 15.

 

 

31.

Наростання економічної кризи.

 

§ 15.

 

 

32.

Освіта та наука.

 

§ 16.

 

 

33.

Література та мистецтво.

 

§ 16. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

34.

Урок контролю й узагальнення.

 

§ 12-16. Повторити й узагальнити вивчене.

 

 

Розділ 4. Відновлення незалежності України (1985-1991)

 

35.

Початок «перебудови».

§ 17.

 

 

36.

Початок «перебудови».

§ 17.

 

 

37.

Соціально-економічне становище.

§ 18.

 

 

 

38.

Соціально-економічне становище.

§ 18.

 

 

 

39.

Зростання суспільно-політичної активності громадян.

§ 19.

 

 

 

40.

Зростання суспільно-політичної активності громадян.

§ 19.

 

 

 

41.

Суверенізація УРСР.

§ 20.

 

 

 

42.

Суверенізація УРСР.

§ 20.

 

 

 

43.

Утвердження незалежності України.

§ 21.

 

 

 

44.

Утвердження незалежності України.

§ 21.

 

 

45.

Практичне заняття № 4.

Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

46.

Урок контролю й узагальнення.

§ 17-21. Повторити й узагальнити вивчене.

 

 

Розділ 5. Становлення України як незалежної держави (1992-2013)

 

47.

Державотворчі процеси та стан економіки.

§ 22.

 

 

 

48.

Державотворчі процеси та стан економіки.

§ 23.

 

 

 

49.

Державотворчі процеси та стан економіки.

§ 23.

 

 

 

50.

Міжнародні відносини України.

§ 24.

 

 

 

51-52.

Помаранчева революція.

§ 24.

 

 

 

53.

Суспільно-політичне життя України у 2005-2013 роках.

§ 25.

 

 

 

54.

Суспільно-політичне життя України у 2005-2013 роках.

§ 25.

 

 

 

55.

Практичне заняття № 5.

Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

56.

Урок контролю й узагальнення.

§ 22-25. Повторити й узагальнити вивчене.

 

 

 

Розділ 6. Творення нової України (з 2014 року)

 

57.

Революція Гідності 2013-2014 рр.

§ 26.

 

 

 

58.

Революція Гідності 2013-2014 рр.

§ 26.

 

 

 

59.

Збройна агресія Російської Федерації проти України.

§ 27.

 

 

 

60.

Збройна агресія Російської Федерації проти України.

§ 27.

 

 

 

61-62.

Суспільно-політичне та соціально-економічне становище України в умовах «гібридної» війни.

§ 28.

 

 

 

63.

Релігійне життя.

§ 28.

 

 

 

64.

Отримання Україною томосу про автокефалію українського православ’я.

§ 28.

 

 

 

65.

Культура, освіта і наука.

§ 29.

 

 

 

66.

Культура, освіта і наука.

§ 29.

 

 

 

67.

Практичне заняття № 6.

Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

68.

Урок контролю й узагальнення.

§ 26-29. Повторити й узагальнити вивчене.

 

 

 

69.

Резервна година.

 

 

 

 

70.

Резервна година.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
1498
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку