№ уроку
Дата |
Розділ
ст. НМК |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії
|
Д.З.
WB |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна/писемна взаємодія/продукування |
Календарно-тематичне планування: WIDER WORLD 1 (Семестр 1)
Вступний модуль: Я та мої друзі
|
Starter Unit: Ст. 4-5 |
Розкажи мені про себе |
Розповідати про себе |
|
Subject pronouns to be |
|
Говоріння: особисті запитання |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
ст. 2 |
||||||||||||||||||
|
Starter Unit: Ст. 4-5
|
Розкажи про свою сім’ю |
Розповідати про свою сім’ю |
|
Possessive adjectives
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Starter Unit: Ст. 4-5
|
Хто твій найкращий друг? |
Розповідати про своїх родичів та друзів |
|
Вимова власних імен по буквам |
|
Говоріння: розпитати про вподобання |
ст. 2 |
|||||||||||||||||||
|
Starter Unit: Ст. 6 |
Це мої речі! |
Розповідати про приналежність речей |
Особисті речі Кольори |
Plural nouns Demonstrative pronouns |
|
Говоріння: розпитати про особисті речі та їх колір |
ст. 3 |
|||||||||||||||||||
|
Starter Unit: Ст. 7 |
Знайомтесь – мій клас |
Виконувати прості класні інструкції |
Функціональні вирази для вживання у класній кімнаті |
Imperatives Object pronouns |
Аудіювання: виконання класних інструкцій |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
ст. 4 |
||||||||||||||||||
|
Starter Unit: Ст. 7 |
Мій клас англійської мови |
Опис класної кімнати |
|
There is There are |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
Starter Unit: Ст. 8 |
Коли твій День народження? |
Називати дати, місяці |
Дні тижня Місяці
|
Вимова чисел та дат |
|
Говоріння: який твій улюблений місяць та пора року |
|
ст. 5 |
||||||||||||||||||
|
Starter Unit: Ст. 8 |
Моя улюблена пора року |
Називати пори року |
Пори року Числівники Дати |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
Starter Unit: Ст. 9 |
Котра година? |
Називати час |
Функціональні вирази для розмови про час |
|
Аудіювання: вибіркове розуміння почутого |
Говоріння: розпитати про особисте життя |
|
SB ст. 9 |
||||||||||||||||||
|
|
Який твій номер телефону? |
Називати номери телефонів |
|
Вимова номерів телефонів |
Аудіювання: вибіркове розуміння почутого |
|
|
|
||||||||||||||||||
Модуль 1: PEOPLE ARE PEOPLE Тематика ситуативного спілкування: Я та моя сім’я Ключові компетентності: ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 10-11 |
Моє родинне дерево |
Розповідати про своє сімейне дерево |
Країни та національності Члени родини |
|
Читання: детальне розуміння прочитаного |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
ст. 6-7 |
||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст.10-11 |
Як виглядає твоя родина? |
Описувати зовнішність |
Прикметники опису зовнішності |
Possessive case |
|
Говоріння: розпитати про родину однокласника |
ст. 6-7 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 12 |
А ти на що здатний? |
Розмовляти про свої можливості |
|
Modal verbs: can |
Читання: загальне розуміння прочитаного |
Говоріння: розпитати про можливості |
ст. 8 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: ст.13 |
Різні образи однієї людини |
Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про характер та зовнішність |
Прикметники опису особистості/характер |
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: описати себе |
ст. 9 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст.14 |
Запрошую до мене в гості! |
Встановлювати вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
|
have got |
Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
|
ст. 10 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст.14 |
Розкажи про свою сім’ю, друже. |
Розповідати про речі своїх родичів |
|
have got |
|
Говоріння: розпитати про родину однокласника |
ст. 10 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст.15 |
Ти любиш модно одягатись? |
Розрізняти загальну інформацію у почутому тексті та говорити про одяг |
Одяг, взуття та аксесуари |
|
Аудіювання: загальне та детальне розуміння почутого |
Говоріння: зробити комплімент про одяг |
ст. 11 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 16 |
Приємно з вами познайомитись. |
Вітатись з людьми |
Функціональні вирази для привітання та прощання |
|
Аудіювання/читання: загальне та вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: відтворити ситуацію знайомства |
ст. 12 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст.17 |
Хто твій герой? |
Описувати людей (письмово) |
Функціональні вирази для опису людини |
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного |
Письмо: описати зовнішність та характер |
ст. 13 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст.18 |
Назви якомога більше національностей. |
Розповідати про зовнішність та характер людей |
Активізація лексичного матеріалу |
Вимова звуку /I/ |
|
|
ст. 14 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 19
|
Де живуть твої родичі? |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 1) |
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 1) |
|
Говоріння: знайомство Письмо: диктант |
|
ст. 15 |
||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 20-21 |
Ти можеш запам’ятати 30 чисел? |
Обговорювати запровадження уроків «пам’яті» у школі |
Числа |
|
Читання: детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: обговорити уроки запам’ятовування у школі |
|
ст. 16-17 |
||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 20-21 |
Геніальні діти |
Розповідати про свою бажану професію |
Країни |
|
Аудіювання/читання: загальне та вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: майбутня професія |
|
ст. 16-17 |
||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 20-21 |
Проект: Геніальні діти з України |
Створювати проект про геніальних дітей |
|
|
Аудіювання/читання: детальний зразок майбутнього проекту |
Письмо: створення проекту |
|
Presentation: “Child prodigies (from Ukraine)” |
||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 136 |
Натюрморт у сучасному мистецтві |
Порівнювати та оцінювати мистецькі твори |
Мистецтво |
|
Читання: вибіркове та детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: описати твори мистецтва |
|
SB ст. 136 |
||||||||||||||||||
|
Unit 1: Ст. 136
|
Проект: Сучасні українські митці |
Створювати проект про сучасних українських митців |
Мистецтво
|
|
Читання: детальний зразок майбутнього проекту |
Письмо: створення проекту |
|
Project: Famous Ukrainian artists |
||||||||||||||||||
|
Unit 1: CD rom |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Module 2: IT’S DELICIOUS! Тематика ситуативного спілкування: Харчування Ключові компетентності: генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел. |
|
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 22-23 |
Чи рахуєш ти спожиті калорії? |
Розповідати про їжу та напої |
Їжа та напої |
|
Читання: детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: розповісти про улюблену їжу |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.
Розподіляє кошти на продукти харчування
Складає перелік продуктів
|
ст. 18-19 |
||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 22-23 |
Який твій раціон харчування? |
Вираховувати кількість калорій у їжі |
Їжа та напої Прийоми їжі |
|
Аудіювання: вибіркове розуміння почутого |
Говоріння: чим ти снідаєш, обідаєш вечеряєш |
ст. 18-19 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 24
|
Як часто ти їси не вдома? |
Порадити заклад харчування у своєму місті |
Місця громадського харчування |
There is/there are |
Читання: загальне розуміння прочитаного |
Говоріння: спросити про місця харчування у своєму місті/селі |
ст. 20 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 25
|
Чи вмієш ти готувати? |
Встановлювати детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про приготування їжі |
Кухонне приладдя Дієслівні вирази для приготування їжі |
|
Читання: детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: розповісти про улюблений рецепт |
ст. 21 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 26 |
Що у тебе в холодильнику? |
Визначати загальне розуміння почутого/прочитаного |
Їжа |
Quantifiers: a, an, much, many, some, a lot of, lots of, any
|
Аудіювання/читання: загальне розуміння почутого/прочитаного |
|
ст. 22 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 26 |
Давай щось приготуємо! |
Розповідати про продукти харчування |
|
Quantifiers: a, an, much, many, some, a lot of, lots of, any |
|
Говоріння: розповісти про те, що ти зазвичай їси вдома |
ст. 22 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 27 |
Пішли за покупками разом! |
Визначати вибіркову інформацію та говорити про покупки |
Вирази для позначення вартості Популярні продукти |
Вимова цін |
Аудіювання: вибіркове розуміння почутого |
Говоріння: домовитись про покупки |
ст. 23 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 28 |
Що замовлятимете? |
Замовляти їжу та напої |
Снеки
|
|
Аудіювання/читання: загальне та вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: замовлення їжі |
ст. 24 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 29 |
Збираємось на пікнік |
Розповідати про кількість продуктів |
Їжа та напої |
Too much, too many, not enough |
|
Говоріння: вибрати їжу для пікніка |
ст. 25 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 30 |
Назви якомога більше видів їжі |
Розмовляти про їжу, напої, приготування їжі, місця харчування |
Активізація лексичного матеріалу |
Вимова звуків /I/ та /i:/ |
|
|
ст. 26 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 31 |
Що ти бачиш на обідньому столі? |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 2) |
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 2) |
|
Говоріння: замовлення їжі Письмо: диктант |
ст. 27 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 32-33 |
Чи може робот готувати? |
Висловлювати думку про заклади харчування |
|
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: розповісти про похід до громадського закладу харчування |
ст. 28-29 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 32-33 |
Нетипові заклади харчування |
Дискутувати про можливості робота-кухара |
|
|
Аудіювання/читання: загальне та детальне розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: обговорити вірогідність роботів-кухарів |
ст. 28-29 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 32-33 |
Проект: Нестандартні ресторани України |
Створювати проект про нестандартні ресторани України |
|
|
Аудіювання/читання: детальний зразок майбутнього проекту |
Письмо: створення проекту |
A (digital) presentation about unusual restaurants in Ukraine |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 141 |
Що ти знаєш про англомовні країни? |
Розповідати про Україну (основні відомості) |
Країни |
|
Читання: вибіркове та детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: описати основні відомості про Україну |
SB ст. 141 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2: Ст. 141
|
Проект: Основні відомості про Україну |
Створювати проект про Україну |
Країни |
|
Читання: детальний зразок майбутнього проекту |
Письмо: створення проекту |
Project: A fact file about Ukraine |
|||||||||||||||||||
|
Unit 2:
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Модуль 3: EVERY DAY Тематика ситуативного спілкування: Моє життя Ключові компетентності: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 34-35 |
Мої повсякденні справи |
Розповідати про повсякденні справи |
Вирази для позначення повсякденних справ |
|
Читання: вибіркове розуміння прочитаного |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.
|
ст. 30-31 |
||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 34-35 |
Ти жайворонок чи сова? |
Визначати свій біологічний годинник (базові ідеї) |
Вирази для позначення повсякденних справ |
|
|
Говоріння: обговорити та розповісти про типовий день |
ст. 30-31 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 36 |
У тебе є домашні тварини? |
Розповідати про домашніх улюбленців |
Домашні тварини |
Present Simple (affirmative and negative) |
Читання: загальне розуміння прочитаного |
Говоріння: розповісти про дратівливі звички домашніх тварин та родичів |
ст. 32 |
|||||||||||||||||||
Unit 3: Ст. 37 |
Будні на міжнародній космічній станції |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про свій вільний час |
Вирази для позначення повсякденних справ |
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: розповісти як часто ти щось робиш |
ст. 33
|
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 38 |
Повсякденні справи відомих людей |
Виявляти загальну інформацію прослуханого/почутого тексту |
|
Present Simple (questions and short answers) |
Аудіювання/читання: загальне та вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
|
ст. 34 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 38 |
Можна взяти у тебе інтерв’ю? |
Розповідати про повсякденні справи своїх друзів |
|
Present Simple (questions and short answers) |
|
Говоріння: розпитати про повсякденні справи |
ст. 34 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 39 |
Що ти робиш, коли тобі сумно? |
Встановлювати детальну інформацію у почутому тексті та говорити про почуття |
Прикметники: почуття |
|
Аудіювання: детальне розуміння почутого |
Говоріння: що ти робиш, коли тобі сумно? |
ст. 35 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 40 |
Чим ти займаєшся у вільний час? |
Розповідати про свої вподобання |
|
|
Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: обговорити вподобання |
ст. 36 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 41 |
Життя за полярним колом |
Описувати свої повсякдення справи (письмово) |
|
|
Читання: загальне та вибіркове розуміння прочитаного |
Письмо: описати повсякденні справи |
ст. 37 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 42 |
Назви якомога більше професій |
Розмовляти про вільний час, домашніх улюбленців, почуття |
Активізація лексичного матеріалу |
Вимова звуку /æ/ |
|
|
ст. 38 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 43 |
Що ти робиш підчас канікулів |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 3) |
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 3) |
|
Говоріння: мої вподобання Письмо: диктант |
ст. 39 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 44-45 |
Чи ходять до школи діти-актори? |
Обговорювати повсякденного життя відомих дітей |
|
|
Читання: детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: обговорити повсякденне життя відомих людей |
ст. 40-41 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 44-45 |
Життя дітей з різних країн світу |
Розповідати про свій ідеальний день |
|
|
Аудіювання/читання: вибіркове та детальне розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: обговорити ідеальний день |
ст. 40-41 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 44-45 |
Проект: Життя відомих дітей з України |
Створювати проект про життя відомих дітей України |
|
|
Аудіювання/читання: детальний зразок майбутнього проекту |
Письмо: створення проекту |
Project: A child with unusual life in Ukraine |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 137 |
Ти любиш поезію? |
Висловлюватись про твори мистецтва |
|
|
Читання: загальне та вибіркове розуміння прочитаного |
Говоріння: обговорити любов до поезії |
SB ст. 137 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 137 |
Проект: Відома українська поезія |
Створювати проект про відому українську поезію |
|
|
Читання: детальний зразок майбутнього проекту |
Письмо: створення проекту |
Project: Famous/ favourite poems |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 130 |
Давай зустрінемось на вихідних |
Визначати детальну інформацію у почутому тексті |
|
|
Аудіювання: детальне розуміння почутого |
Говоріння: поговорити про плани на вечір |
ст. 114-115 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3: Ст. 131 |
Куди ти зібрався на вихідних |
Розповідати про свої плани на вихідні |
|
|
Аудіювання: вибіркове розуміння почутого |
Говоріння: розповісти про плани на вихідні |
ст. 116-117 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 3:
|
Підсумковий урок |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Модуль 4: LOVE TO LEARN Тематика ситуативного спілкування: Шкільне життя Ключові компетентності: оцінювати власні навчальні досягнення; логічно обґрунтовувати висловлену думку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 46-47 |
Який твій улюблений шкільний предмет |
Розповідати про шкільні предмети |
Предмети у класній кімнаті |
|
Читання: загальне розуміння прочитаного |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
ст. 42-43 |
||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 46-47
|
Інтенсивні шкільні будні |
Обговорювати шкільні вподобання |
Шкільні предмети |
|
Аудіювання: вибіркове розуміння почутого |
Говоріння: обговорити улюблені дні у школі |
ст. 42-43 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 48 |
Що ти зараз робиш? |
Розповідати про події, які відбуваються у момент мовлення |
|
Present Continuous |
Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: розповісти про те, що твої родичі роблять зараз |
ст. 44 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 49 |
Контроль говоріння. Мій перший день у школі |
Розрізняти вибіркову інформацію у прочитаному тексті та говорити про друзів |
Вирази на позначення знайомства з людьми |
|
Читання: вибіркове та детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: обговорити, що важливо, коли ти знайомишся з кимось |
ст. 45 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 50 |
Канікули – найкращий шкільний час |
Виявляти вибіркову інформацію у почутому/прочитаному тексті |
|
Present Continuous and Present Simple |
Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
|
ст. 46 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 50 |
Як ти проводиш свої канікули? |
Розповідати про свої канікули та вихідні |
|
|
|
Говоріння: обговорити різницю шкільних днів та канікул |
ст. 46 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 51 |
Контроль аудіювання. Життя у шкільному кампусі |
Встановлювати детальну інформацію у почутому тексті та говорити про життя у шкільному кампусі |
Вирази для позначення шкільного життя |
|
Аудіювання: вибіркове та детальне розуміння почутого |
Говоріння: обговорити ідею навчання в іншому місті |
ст. 47 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 52 |
Допоможи мені, будь-ласка |
Ввічливо робити та реагувати на звертання |
|
|
Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: ввічливо запитати та відповісти про щось |
ст. 48 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 53 |
А що ти носиш до школи? |
Описувати місцезнаходження |
Предмети у класній кімнаті |
Prepositions of place |
|
Говоріння: розказати про місце розташування різних предметів |
ст. 49 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 54 |
Контроль письма. Назви якомога більше шкільних предметів |
Розмовляти про шкільні предмети, навчання |
Активізація лексичного матеріалу
|
Вимова звуку /j/ |
|
|
ст. 50 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 55 |
Я не можу зараз говорити, у мене урок! |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 4) |
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 4) |
|
Говоріння: ввічливі запитання Письмо: диктант |
ст. 51 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 56-57 |
Контроль читання. Нетипові школи |
Обговорювати переваги та недоліки школи |
|
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного |
Говоріння: Ідеальна школа, чи це можливо? |
ст. 52-53 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 56-57 |
Мультинаціональні школи |
Обговорювати переваги та недоліки школи |
|
|
Аудіювання/читання: вибіркове та детальне розуміння почутого/прочитаного |
Говоріння: обговорити можливість навчатись з дітьми з усього світу |
ст. 52-53 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4: Ст. 56-57 |
Проект: Нетипові школи України |
Створювати проект про нетипові школи України |
|
|
Аудіювання/читання: детальний зразок майбутнього проекту |
Письмо: створення проекту |
A presentation about unusual schools in Ukraine |
|||||||||||||||||||
|
Unit 4:
|
Святкування Нового року (в Україні та Великобританії) |
Порівнювати культурні традиції різних народів |
Додаткові матеріали на сайті: www.elt.dinternal.com.ua |
|
||||||||||||||||||||||
|
Unit 4: |
Підсумковий урок з лексики |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Unit (1- 4): |
Підсумковий урок |
|||||||||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування до НМК WIDER WORLD 1 (Pearson)
Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал-Книга PHOTOCOPIABLE