КТП 5 клас до Wider Word 1

Про матеріал
КТП за підручником Wider World 1 для 5 класу (5 годин на тиждень)4 Схвалено МОН України згідно концепції НУШ
Перегляд файлу

№ уроку

 

Дата

Розділ

 

ст. НМК

Тема уроку

Очікуваний результат

На кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

Інтегровані змістові лінії

 

Д.З.

 

WB

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна/писемна взаємодія/продукування

 

 

 

                                                                                  Календарно-тематичне планування: WIDER WORLD 1 (Семестр 1)

 

 

Вступний модуль: Я та мої друзі

 

  1.  

 

Starter Unit:

Ст. 4-5

 Розкажи мені про себе

Розповідати про себе

 

Subject pronouns

to be

 

Говоріння: особисті запитання

 

 

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

ст. 2

  1.  

Starter Unit:

Ст. 4-5

 

Розкажи про свою сім’ю

Розповідати про свою сім’ю

 

Possessive adjectives

 

 

 

 

  1.  

Starter Unit:

Ст. 4-5

 

Хто твій найкращий друг?

Розповідати про своїх родичів та друзів

 

Вимова власних імен по буквам

 

Говоріння: розпитати про вподобання

ст. 2

  1.  

Starter Unit:

Ст. 6

Це мої речі!

Розповідати про приналежність речей

Особисті речі

Кольори

Plural nouns

Demonstrative pronouns

 

Говоріння: розпитати про особисті речі та їх колір

ст. 3

  1.  

Starter Unit:

Ст. 7

Знайомтесь – мій клас

Виконувати прості класні інструкції

Функціональні вирази для вживання у класній кімнаті

Imperatives

Object pronouns

Аудіювання: виконання класних інструкцій

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

ст. 4

  1.  

Starter Unit:

Ст. 7

Мій клас англійської мови

Опис класної кімнати

 

There is There are

 

 

 

 

  1.  

Starter Unit:

Ст. 8

Коли твій День народження?

Називати дати, місяці

Дні тижня

Місяці

 

Вимова чисел та дат

 

Говоріння: який твій улюблений місяць та пора року

 

ст. 5

  1.  

Starter Unit:

Ст. 8

Моя улюблена пора року

Називати  пори року

Пори року

Числівники

Дати 

 

 

 

 

 

  1.  

Starter Unit:

Ст. 9

Котра година?

Називати час

Функціональні вирази для розмови про час

 

Аудіювання: вибіркове розуміння почутого

Говоріння: розпитати про особисте життя

 

SB ст. 9

  1.  

 

Який твій номер телефону?

Називати номери телефонів

 

Вимова номерів телефонів

Аудіювання: вибіркове розуміння почутого

 

 

 

Модуль 1: PEOPLE ARE PEOPLE

Тематика ситуативного спілкування: Я та моя сім’я

Ключові компетентності: ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою.


  1.  

Unit 1:

Ст. 10-11

Моє родинне дерево

Розповідати про своє сімейне дерево

Країни та національності

Члени родини

 

Читання: детальне розуміння прочитаного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

ст. 6-7

  1.  

Unit 1:

Ст.10-11

Як виглядає твоя родина?

Описувати зовнішність

Прикметники опису зовнішності

Possessive case

 

Говоріння: розпитати про родину однокласника

ст. 6-7

  1.  

Unit 1:

Ст. 12

А ти на що здатний?

Розмовляти про свої можливості

 

Modal verbs: can

Читання: загальне розуміння прочитаного

Говоріння: розпитати про можливості

ст. 8

  1.  

Unit 1:

ст.13

Різні образи однієї людини

Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про характер та зовнішність

Прикметники опису особистості/характер

 

Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного

Говоріння: описати себе

ст. 9

  1.  

Unit 1:

Ст.14

Запрошую до мене в гості!

Встановлювати вибіркове розуміння почутого/прочитаного

 

have got

Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного

 

ст. 10

  1.  

Unit 1:

Ст.14

Розкажи про свою сім’ю, друже.

Розповідати про речі своїх родичів

 

have got

 

Говоріння: розпитати про родину однокласника

ст. 10

  1.  

Unit 1:

Ст.15

Ти любиш модно одягатись? 

Розрізняти загальну інформацію у почутому тексті та говорити про одяг

Одяг, взуття та аксесуари

 

Аудіювання: загальне та детальне розуміння почутого

Говоріння: зробити комплімент про одяг

ст. 11

  1.  

Unit 1:

Ст. 16

Приємно з вами познайомитись.

Вітатись з людьми

Функціональні вирази для привітання та прощання

 

Аудіювання/читання: загальне та вибіркове розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: відтворити ситуацію знайомства

ст. 12

  1.  

Unit 1:

Ст.17

Хто твій герой?

Описувати людей (письмово)

Функціональні вирази для опису людини

 

Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного

Письмо: описати зовнішність та характер

ст. 13

  1.  

Unit 1:

Ст.18

Назви якомога більше національностей.

Розповідати про зовнішність та характер людей

Активізація лексичного матеріалу

Вимова звуку /I/

 

 

ст. 14

  1.  

Unit 1:

Ст. 19

 

Де живуть твої родичі?

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 1)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 1)

 

Говоріння: знайомство

Письмо: диктант

 

ст. 15

  1.  

Unit 1:

Ст. 20-21

Ти можеш запам’ятати 30 чисел?

Обговорювати запровадження уроків «пам’яті» у школі

Числа

 

Читання: детальне розуміння прочитаного

Говоріння: обговорити уроки запам’ятовування у школі

 

ст. 16-17

  1.  

Unit 1:

Ст. 20-21

Геніальні діти

Розповідати про свою бажану професію

Країни

 

Аудіювання/читання: загальне та вибіркове розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: майбутня професія

 

ст. 16-17

  1.  

Unit 1:

Ст. 20-21

Проект: Геніальні діти з України

Створювати проект про геніальних дітей

 

 

Аудіювання/читання: детальний зразок майбутнього проекту

Письмо: створення проекту

 

Presentation:

“Child prodigies (from Ukraine)”

  1.  

Unit 1:

Ст. 136

Натюрморт у сучасному мистецтві

Порівнювати та оцінювати мистецькі твори

Мистецтво

 

Читання: вибіркове та детальне розуміння прочитаного

Говоріння: описати твори мистецтва

 

 SB ст. 136

  1.  

Unit 1:

Ст. 136

 

Проект: Сучасні українські митці

Створювати проект про сучасних українських митців

Мистецтво

 

 

Читання: детальний зразок майбутнього проекту

Письмо: створення проекту

 

Project:

Famous Ukrainian artists

  1.  

Unit 1:

CD rom

Підсумковий урок

 

 

 

 

Module 2: IT’S DELICIOUS!

Тематика ситуативного спілкування: Харчування

Ключові компетентності: генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел.

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.

  1.  

Unit 2:

Ст. 22-23

Чи рахуєш ти спожиті калорії?

Розповідати про їжу та напої

Їжа та напої

 

Читання: детальне розуміння прочитаного

Говоріння: розповісти про улюблену їжу

 

 

 

 

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

 

Складає перелік продуктів

 

 

 

ст. 18-19

  1.  

Unit 2:

Ст. 22-23

Який твій раціон харчування?

Вираховувати кількість калорій у їжі

Їжа та напої

Прийоми їжі

 

Аудіювання: вибіркове розуміння почутого

Говоріння: чим ти снідаєш, обідаєш вечеряєш

ст. 18-19

  1.  

Unit 2:

Ст. 24

 

Як часто ти їси не вдома?

Порадити заклад харчування у своєму місті

Місця громадського харчування

There is/there are

Читання: загальне розуміння прочитаного

Говоріння: спросити про місця харчування у своєму місті/селі

ст. 20

  1.  

Unit 2:

Ст. 25

 

Чи вмієш ти готувати?

Встановлювати детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про приготування їжі

Кухонне приладдя

Дієслівні вирази для приготування їжі

 

Читання: детальне розуміння прочитаного

Говоріння: розповісти про улюблений рецепт

ст. 21

  1.  

Unit 2:

Ст. 26

Що у тебе в холодильнику?

Визначати загальне розуміння почутого/прочитаного

Їжа

Quantifiers: a, an, much, many, some, a lot of, lots of, any

 

Аудіювання/читання: загальне розуміння почутого/прочитаного

 

ст. 22

  1.  

Unit 2:

Ст. 26

Давай щось приготуємо!

Розповідати про продукти харчування

 

Quantifiers: a, an, much, many, some, a lot of, lots of, any

 

Говоріння: розповісти про те, що ти зазвичай їси вдома

ст. 22

  1.  

Unit 2:

Ст. 27

Пішли за покупками разом!

Визначати вибіркову інформацію та говорити про покупки

Вирази для позначення вартості

Популярні продукти

Вимова цін

Аудіювання: вибіркове розуміння почутого

Говоріння: домовитись про покупки

ст. 23

  1.  

Unit 2:

Ст. 28

Що замовлятимете?

Замовляти їжу та напої

Снеки

 

 

Аудіювання/читання: загальне та вибіркове розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: замовлення їжі

ст. 24

  1.  

Unit 2:

Ст. 29

Збираємось на пікнік

Розповідати про кількість продуктів

Їжа та напої

Too much, too many, not enough

 

Говоріння: вибрати їжу для пікніка

ст. 25

  1.  

Unit 2:

Ст. 30

Назви якомога більше видів їжі

Розмовляти про їжу, напої, приготування їжі, місця харчування

Активізація лексичного матеріалу

Вимова звуків /I/ та /i:/

 

 

ст. 26

  1.  

Unit 2:

Ст. 31

Що ти бачиш на обідньому столі?

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 2)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 2)

 

Говоріння: замовлення їжі

Письмо: диктант

ст. 27

  1.  

Unit 2:

Ст. 32-33

Чи може робот готувати?

Висловлювати думку про заклади харчування

 

 

Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного

Говоріння: розповісти про похід до громадського закладу харчування

ст. 28-29

  1.  

Unit 2:

Ст. 32-33

Нетипові заклади харчування

Дискутувати про можливості робота-кухара

 

 

Аудіювання/читання: загальне та детальне розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: обговорити вірогідність роботів-кухарів 

ст. 28-29

  1.  

Unit 2:

 Ст. 32-33

Проект: Нестандартні ресторани України

Створювати проект про нестандартні ресторани України

 

 

Аудіювання/читання: детальний зразок майбутнього проекту

Письмо: створення проекту

A (digital) presentation about unusual restaurants in Ukraine

  1.  

Unit 2:

 Ст. 141

Що ти знаєш про англомовні країни?

Розповідати про Україну (основні відомості)

Країни

 

Читання: вибіркове та детальне розуміння прочитаного

Говоріння: описати основні відомості про Україну

SB ст. 141

  1.  

 

Unit 2:

 Ст. 141

 

Проект: Основні відомості про Україну

Створювати проект про Україну

Країни

 

Читання: детальний зразок майбутнього проекту

Письмо: створення проекту

Project:

A fact file about Ukraine

  1.  

Unit 2:

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

Модуль 3: EVERY DAY

Тематика ситуативного спілкування: Моє життя

Ключові компетентності: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі.

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 34-35

Мої повсякденні справи

Розповідати про повсякденні справи

Вирази для позначення повсякденних справ

 

Читання: вибіркове розуміння прочитаного

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

 

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.

 

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

 

ст. 30-31

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 34-35

Ти жайворонок чи сова?

Визначати свій біологічний годинник (базові ідеї)

Вирази для позначення повсякденних справ

 

 

Говоріння: обговорити та розповісти про типовий день

ст. 30-31

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 36

У тебе є домашні тварини?

Розповідати про домашніх улюбленців

Домашні тварини

Present Simple (affirmative and negative)

Читання: загальне розуміння прочитаного

Говоріння: розповісти про дратівливі звички домашніх тварин та родичів

ст. 32

 

Unit 3:

Ст. 37

Будні на міжнародній космічній станції

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про свій вільний час

Вирази для позначення повсякденних справ

 

Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного

Говоріння: розповісти як часто ти щось робиш

ст. 33

 

  1.  
  1.  

 

Unit 3:

Ст. 38

Повсякденні справи відомих людей

Виявляти загальну інформацію прослуханого/почутого тексту

 

Present Simple (questions and short answers)

Аудіювання/читання: загальне та вибіркове розуміння почутого/прочитаного

 

ст. 34

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 38

Можна взяти у тебе інтерв’ю?

Розповідати про повсякденні справи своїх друзів

 

Present Simple (questions and short answers)

 

Говоріння: розпитати про повсякденні справи

ст. 34

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 39

Що ти робиш, коли тобі сумно?

Встановлювати детальну інформацію у почутому тексті та говорити про почуття

Прикметники: почуття

 

Аудіювання: детальне розуміння почутого

Говоріння: що ти робиш, коли тобі сумно?

ст. 35

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 40

Чим ти займаєшся у вільний час?

Розповідати про свої вподобання

 

 

Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: обговорити вподобання

ст. 36

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 41

Життя за полярним колом

Описувати свої повсякдення справи (письмово)

 

 

Читання: загальне та вибіркове розуміння прочитаного

Письмо: описати повсякденні справи

ст. 37

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 42

Назви якомога більше професій

Розмовляти про вільний час, домашніх улюбленців, почуття

Активізація лексичного матеріалу

Вимова звуку /æ/

 

 

ст. 38

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 43

Що ти робиш підчас канікулів

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 3)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 3)

 

Говоріння: мої вподобання

Письмо: диктант

ст. 39

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 44-45

Чи ходять до школи діти-актори?

Обговорювати повсякденного життя відомих дітей

 

 

Читання: детальне розуміння прочитаного

Говоріння: обговорити повсякденне життя відомих людей

ст. 40-41

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 44-45

Життя дітей з різних країн світу

Розповідати про свій ідеальний день

 

 

Аудіювання/читання: вибіркове та детальне розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: обговорити ідеальний день

ст. 40-41

  1.  

Unit 3:

Ст. 44-45

Проект: Життя відомих дітей з України

Створювати проект про життя відомих дітей України

 

 

Аудіювання/читання: детальний зразок майбутнього проекту

Письмо: створення проекту

Project:

A child with unusual life in Ukraine

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 137

Ти любиш поезію?

Висловлюватись про твори мистецтва

 

 

Читання: загальне та вибіркове розуміння прочитаного

Говоріння: обговорити любов до поезії

SB ст. 137

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 137

Проект: Відома українська поезія

Створювати проект про відому українську поезію

 

 

Читання: детальний зразок майбутнього проекту

Письмо: створення проекту

Project:  Famous/

favourite poems

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 130

Давай зустрінемось на вихідних

Визначати детальну інформацію у почутому тексті

 

 

Аудіювання: детальне розуміння почутого

Говоріння: поговорити про плани на вечір

ст. 114-115

  1.  

 

Unit 3:

Ст. 131

Куди ти зібрався на вихідних

Розповідати про свої плани на вихідні

 

 

Аудіювання: вибіркове розуміння почутого

Говоріння: розповісти про плани на вихідні

ст. 116-117

  1.  

 

Unit 3:

 

Підсумковий урок

 

 

 

Модуль 4: LOVE TO LEARN

Тематика ситуативного спілкування: Шкільне життя

Ключові компетентності: оцінювати власні навчальні досягнення; логічно обґрунтовувати висловлену думку.

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.

  1.  

 

Unit 4:

Ст. 46-47

Який твій улюблений шкільний предмет

Розповідати про шкільні предмети

Предмети у класній кімнаті

 

Читання: загальне розуміння прочитаного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

ст. 42-43

  1.  

Unit 4:

Ст. 46-47

 

 

Інтенсивні шкільні будні

Обговорювати шкільні вподобання

Шкільні предмети

 

Аудіювання: вибіркове розуміння почутого

Говоріння: обговорити улюблені дні у школі

ст. 42-43

  1.  

Unit 4:

Ст. 48

Що ти зараз робиш?

Розповідати про події, які відбуваються у момент мовлення

 

Present Continuous

Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: розповісти про те, що твої родичі роблять зараз

ст. 44

  1.  

Unit 4:

Ст. 49

Контроль говоріння.

Мій перший день у школі

Розрізняти вибіркову інформацію у прочитаному тексті та говорити про друзів

Вирази на позначення знайомства з людьми

 

Читання: вибіркове та детальне розуміння прочитаного

Говоріння: обговорити, що важливо, коли ти знайомишся з кимось

ст. 45

  1.  

Unit 4:

Ст. 50

Канікули – найкращий шкільний час

Виявляти вибіркову інформацію у почутому/прочитаному тексті

 

Present Continuous and Present Simple

Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного

 

ст. 46

  1.  

Unit 4:

Ст. 50

Як ти проводиш свої канікули?

Розповідати про свої канікули та вихідні

 

 

 

Говоріння: обговорити різницю шкільних днів та канікул

ст. 46

  1.  

Unit 4:

Ст. 51

 

Контроль аудіювання.

Життя у шкільному кампусі

Встановлювати детальну інформацію у почутому тексті та говорити про життя у шкільному кампусі

Вирази для позначення шкільного життя

 

Аудіювання: вибіркове та детальне розуміння почутого

Говоріння: обговорити ідею навчання в іншому місті

ст. 47

  1.  

Unit 4:

Ст. 52

Допоможи мені, будь-ласка

Ввічливо робити та реагувати на звертання

 

 

Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: ввічливо запитати та відповісти про щось

ст. 48

  1.  

Unit 4:

Ст. 53

А що ти носиш до школи?

Описувати місцезнаходження

Предмети у класній кімнаті

Prepositions of place

 

Говоріння: розказати про місце розташування різних предметів

ст. 49

  1.  

Unit 4:

Ст. 54

Контроль письма.

Назви якомога більше шкільних предметів

Розмовляти про шкільні предмети, навчання

Активізація лексичного матеріалу

 

Вимова звуку /j/

 

 

ст. 50

  1.  

Unit 4:

Ст. 55

Я не можу зараз говорити, у мене урок!

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 4)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 4)

 

Говоріння: ввічливі запитання

Письмо: диктант

ст. 51

  1.  

Unit 4:

Ст. 56-57

Контроль читання.

Нетипові школи

Обговорювати переваги та недоліки школи

 

 

Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного

Говоріння: Ідеальна школа, чи це можливо?

ст. 52-53

  1.  

Unit 4:

Ст. 56-57

Мультинаціональні школи

Обговорювати переваги та недоліки школи

 

 

Аудіювання/читання: вибіркове та детальне розуміння почутого/прочитаного

Говоріння: обговорити можливість навчатись з дітьми  з усього світу

ст. 52-53

  1.  

Unit 4:

Ст. 56-57

Проект: Нетипові школи України

Створювати проект про нетипові школи України

 

 

Аудіювання/читання: детальний зразок майбутнього проекту

Письмо: створення проекту

A presentation about unusual schools in Ukraine

  1.  

Unit 4:

 

Святкування Нового року (в Україні та Великобританії)

Порівнювати культурні традиції різних народів

Додаткові матеріали на сайті: www.elt.dinternal.com.ua

 

  1.  

Unit 4:

Підсумковий урок з лексики

 

 

  1.  

Unit (1- 4):

Підсумковий урок

 

 

 

Календарно-тематичне планування до НМК WIDER WORLD 1 (Pearson)

Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал-Книга    PHOTOCOPIABLE

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
16 жовтня 2022
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку