№ |
Дата/скоригована дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
Семестр IІ |
||||||||||
My digital life |
||||||||||
64 |
|
Дозвілля |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне
|
Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Прослуховування аудіо |
|
Місця для розваг та дозвілля |
|
WB c.48 |
65 |
|
Дозвілля |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
|
Прислівники частоти: always, often, sometimes, never |
WB c.49 |
||
66 |
|
Технології |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.
|
Розповідь про свої гаджети та їх призначення |
Розгляд картинок та пошук відповідників |
Розповідь про речі повсякденного вжитку |
Назви гаджетів |
|
WB c.50 |
|
67 |
|
Технології |
Розповідь про діджітал-поведінку друга |
|
Розповідь про друга |
|
How much…? |
WB c.51 |
||
Working life |
||||||||||
68 |
|
Професії |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне |
Розповідь про професії членів родини |
Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
|
Назви професій |
|
WB c.52 |
69 |
|
Професії |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.
|
|
Розповідь про професії членів своєї родини |
|
Present Simple and Present Continuous |
WB c.53 |
||
70 |
|
У кафе |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис закладу харчування |
Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Зорове сприймання тексту в картинках |
|
|
|
WB c.54 |
71 |
|
У кафе |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
|
Написання діалогу-бесіди у ресторані |
Назви кухонних предметів/ Intonation |
Can: прохання і дозволи |
WB c.55 |
||
Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet |
||||||||||
72 |
|
Безпека у інтернеті |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Презентація створеного проекту |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
|
|
|
Розробка Проекту |
73 |
|
Безпека у інтернеті |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
|
Написання і презентація проекту |
|
|
|
||
74 |
|
Повторення. Контроль. ст. 78-79 |
||||||||
Places |
||||||||||
75 |
|
У місті |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Запитання і відповіді про вихідні у місті |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослуховування аудіо |
|
Назви локацій у місті Вимова звуків /s/ та /k/ |
|
WB c.56 |
76 |
|
У місті |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Прослуховування тексту про перебіг подій
|
Побудова діалогу |
|
Is there are…? Are there any…? |
WB c.57 |
||
77 |
|
У місті (прикметники) |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Опис власного місця проживання |
Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями |
|
Прикметники на позначення місць |
|
WB c.58 |
|
78 |
|
У місті (прикметники) |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Перегляд відео |
Діалогічне мовлення про місце проживання |
|
Prepositions: inside, outside, above, below, near |
WB c.59 |
||
Out and about |
||||||||||
79 |
|
Транспорт |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Запитання і відповіді про транспорт, яким користується |
Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображень |
|
Види транспорту |
|
WB c.60 |
80 |
|
Транспорт |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Зорове сприйняття тексту |
|
|
Because, and, but, or Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова |
WB c.61 |
||
81 |
|
Дозвілля |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Складання плану вихідних у бесіді з друзями |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослуховування аудіо-бесід |
Складання діалогів за представленою моделлю |
Фрази для проведення дозвілля |
|
WB c.62 |
82 |
|
Дозвілля |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
|
Написання електронного листа |
|
Let’s…? |
WB c.63 |
||
Culture. Museums around the world |
||||||||||
83 |
|
Музеї світу |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Презентує класу проект |
Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу |
|
Прикметники на позначення музеїв |
|
Розробка проекту |
84 |
|
Музеї світу |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Підготовка і презентація проекту |
|
|
|
||
What shall I wear? |
||||||||||
85 |
|
Одяг |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Розповідь про доречний одяг |
Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями |
|
Назви предметів одягу |
|
WB c.64 |
86 |
|
Одяг |
Перегляд відео |
Обговорення відео |
Вимова звуків /s/, /z/, / IZ / |
Множина |
WB c.65 |
|||
87 |
|
Людина (фрази) |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис карнавального костюма |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Прослуховування діалогу про опис зовнішності |
|
Характеристики зовнішності людей |
|
WB c.66 |
88 |
|
Людина (фрази) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Усний опис карнавального костюма |
|
Have got/ has got |
WB c.67 |
||
Buy it! |
||||||||||
89 |
|
Покупки |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Розповідь про ставлення до покупок |
Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок |
Прослуховування діалогу |
|
Назви товарів |
|
WB c.68 |
90 |
|
Покупки |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Відповідь на запитання про свої бажання і потреби |
|
Діалогічна бесіда про свої потреби |
|
Need/want |
WB c.69 |
|
91 |
|
Гроші і ціни |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Опис власних звичок щодо покупок |
Зорове співвіднесення тексту із зображенням |
|
Позначення ціни |
|
WB c.70 |
|
92 |
|
Гроші і ціни |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
|
Написання діалогу |
Вимова звуків /ʃ/ та /s/ |
too+adjective |
WB c.71 |
||
Life Skills. Social responsibility: Looking after our world |
||||||||||
93 |
|
Соціальна відповідальність |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Презентація створеного проекту |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку |
Зорове сприйняття тексту про одяг |
|
|
|
Розробка проекту |
94 |
|
Соціальна відповідальність |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Презентація проекту |
|
|
|
||
95 |
|
Повторення. Контроль. ст.100-101 |
||||||||
Different places |
||||||||||
96 |
|
Природа |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Порівняння життя у місті і селі |
Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
|
Назви природних об’єктів |
|
WB c.72 |
97 |
|
Природа |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
Усний опис зображень із залученням вивченої граматики |
|
Ступені порівняння: короткі прикметники |
WB c.73 |
||
98 |
|
Точки зору (прикметники) |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
|
Відповіді на запитання по відео |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті |
Обговорення відео |
Прикметники на позначення характеристики |
|
WB c.74 |
99 |
|
Точки зору (прикметники) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Бесіда про омріяне місце для відвідування |
|
Розповідь про улюблене місце на планеті |
|
Ступені порівняння: довгі прикметники |
WB c.75 |
|
The weather |
||||||||||
100 |
|
Погода |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень |
Обговорює погоду і пори року |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища
Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Зорове сприйняття коментарів про погоду |
|
Назви видів погоди і пір року |
|
WB c.76 |
101 |
|
Погода |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови |
Перегляд відео |
Обговорення відео і розповідь класу звички друга |
|
Займенник it на позначення погоди |
WB c.77 |
||
102 |
|
Свята |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні |
|
|
|
WB c.78 |
|
103 |
|
Свята |
Пише короткі вітальні листівки. |
|
Написання листівки з місця відпочинку |
Назви атрибутів відпустки |
Прийменники with, for, until |
WB c.79 |
||
Culture. Beach culture in Australia and New Zealand |
||||||||||
104 |
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Презентація проекту |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Зорове сприйняття тексту |
Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом |
|
Розробка проекту |
105 |
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії |
Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
|
|
Створення проекту |
|
|
||
A fantastic concert |
||||||||||
106 |
|
Прикметники (1) |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Опис дозвілля з друзями |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Зорове співвіднесення зображень зі словами |
|
Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow |
|
WB c.80 |
107 |
|
Прикметники (1) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером |
Вимова:was |
Past Simple: be |
WB c.81 |
||
108 |
|
Прикметники (2) |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення подій з минулого |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту |
|
Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong |
|
WB c.82 |
109 |
|
Прикметники (2) |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
Усні запитання і відповіді про події з минулого |
|
Wh- questions |
WB c.83 |
||
Animals |
||||||||||
110 |
|
Дикі тварини |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про улюблену тварину |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
Назви диких тварин |
|
WB c.84 |
111 |
|
Дикі тварини |
|
Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні |
Вимова: extra syllable |
Past Simple (affirmative) |
WB c.85 |
|||
112 |
|
Домашні тварини |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Розповідь про домашніх улюбленців |
Зорове сприйняття зображень і слів |
|
Назви домашніх тварин |
|
WB c.86 |
|
113 |
|
Домашні тварини |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками |
Прослуховування радіо-інтерв’ю |
Написання підсумків шкільного року для сайту |
|
Past Simple (negative) |
WB c.87 |
||
Life Skills. Collaboration: Deciding things together |
||||||||||
114 |
|
Співпраця |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Презентація проекту |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту про фільми |
|
|
|
Розробка проекту |
115 |
|
Співпраця |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули. |
|
Створення проекту |
|
|
|
||
116 |
|
Повторення. Контроль. ст. 122-123 |