КТП 6 клас 1 семестр

Про матеріал
за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 6), Київ, видавничий дім «Освіта» 2017 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Підручник з французської мови 6 клас Чумак, Кривошеєва 2014Календарно-тематичне планування

з французької мови

 

6 клас

2-й рік навчання

 

( за підручником  для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 6), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2017)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 1: «Я та мої друзі» ( Moi et mes ami)

1

 

Громадянська

відповідальність

Зовнішність людини

Ex.9 p.10

Les adjectifs masculine et feminine

Ex.3 p.6

 

Comment est-il (elle)?

De quelle couler sont ses yeux?

Comment sont ses cheveux?

Comment est son visage?

Ex.1 p.5

Ex.6 p.8

Ex.10 p.11

Ex.11 p.11

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють опитувати своїх друзів та однокласників про професії їх батьків та розказувати про своїх, описувати характер людини та зовнішність, розрізняти позитивні та негативні якості власного характера, вміють вживати нові Л.О, знають нові фонетичні правила, застосовують нові граматичні структури

 

 

Ex.12 p.11

(письмово)

2

 

Зовнішність однокласника

Ex.9 p.10

Connaitre au present

Ex.5 p.7

Gros (se),

Maigre, mince, joli (e), beau, belle, lasd (e), verts, gris, bleus, marron, noirs, noisette,blinds, chatains, roux, noirs, bruns, longs, mi-longs, raides, rond, ovale, ravissant

Ex.8 p.10

Ex.7 p.9

Ex.10 p.11

Ex.2 p.5

Ex.13 p.11

(усно)

3

 

Характер людини. Позитивні риси.

Ex.10 p.18

Le comparative et le superlative des adjectifs

Ex.3 p.13

Agreeable, amusant(e), fidéle, intelligent(e),discipliné(e),

honnete, gentil(le)

Ex.1 p.12

Ex.5 p.15

Ex.1 p.16

Ex.7 p.17

Ex.12 p.18

(письмово)

4

 

Негативні риси

Ex.11 p.18

Le comparative et le superlative des adjectifs

Ex.4 p.14

Désagréable, ennuyeux(se)

Traitre, bête, indiscipline,

Malhonnete, méchant(e)

Ex.9 p.17

Ex.6 p.16

Ex.11 b p.18

Ex.8 p.17

Ex.13 p.18

(усно)

5

 

Професії твоїх батьків

Ex.10 p.26

Les adjectifs masculine et feminine

Ex.3 p.20

 

Professeur, vétérinaire, acteur, actrice, vendeur, vendeuse, ouvrier, ouvriere, employé(е), coiffeur, coiffeuse

Ex.1 p.19

Ex.5 p.23

Ex.1 p.25

Ex.7 p.25

Ex.13 p.26

(письмово)

6

 

Професії батьків однокласників

Ex.13 p.26

Les adjectifs masculine et feminine

Ex.4 p.20

 

Que fait ta mere?

Quels sont les métiers?

Quelles sont les proffessions de tes parents?

Ex.8 p.25

Ex.5 p.23

Ex.12 p.26

Ex.9 p.25

Ex.13 p.26

(усно)

7

 

Порівняння характера

Ex.9 p.31

Écrire

Ex.3 p.28

Rapide comme l'eclaire, maigre comme un haricot, bavard(e) comme un pie, malin (maligne) comme un singe

Ex.1 p.27

Ex.2 p.25

Ex.7 p.30

Ex.6 p.30

  Ex.11 p.32

(усно)

8

 

Які у тебе позитивні та негативні якості?

Ex.9 p.31

La forme négative

Ex.4 p.28

Quels sont tes défauts et tes qualités?

 

Ex.8 p.31

Ex.10 p.32

Ex.7 p.30

Ex.5 p.29

Ex.12 p.32

(письмово)

9

 

Тест №1

Твір-розповідь на тему:

«Моя родина та мій друг»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

с.181

розказувати розповідь

 

Тема 2: Відпочинок та дозвілля (le repos et les loisirs)

 

10

 

Здоров'я та безпека

Час та моменти для дозвілля. Хоббі

Ex.9 p.39

La phrase interrogative

Ex.3 p.35

Après les cours, l'aprés-midi, le soir, le week-end, pendant les vacances, les jours fériés,

La lecture, les récits, les bandes dessinées, les magazines, l'ordinateur, jouer aux jeux video, surfer ser Internet, communiquer avec ses amis dans les reseaux sociaux, la musique, le rock, le pop, le jazz, la musique classique, le rap

 

Ex.1 p.34

Ex.5 p.38

Ex.7 p.39

Ex.2 p.34

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють розрізняти види дозвілля, розказувати про захоплення інших, аналізують свій вільний час, вказують час, роблять опитування, знають граматичні правила, використовують нову лексику, читають по фонетичних правилах

Ex.11 p.40

(усно)

11

 

Активні види дозвілля

Ex.10 p.40

Les pronoms interrogatifs

Ex.4 p.35

Les loisirs actifs, le football, le basket-ball, le volley-ball, le rugby, la natation, l'équitation, l'athlétisme, le patinage, le tourisme vert, la randonnée

Ex.8 p.39

Ex.6 p.38

Ex.7 p.39

Ex.2 p.34

Ex.12 p.40

(усно)

12

 

Місце для дозвілля

Ex.9 p.46

Impératif

Ex.3 p.42

A la piscine, a la patinoire, a la bibliotheque, au cinema, au stade, sur un court

Ex.1 p.41

Ex.5 p.44

Ex.7 p.45

Ex.2 p.41

Ex.10 p.47

( усно)

13

 

Моє дозвілля

Ex.9 p.46

Impératif

Ex.4 p.42

Quel est ton passé-temps favori?

Ex.8 p.46

Ex.5 p.44

Ex.7 p.45

Ex.6 p.44

Ex.11 p.47

(усно)

14

 

Вказувати на час.

Ex.8 p.52

Courir

Ex.3 p.49

Quelle temps heure est-il?

Il est une…..

Ex.1 p.48

Ex.5 p.51

Ex.9 p.53

Ex.2 p.48

Ex.10 p.53

(усно)

15

 

Дозвілля молоді  у Франції

Ex.8 p.52

Courir

Ex.3 p.49

Que fais-tu pendant tes loisirs?

Je fais de …

Ex.7 p.51

Ex.4 p.51

Ex.6 p.51

Ex.2 p.48

Ex.11 p.53

(письмово)

16

 

Домашні обов'язки по дому

Ex.9 p.58

Le COD

Ex.3 p.54

A ranger sa chamber, à essuyer la poussiére, à passer l'aspirateur, à faire des courses, à arroser les fleurs, à laver la vassselle

Ex.1 p.54

Ex.5 p.56

texte 1

Ex.2 p.54

Ex.10 p.58

(письмово)

17

 

Улюблене дозвілля

Ex.9 p.58

Le COD

Ex.4 p.54

Quelle ton loisirs prefere?

Mon loisir prefere est …

Ex.7 p.58

Ex.6 p.56

texte 1

Ex.8

p.57

Ex.11 p.58

(письмово)

18

 

Тест №2

Твір-розповідь:

«Моє улюблене дозвілля»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

с.182

розповідати розповідь

Тема 3: Людина (un étre humain)

19

 

роопо

Щоденні дії

Ex.9 p.64

Les verbes pronominaux en –er

Se réveiller

Ex.3 p.61

Se réveiller, se lever, se laver, se peigner, se brosser les dents, s'habiller, prendre le petit déjeuner, partir à l'ecole, diner, se reposer, se laver, se coucher

Ex.1 p.60

p.62

Ex.2 p.60

Ex.5 p.63

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють планувати свій день, впорядковувати щоденні справи, знають частини тіла, вміють звертатися до лікарів, використовують нову лексику, граматичні вміння застосовують у темі, вживають нові фонетичні можливості

 

Ex.10 p.65

(усно)

20

 

Здоров'я та безпека

Початок дня

Ex.9 p.64

Les verbes pronominaux en –er

Se habiller

Ex.4 p.61

A quelle heure tu réveilles, le matin?

Tu te reveilles tout seul le matin?

Ex.7 p.63

p.62

Ex.8 p.64

Ex.6 p.63

Ex.11 p.65

(письмово)

21

 

Час після школи

Ex.9 p.70

La forme negative des verbes pronominaux

Ex.3 p.67

Se reposer, se promener, se dépecher, s'amuser, prendre le petit déjeuner, déjeuner , prendre le gouter, diner

Ex.1 p.66

p.68

Ex.7 p.69

Ex.2 p.66

Ex.10 p.70

(письмово)

22

 

Як проходять щоденні справи?

 

Ex.9 p.70

Les verbes pronominaux en –er à l'imparatif

Ex.4 p.67

 

Se reposer, se promener, se dépecher, s'amuser, prendre le petit déjeuner, déjeuner , prendre le gouter, diner

Ex.8 p.70

p.68

Ex.6 p.69

Ex.5 p.68

Ex.11 p.70

(письмово)

23

 

У стоматолога

Ex.8 p.75

Expression de l'obligation

Devoir

Ex.2 p.71

 

Les dents, se brosser les dents, le grignotage

Ex.1 p.71

p.73

Ex.2 p.71

Ex.5 p.73

Ex.10 p.75

(письмово)

24

 

Як дбати за своїми зубами?

Ex.8 p.75

Expression de l'obligation

Il faut

Ex.4 p.72

Éviter limiter, un dentifrice, une brosse à dents, se rincer macher

Ex.7 p.74

p.73

Ex.9 p.75

Ex.6 p.73

Ex.11 p.75

(усно)

25

 

 

Частини тіла

Ex.9 p.80

Articles contractes

Ex.2 p.77

Les cheveux, l'oreille, la bouche, le cou, l'épaule, le doigt, le bras, le coude, la tete, l'oeil, le nez, l'estomac, la main, le genou, la jambe, le pied

Ex.1 p.76

Ex.5 p.79

Ex.10 p.81

Ex.2 p.76

 

Ex.12 p.82

(Письмово)

26

 

У лікаря

Ex.9 p.80

Articles contractes

Ex.4 p.77

Comment te sens-tu?

Es-tu (etes-vous) fatigé(e),

As-tu (avez-vous) ……?

Ex.7 p.80

Ex.11 p.81

Ex.6 p.79

Ex.13 p.82

Ex.14 p.82

(усно)

27

 

Тест №3

Твір-розповідь:

«Мої обов'язки»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

с.183

розповідати розповідь

28

 

 

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

 

 

29

 

 

Контроль читання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

30

 

 

Контроль письма

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Г.С та Л.О

31

 

 

Контроль говоріння

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

32

 

 

Повторення вивченої теми:

«Людина»

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

33

 

 

Підсумок I семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
2004
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку