Календарно-тематичне планування
з французької мови
6 клас
2-й рік навчання
( за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 6), Київ, видавничий дім «Освіта» 2017)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
I-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 1: «Я та мої друзі» ( Moi et mes ami) |
|||||||||||||
1 |
|
Зовнішність людини |
Ex.9 p.10 |
Les adjectifs masculine et feminine Ex.3 p.6
|
Comment est-il (elle)? De quelle couler sont ses yeux? Comment sont ses cheveux? Comment est son visage? |
Ex.1 p.5 |
Ex.6 p.8 |
Ex.10 p.11 |
Ex.11 p.11 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють опитувати своїх друзів та однокласників про професії їх батьків та розказувати про своїх, описувати характер людини та зовнішність, розрізняти позитивні та негативні якості власного характера, вміють вживати нові Л.О, знають нові фонетичні правила, застосовують нові граматичні структури
|
Ex.12 p.11 (письмово) |
||
2 |
|
Зовнішність однокласника |
Ex.9 p.10 |
Connaitre au present Ex.5 p.7 |
Gros (se), Maigre, mince, joli (e), beau, belle, lasd (e), verts, gris, bleus, marron, noirs, noisette,blinds, chatains, roux, noirs, bruns, longs, mi-longs, raides, rond, ovale, ravissant |
Ex.8 p.10 |
Ex.7 p.9 |
Ex.10 p.11 |
Ex.2 p.5 |
Ex.13 p.11 (усно) |
|||
3 |
|
Характер людини. Позитивні риси. |
Ex.10 p.18 |
Le comparative et le superlative des adjectifs Ex.3 p.13 |
Agreeable, amusant(e), fidéle, intelligent(e),discipliné(e), honnete, gentil(le) |
Ex.1 p.12 |
Ex.5 p.15 |
Ex.1 p.16 |
Ex.7 p.17 |
Ex.12 p.18 (письмово) |
|||
4 |
|
Негативні риси |
Ex.11 p.18 |
Le comparative et le superlative des adjectifs Ex.4 p.14 |
Désagréable, ennuyeux(se) Traitre, bête, indiscipline, Malhonnete, méchant(e) |
Ex.9 p.17 |
Ex.6 p.16 |
Ex.11 b p.18 |
Ex.8 p.17 |
Ex.13 p.18 (усно) |
|||
5 |
|
Професії твоїх батьків |
Ex.10 p.26 |
Les adjectifs masculine et feminine Ex.3 p.20
|
Professeur, vétérinaire, acteur, actrice, vendeur, vendeuse, ouvrier, ouvriere, employé(е), coiffeur, coiffeuse |
Ex.1 p.19 |
Ex.5 p.23 |
Ex.1 p.25 |
Ex.7 p.25 |
Ex.13 p.26 (письмово) |
|||
6 |
|
Професії батьків однокласників |
Ex.13 p.26 |
Les adjectifs masculine et feminine Ex.4 p.20
|
Que fait ta mere? Quels sont les métiers? Quelles sont les proffessions de tes parents? |
Ex.8 p.25 |
Ex.5 p.23 |
Ex.12 p.26 |
Ex.9 p.25 |
Ex.13 p.26 (усно) |
|||
7 |
|
Порівняння характера |
Ex.9 p.31 |
Écrire Ex.3 p.28 |
Rapide comme l'eclaire, maigre comme un haricot, bavard(e) comme un pie, malin (maligne) comme un singe |
Ex.1 p.27 |
Ex.2 p.25 |
Ex.7 p.30 |
Ex.6 p.30 |
Ex.11 p.32 (усно) |
|||
8 |
|
Які у тебе позитивні та негативні якості? |
Ex.9 p.31 |
La forme négative Ex.4 p.28 |
Quels sont tes défauts et tes qualités?
|
Ex.8 p.31 |
Ex.10 p.32 |
Ex.7 p.30 |
Ex.5 p.29 |
Ex.12 p.32 (письмово) |
|||
9 |
|
Тест №1 Твір-розповідь на тему: «Моя родина та мій друг» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
с.181 розказувати розповідь |
|||
|
Тема 2: Відпочинок та дозвілля (le repos et les loisirs) |
|
|||||||||||
10 |
|
Час та моменти для дозвілля. Хоббі |
Ex.9 p.39 |
La phrase interrogative Ex.3 p.35 |
Après les cours, l'aprés-midi, le soir, le week-end, pendant les vacances, les jours fériés, La lecture, les récits, les bandes dessinées, les magazines, l'ordinateur, jouer aux jeux video, surfer ser Internet, communiquer avec ses amis dans les reseaux sociaux, la musique, le rock, le pop, le jazz, la musique classique, le rap
|
Ex.1 p.34 |
Ex.5 p.38 |
Ex.7 p.39 |
Ex.2 p.34 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють розрізняти види дозвілля, розказувати про захоплення інших, аналізують свій вільний час, вказують час, роблять опитування, знають граматичні правила, використовують нову лексику, читають по фонетичних правилах |
Ex.11 p.40 (усно) |
||
11 |
|
Активні види дозвілля |
Ex.10 p.40 |
Les pronoms interrogatifs Ex.4 p.35 |
Les loisirs actifs, le football, le basket-ball, le volley-ball, le rugby, la natation, l'équitation, l'athlétisme, le patinage, le tourisme vert, la randonnée |
Ex.8 p.39 |
Ex.6 p.38 |
Ex.7 p.39 |
Ex.2 p.34 |
Ex.12 p.40 (усно) |
|||
12 |
|
Місце для дозвілля |
Ex.9 p.46 |
Impératif Ex.3 p.42 |
A la piscine, a la patinoire, a la bibliotheque, au cinema, au stade, sur un court |
Ex.1 p.41 |
Ex.5 p.44 |
Ex.7 p.45 |
Ex.2 p.41 |
Ex.10 p.47 ( усно) |
|||
13 |
|
Моє дозвілля |
Ex.9 p.46 |
Impératif Ex.4 p.42 |
Quel est ton passé-temps favori? |
Ex.8 p.46 |
Ex.5 p.44 |
Ex.7 p.45 |
Ex.6 p.44 |
Ex.11 p.47 (усно) |
|||
14 |
|
Вказувати на час. |
Ex.8 p.52 |
Courir Ex.3 p.49 |
Quelle temps heure est-il? Il est une….. |
Ex.1 p.48 |
Ex.5 p.51 |
Ex.9 p.53 |
Ex.2 p.48 |
Ex.10 p.53 (усно) |
|||
15 |
|
Дозвілля молоді у Франції |
Ex.8 p.52 |
Courir Ex.3 p.49 |
Que fais-tu pendant tes loisirs? Je fais de … |
Ex.7 p.51 |
Ex.4 p.51 |
Ex.6 p.51 |
Ex.2 p.48 |
Ex.11 p.53 (письмово) |
|||
16 |
|
Домашні обов'язки по дому |
Ex.9 p.58 |
Le COD Ex.3 p.54 |
A ranger sa chamber, à essuyer la poussiére, à passer l'aspirateur, à faire des courses, à arroser les fleurs, à laver la vassselle |
Ex.1 p.54 |
Ex.5 p.56 |
texte 1 |
Ex.2 p.54 |
Ex.10 p.58 (письмово) |
|||
17 |
|
Улюблене дозвілля |
Ex.9 p.58 |
Le COD Ex.4 p.54 |
Quelle ton loisirs prefere? Mon loisir prefere est … |
Ex.7 p.58 |
Ex.6 p.56 |
texte 1 |
Ex.8 p.57 |
Ex.11 p.58 (письмово) |
|||
18 |
|
Тест №2 Твір-розповідь: «Моє улюблене дозвілля» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
с.182 розповідати розповідь |
|||
Тема 3: Людина (un étre humain) |
|||||||||||||
19 |
|
Щоденні дії |
Ex.9 p.64 |
Les verbes pronominaux en –er Se réveiller Ex.3 p.61 |
Se réveiller, se lever, se laver, se peigner, se brosser les dents, s'habiller, prendre le petit déjeuner, partir à l'ecole, diner, se reposer, se laver, se coucher |
Ex.1 p.60 |
p.62 |
Ex.2 p.60 |
Ex.5 p.63 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють планувати свій день, впорядковувати щоденні справи, знають частини тіла, вміють звертатися до лікарів, використовують нову лексику, граматичні вміння застосовують у темі, вживають нові фонетичні можливості
|
Ex.10 p.65 (усно) |
||
20 |
|
Початок дня |
Ex.9 p.64 |
Les verbes pronominaux en –er Se habiller Ex.4 p.61 |
A quelle heure tu réveilles, le matin? Tu te reveilles tout seul le matin? |
Ex.7 p.63 |
p.62 |
Ex.8 p.64 |
Ex.6 p.63 |
Ex.11 p.65 (письмово) |
|||
21 |
|
Час після школи |
Ex.9 p.70 |
La forme negative des verbes pronominaux Ex.3 p.67 |
Se reposer, se promener, se dépecher, s'amuser, prendre le petit déjeuner, déjeuner , prendre le gouter, diner |
Ex.1 p.66 |
p.68 |
Ex.7 p.69 |
Ex.2 p.66 |
Ex.10 p.70 (письмово) |
|||
22 |
|
Як проходять щоденні справи?
|
Ex.9 p.70 |
Les verbes pronominaux en –er à l'imparatif Ex.4 p.67
|
Se reposer, se promener, se dépecher, s'amuser, prendre le petit déjeuner, déjeuner , prendre le gouter, diner |
Ex.8 p.70 |
p.68 |
Ex.6 p.69 |
Ex.5 p.68 |
Ex.11 p.70 (письмово) |
|||
23 |
|
У стоматолога |
Ex.8 p.75 |
Expression de l'obligation Devoir Ex.2 p.71
|
Les dents, se brosser les dents, le grignotage |
Ex.1 p.71 |
p.73 |
Ex.2 p.71 |
Ex.5 p.73 |
Ex.10 p.75 (письмово) |
|||
24 |
|
Як дбати за своїми зубами? |
Ex.8 p.75 |
Expression de l'obligation Il faut Ex.4 p.72 |
Éviter limiter, un dentifrice, une brosse à dents, se rincer macher |
Ex.7 p.74 |
p.73 |
Ex.9 p.75 |
Ex.6 p.73 |
Ex.11 p.75 (усно) |
|||
25 |
|
|
Частини тіла |
Ex.9 p.80 |
Articles contractes Ex.2 p.77 |
Les cheveux, l'oreille, la bouche, le cou, l'épaule, le doigt, le bras, le coude, la tete, l'oeil, le nez, l'estomac, la main, le genou, la jambe, le pied |
Ex.1 p.76 |
Ex.5 p.79 |
Ex.10 p.81 |
Ex.2 p.76 |
|
Ex.12 p.82 (Письмово) |
|
26 |
|
У лікаря |
Ex.9 p.80 |
Articles contractes Ex.4 p.77 |
Comment te sens-tu? Es-tu (etes-vous) fatigé(e), As-tu (avez-vous) ……? |
Ex.7 p.80 |
Ex.11 p.81 |
Ex.6 p.79 |
Ex.13 p.82 |
Ex.14 p.82 (усно) |
|||
27 |
|
Тест №3 Твір-розповідь: «Мої обов'язки» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
с.183 розповідати розповідь |
|||
28 |
|
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О
|
|
29 |
|
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|
30 |
|
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Г.С та Л.О |
|
31 |
|
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|
32 |
|
|
Повторення вивченої теми: «Людина» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
33 |
|
|
Підсумок I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|