КТП 8 клас 1 семестр

Про матеріал
за підручником для 8 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 8), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Французька мова 8 клас ЧумакКалендарно-тематичне планування

з французької мови

 

8 клас

4-й рік навчання

 

( за підручником  для 8 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 8), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2016)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 1: Шкільне життя (La vie scolaire)

1

 

Громадянська

відповідальність

Навчальні предмети у Франції

Ex.12 p.10

l'inrettogation derecte: trois manieres de poser une question

Ex.5 p.6

Le français, les arts plastiques, la physique, la chimie, l'ePS, la technoloqie, l'anglais, l'education musicale, les mathematique,l'histoire, la geographie, l'education civique, SVT

Ex.1-3 p.5

Ex.7 p.8

Texte 1

Ex.9 p.8

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють розказувати про свій шкільний розклад, пишуть поради, аналізують урок французької мови, знають як встановити час, організовують свій шкільний процес, використовують нові лексичні засоби у діалогах, вживають нові граматичні навички.

Ex.13

 p.10

(усно)

2

 

Шкільний розклад занять у Франції

Ex.12 p.10

l'inrettogation derecte: trois manieres de poser une question

Ex.6 p.7

Es-tu pret pour l'ecole?

Combien de cours as-tu demain?

c'est quoi tes cours demain?

Ex.10-11 p.9

Ex.8 p.8

Texte 1

Ex.9 p.8

Ex.14

 p.10

(письмово)

3

 

На уроці французької мови

Ex.14 p.17

Les verbes irreguliers apprendre et comprendre

Ex.5-6 p.12

Lire et comrendre des textes, des announces, des publicites etc, ecouter et comprendre des messages, des chansons, des emissions, ecrire des lettres, des messages, des exposes, parler en continu, dialoguer, ager dans les sitations de la vie reelle

Ex.11-12 p.15

Ex.8 p.14

Texte 1

Ex.7 p.14

Ex.15 p.17

(письмово)

4

 

Поради для успішного навчання

Ex.15 p.24

l'imperatif

Ex.6-7 p.20

Limitez les distractions numeriques, adoptez une bonne hygiene alimentaire, il faut etre assidu et attentif a tous les cours, preparez votre materiel ainsi que vos vetements la veille au soir, pratiquez une activite physique regulire

Ex.1-2 p.18

Ex.9 p.22

Texte 1

Ex.8 p.22

Ex.15 p.24

(усно)

5

 

Котра година?

Ex.13 p.30

Le passé compose des verbes pronominaux

Ex.5 p.26

Quelle heure est-il?

Il est…

Demie, le quart, midi, minuit

Ex.1-2 p.25

Ex.8

p.28

Ex.7 p.28

Ex.3

p.25

Ex.14 p.30

(письмово)

6

 

Початок шкільного дня

Ex.13 p.30

Le passé compose des verbes pronominaux

Ex.6 p.27

A quelle heure tu t'es reveillee aujourd'hui?

Est-ce tu t'es couchee tard hier?

Ex.10 p.29

Ex.12 p.29

Texte 1

Ex.11 p.29

Ex.15 p.30

(усно)

7

 

Твір-розповідь:

«Мої шкільні будні»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 2: моє місто/село рідне (ma ville/mon village natal)

8

 

Громадянська відповідальність

Життя у місті: переваги та недоліки

Ex.12 p.37

Les promons relatifs qiu, que, qu'

Ex.5-6 p.33

Les inconvenients, les avantages, le bruit, la pollution, les problem de circulation, le stress, la richesse des divertissements culturels, le college n'est pa loin, les amis sont a cote

Ex.1-2 p.32

Ex.7 p.35

Texte 1

Ex.8 p.35

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

Учні вміють писати листівки свого рідного міста, орієнтуються у місті, визначають недоліки та переваги міста та села, складають  маршрут по місту, вживають нові Л.О, застосовують Г.С

Ex.13 p.37

(усно)

9

 

У місті

Ex.13 p.44

Les adjectifs

Après le nom

Ex.5 p.40

 

La ville, des buildings, des maisons mitoyennes

Ex.1-2 p.38

p.41

Texte 1

Ex.3 p.38

Ex.14 p.44

(усно)

10

 

Мій район. Магазини

Ex.13 p.44

Les adjectifs

Avant le nom

Ex.6 p.40

 

Le quartier, les commerces, le marche, l'epicerie, la pharmacie, la boulangerie, la boucherie, la patisserie, la librairie, le salon de coiffure, la droguerie, dans le quartier il n'y a pas de plages

Ex.10 p.43

Ex.11 p.43

Ex.9 p.42

Ex.12 p.43

Ex.15 p.44

(письмово)

11

 

У селищі

Ex.13 p.51

La negation:

Ne…..rien, ne personne, ne..aucun, ne….jamaise, ne…que

Ex.5-6 p.46

Le village, les paysages pittoresques, les villages caches dans les montagnes, les maisons en pierre brute, les maisons a toit de chaume, une maison a toit en ardoise

Ex.11-12 p.50

Ex.8 p.48

Ex.10 p.49

Ex.9 p.48

Ex.14

p.44

(усно)

12

 

Моє рідне місто. Листівка міста

Ex.12 p.58

Le future simple

Ex.5 p.53

Un depliant, un titre, la ville choise, une accroche, les monuments, les legendes

Ex.1-2 p.52

Ex.7 p.56

Ex.12 p.58

Ex.8 p.56

Ex.13 p.58

(письмово)

13

 

Місто лева – Львів. Популярні місця міста

Ex.12 p.58

Le future simple

Ex.6 p.54

Lviv, la place du Marche, le theatre d'Opere et de Ballet Solomiiia Krouchelnytska de Lviv, l'hotel de ville, la colline Vysoky Zamok, la cathedrale Dominicaine

Ex.10 p.57

p.56

Ex.12 p.58

Ex.11 p.58

Ex.14 p.58

(письмово)

14

 

Твір-розповідь:

«Сокаль через 10 років!»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 3: Подорож (la voyage)

15

 

Громадянська відповідальність

Час подорожувати!

Ex.13 p.66

Les verbes en-dre

Ex.6 p.52

Le voyage, un reseau de chemine de fer, la gare ferrovaire, le TGV, un des reseaux autoroutiers, la gare routiere

Ex.1-2 p.60

p.64

Texte 1

Ex.8 p.63

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють складати план подорожі, ведуть бесіду у квиткові касі, пишуть листи про Францію та Україну, замовляють номер у готелі, обирають транспорт для подорожі, використовують нову набуту лексичну навичку, розвивають граматичні навички

Ex.14 p.66

(усно)

16

 

Франція - як член ЄС

Ex.13 p.66

Les verbes en-dre

Ex.7 p.52

 

La France, l'Union Europeenne, l'espace Schengen, Erasmus, Erasmus Mundus, saisir, multiculturalite

Ex.11-12 p.64

Ex.9 p.64

Texte 1

Ex.3 p.61

Ex.15 p.66

(письмово)

17

 

Як обрати транспорт для подорожі?

Ex.13 p.66

Les prepositions en, a, avec

Ex.5 p.68

Voyager, en avion, en bateau, le depart en train, l'arrivee en voiture, les horaires de train, les transports ecologiques, preserver, se deplacer, a velo, en voiture electrique, en tramway, en train, marcher

Ex.1-2 p.67

Ex.8 p.71

Texte 1

Ex.7 p.70

Ex.13 p.74

(усно)

18

 

Квиткова каса

Ex.13 p.66

Les prepositions en, a, avec

Ex.6 p.68

Billets, combiene de temps dure le voyage?

Aller retours, aller simple, est-que le train est direct?

A quelle heure part train?

Comment payez-vous?

Combien ca coute?

A quelle heure le train arrive-t-il a…..?

 

Ex.11 p.73

Ex.10 p.73

texte 1

Ex.3 p.68

Ex.14 p.74

(письмово)

19

 

Україна – європейська країна

Ex.16 p.80

Le gerondif

Ex.8-9 p.77

Nom official, la nature de regime, la capital, les quelques velles princapales, lanque officielle, la mannaie, la fete nationale

Ex.13-14 p.80

Ex.11 p.78

Ex.12 p.79

Ex.10 p.78

Ex.17 p.80

(письмово)

20

 

Готель. Резервація

Ex.11 p.87

l'adjectif indefeni tout

Ex.6-7 p.82

Reserver, louer, un hotel, une chamber, une auderge jeunesse, le campus universitaire, une chamber chez l'habitant, un chalet

Ex.1-2 p.81

Ex.10 p.87

Ex.9 p.86

Ex.8 p.85

Ex.12 p.88

(усно)

21

 

Твір-розповідь:

«Ну, ось! Час на подорож»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 4: Відпочинок та дозвілля (le repos et les loisirs)

22

 

 

Комп'ютер та його можливості

Ex.9 p.94

La tournure impersonnelle

Ex.3 p.91

Regarder des photos, partager de photos, correspondre, gaire connaissance, apprendre des langues, jouer a l'ordinateur, jouer en ligne, decouvrir les images de nombreux lieux, preparer mon prochaine voyage, acheter le billet, faire le courses, payer en ligne, partager mes connaissances et et experiences, creer mon blog, ecouter, jouer, apprendre a jouer, telecharger de la musique, effectuer des recherches documantaires

Ex.1-2 p.90

Ex.6 p.92

texte 1

Ex.5 p.92

 

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

Учні вміють аналізувати переваги та недоліки відеоігрів, бути безпечним в інтернеті, знають як використовувати комп'ютер, складають поради до захоплень, вживають нову лексику, використовують граматичні навички в даній темі.

Ex.12 p.87

(письмово)

23

 

 

Здоров'я тт. безпека

Безпека в інтернеті

Ex.9 p.94

La tournure impersonnelle

Ex.4 p.91

l'internet, prudence, vigilance, discusions privees, web, les courriels, des mots de passé, l'ordinateur, le cyberattaques, un proframme antispam, les espions

Ex.10-11 p.95

Ex.7 p.93

Texte 1

Ex.5 p.92

Ex.13 p.95

(усно)

24

 

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

25

 

Відеоігри: переваги та недоліки

Ex.9 p.99

Les adverbs en –ment

Ex.5-6 p.94

Simuler la vie reelle, developper la creativite, stimuler les reflexes, faire elaborer des strategies, developper l'espret entraide, apprenner a respecter les regles, a forter dose, provoquer un effet de dependence, etre violents, rester sedentraires

Ex.1-2 p.96

Ex.8 p.98

Ex.10 p.99

Ex.7 p.98

Ex.13 p.100

(усно)

26

 

Контроль читання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

27

 

Музика, як захоплення

Ex.10 p.106

Participe passé

Ex.6-7 p.94

La musique nous met de bonne hebur, la musique, rend creative, elle est bonne pour nos capacities cognitives, elle diminue le stress, la musique deviant notre meilleure amie pour atteindre nos objectifs sportifs, l'etude de la musique developpe l'esprit critique, l'imaganation, la discipline personnelle

Ex.1-2 p.101

Ex.9 p.105

Texte 1

Ex.8 p.105

Ex.12 p.107

(письмово)

28

 

Контроль письма

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О та Г.С

29

 

Фотографування, як класне заняття

Ex.8 p.112

Accord du participe passé: etre et avoir

Ex.5-6 p.109

Prendre en photo, appuyer sur le buton, bien cadrer, developer les photos, faire un fou, le flash, la lumiere, la couleur, l'arriere-plan, l'avant plan

Ex.1-2 p.108

p.111

Texte 1

Ex.7 p.11

Ex.11 p.113

(письмово)

30

 

Контроль говоріння

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

31

 

Твір-розповідь:

«Чим я захоплююсь!»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розказувати тему

32

 

 

Повторення вивченої теми: відпочинок та дозвілля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

33

 

 

Підсумок I семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
1634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку