Календарно-тематичне планування
з французької мови
8 клас
4-й рік навчання
( за підручником для 8 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 8), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
I-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 1: Шкільне життя (La vie scolaire) |
|||||||||||||
1 |
|
Навчальні предмети у Франції |
Ex.12 p.10 |
l'inrettogation derecte: trois manieres de poser une question Ex.5 p.6 |
Le français, les arts plastiques, la physique, la chimie, l'ePS, la technoloqie, l'anglais, l'education musicale, les mathematique,l'histoire, la geographie, l'education civique, SVT |
Ex.1-3 p.5 |
Ex.7 p.8 |
Texte 1 |
Ex.9 p.8 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють розказувати про свій шкільний розклад, пишуть поради, аналізують урок французької мови, знають як встановити час, організовують свій шкільний процес, використовують нові лексичні засоби у діалогах, вживають нові граматичні навички. |
Ex.13 p.10 (усно) |
||
2 |
|
Шкільний розклад занять у Франції |
Ex.12 p.10 |
l'inrettogation derecte: trois manieres de poser une question Ex.6 p.7 |
Es-tu pret pour l'ecole? Combien de cours as-tu demain? c'est quoi tes cours demain? |
Ex.10-11 p.9 |
Ex.8 p.8 |
Texte 1 |
Ex.9 p.8 |
Ex.14 p.10 (письмово) |
|||
3 |
|
На уроці французької мови |
Ex.14 p.17 |
Les verbes irreguliers apprendre et comprendre Ex.5-6 p.12 |
Lire et comrendre des textes, des announces, des publicites etc, ecouter et comprendre des messages, des chansons, des emissions, ecrire des lettres, des messages, des exposes, parler en continu, dialoguer, ager dans les sitations de la vie reelle |
Ex.11-12 p.15 |
Ex.8 p.14 |
Texte 1 |
Ex.7 p.14 |
Ex.15 p.17 (письмово) |
|||
4 |
|
Поради для успішного навчання |
Ex.15 p.24 |
l'imperatif Ex.6-7 p.20 |
Limitez les distractions numeriques, adoptez une bonne hygiene alimentaire, il faut etre assidu et attentif a tous les cours, preparez votre materiel ainsi que vos vetements la veille au soir, pratiquez une activite physique regulire |
Ex.1-2 p.18 |
Ex.9 p.22 |
Texte 1 |
Ex.8 p.22 |
Ex.15 p.24 (усно) |
|||
5 |
|
Котра година? |
Ex.13 p.30 |
Le passé compose des verbes pronominaux Ex.5 p.26 |
Quelle heure est-il? Il est… Demie, le quart, midi, minuit |
Ex.1-2 p.25 |
Ex.8 p.28 |
Ex.7 p.28 |
Ex.3 p.25 |
Ex.14 p.30 (письмово) |
|||
6 |
|
Початок шкільного дня |
Ex.13 p.30 |
Le passé compose des verbes pronominaux Ex.6 p.27 |
A quelle heure tu t'es reveillee aujourd'hui? Est-ce tu t'es couchee tard hier? |
Ex.10 p.29 |
Ex.12 p.29 |
Texte 1 |
Ex.11 p.29 |
Ex.15 p.30 (усно) |
|||
7 |
|
Твір-розповідь: «Мої шкільні будні» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 2: моє місто/село рідне (ma ville/mon village natal) |
|||||||||||||
8 |
|
Життя у місті: переваги та недоліки |
Ex.12 p.37 |
Les promons relatifs qiu, que, qu' Ex.5-6 p.33 |
Les inconvenients, les avantages, le bruit, la pollution, les problem de circulation, le stress, la richesse des divertissements culturels, le college n'est pa loin, les amis sont a cote |
Ex.1-2 p.32 |
Ex.7 p.35 |
Texte 1 |
Ex.8 p.35 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють писати листівки свого рідного міста, орієнтуються у місті, визначають недоліки та переваги міста та села, складають маршрут по місту, вживають нові Л.О, застосовують Г.С |
Ex.13 p.37 (усно) |
||
9 |
|
У місті |
Ex.13 p.44 |
Les adjectifs Après le nom Ex.5 p.40
|
La ville, des buildings, des maisons mitoyennes |
Ex.1-2 p.38 |
p.41 |
Texte 1 |
Ex.3 p.38 |
Ex.14 p.44 (усно) |
|||
10 |
|
Мій район. Магазини |
Ex.13 p.44 |
Les adjectifs Avant le nom Ex.6 p.40
|
Le quartier, les commerces, le marche, l'epicerie, la pharmacie, la boulangerie, la boucherie, la patisserie, la librairie, le salon de coiffure, la droguerie, dans le quartier il n'y a pas de plages |
Ex.10 p.43 |
Ex.11 p.43 |
Ex.9 p.42 |
Ex.12 p.43 |
Ex.15 p.44 (письмово) |
|||
11 |
|
У селищі |
Ex.13 p.51 |
La negation: Ne…..rien, ne personne, ne..aucun, ne….jamaise, ne…que Ex.5-6 p.46 |
Le village, les paysages pittoresques, les villages caches dans les montagnes, les maisons en pierre brute, les maisons a toit de chaume, une maison a toit en ardoise |
Ex.11-12 p.50 |
Ex.8 p.48 |
Ex.10 p.49 |
Ex.9 p.48 |
Ex.14 p.44 (усно) |
|||
12 |
|
Моє рідне місто. Листівка міста |
Ex.12 p.58 |
Le future simple Ex.5 p.53 |
Un depliant, un titre, la ville choise, une accroche, les monuments, les legendes |
Ex.1-2 p.52 |
Ex.7 p.56 |
Ex.12 p.58 |
Ex.8 p.56 |
Ex.13 p.58 (письмово) |
|||
13 |
|
Місто лева – Львів. Популярні місця міста |
Ex.12 p.58 |
Le future simple Ex.6 p.54 |
Lviv, la place du Marche, le theatre d'Opere et de Ballet Solomiiia Krouchelnytska de Lviv, l'hotel de ville, la colline Vysoky Zamok, la cathedrale Dominicaine |
Ex.10 p.57 |
p.56 |
Ex.12 p.58 |
Ex.11 p.58 |
Ex.14 p.58 (письмово) |
|||
14 |
|
Твір-розповідь: «Сокаль через 10 років!» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 3: Подорож (la voyage) |
|||||||||||||
15 |
|
Час подорожувати! |
Ex.13 p.66 |
Les verbes en-dre Ex.6 p.52 |
Le voyage, un reseau de chemine de fer, la gare ferrovaire, le TGV, un des reseaux autoroutiers, la gare routiere |
Ex.1-2 p.60 |
p.64 |
Texte 1 |
Ex.8 p.63 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють складати план подорожі, ведуть бесіду у квиткові касі, пишуть листи про Францію та Україну, замовляють номер у готелі, обирають транспорт для подорожі, використовують нову набуту лексичну навичку, розвивають граматичні навички |
Ex.14 p.66 (усно) |
||
16 |
|
Франція - як член ЄС |
Ex.13 p.66 |
Les verbes en-dre Ex.7 p.52
|
La France, l'Union Europeenne, l'espace Schengen, Erasmus, Erasmus Mundus, saisir, multiculturalite |
Ex.11-12 p.64 |
Ex.9 p.64 |
Texte 1 |
Ex.3 p.61 |
Ex.15 p.66 (письмово) |
|||
17 |
|
Як обрати транспорт для подорожі? |
Ex.13 p.66 |
Les prepositions en, a, avec Ex.5 p.68 |
Voyager, en avion, en bateau, le depart en train, l'arrivee en voiture, les horaires de train, les transports ecologiques, preserver, se deplacer, a velo, en voiture electrique, en tramway, en train, marcher |
Ex.1-2 p.67 |
Ex.8 p.71 |
Texte 1 |
Ex.7 p.70 |
Ex.13 p.74 (усно) |
|||
18 |
|
Квиткова каса |
Ex.13 p.66 |
Les prepositions en, a, avec Ex.6 p.68 |
Billets, combiene de temps dure le voyage? Aller retours, aller simple, est-que le train est direct? A quelle heure part train? Comment payez-vous? Combien ca coute? A quelle heure le train arrive-t-il a…..?
|
Ex.11 p.73 |
Ex.10 p.73 |
texte 1 |
Ex.3 p.68 |
Ex.14 p.74 (письмово) |
|||
19 |
|
Україна – європейська країна |
Ex.16 p.80 |
Le gerondif Ex.8-9 p.77 |
Nom official, la nature de regime, la capital, les quelques velles princapales, lanque officielle, la mannaie, la fete nationale |
Ex.13-14 p.80 |
Ex.11 p.78 |
Ex.12 p.79 |
Ex.10 p.78 |
Ex.17 p.80 (письмово) |
|||
20 |
|
Готель. Резервація |
Ex.11 p.87 |
l'adjectif indefeni tout Ex.6-7 p.82 |
Reserver, louer, un hotel, une chamber, une auderge jeunesse, le campus universitaire, une chamber chez l'habitant, un chalet |
Ex.1-2 p.81 |
Ex.10 p.87 |
Ex.9 p.86 |
Ex.8 p.85 |
Ex.12 p.88 (усно) |
|||
21 |
|
Твір-розповідь: «Ну, ось! Час на подорож» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 4: Відпочинок та дозвілля (le repos et les loisirs) |
|||||||||||||
22 |
|
|
Комп'ютер та його можливості |
Ex.9 p.94 |
La tournure impersonnelle Ex.3 p.91 |
Regarder des photos, partager de photos, correspondre, gaire connaissance, apprendre des langues, jouer a l'ordinateur, jouer en ligne, decouvrir les images de nombreux lieux, preparer mon prochaine voyage, acheter le billet, faire le courses, payer en ligne, partager mes connaissances et et experiences, creer mon blog, ecouter, jouer, apprendre a jouer, telecharger de la musique, effectuer des recherches documantaires |
Ex.1-2 p.90 |
Ex.6 p.92 |
texte 1 |
Ex.5 p.92 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють аналізувати переваги та недоліки відеоігрів, бути безпечним в інтернеті, знають як використовувати комп'ютер, складають поради до захоплень, вживають нову лексику, використовують граматичні навички в даній темі. |
Ex.12 p.87 (письмово) |
|
23 |
|
Безпека в інтернеті |
Ex.9 p.94 |
La tournure impersonnelle Ex.4 p.91 |
l'internet, prudence, vigilance, discusions privees, web, les courriels, des mots de passé, l'ordinateur, le cyberattaques, un proframme antispam, les espions |
Ex.10-11 p.95 |
Ex.7 p.93 |
Texte 1 |
Ex.5 p.92 |
Ex.13 p.95 (усно) |
|||
24 |
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|||
25 |
|
Відеоігри: переваги та недоліки |
Ex.9 p.99 |
Les adverbs en –ment Ex.5-6 p.94 |
Simuler la vie reelle, developper la creativite, stimuler les reflexes, faire elaborer des strategies, developper l'espret entraide, apprenner a respecter les regles, a forter dose, provoquer un effet de dependence, etre violents, rester sedentraires |
Ex.1-2 p.96 |
Ex.8 p.98 |
Ex.10 p.99 |
Ex.7 p.98 |
Ex.13 p.100 (усно) |
|||
26 |
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|||
27 |
|
Музика, як захоплення |
Ex.10 p.106 |
Participe passé Ex.6-7 p.94 |
La musique nous met de bonne hebur, la musique, rend creative, elle est bonne pour nos capacities cognitives, elle diminue le stress, la musique deviant notre meilleure amie pour atteindre nos objectifs sportifs, l'etude de la musique developpe l'esprit critique, l'imaganation, la discipline personnelle |
Ex.1-2 p.101 |
Ex.9 p.105 |
Texte 1 |
Ex.8 p.105 |
Ex.12 p.107 (письмово) |
|||
28 |
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О та Г.С |
|||
29 |
|
Фотографування, як класне заняття |
Ex.8 p.112 |
Accord du participe passé: etre et avoir Ex.5-6 p.109 |
Prendre en photo, appuyer sur le buton, bien cadrer, developer les photos, faire un fou, le flash, la lumiere, la couleur, l'arriere-plan, l'avant plan |
Ex.1-2 p.108 |
p.111 |
Texte 1 |
Ex.7 p.11 |
Ex.11 p.113 (письмово) |
|||
30 |
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||
31 |
|
Твір-розповідь: «Чим я захоплююсь!» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розказувати тему |
|||
32 |
|
|
Повторення вивченої теми: відпочинок та дозвілля
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
33 |
|
|
Підсумок I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|