Календарно-тематичне планування
з французької мови
8 клас
4-й рік навчання
( за підручником для 8 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 8), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
II-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 5: свята та традиції (les fetes еt les traditions) |
|||||||||||||
34 |
|
Новорічна резолюція |
Ex.8 p.118 |
Le verbe irregulier Recevoir Ex.4 p.116 |
Les bonnes resolutions, une coutume, engagements, ameliorer son comportement, une habitude, son mode de vie |
Ex.1-2 p.115 |
Ex.6 p.117 |
Texte 1 |
Ex.3 p.115 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють робити компліменти людям, відмовляти або приймати запрошення на свято, вітати зі святом, розуміють святу у Франції та символи, розповідають про традиції свят в Україні, застосовують нову лексику, вживають граматичні вміння з теми. |
Ex.11 p.119 (усно) |
||
35 |
|
Новорічний метелик. Вітання. |
Ex.8 p.118 |
Le verbe irregulier obtenir Ex.5 p.116 |
Bravo! Je te felicite! Je suis content(e) pour toi! Je sius fier/fiere de toi! Felicitations! Je suis vraiment heureux/heureuse pour toi/vous La papilliote revillion |
Ex.9 p.119 |
p.118 |
Texte 1 |
Ex.10 p.119 |
Ex.12 p.119 (усно) |
|||
36 |
|
Новий рік у різних країнах. Незабутні враження. Компліменти |
Ex.8 p.123 |
Premier, dernier, prochain Ex.5 p.121
|
Inoubliable, manquer, une ambiance, les compliments |
Ex.9 p.124 |
Ex.7 p.123 |
Texte 1 |
Ex.6 p.122 |
Ex.10 p.124 (письмово) |
|||
37 |
|
Свята у Франції та їх символи |
Ex.9 p.129 |
Les pronoms relatifs: qui, que, qu' Ex.4 p.126 |
Jour de l'An, le gui, Epiphanie- la galette des Rois, Chandeleur, les crepes, Saint-Valentin, les fleurs, Mardi Gras, des chars qrotesques, 1er Avril. Des petits poissons |
Ex.1-2 p.125 |
Ex.8 p.128 |
Texte 1 |
Ex.6 p.128 |
Ex.12 p.130 (письмово) |
|||
38 |
|
Трійця. Приймати запрошення. Відмова |
Ex.9 p.129 |
Les pronoms relatifs: qui, que, qu' Ex.5 p.126 |
Inviter, remettre, l'invitation, accepter, refuser, la Pentecote, Saint Esprit, les Apotres |
Ex.10 p.129 |
p.128 |
Texte 1 |
Ex.11 p.129 |
Ex.13 p.130 (усно) |
|||
39 |
|
Свята в Україні та їх Символи. Свято 1 травня. Компліменти у стилі |
Ex.8 p.134 |
Le determinant quell Ex.4-5 p.132 |
Noel, la koutia, les grains de pivot, le miel, les diverses noix, les raisins secs, Paques, le pain de Paques, les oeufs peints, Pentecote, des roseaux aromatiques, le muguet, le 1er Mai, julien, gregorien |
Ex.1-2 p.131 |
Ex.7 p.134 |
Ex.9 p.135 |
Ex.6 p.133 |
Ex.11 p.135 (письмово) |
|||
40 |
|
Твір-розповідь: «Релігійні свята Франції» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 6: Їжа та напої. Одяг (la nourriture et les boissons. Les vetements) |
|||||||||||||
41 |
|
Харчова піраміда. Продукти вживання |
Ex.10 p.141 |
Les articles et la negation Ex.4 p.139 |
Alimenter, consommer, eliminer, equilibrer, un aliment, une consommation, une alimentation, un consommateur, une consommatrice, une elimination, un equillibre, alimentaire, consommable, eliminateur, eliminatrice, equillibrant |
Ex.1-2 p.138 |
Ex.7 p.141 |
Ex.3 p.138 |
Ex.6 p.140 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють готувати страви за рецептом, вживають кулінарні терміни, складають діалоги у ресторані, замовляють їжу, розрізняють види напитків, сприймають їжу на відчуття, знають стилі одягу, ведуть бесіду у магазині одягу, вживають нову лексику, використовують нові граматичні вміння |
Ex.8 p.141 (письмово) |
||
42 |
|
Шоколад та какао-боби |
Ex.10 p.141 |
Les articles et la negation Ex.5 p.139 |
Le cacao, chocolat, cacaoyer, les regions tropicales |
Ex.11 p.142 |
p.141 |
Texte 1 |
Ex.9 p.141 |
Ex.12 p.141 (усно) |
|||
43 |
|
Рецепт страви. Приготування |
Ex.11 p.148 |
L'accord des adjectifs qualificatifs de couleur Ex.4 p.144 |
Le plat, temps de preparation, ingredients, temps de caisson, la recette, faire revenir, saupoudrer, remuer, ajouter, couvrir, couper en rondelles, laisser mijoter, un bol, melanger, servir |
Ex.1-2 p.143 |
p.147 |
Texte 1 |
Ex.3 p.146 |
Ex.8 p.147 (письмово) |
|||
44 |
|
Ресторан. Кафе |
Ex.11 p.148 |
L'accord des adjectifs qualificatifs de couleur Ex.6 p.144 |
Monsieur, vous avez choisi? Et comme boisson? Ca vous a plu? Vous prendrez un dessert? Comme ……
|
Ex.12 p.148 |
Ex.10 p.147 |
Texte 1 |
Ex.7 p.146 |
Ex.9 p.147 (усно) |
|||
45 |
|
Напитки |
Ex.9 p.152 |
Les pronoms relatifs Ex.4 p.150 |
Le jus, le lait, l'eau plate, l'eau gazeuse, la tasane, le cafe, le the, le chocolat chaud, les smothies |
Ex.1-2 p.149 |
Ex.7 p.151 |
Texte 1 |
Ex.3 p.149 |
Ex.11 p.153 (усно) |
|||
46 |
|
Відчуття |
Ex.9 p.152 |
Les pronoms relatifs Ex.6 p.150 |
j'ai faim, j'ai soif, j'ai peur, j'ai friod, j'ai chaud, j'ai envie de j'ai sommeil j'ai besoin de |
Ex.10 p.153 |
p.152 |
Texte 1 |
Ex.8 p.152 |
Ex.12 p.153 (письмово) |
|||
47 |
|
Стиль одягу |
Ex.8 p.158 |
Le verbe offrir Ex.4 p.155 |
Romantique, naturel, sophistique, traditionnel, skateur, oversized |
Ex.1-2 p.154 |
p.157 |
Texte 1 |
Ex.3 p.155 |
Ex.11 p.159 (письмово) |
|||
48 |
|
|
Магазин одягу |
Ex.8 p.158 |
Le verbe offrir Ex.6 p.155 |
Va essayer! qu'en penses tuvous desires, monsieur? De quelle marque? Quelle est votre taille? |
Ex.9 p.159 |
Ex.7 p.157 |
Texte 1 |
Ex.5 p.155 |
|
Ex.10 p.159 (усно)
|
|
49 |
|
Твір-розповідь: «Мій візит у кафе» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 7: Моя родина, мої друзі та я (ma famille, mes amis et moi) |
|||||||||||||
50 |
|
Члени родини |
Ex.9 p.165 |
Le pronom neuter Ex.4 p.162 |
un benjamin, une fratrie, des demi-freres, demi-sours, des quasi-freres, quasi-souers, la belle-mere, le beau-pere, le neveau, la niece, |
Ex.1-2 p.161 |
Ex.7 p.164 |
texte 1 |
Ex.6 p.163 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють розрізняти членів родини, знають як уникнути конфліктів, дотримаються обов'язків у родині, просять вибачення, вживають нові Л.О, використовують нові граматичні навички |
Ex.12 p.166 (усно) |
||
51 |
|
Родинні відносини |
Ex.9 p.165 |
Le pronom neuter Ex.5 p.162 |
s'entendre bien/mal, avoir de bonnes/mauvaises relations, etre proches, se disputer, se facher, etre fache(e) avec quelq'un |
Ex.10-11 p.166 |
p.165 |
Texte 1 |
Ex.8 p.164 |
Ex.13 p.166 (усно) |
|||
52 |
|
Родинні суперечки. |
Ex.9 p.170 |
Les adverbs d'intensite Ex.6 p.168 |
Gronder, punir, se mettre en colere, priver de, faire des reproches, reprocher a quel'un de |
Ex.1-2 p.167 |
Ex.8 p.169 |
Texte 1 |
Ex.3 p.167 |
Ex.12 p.172 (усно) |
|||
53 |
|
Рішення родинних суперечок |
Ex.9 p.170 |
Les adverbs d'intensite Ex.7 p.168 |
Feliciter, se reconcilier avec quelu'un, encourager, faire des eggorts, essayer de, eviter de, s'engager a
|
Ex.10-11 p.172 |
p.170 |
Texte 1 |
Ex.3 p.167 |
Ex.13 p.172 (усно) |
|||
54 |
|
Домашні обов'язки |
Ex.9 p.177 |
Passé recent Ex.4 p.174 |
Faire la vaisselle a la main avec une eponge, Essuyer la vasselle avec un tochon, mettre la table, debarrasser la table, passer l'aspirateur, balayer, nettyer la salle de bains avec un produit d'entretien |
Ex.1-2 p.173 |
p.176 |
Texte 1 |
Ex.7 p.175 |
Ex.12 p.178 (усно) |
|||
55 |
|
Вибачення |
Ex.9 p.177 |
Passé recent Ex.6 p.174 |
Excuser, s'excuser, Je suis vraiment desole, Ce n'est pas grave! c'est ma faute, ce n'est rien |
Ex.10 p.178 |
p.176 |
Texte 1 |
Ex.8 p.176 |
Ex.12 p.178 (усно) |
|||
56 |
|
Справжній друг (подруга) |
Ex.10 p.182 |
Orthgraphe grammaticale Ex.6-7 p.180 |
Ecouter, aider, essayer, changer, apprecient, dinner, frequenter, respecter, tienter |
Ex.1-2 p.179 |
Ex.8 p.181 |
Ex.9 p.181 |
teste p.183 |
Ex.11 p.184 (усно) |
|||
57 |
|
Твір-розповідь: «Мій справжній друг/подруга» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 8: природа (la nature) |
|||||||||||||
58 |
|
Вимираючі види тварин |
Ex.9 p.190 |
Imparfait Ex.5 p.188 |
l'indri de Madagascar, la gorille de montagne, le meliphage hihi, le pangolin, la grenouille pourpre, la morue de l'Atlantique |
Ex.1-2 p.186 |
Ex.7 p.189 |
Texte 1 |
Ex.8 p.189 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють дискотувати та знаходити рішення стосовно екологічних проблем, знають про шкідливі людські фактори на природу, зберігають вимираючих тварин, розуміють глобальні проблеми довкілля, використовують лексичні засоби, застосовують граматичні навички |
Ex.11 p.191 (усно) |
||
59 |
|
Глобальне потепління. Виражати свою згоду. |
Ex.9 p.190 |
Imparfait Ex.6 p.188 |
le rechaufffement climatique, la biodiversite, un morse, un renne, un manchot, un phoque, un caribou, la chouette harflang
|
Ex.10 p.191 |
p.190 |
Texte 1 |
Ex.8 p.189 |
Ex.12 p.191 (усно) |
|||
60 |
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|||
61 |
|
Кліматичні зони Франції |
Ex.8 p.195 |
Imparfait Ex.4 p.193 |
un climat, climat de montagne, climat equatorial, climat tropical, climat subtropical, climat polaire |
Ex.1-2 p.192 |
p.195 |
Ex64 p.195 |
Ex.5 p.194 |
Ex.11 p.196 (письмово) |
|||
62 |
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|||
63 |
|
Людські втручання в природу |
Ex.9 p.201 |
Imparfait Ex.3 p.198 |
Defricher les forets, Cultivar les sois, amenger les millieux naturels, Construire des routes, creuser des tunnels, planter de haies |
Ex.1 p.197 |
Ex.6 p.199 |
p.200 |
Ex.2 p.197 |
Ex.12 p.202 (письмово) |
|||
64
|
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О та Г.С |
|||
65 |
|
Полювання.
|
Ex.9 p.201 |
Imparfait Ex.4 p.198 |
La chasse, le chasser, un aigle royal, un fois dresse, envol, steppes, attraper, les petites rongeurs,
|
Ex.10-11 p.202 |
p.200 |
Texte 1 |
Ex.7 p.200 |
Ex.13 p.202 (усно) |
|||
66 |
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||
67 |
|
Проблеми та рішення екологічних проблем |
Ex.8 p.207 |
Participe present Ex.5 p.204 |
La deforestation, Les pluies acides, La pollution des rivieres, l'epuisement des ressources |
Ex.1 p.203 |
Ex.6 p.205 |
Texte 1 |
Ex.7 p.206 |
Ex.11 p.208 (усно) |
|||
68 |
|
Твір-розповідь: «Земля у небезпеці!» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
69 |
|
|
Повторення вивченої теми: Природа
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вичини матеріал |
|
70 |
|
|
Підсумок II семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|