КТП 8 клас 2 семестр

Про матеріал
за підручником для 8 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 8), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Французька мова 8 клас ЧумакКалендарно-тематичне планування

з французької мови

 

8 клас

4-й рік навчання

 

( за підручником  для 8 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 8), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2016)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

II-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 5: свята та традиції (les fetes еt les traditions)

34

 

Громадянська

відповідальність

Новорічна резолюція

Ex.8 p.118

Le verbe irregulier

Recevoir

Ex.4 p.116

Les bonnes resolutions, une coutume, engagements, ameliorer son comportement, une habitude, son mode de vie

Ex.1-2 p.115

Ex.6 p.117

Texte 1

Ex.3 p.115

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють робити компліменти людям, відмовляти або приймати запрошення на свято, вітати зі святом, розуміють святу у Франції та символи, розповідають про традиції свят в Україні,  застосовують нову лексику, вживають граматичні вміння з теми.

Ex.11 p.119

(усно)

35

 

Новорічний метелик. Вітання.

Ex.8 p.118

Le verbe irregulier

obtenir

Ex.5 p.116

Bravo!

Je te felicite!

Je suis content(e) pour toi!

Je sius fier/fiere de toi!

Felicitations!

Je suis vraiment heureux/heureuse pour toi/vous

La papilliote revillion

Ex.9 p.119

p.118

Texte 1

Ex.10 p.119

Ex.12 p.119

(усно)

36

 

Новий рік у різних країнах. Незабутні враження. Компліменти

Ex.8 p.123

Premier, dernier, prochain

Ex.5 p.121

 

Inoubliable, manquer, une ambiance, les compliments

Ex.9 p.124

Ex.7 p.123

Texte 1

Ex.6 p.122

Ex.10 p.124

(письмово)

37

 

Свята у Франції та їх символи

Ex.9 p.129

Les pronoms relatifs: qui, que, qu'

Ex.4 p.126

Jour de l'An, le gui, Epiphanie- la galette des Rois, Chandeleur, les crepes, Saint-Valentin, les fleurs, Mardi Gras, des chars qrotesques, 1er Avril. Des petits poissons

Ex.1-2 p.125

Ex.8 p.128

Texte 1

Ex.6 p.128

Ex.12 p.130

(письмово)

38

 

Трійця. Приймати запрошення. Відмова

Ex.9 p.129

Les pronoms relatifs: qui, que, qu'

Ex.5 p.126

Inviter, remettre, l'invitation, accepter, refuser, la Pentecote, Saint Esprit, les Apotres

Ex.10 p.129

p.128

Texte 1

Ex.11

p.129

Ex.13 p.130

(усно)

39

 

Свята в Україні та їх Символи. Свято 1 травня. Компліменти у стилі

Ex.8 p.134

Le determinant quell

Ex.4-5 p.132

Noel, la koutia, les grains de pivot, le miel, les diverses noix, les raisins secs, Paques, le pain de Paques, les oeufs peints, Pentecote, des roseaux aromatiques, le muguet, le 1er Mai, julien, gregorien

Ex.1-2 p.131

Ex.7 p.134

Ex.9 p.135

Ex.6 p.133

Ex.11 p.135

(письмово)

40

 

Твір-розповідь:

«Релігійні свята Франції»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 6: Їжа та напої. Одяг (la nourriture et les boissons. Les vetements)

41

 

Здоров'я та безпека

Харчова піраміда. Продукти вживання

Ex.10 p.141

Les articles et la negation

Ex.4 p.139

Alimenter, consommer, eliminer, equilibrer, un aliment, une consommation, une alimentation, un consommateur, une consommatrice, une elimination, un equillibre, alimentaire, consommable, eliminateur, eliminatrice, equillibrant

Ex.1-2 p.138

Ex.7 p.141

Ex.3 p.138

Ex.6 p.140

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють готувати страви за рецептом, вживають кулінарні терміни, складають діалоги у ресторані, замовляють їжу, розрізняють види напитків, сприймають їжу на відчуття, знають стилі одягу, ведуть бесіду у магазині одягу, вживають нову лексику, використовують нові граматичні вміння

Ex.8 p.141

(письмово)

42

 

Шоколад та какао-боби

Ex.10 p.141

Les articles et la negation

Ex.5 p.139

Le cacao, chocolat, cacaoyer, les regions tropicales

Ex.11 p.142

p.141

Texte 1

Ex.9 p.141

Ex.12 p.141

(усно)

43

 

Рецепт страви. Приготування

Ex.11 p.148

L'accord des adjectifs qualificatifs de couleur

Ex.4 p.144

Le plat, temps de preparation, ingredients, temps de caisson, la recette, faire revenir, saupoudrer, remuer, ajouter, couvrir, couper en rondelles, laisser mijoter, un bol, melanger, servir

Ex.1-2 p.143

p.147

Texte 1

Ex.3 p.146

Ex.8 p.147

(письмово)

44

 

Ресторан. Кафе

Ex.11 p.148

L'accord des adjectifs qualificatifs de couleur

Ex.6 p.144

Monsieur, vous avez choisi?

Et comme boisson?

Ca vous a plu?

Vous prendrez un dessert?

Comme ……

 

Ex.12 p.148

Ex.10 p.147

Texte 1

Ex.7 p.146

Ex.9 p.147

(усно)

45

 

Напитки

Ex.9 p.152

Les pronoms relatifs

Ex.4 p.150

Le jus, le lait, l'eau plate, l'eau gazeuse, la tasane, le cafe, le the, le chocolat chaud, les  smothies

Ex.1-2 p.149

Ex.7 p.151

Texte 1

Ex.3 p.149

Ex.11 p.153

(усно)

46

 

Відчуття

Ex.9 p.152

Les pronoms relatifs

Ex.6 p.150

j'ai faim,

j'ai soif,

j'ai peur,

j'ai friod,

j'ai chaud,

j'ai envie de

j'ai sommeil

j'ai besoin de

Ex.10 p.153

p.152

Texte 1

Ex.8 p.152

Ex.12 p.153

(письмово)

47

 

Стиль одягу

Ex.8 p.158

Le verbe offrir

Ex.4 p.155

Romantique, naturel, sophistique, traditionnel, skateur, oversized

Ex.1-2 p.154

p.157

Texte 1

Ex.3 p.155

Ex.11 p.159

(письмово)

48

 

 

Магазин одягу

Ex.8 p.158

Le verbe offrir

Ex.6 p.155

Va essayer!

qu'en penses tuvous desires, monsieur?

De quelle marque?

Quelle est votre taille?

Ex.9 p.159

Ex.7 p.157

Texte 1

Ex.5

p.155

 

Ex.10 p.159

(усно)

 

49

 

Твір-розповідь:

«Мій візит у кафе»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 7: Моя родина, мої друзі та я (ma famille, mes amis et moi)

50

 

Громадянська відповідальність

 

 

 

 

Члени родини

Ex.9 p.165

Le pronom neuter

Ex.4 p.162

un benjamin,

une fratrie,

des demi-freres,

demi-sours,

des quasi-freres,

quasi-souers,

la belle-mere,

le beau-pere,

le neveau,

la niece,

Ex.1-2 p.161

Ex.7 p.164

texte 1

Ex.6 p.163

 

 

 

 

 

 

 

 

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють розрізняти членів родини, знають як уникнути конфліктів, дотримаються обов'язків у родині,

просять вибачення,

вживають нові Л.О, використовують нові граматичні навички

Ex.12 p.166

(усно)

51

 

Родинні відносини

Ex.9 p.165

Le pronom neuter

Ex.5 p.162

s'entendre bien/mal,

avoir de bonnes/mauvaises relations,

etre proches,

se disputer,

se facher,

etre fache(e) avec quelq'un

Ex.10-11 p.166

p.165

Texte 1

Ex.8 p.164

Ex.13 p.166

(усно)

52

 

Родинні суперечки.

Ex.9 p.170

Les adverbs d'intensite

Ex.6 p.168

Gronder, punir, se mettre en colere, priver de, faire des reproches, reprocher a quel'un de

Ex.1-2 p.167

Ex.8 p.169

Texte 1

Ex.3 p.167

Ex.12 p.172

(усно)

53

 

Рішення родинних суперечок

Ex.9 p.170

Les adverbs d'intensite

Ex.7 p.168

Feliciter, se reconcilier avec quelu'un, encourager, faire des eggorts, essayer de, eviter de, s'engager a

 

Ex.10-11 p.172

p.170

Texte 1

Ex.3 p.167

Ex.13 p.172

(усно)

54

 

Домашні обов'язки

Ex.9 p.177

Passé recent

Ex.4 p.174

Faire la vaisselle a la main avec une eponge,

Essuyer la vasselle avec un tochon, mettre la table, debarrasser la table, passer l'aspirateur, balayer, nettyer la salle de bains avec un produit d'entretien

Ex.1-2 p.173

p.176

Texte 1

Ex.7 p.175

Ex.12 p.178

(усно)

55

 

Вибачення

Ex.9 p.177

Passé recent

Ex.6 p.174

Excuser, s'excuser,

Je suis vraiment desole,

Ce n'est pas grave!

c'est ma faute,

ce n'est rien

Ex.10 p.178

p.176

Texte 1

Ex.8 p.176

Ex.12 p.178

(усно)

56

 

Справжній друг (подруга)

Ex.10 p.182

Orthgraphe grammaticale

Ex.6-7 p.180

Ecouter,

aider,

essayer, changer, apprecient, dinner, frequenter, respecter, tienter

Ex.1-2 p.179

Ex.8 p.181

Ex.9 p.181

teste p.183

Ex.11 p.184

(усно)

57

 

Твір-розповідь:

«Мій справжній друг/подруга»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 8: природа (la nature)

58

 

Екологічна безпека тт. сталий розвиток

Вимираючі види тварин

Ex.9 p.190

Imparfait

Ex.5 p.188

l'indri de Madagascar,

la gorille de montagne,

le meliphage hihi,

le pangolin,

la grenouille pourpre,

la morue de l'Atlantique

Ex.1-2 p.186

Ex.7 p.189

Texte 1

Ex.8 p.189

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють дискотувати та знаходити  рішення стосовно екологічних проблем, знають про шкідливі людські фактори на природу, зберігають вимираючих тварин, розуміють глобальні проблеми довкілля, використовують лексичні засоби, застосовують граматичні навички

Ex.11 p.191

(усно)

59

 

Глобальне потепління. Виражати свою згоду.

Ex.9 p.190

Imparfait

Ex.6 p.188

le rechaufffement climatique,

la biodiversite,

un morse,

un renne,

un manchot,

un phoque,

un caribou,

la chouette harflang

 

Ex.10 p.191

p.190

Texte 1

Ex.8 p.189

Ex.12 p.191

(усно)

60

 

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

61

 

Кліматичні зони Франції

Ex.8 p.195

Imparfait

Ex.4 p.193

un climat,

climat de montagne,

climat equatorial,

climat tropical,

climat subtropical,

climat polaire

Ex.1-2 p.192

p.195

Ex64 p.195

Ex.5 p.194

Ex.11 p.196

(письмово)

62

 

Контроль читання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

63

 

Людські втручання в природу

Ex.9 p.201

Imparfait

Ex.3 p.198

Defricher les forets,

Cultivar les sois,

amenger les millieux naturels,

Construire des routes,

creuser des tunnels, planter de haies

Ex.1 p.197

Ex.6 p.199

p.200

Ex.2 p.197

Ex.12 p.202

(письмово)

64

 

 

 

 

Контроль письма

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О та Г.С

65

 

Полювання.

 

Ex.9 p.201

Imparfait

Ex.4 p.198

La chasse,

le chasser,

un aigle royal, un fois dresse, envol, steppes, attraper,

les petites rongeurs,

 

 

Ex.10-11 p.202

p.200

Texte 1

Ex.7 p.200

Ex.13 p.202

(усно)

66

 

Контроль говоріння

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

67

 

Проблеми та рішення екологічних проблем

Ex.8 p.207

Participe present

Ex.5 p.204

La deforestation,

Les pluies acides,

La pollution des rivieres,

l'epuisement des ressources

Ex.1 p.203

Ex.6 p.205

Texte 1

Ex.7 p.206

Ex.11 p.208

(усно)

68

 

Твір-розповідь:

«Земля у небезпеці!»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

69

 

 

Повторення вивченої теми:

Природа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вичини матеріал

70

 

 

Підсумок II семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
1755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку