Календарно - тематичне планування для 9 класу ( за підручником А.Несвіт)
IIIтриместр
№ |
Дата уроку |
Зміна дати |
Тема уроку |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудію-вання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання
|
Тема: Засоби масової інформації .
73 |
|
|
ЗМІ в нашому житті.
|
Герундій. |
Ex.2, p.145 |
Ex.3, p.146 |
Ex.9, p.148 |
Ex.1, p.145
|
Ex.6, p.147-148 |
Впр.4, стор.146 – записати в зошиті тільки правильні речення. |
|||||
74 |
|
|
Мас-медіа в нашому житті. |
Герундій. |
Повторення ЛО |
|
Ex.9, p.148 |
Ex.7, p.148 Ex.11, p.149 |
|
Впр.12, стор.149 – підготувати в групах захист проекту . |
|||||
75 |
|
|
Телебачення.
|
Відповіді на спеціальні і загальні запитання. |
Назви радіо/ телепрограм. |
Ex.2, p.150
|
T's speech Ps' speech |
Ex.1, p.149
|
Ex.9, p.153 |
Впр.3, стор.150 – закінчити речення.
|
|||||
76 |
|
|
Телебачення і радіо. |
Відповіді на спеціальні і загальні запитання. |
Повторення ЛО |
Ex.6, p.152 |
T's speech Ps' speech |
Ex.7, 8, p.153 |
Завдання на картках |
Впр.1б, стор.151 – заповнити таблицю. |
|||||
77 |
|
|
Моя улюблена телепрограма. |
Present Simple, Future, Continuous |
Повторення ЛО |
Ex.4, p.157 |
Ex.1, p.155 |
Ex.3, p.156
|
Ex.6, p.158 |
Впр.8, стор.159 – написати про програму, яку ви нещодавно переглянули. |
|||||
78 |
|
|
Шкільна радіопро-грамма. |
Present Simple, Future, Continuous, Past Simple, Continuous |
Повторення ЛО |
|
T's speech Ps' speech |
Завдання на картках |
Впр.4 стор.159 коротко презентувати модель проекта шкільного радіо |
||||||
79 |
|
|
Телебачення і радіо Британії. |
Модальні дієслова. |
Повторення ЛО |
Ex.1, p.160 |
T's speech Ps' speech |
Завдання на картках |
Ex.2, p.160 |
Ex.3, p.160 читати і перекладати текст |
|||||
80 |
|
|
Телебачення Британії. Проектна робота. |
Present Simple, Past Simple |
Повторення ЛО |
Захист проектних робіт |
|||||||||
81 |
|
|
Домашнє читання. |
Present Simple, Future, Continuous, Past Simple, Continuous |
Повторення ЛО |
p.217-222 Text “Is television Useful or Harmful for kids?”
|
Впр.15 стор.222 коротко висвітлити свою думку |
||||||||
82 |
|
|
Засоби масової інформації. Тест. |
|
|||||||||||
Тема: Кар'єра . |
|||||||||||||||
83 |
|
|
Чи важлива кар'єра в житті? |
Present Simple, Past Simple |
Challenge, talented, to be expert on smth, to be under pressure, to go well, to work on smb's own |
Ex.2, p.165 |
T's speech Ps' speech |
Ex.1, p.165 |
Завдання на картках |
Ex.3, p.166 письмово |
|||||
84 |
|
|
Світ професій. |
Відповіді на спеціальні запитання. |
Назви професій. |
Ex.4, p.167 |
T's speech Ps' speech |
Ex.2, p.165 |
Ex.3b, p.166 |
Впр.4, стор.168 вставити пропущені |
|||||
85 |
|
|
Моя майбутня професія. |
Модальні дієслова. |
Назви професій. |
Завдання на картках |
T's speech Ps' speech |
Ex.9, p.168 |
Ex.6, 7, 8, p.168 |
Впр.10, стор.169 – написати про професії своїх батьків. |
|||||
86 |
|
|
Вибір професій |
Модальні дієслова. |
Повторення ЛО |
Ex.3, p.170
|
Ex.1, p.170 |
Ex.2, p.170 |
Ex.5, p.171 |
Ex.8, p.172 вставити модальні дієслова
|
|||||
87 |
|
|
Один день з життя… |
Модальні дієслова. |
Повторення ЛО |
Ex.9, p.173 |
T's speech Ps' speech |
Ex.12, p.174 |
Ex.11, p.173-174 |
Кожна група готує розповідь «Один день з життя… лікаря/вчителя/водія» |
|||||
88 |
|
|
Різноманіт-ність професій |
Present Simple, Past Simple |
Aptitude, career, employment, to affect, to require, available, certain, (unemployed, in smb's footsteps |
Завдання на картках |
T's speech Ps' speech |
Завдання на картках |
Ex.14, p.174 написати повідомлення про одну з професій |
||||||
89 |
|
|
Робота для підлітків улітку |
Модальні дієслова. |
Повторення ЛО |
Ex.2, p.175 |
T's speech Ps' speech |
Ex.4, p.176 |
|
Написати лист другу |
|||||
90 |
|
|
Як бути успішною людиною? |
Present Simple, Future, Continuous, Past Simple, Continuous |
Повторення ЛО |
Ex.5, p.177 |
T's speech Ps' speech |
Ex.8, p.178 |
Ex.7, p.178 |
Впр.10, стор.179– читати, перекладати, заповнити пропуски в тексті модальними дієсловами. |
|||||
91 |
|
|
Професії |
Present Simple, Past Simple |
Повторення ЛО |
|
Ex.1, p.175 |
Ex.2, p.175 Ex.4, p.176 |
Ex.3, p.176 |
Впр.1, стор.180– заповнити пропуски в тексті. |
|||||
92 |
|
|
Топ -10 професій в Україні |
Назви професій. |
Повторення ЛО |
Перегляд тематичного фільму |
Впр.5, стор.183 – доповнити речення модальними дієсловами. |
||||||||
98 |
|
|
Домашнє читання |
Модальні дієслова. |
p.211 |
Завдання на картках |
Вправи з граматики |
||||||||
99 |
|
|
Тест |
|
|||||||||||
100 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||||||
101 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||||
102 |
|
|
Контроль читання |
|
|||||||||||
103 |
|
|
Контроль письма |
|
|||||||||||
104 |
|
|
Майбутні літні канікули |
Описати справи на літо |
|||||||||||
105 |
|
|
Мої плани на літо |
Описати відпочинок влітку |
|||||||||||