ктп 9 клас І семестр зі змістовними лініями

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з іноземної (англійської) мови за підручником Алли Несвіт (3 години на тиждень) зі змістовними лініями

Перегляд файлу

ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НМК “ENGLISH

для 9 класу загальноосвітніх шкіл

Автор Несвіт А.М. English: We learn English: підручник для 9 класу знз. – К.: Генеза,2009 – 288 с. : іл.

Дата

 

 

Прим

Тематика ситуативного спілкування

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Розділ підручника

Сторінки

 

 

На кінець уроку учень вміє:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

Вступ

1

 

 

Введення. Повторення

Активізація мовного матеріалу

Наводить приклади внеску школи у сталий розвиток

 

 

 

 

Вступ

Урок 1-2

С. 7-9

 

 

2

 

 

Вивчення англій­ської мови

Повторення граматичного матеріалу

Пояснює роль природи у власному житті

 

 

Розповідає про

доцільне

використання

природних ресурсів

Вступ

Урок 3-4

С. 9-12

 

 

 

 

UNIT 1

FAMILY AND FRIENDS

3

 

 

Сім’я та друзі

Формування навичок усного мовлення.

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

 

Наводить приклади взаємодопомоги друзям

Демонструє

розуміння впливу

звичок на стан

здоров’я.

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

 

Розділ 1

Урок 1-2

С.15-16

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

4

 

 

Відкриваємо себе.

Тренування учнів в аудіюванні

Наводити

приклади власного внеску у

розвиток

школи

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

Співвідносить

власні потреби з

можливостями

сімейного

бюджету

Розділ 1

Урок 1-2

С.17-19

 

5

 

 

Мій власний стиль

Урок говоріння

Пояснювати

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку

Пояснює вибір

особистих

життєвих орієнтирів

 

 

Розділ 1

Урок 3-4

С.19-22

6

 

 

Мій власний стиль

Урок граматики

Обговорювати план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

Наводить

приклади

свого

внеску

в

життя

класу

 

 

Розділ 1

Урок 5-6

С.23-26

7

 

 

Молодь сьогодні

Тренування учнів в писемному мовленні

 

 

Демонструє

розуміння впливу

звичок на стан

здоров’я

 

Розділ 1

Урок 7-8

С.26-29

 

8

 

 

Написання автобіографії.

Ознайомлення з діловою англ..мовою

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття

 

Співвідносить

власні потреби з

можливостями

сімейного

бюджету

Розділ 1

Урок 0-10

С.30-33

 

9

 

 

Молодіжні організації

Питальні речення

Пояснювати

взаємозв’язв.

людини й

навколиш.

середовища та

залежність її від

природних

ресурсів

 

 

 

 

 

Розділ 1

Урок 11

С.33-34

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

Ми – тінейджери.

Розвиток навичок усного та писемного мовлення

 

 

 

 

Розділ 1

Урок 11

С.36-38

11

 

 

Урок підсумку та узагальнення з теми.

Самостійна робота.

 

Природа і погода

12

 

 

Це наша земля!

Розвиток навичок читання

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття та

необхідності

жити

разом у мирі

 

 

Аргументує

необхідність

дотримання

особистої

гігієни

.

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

 

Розділ 2

Урок 1-2

Ст.41-47

13

 

 

14

 

 

Асканія-Нова

Розвиток навичок писемного мовлення

 

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

 

 

 

Розділ 2

Урок 5-6

Ст.49-56

15

 

 

16

 

 

Національні парки світу

Активізація мовного інвентарю

Розвиток писемних навичок

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

 

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.

 

 

Розділ 2

Урок 7

Ст.57-60

17

 

 

18

 

 

19

 

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

ЗАХИСТ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

20

 

 

Навколишнє середовищеУрок читання.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

 

Аргументує

раціональність

збалансованого харчування

Розділ 3

Урок 1-2

Ст.63-64

21

 

 

Що таке Fly-tipping?

Усне мовлення

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

 

 

 

Переконує в

необхідності

дотримання

особистої гігієни,

займаючись

спортом

 

 

Тлумачить

функцію грошей у

суспільстві

 

Розділ 3

Урок 3

Ст.66-68

22

 

 

23

 

 

Збережемо нашу землю.

Формування граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

Пропонує

варіанти участі

класу в

житті школи

 

 

 

Розділ 3

Урок 4-5

Ст.69-77

24

 

 

25

 

 

Захисники природи. Аудіювання по темі

Проектувати власні

повсякденні дії на

захист довкілля

та збереження

ресурсів

 

 

 

Розділ 3

Урок 8

Ст.79-84

26

 

 

На що схожа планета Земля?

Тренування учнів в усному мовленні

 

 

 

 

 

 

Обговорювати

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

 

Розділ 3

Урок 10

Ст.85-90

1

2

3

4

5

6

7

8

9

27

 

 

Повторення і систематизація

Контроль граматичного матеріалу

 

 

 

«Наука й винаходи»

28

 

 

Вплив винаходів на наше життя

Активізація мовного інвентарю теми

Пояснює

взаємозв’язок

людини й

навколишнього

середовища

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Розділ 4

Урок 1-2

Ст.93-95

29

 

 

Світ технологій

Урок читання.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом

 

 

Розділ 4

Урок 1-2

Ст.95-97

30

 

 

31

 

 

Будь на зв’язку!

Розвиток навичок писемного мовлення

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

 

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

 

Розділ 4

Урок 3-4

Ст.97-102

32

 

 

Життя без комп’ютера.

Урок граматики.

 

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом

 

 

Розділ 4

Урок 5-6

Ст.102-106

33

 

 

34

 

 

Інтернет-мережа: за та проти.

Введення мовного інвентарю теми

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

 

 

Розділ 4

Урок 7-8

Ст.106-110

35

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

36

 

 

Урок домашнього читання

 

 

Обговорює

шкільні правила

.

 

 

Розділ 4

Урок 9

Ст.110-114

37

 

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

АНГЛОМОВНІ КРАЇНИ

38

 

 

Міста столиці

Введення мовного інвентарю теми

 

 

 

 

Розділ 5

Урок 1-2

Ст.117-120

39

 

 

Мальовничі замки Великої Британії.

Формування читацьких навичок

 

 

 

 

Розділ 5

Урок 1-2

Ст.120-124

40

 

 

Единбург

Урок говоріння і письма.

Обг.питання пов’язані

із збереженням

навколиш.

середовища у

своєму регіоні та

державі

Наводити

приклади

свого внеску

в життя

громади

 

Ілюструє

необхідність

здорового

способу життя на

прикладі

літературних героїв

 

Розділ 5

Урок 3-4

Ст.125-130

41

 

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

42

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

43

 

 

Стежка Велетня.

Стоунхендж

Повторення граматики.

 

Планувати

траєкторію

власного життя.

 

 

.

 

Розділ 5

Урок 5-6

Ст.130-136

44

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

45

 

 

Дива Великої Британії.

Усне мовлення.

Пропонувати заходи щодо покращення

екологічної

ситуації в своєму селі та місті

Визначати власні

уподобання та

потреби

 

 

 

Розділ 5

Урок 8

Ст.136-139

46

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

47

 

 

Підсумок теми «Англомовні країни»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
2315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку