Календарно-тематичне планування з іноземної (англійської) мови за підручником Алли Несвіт (3 години на тиждень) зі змістовними лініями
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НМК “ENGLISH ”
для 9 класу загальноосвітніх шкіл
Автор Несвіт А.М. English: We learn English: підручник для 9 класу знз. – К.: Генеза,2009 – 288 с. : іл.
№ |
Дата |
Прим |
Тематика ситуативного спілкування |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Розділ підручника Сторінки |
|||
|
На кінець уроку учень вміє: |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
|
Вступ |
||||||||||
1 |
|
|
Введення. Повторення Активізація мовного матеріалу |
Наводить приклади внеску школи у сталий розвиток |
|
|
|
Вступ Урок 1-2 С. 7-9
|
|||
2 |
|
|
Вивчення англійської мови Повторення граматичного матеріалу |
Пояснює роль природи у власному житті |
|
|
Розповідає про доцільне використання природних ресурсів |
Вступ Урок 3-4 С. 9-12
|
|||
|
UNIT 1 FAMILY AND FRIENDS |
||||||||||
3 |
|
|
Сім’я та друзі Формування навичок усного мовлення. |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.
|
Наводить приклади взаємодопомоги друзям |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту
|
Розділ 1 Урок 1-2 С.15-16
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
4 |
|
|
Відкриваємо себе. Тренування учнів в аудіюванні |
Наводити приклади власного внеску у розвиток школи
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Розділ 1 Урок 1-2 С.17-19
|
|||
5 |
|
|
Мій власний стиль Урок говоріння |
Пояснювати необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
Пояснює вибір особистих життєвих орієнтирів |
|
|
Розділ 1 Урок 3-4 С.19-22 |
|||
6 |
|
|
Мій власний стиль Урок граматики |
Обговорювати план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
Наводить приклади свого внеску в життя класу |
|
|
Розділ 1 Урок 5-6 С.23-26 |
|||
7 |
|
|
Молодь сьогодні Тренування учнів в писемному мовленні |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
|
Розділ 1 Урок 7-8 С.26-29
|
|||
8 |
|
|
Написання автобіографії. Ознайомлення з діловою англ..мовою |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Розділ 1 Урок 0-10 С.30-33
|
|||
9 |
|
|
Молодіжні організації Питальні речення |
Пояснювати взаємозв’язв. людини й навколиш. середовища та залежність її від природних ресурсів
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 11 С.33-34
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
10 |
|
|
Ми – тінейджери. Розвиток навичок усного та писемного мовлення |
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 11 С.36-38 |
|||
11 |
|
|
Урок підсумку та узагальнення з теми. Самостійна робота. |
||||||||
|
Природа і погода |
||||||||||
12 |
|
|
Це наша земля! Розвиток навичок читання |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни .
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
Розділ 2 Урок 1-2 Ст.41-47 |
|||
13 |
|
|
|||||||||
14 |
|
|
Асканія-Нова Розвиток навичок писемного мовлення |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.
|
|
|
Розділ 2 Урок 5-6 Ст.49-56 |
|||
15 |
|
|
|||||||||
16 |
|
|
Національні парки світу Активізація мовного інвентарю Розвиток писемних навичок |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
|
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
|
|
Розділ 2 Урок 7 Ст.57-60 |
|||
17 |
|
|
|||||||||
18 |
|
|
|||||||||
19 |
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
|
ЗАХИСТ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА |
||||||||||
20 |
|
|
Навколишнє середовищеУрок читання. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах
|
|
|
Аргументує раціональність збалансованого харчування |
Розділ 3 Урок 1-2 Ст.63-64 |
|||
21 |
|
|
Що таке Fly-tipping? Усне мовлення |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві
|
Розділ 3 Урок 3 Ст.66-68 |
|||
22 |
|
|
|||||||||
23 |
|
|
Збережемо нашу землю. Формування граматичних навичок |
|
Пропонує варіанти участі класу в житті школи
|
|
|
Розділ 3 Урок 4-5 Ст.69-77 |
|||
24 |
|
|
|||||||||
25 |
|
|
Захисники природи. Аудіювання по темі |
Проектувати власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
|
|
|
Розділ 3 Урок 8 Ст.79-84 |
|||
26 |
|
|
На що схожа планета Земля? Тренування учнів в усному мовленні
|
|
Обговорювати особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
Розділ 3 Урок 10 Ст.85-90 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
27 |
|
|
Повторення і систематизація |
Контроль граматичного матеріалу |
|
||||||
|
«Наука й винаходи» |
||||||||||
28 |
|
|
Вплив винаходів на наше життя Активізація мовного інвентарю теми |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Розділ 4 Урок 1-2 Ст.93-95 |
|||
29 |
|
|
Світ технологій Урок читання. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Розділ 4 Урок 1-2 Ст.95-97 |
|||
30 |
|
|
|||||||||
31 |
|
|
Будь на зв’язку! Розвиток навичок писемного мовлення |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
|
Розділ 4 Урок 3-4 Ст.97-102 |
|||
32 |
|
|
Життя без комп’ютера. Урок граматики. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Розділ 4 Урок 5-6 Ст.102-106 |
|||
33 |
|
|
|||||||||
34 |
|
|
Інтернет-мережа: за та проти. Введення мовного інвентарю теми |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
|
Розділ 4 Урок 7-8 Ст.106-110 |
|||
35 |
|
|
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
36 |
|
|
Урок домашнього читання
|
|
Обговорює шкільні правила |
.
|
|
Розділ 4 Урок 9 Ст.110-114 |
|||
37 |
|
|
Підсумковий урок. |
|
|||||||
|
|
|
АНГЛОМОВНІ КРАЇНИ |
||||||||
38 |
|
|
Міста столиці Введення мовного інвентарю теми |
|
|
|
|
Розділ 5 Урок 1-2 Ст.117-120 |
|||
39 |
|
|
Мальовничі замки Великої Британії. Формування читацьких навичок |
|
|
|
|
Розділ 5 Урок 1-2 Ст.120-124 |
|||
40 |
|
|
Единбург Урок говоріння і письма. |
Обг.питання пов’язані із збереженням навколиш. середовища у своєму регіоні та державі |
Наводити приклади свого внеску в життя громади
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі літературних героїв |
|
Розділ 5 Урок 3-4 Ст.125-130 |
|||
41 |
|
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|||
42 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|||
43 |
|
|
Стежка Велетня. Стоунхендж Повторення граматики. |
|
Планувати траєкторію власного життя.
|
|
.
|
Розділ 5 Урок 5-6 Ст.130-136 |
|||
44 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|||
45 |
|
|
Дива Великої Британії. Усне мовлення. |
Пропонувати заходи щодо покращення екологічної ситуації в своєму селі та місті |
Визначати власні уподобання та потреби
|
|
|
Розділ 5 Урок 8 Ст.136-139 |
|||
46 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|||
47 |
|
|
Підсумок теми «Англомовні країни» |
|
|
|
|
|
|||
1