Англійська мова
9-й клас 2019-2020 н. р.
Всього годин – 68
I семестр – 30
II семестр – 38
2 години на тиждень
Графік проведення контролю 4 видів мовленнєвої діяльності
Клас |
Аудіювання |
Письмо |
Читання |
Говоріння |
||||
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
|
I семестр |
||||||||
9-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
IІ семестр |
||||||||
9-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи (оновлена)», К., 2017 р.
Підручник: Карп’юк О.Д. Англ. мова (9-й рік навчання): підручник для 9-го класу загальноосвіт. навч. закл. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2017. – 288 с. : іл.
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||
Аудіюван ня |
Говорін ня |
Читання |
Письмо |
|||||||||
Самовизначення молоді у навколишньому світі (13 годин) |
||||||||||||
|
|
1. |
Люди навколо нас. Презентація ЛО, тренування у вживанні. |
Although, injustice, digital, the sense of humour |
|
ЛО «Відпочинок влітку» |
Dialogue |
В. 5, c. 8 |
В. 2, c. 6, В. 3, c. 7, В. 11, c. 11, 12 |
Compare your interests and your partner's ones |
В. 6, c. 8, В. 10, c. 11 |
|
|
|
2. |
Практика у вживанні ГС the Gerund в писемному мовленні. |
|
Verb form the Gerund В. 2, c. 13, В. 3, c. 14, В. 4, c. 11 |
Інфінітив |
|
В. 5, c. 14 |
|
Making up sentences |
В. 4, c.14 (підготувати розп. про себе) |
|
|
|
3. |
Мої контактні та особисті дані. Тренування у сприйманні текстів на слух. |
Divorce, female, male, single |
|
|
В. 1, c.15, В. 3, с.16, В. 4, c.17 |
В. 2, c. 16, В.7, c. 19 |
В. 1, c. 15 |
Making up sentences |
В. 6, c. 19 |
|
|
|
4. |
Характер мого друга. Тренування в усних висловл., роботі в групі. |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund |
Інфінітив |
|
В. 2, c. 20. В. 4, c. 21, В.5b, c. 22, В. 6, c. 23 |
В. 1, c. 19 В.5a, c. 22 |
В. 3, c. 20. |
В. 7, c. 23 |
|
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||
Аудіюван ня |
Говорін ня |
Читання |
Письмо |
|||||||||
|
|
5. |
Дозвольте відрекомендувати себе. Практика у складанні письмових висловлювань.
|
|
|
Інфінітив, Герундій |
|
В.1, c. 25 |
В.1, c. 24 |
Chart with positive and negative traits of the text character |
В.2, c. 26 |
|
|
|
6. |
Ми такі різні. Тренування у читанні з опорою на ЛО, пояснення. |
Hangout, outfit, soft ware, trend, victim, to grab, to irritate |
|
|
|
В. 1, c. 27, В. 3, c. 29, В.1 b, c. 30 |
В. 2, c. 28 |
В. 1a, c. 30 |
В. 5b, c. 31 |
|
|
|
7. |
Урок розвитку граматичних навичок. |
|
Gerund in Passive Active. To be or ing |
Інфінітив, Герундій |
|
В. 5, c. 34, В. 8, c. 35 |
В. 1, c. 32, В. 2, c. 33 |
В. l, c. 32, В. 3, c. 34, В. 4, c. 34 |
В. 7, c. 34 |
|
|
|
8. |
Здорові звички. Удосканалення навичок аудіювання. |
Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, accessories |
|
|
В. 2 b, c. 36, B. 5, c. 38 |
|
В. 3, c. 38, Reading the text "Teens" |
В. 2a, c. 36, В. 2 c, c. 37 |
В.3-4, c. 38 |
|
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||
Аудіюван ня |
Говорін ня |
Читання |
Письмо |
|||||||||
|
|
9. |
Розкажи про свій одяг. Удосконалення навичок вживання ЛО в усному мовленні. |
|
Gerund in Passive Active. To be or ing |
Discussion Rules |
В. 2a, c. 39 |
В. 1, c. 39, В. 2b, c. 40, В. 3, c. 41, В. 5, c. 41 |
|
В. 2c, c. 40 |
В. 2d, c. 41 (підготувати презентацію про себе) |
|
|
|
10. |
Молодіжний клуб. Удосконалення навичок вживання ЛО та ГС у писемному мовленні. |
|
|
Герундій, Інфінітив |
|
|
|
В. 1, c. 12. Essay "How to start a youth club” |
В. 2, c. 42 (створити проект молодіжного клубу) |
|
|
|
11. |
Узагальнення та систематизація лексичного та граматичного матеріалу. |
Computer geek, fascinated, enjoys, faction conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive /Active. To be or ins |
ЛО з теми |
|
В.2 b, c. 44 |
В. 2a, c. 43, В. 3, c. 45, В. 6, c. 47 |
В. 1, c. 43. |
В. 4-5, c. 46 |
|
|
|
12. |
Все про мене. Практика у читанні, здобуванні інформації. |
Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual |
|
|
Text "E-mails" |
В. 10, c. 52, В. 12, c. 53 |
“Do you know" box c. 50, В. 9a, c. 50, В. 11, c. 52 |
В. 9 b. c. 51, Completing tile table |
В. 13, c. 53 (підготувати постер про себе) |
|
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||
Аудіюван ня |
Говорін ня |
Читання |
Письмо |
|||||||||
|
|
13. |
Виконання лексико-граматичних тестів з вивченої теми. |
|
|
Герундій, Інфінітив, вивчені ЛО |
|
|
|
|
Повтори ти ЛО |
|
Правильний вибір сьогодні задля успішного завтра (12 годин) |
||||||||||||
|
|
14. |
Стереотипи телебачення. Презентація ЛО. Тренування у виконанні завдань за прочитаним текстом. |
Website, chat room, native speaker, education, excitement. a network, to connect, to download |
|
Simple Tenses |
В. 2, с. 62 |
В. 2b с. 63 В. 5b с. 66, В. 6, с. 66, В. 9, с. 69 |
В. 1b, с. 62, В. 2, с. 63, В. 5, с. 66, В. 6, с. 66 |
В. 3, с. 64, В. 4, с. 65 |
В. 7, с. 68 |
|
|
|
15. |
Спосіб найшвидшого поширення новин та інформації. Практика у сприйманні текстів на слух та обміні інф-ції про прослухане. |
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to conclusion, to take a picture |
|
Побудова складнопідрядних речень |
В. 1, с. 69, В. 2a, с. 70 |
В. 2b, с. 71, В. 3, с. 71, В. 4b, с. 72 |
В. 4a, с. 72 |
|
В. 5, с. 72-73 |
|
|
|
16. |
Урок граматики. Relative clauses. |
|
Compound sentences Relative defining and non-defining daises. |
|
|
В. 4, с. 76 |
Reading the letter |
В. 1, с. 73, В. 2a, b, с. 74
|
В. 6, с. 76, В. 3, с. 75 |
|
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||
Аудіюван ня |
Говорін ня |
Читання |
Письмо |
|||||||||
|
|
17. |
Твій друг онлайн. Навчання висловлюватись за темою за допомогою ЛО. |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Relative defining and non-defining clauses |
ЛО з теми |
В. 2 a, с. 78 |
В. 2b, с. 78, В. 2, с. 79, В. 7, с. 82 |
B. 3, c.79, В. 4, с. 80, В. 5, с. 81 |
Completing the table |
В. 6, с. 81 |
|
|
|
18. |
Роль засобів масової інформації в нашому житті. Тренування у написанні повідомлень до теми. |
|
Relative pronouns: who/what/ which/ when/ where,'‘ that |
|
|
В. 1, с. 82 Reconstruct the description |
“Victoria's essay”, |
В. 1, с. 82. Making a plan |
В. 6, с. 87 |
|
|
|
19. |
Незвичайні професії. Презентація ЛО. Навчання пошуку детальної інформації при роботі з текстом. |
Employed, to affect, employment, a career, certain, In smb’s footsteps |
Relative defining and non-defining clauses |
|
“Digital Age” В. 2, с. 88 |
В. 5 b, с. 87, В. 6, с. 87 В. 1, с. 87 |
В. 4, с. 86
|
В. 2, с. 85 |
|
|
|
|
20. |
Світ професій. Практика в аудіюванні, виконання завдань за прослуханим текстом. |
A career, a job, a profession, an occupation |
|
|
В. 3, с. 88, В. 4, с. 88 |
Occupations' discussion |
В. 6, с. 89 |
В. 5a, с. 87 |
В. 5a, с. 89 |
|
|
|
21. |
Урок граматики. Relative pronouns. |
|
Relative pronouns
|
|
|
В. 3, с. 91, В. 5, 7, с. 92 |
|
В. 1b, с. 90, В. 2, с. 91 |
В. 6, с. 92 |
|
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||
Аудіюван ня |
Говорін ня |
Читання |
Письмо |
|||||||||
|
|
22. |
Поговоримо про роботу. Навчання висловлюватись за темою за допомогою ЛО. |
To take uс. babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard |
|
|
|
В. 3, с. 94, В. 4, с. 94, В. 7,8, с. 96
|
В. 1a, с. 93 |
В. 1b, с. 94 |
В. 5, с. 95 |
|
|
|
23.
|
Мій майбутній вибір. Удосконалення навичок вживання ЛО та ГС у писемному мовленні. |
|
Relative pronouns. Relative defining and non-defining clauses |
Вивчені ГС, ЛО |
В. 5. с. 99 |
В. 1, с. 97, В. 2, с. 96, В. 4, с. 99, В. 5b, с. 100 |
“Summer jobs” В. 1, с. 96, В. 9, с. 103 |
В. 2, с. 98, В. 8, с. 102 (filling in the table) |
В. 7a, с. 101 |
|
|
|
24.
|
Ще раз про телебачення. Практика у читанні, виконання завдань за прочитаним текстом. |
An announcer, confidence, a majority, a representative. a technician, a vision. |
Relative pronouns |
|
В. 2, с. 108 |
В. l, с. 108, B. 3, c. 112, В. 4, с. 112, В. 5, с. 113 |
В. 1, с. 108 |
Completing the sentences |
В. 6, с. 113 |
|
|
|
25. |
Узагальнення та систематизацiя лексичного та граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
В. 13a, с. 105, В. 15, с. 107 |
В. 10, с. 103, В. 12a, с. 104 |
В. 11, с. 104, В. 12b, с. 105, В. 13b, с. 107 |
В. 14, с. 107 |
|
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||
Аудіюван ня |
Говорін ня |
Читання |
Письмо |
|||||||||
|
|
26. |
Контроль аудіювання. |
|
|
Складання плану до прослух. тесту |
|
|
|
|
Повт Герунд. Інфініт., ЛО |
|
|
|
27. |
Контроль письма. |
|
|
ГС, ЛО |
|
|
|
|
Підг. до контро- лю чит. |
|
|
|
28. |
Контроль читання. |
|
|
Складнопідрядні речення |
|
|
|
|
Повт теми |
|
|
|
29. |
Контроль говоріння |
|
|
Засоби масової інформації. |
|
|
|
|
Повторити |
|
|
|
30. |
Аналіз контролю чотирьох видів мовленнєвої діяльності. |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти твір |
|