Календарно-тематичне планування з англійської мови для п*ятого класу, до підручника А.Несвіт (5-й рік навчання, три години на тиждень). Календарне планування складене відповідно до чинної Програми.
Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови у 5 класі за підручником А. Несвіт
ІІ семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
Домашні завдання |
|
|||||||||||
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||
Погода і природа (10 годин) |
|||||||||||||||||
49. |
|
Погода |
Впр.2, ст. 99 |
Впр.1, ст. 98 |
Впр.3, с. 99 |
Впр.6, ст. 101 |
Впр.1, ст. 98 |
|
|
|
|||||||
50. |
|
Пори року |
Впр.5, ст. 102 |
Впр.1, с.101 |
В.2,3, с.101 |
В.4,6, с.102 |
С.101 |
|
|
|
|||||||
51. |
|
Пори року в Великобританії |
В.2, с. 103 |
В.1,3,с.103 |
В.4, с. 104 |
В.7,с. 105 |
|
|
|
|
|||||||
52. |
|
Пори року і по- года в Україні |
В.1,3, с. 106 |
|
В.2, с. 106 |
Впр.6 |
|
|
|
|
|||||||
53. |
|
Прогноз погоди
|
Впр.1, ст. 107 |
Впр.2, ст. 108 |
Впр.3, ст. 108 |
В.6, ст. 110 |
|
Modal Verb Should |
|
|
|||||||
54. |
|
Опис погоди |
Впр.5, ст. 112 |
Впр.1, ст. 110-111 |
|
В.3,4,с. 112 |
|
will or going to do smth |
|
|
|||||||
55. |
|
Веселка. Грім. Блискавка |
Впр.2,ст. 114 |
Впр.1,ст. 113 |
Впр,3,4, ст. 114 |
Впр.6, ст. 115 |
|
|
|
|
|||||||
56. |
|
Урок граматики |
Впр. 1, ст. 115 |
Впр.2, ст. 116 |
|
В.3-4,с.116 |
|
|
|
|
|||||||
57. |
|
Урок читання |
В.1-2, с. 118 |
|
В.3, с. 118 |
Впр.6,7, |
|
|
|
|
|||||||
58. |
|
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Великобританія і Україна (12 годин) |
|||||||||||||||||
59. |
|
Великобританія |
Впр.2, ст. 123 |
Впр.1, ст. 122 |
Впр.3, ст. 123 |
Впр.5,ст |
Ст. 122-123 |
|
|
|
|||||||
60. |
|
Англія |
Впр.4,ст. 124 |
Впр.7,ст. 124 |
Впр.6,ст. 124 |
Впр.8,ст. 125 |
Ст. 125 |
|
|
|
|||||||
61. |
|
Цікаві місця Великобританії |
Впр.3,ст. 127 |
|
Впр.1,2,ст. 126 |
Впр.5,ст. 128 |
|
артикль |
|
|
|||||||
62. |
|
Україна – наша Батьківщина |
Впр.1,ст. 129 |
Впр.2,ст. 129 |
Впр.3,ст. 129 |
Впр.6,ст. 130 |
|
|
|
|
|||||||
63. |
|
Національні символи України |
Впр.1,ст. 131 |
Впр.2,ст. 131 |
Впр.2,ст. 131 |
Впр.4,ст. 132 |
Ст. 131 |
|
|
|
|||||||
64. |
|
Географ.положення України |
Впр.3,ст. 134 |
Впр.1,ст. 133 |
Впр.4,ст. 134 |
|
Ст.133 |
|
|
|
|||||||
65. |
|
Розвиток грам. навичок |
Впр.2,ст. 135 |
|
|
Впр.1,3, |
|
|
|
|
|||||||
66. |
|
Урок читання |
Впр.1,ст. 137 |
Впр.2,ст. 137 |
Впр.2,ст. 137 |
Впр.3,4, |
|
|
|
|
|||||||
67. |
|
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Місце, де я живу |
|||||||||||||||||
68. |
|
Моє рідне місто |
Впр.2,ст. 140 |
Впр.1,ст. 140 |
Впр.4,ст. 141 |
В.5,с.141, в.7,с.142 |
Ст. 140 |
There is/ There are |
|
|
|||||||
69. |
|
Міста і села України |
В.1,4,6,с. 142-144 |
Впр.3,ст. 143 |
Впр.2,ст. 143 |
Впр.5,7, |
Ст. 143 |
|
|
|
|||||||
70. |
|
Міські площі |
Впр.2,ст. 146 |
Впр.1,ст. 145 |
Впр.3,4,ст. 146 |
В.6,с.147 |
|
|
|
|
|||||||
71. |
|
Обласні центри України. Столиця ковалів |
В.1,3,5,с.147 В.1,5,с.152-153 |
Впр.2,ст. 148 |
Впр.4,ст. 148 В.2,с.152, в.3,с. 153 |
В.6,ст. 149 Впр.4,ст. 153 |
|
|
|
|
|||||||
72. |
|
Парки |
Впр.1,ст. 149 |
|
В.2,3, с. 150 |
В.5,с. 151 |
|
|
|
|
|||||||
73. |
|
Відпочинок в Україні |
Впр.3,ст. 155 |
Впр.1,ст. 154 |
В.2,с. 155, в.5,с. 156 |
В.4,с. 155, в.6, с. 156 |
|
|
|
|
|||||||
74. |
|
Відвідування музею |
Врп.1,ст. 156 |
Впр.3,ст. 157 |
Впр.2,ст. 156 |
Впр.6,ст. 158 |
Ст. 156 |
|
|
|
|||||||
75. |
|
Розвиток грам. навичок |
Впр.5,ст. 160 |
Впр.1,ст. 158 |
Впр.2,ст. 159 |
Впр.3,4, |
|
|
|
|
|||||||
76. |
|
Урок читання |
Впр.1,ст. 160 |
|
Впр.2,ст. 161 |
В.5,с. 162 |
|
|
|
|
|||||||
77. |
|
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Свята і традиції |
|||||||||||||||||
78. |
|
Улюблене свято |
Впр.2,ст. 166 |
Впр.4,ст. 167 |
Впр.3,ст. 167 |
Впр.5,ст. |
|
Кількісні і порядкові числівники |
|
|
|||||||
79. |
|
Українські традиції |
Впр.3,ст. 170 |
Впр.1,ст. 161 |
Впр.2,ст. 169 |
Впр.5,ст. |
|
Прийменники on та in |
|
|
|||||||
80. |
|
Різдво в Великобританії |
Впр.6,ст. 171 |
Впр.4,ст. 170 |
Впр.7,ст. 171 |
Впр.8,ст. 171 |
|
|
|
|
|||||||
81. |
|
Свята в Британії |
Впр.4,5,ст. 173 |
|
Впр.1,ст. 172 |
Впр.6,ст. |
|
|
|
|
|||||||
82. |
|
Виготовлення листівок. |
Впр.6,ст. 176 |
В.5,ст. 175 |
Впр.4,ст. 175 |
В.8,ст. 176 |
|
|
|
|
|||||||
83. |
|
Різдво в Україні |
В.1,ст. 177 |
В.2,ст. 177 |
Впр.3,ст. 177 |
Впр.6,ст. 178 |
|
|
|
|
|||||||
84. |
|
Розвиток грам. навичок |
Впр.4,ст. 180 |
|
В.1,ст. 179, в.5,ст. 180 |
Впр.2,3, |
|
|
|
|
|||||||
85. |
|
Урок читання |
В.1,с. 180, в.3,с. 181 |
|
В.2,с. 180, в.4,5,с. 182 |
Впр.6,7, |
|
|
|
|
|||||||
86. |
|
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Шкільне життя |
|||||||||||||||||
87. |
|
Школа. Шкільне приладдя |
В.3,6,с 184 |
Впр.1,ст. 184 |
Впр.4,ст. 185 |
Впр.5,ст. |
С. 184 |
Типи запитань |
|
|
|||||||
88. |
|
Шкільні предмети |
В.3,4,5,7, |
|
В.1,2,8,с 188 |
Впр.6,ст. 188 |
|
|
|
|
|||||||
89. |
|
Шкільні предмети Контроль аудіювання |
В.1,2,4,6, |
|
В.3,7, |
Впр.5,ст. 191 |
С. 190-191 |
|
|
|
|||||||
90. |
|
Розпорядок дня у школі |
В.2,3,4,с. 193 |
В.1,5,с.193 |
Впр.6,ст. 194 |
Впр.7,ст. 195 |
|
|
|
|
|||||||
91. |
|
Улюблені шкільні предмети Контроль письма |
В.1,с. 195 в.4,5,с. 196 |
|
В.2,3, с196 |
Впр.6,ст. 197 |
С. 196-197 |
|
|
|
|||||||
92. |
|
Навчання в Великобританії |
В.4,5,7,с. 199 |
Впр.1,2,ст. 198 |
В.3,6, с. 198-199 |
Впр.8,ст. 200 |
С. 198-199 |
|
|
|
|||||||
93. |
|
Розвиток грам. навичок |
В.1,5, с. 200-201 |
Впр.4,ст. 201 |
Впр.2,ст. 200 |
В.3,6, с. 201 |
|
|
|
|
|||||||
94. |
|
Контроль читання |
Впр.1,ст. 202 |
|
В.2,с.202, |
В.4,5,с. 203 |
|
|
|
|
|||||||
95. |
|
Узагальнення теми |
С. 204-205 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
96. |
|
Контроль говоріння |
Test |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
97. |
|
Урок читання |
|
|
Test |
|
|
|
|
|
|||||||
98. |
|
Аналіз проведених контрольних робіт |
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|||||||
99. |
|
Підсумковий урок |
|
Test |
|
|
|
|
|
|
|||||||