Календарно-тематичне планування до підручника англійської мови 5 клас "English" автор А.Несвіт
3 год. на тиждень
І семестр
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||
My Family and Friends (Моя сім'я та друзі) |
|||||||||||
1 |
|
Моя сім'я. Родинне дерево |
впр.1 с. 4 |
Присвійний відмінок. Спеціальне запитання |
впр.1 с. 4 |
впр.3 с. 5 |
впр.4 с. 5, |
впр.2 с. 4, впр.5 с.5 |
впр.1 с.4 – вивч.слова впр.6 с.5(п) |
||
2 |
|
Моя сім'я |
|
Присвійний відмінок. Ступені порівняння прикметників |
впр.1 с. 6 |
впр.3 с. 7 |
впр.4 с. 8 |
впр.2, 5, 6 с. 7-6 |
впр.7 с. 9(п) |
||
3 |
|
Мій найкращий друг |
впр.1 (а) с. 9 |
Присвійний відмінок Ступені порівняння прикметників |
впр.1 с. 9 |
впр.3 с. 9 |
впр.4 с. 10 |
впр.2, 4, 5 с. 9-10 |
впр.6 с. 10(п) |
||
4 |
|
Мій друг. Риси характеру |
впр.1 с. 10 |
Ступені порівняння прикметників |
|
впр.3 с.11 |
впр.1(б) с. 11 |
впр.2, 4 с. 11-12 |
впр.7 с. 12(п) |
||
5 |
|
Що в житті для мене важливе? |
впр.4 с. 14 |
впр.3 с. 13 |
впр.4 с. 14 |
|
впр.1, 2 с. 12-13 |
впр.6 с. 14(п) |
|||
6 |
|
Професії |
впр.1 с. 15 |
Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи |
впр.3(б) с. 16 |
впр.4 с. 16 |
впр.5 с. 17 |
впр.2, 3 с. 15-16 |
впр.7 с. 18(п) |
||
7 |
|
Професії |
впр.1 с. 18 |
Минулий неозначений час |
|
|
впр.5 с. 20 |
впр.2, 3, 4 с. 18-20 |
впр.5 с. 20 - вивч. слова с.19 - правило |
||
8 |
|
Моя родина |
|
Теперішній неозначений, теперішній тривалий, минулий неозначений часи |
|
впр.2 с. 21 |
впр.3 с. 21 |
впр.1, 4 с. 20 – 21 |
впр.6 с. 22(п) |
||
9 |
|
Професії у моїй родині |
|
|
впр.4 с. 23 |
впр.1-3 с. 23 |
|
впр.5 с. 24(п) |
|||
10 |
|
Професії у моїй родині |
|
Присвійний відмінок. Спеціальне запитання. Ступені порівняння прикметників |
|
впр.2 с. 24 |
впр.6 с. 25 |
впр.1, 3, 4 с. 24 - 25 |
впр.5 с. 25 (усно) |
||
11 |
|
Професії у моїй родині. Проєктна робота ”Family Project” |
|
|
с.26-27 |
Project work |
|
с.26-27 |
|||
Clothes We Wear (Одяг, який ми носимо) |
|||||||||||
12 |
|
Мій улюблений одяг |
впр.1 с. 28 |
|
впр.1 с. 28 |
впр.3 с. 29 |
|
впр.2, 4 с. 28-29 |
впр.6 с. 30 (п) впр.1 с.28 (вивч.слова) |
||
13 |
|
Мій улюблений одяг |
|
Теперішній тривалий час |
|
впр.2 с. 30 |
впр.5 с. 31 |
впр.1, 3,4 с. 30-31 |
впр.5 с. 30 (п) |
||
14 |
|
Мій щоденний одяг |
впр.1 с. 32 |
Спеціальне запитання |
впр.3 с. 33 |
впр.3 с. 33 |
впр.6 с. 34 |
впр.2, 4 с. 33 - 34 |
впр.5 с. 34(п) впр.1 с.32 – вивч.слова |
||
15 |
|
Мій одяг |
впр.4 с. 36 |
Структура to be going to do smth |
впр.2 c. 35 |
впр.1 с. 35 |
впр.5 с. 37 (1-4) |
впр.2, 4 с. 36 |
впр.5 с. 37 (4-6) впр.4 с.36 – вивч.слова |
||
16 |
|
Одяг, який ми носимо |
впр.5 с. 39 |
Теперішній тривалий час |
впр.3 с. 38 |
|
впр.5 с. 39 (1) |
впр.1,2,4 с. 37-39 |
впр.5 (2) с. 39 (п) |
||
17 |
|
Одяг
|
впр.3 с. 40 |
Спеціальне запитання |
впр.3 с. 40 |
впр.1 с. 39 |
впр.1 (б) с. 40 |
4 с. 40-41 |
впр.5 с. 41(п) |
||
18 |
|
Одяг мого друга |
|
|
|
впр.4 с. 42 |
впр.2, 3 с. 41-42 |
впр.6 с. 42-43 (п) |
|||
19
|
|
Улюблений одяг |
впр.3 с. 44-45 |
Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи |
впр.3 с. 44-45 впр.1 с. 45 |
впр.3 с. 46 |
впр.7 с. 45 (1,2) |
впр.1, 2, 6 с. 43-45
|
впр.7 с. 45 (3,4)(п)
|
||
20 |
|
Одяг, який ми носимо |
|
Спеціальне запитання |
|
впр.2 с. 47-49, впр.4 с. 47 |
впр.3, 5 с. 49 |
впр.1 с. 47 впр.2, 4 с. 46 |
впр.5 с. 47(п) повтор. слова теми |
||
21 |
|
Проєктна робота: ”Fashion Project” Узаг.знань |
|
Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи
|
|
впр.7 с. 50 |
впр.6 с. 50 |
Project work |
с.50-51 |
||
Food (Їжа) |
|||||||||||
22 |
|
Їжа |
впр.1 с. 52 |
Some/any |
впр.5 с. 54 |
впр.2 с. 53 |
впр.3 с. 53 |
впр.4 с. 53 |
впр.1 с. 52 – вивч.слова |
||
23 |
|
Їжа. Фрукти та овочі |
|
Much/many/ some/any |
|
впр.2 с. 55 |
впр.4 с. 55 |
впр.1, 3, 5 с. 54-56 |
впр.6 с. 56(п) |
||
24 |
|
Приготування їжі |
впр.1 с. 57 |
Much/many/lots of/ a lot of
|
впр.3 c. 57 |
впр.3 c. 57 |
впр.4 с. 58 |
впр.2, с. 57 |
впр.1, с. 57 – вивч.слова |
||
25 |
|
Приготування їжі |
|
|
|
впр.5 с. 58 |
впр.6 с. 59 |
впр.7 с. 59(п)
|
|||
26 |
|
Їжа в шкільній їдальні. Меню |
|
Much/many/ some/any |
|
впр.1 с. 59 |
впр.3, 5 с. 60-61 |
впр.1 (б), 2 с. 60 |
впр.5 с. 61(п)
|
||
27 |
|
Страви української кухні |
впр.2 с. 62-63 |
Минулий неозначений час |
впр.1 с. 62 |
впр.3 с. 63 |
впр.2 (а) с. 63,
|
впр.2, 4 (в,с) с. 62-63 |
впр.1,2 с. 62-63 – вивч.слова |
||
28 |
|
Страви української кухні |
|
|
|
впр.6 с. 64 |
|
впр.5 с. 64(п) |
|||
29 |
|
Англійська кухня |
впр.1, 5 с. 65-66 |
|
впр.1 с. 65 |
впр.3 с. 66 |
впр.2, 4, 5 с. 65 - 66 |
впр.6 с. 66(п) |
|||
30 |
|
Англійська та українська кухня |
|
Множина іменників, неозначені займенники, минулий неозначений час |
|
впр.2, 3, 4 с. 67-68 |
впр.1 с. 67 |
впр.5, 6 с. 68 |
впр.7 с. 68(п) |
||
31 |
|
Англійська та українська кухня |
|
|
впр.2 с. 69-70 |
впр.5, 6 с. 70 |
впр.1, 3, 4 с. 69 - 70 |
впр.7 с. 71(п) |
|||
32 |
|
Проєктна робота: «Готуємо сендвіч». Узагальнення знань |
|
Множина іменників, неозначені займенники |
|
Project work |
впр.8 с. 71-73 |
|
с.72 |
||
Let’s Have a Rest! (Давай відпочивати!) |
|||||||||||
33 |
|
Мій вільний час |
впр.1 с. 74 |
Спеціальне запитання |
впр.3 с. 75 |
впр.3 с. 75 |
впр.5 (а) с. 75 |
впр.4, 5(б) с. 75-76 |
впр.6 с. 76(п) впр.1 с.74 – вивч.слова |
||
34 |
|
Вільний час. Дні тижня |
|
Структура «to be going to do” |
|
впр.3, с. 76 |
впр.4 с. 77 |
впр.1, 2, 3, 5 с. 76-77 |
впр.6 с. 77(п) |
||
35 |
|
Громадські місця |
впр.1 с. 78 |
Спеціальне запитання |
впр.1 с. 78 |
впр.4 с. 79 |
впр.5 с. 80 |
впр.2, 3 с. 78-79 |
впр.6 с. 80(п) впр.1 с.78 – вивч.слова |
||
36 |
|
Чи можна прожити без телебачення? |
впр.1 с. 80 |
Теперішній доконаний час |
|
впр.3 с. 81 |
впр.4, 5 с. 81 - 82 |
впр.2, 6 с. 80-82 |
впр.7 с. 82(п) впр.1 с.80 – вивч.слова |
||
37 |
|
Телебачення |
|
Теперішній доконаний та тривалий час
|
|
впр.2 с. 83-84 |
впр.5 с. 84 |
впр.1, 3 с. 82 - 84 |
впр.7 с. 85(п) |
||
38 |
|
Вільний час. Контроль аудіювання |
|
|
|
впр.7 с. 85 |
|
впр.1 с. 78,80 – вивч.слова |
|||
39 |
|
Вільний час. Захоплення (хобі) |
впр.1 с. 85 - 86 |
|
впр.2 с. 86 |
впр.5 с. 87 |
впр.3, 4, 6 с. 87 |
впр.7 с. 87(п) впр.1 с.85 – вивч.слова |
|||
40 |
|
Захоплення (хобі). Контроль читання |
|
|
впр.1, 2 с. 94 |
впр.4, 5, 6 с. 95 - 96 |
впр.3 с. 95 |
впр.5 с.95(п) |
|||
41 |
|
Заняття в різні пори року |
впр.1 с. 90 |
Спеціальне запитання |
впр.1 с.88 |
впр.2 (в), 3 с. 88 - 89 |
|
впр.2 (а), 4 с. 88-89 |
впр.7 с.89(п), підгот.розповідь |
||
42 |
|
Заняття в різні пори року Контроль говоріння |
|
Минулий неозначений час, теперішній доконаний/неозна чений час |
|
|
впр.6 (1, 2) с. 89 |
впр. 5 с. 89 |
впр.7 с.96(п) |
||
43 |
|
Заняття в різні пори року |
|
|
4 с. 91 |
впр.5 с. 92 |
впр.2, 6 с. 90-92 |
впр.7 с. 92(п) |
|||
44 |
|
Контроль письма |
|
Теперішній доконаний час |
|
|
Test |
|
с. 96-97 |
||
45 |
|
Шкільна подорож |
впр.1 с. 94 |
Минулий неозначений час, теперішній доконаний/неозна чений час |
|
впр.1, 3 с. 93 |
впр.2, 4 с. 93 |
впр.5 с. 94 |
впр.6 с. 94(п) |
||
46 |
|
Проєктна робота: «Шкільна подорож» |
|
|
Project work |
впр.7 с. 96-97 |
|
с.97 |
|||
47 |
|
Узагальнення знань по темі |
|
Контрастування вивчених часів |
|
|
за завданням вчителя |
за завданням вчителя |
Повторити вивчену лексику |
||
48 |
|
Підсумковий урок |
|
Контрастування вивчених часів |
|
|
за завданням вчителя |
за завданням вчителя |
|
||
Календарно-тематичне планування до підручника англійської мови 5 клас "English" автор А.Несвіт
3 год. на тиждень
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема/ підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітки (урок №…) |
|||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||||||||
Nature and Weather (Природа і погода) |
|||||||||||||||||||||
49 |
|
Погода в різні пори року |
впр.1 с. 98 |
Безособові речення |
|
впр.3, 4 с. 99 - 100 |
|
впр.2, 5 с. 99 - 100 |
впр.6 с. 101 |
1 |
|||||||||||
50 |
|
Пори року і погода |
впр.2 с. 101 |
Ступені порівняння прикметників |
|
впр.3 с. 101- 102 |
впр.4 с. 102 |
впр.2, 5 с. 101-102 |
впр.6 с. 102 |
2 |
|||||||||||
51 |
|
Погода в різні пори року у Великобританії |
впр.1 с. 103 |
впр.1 с. 103 |
впр.3 с. 103-104 |
впр.4 с. 104 |
впр.2, 5 с. 103 - 104 |
впр.6,7 с. 105 |
3 |
||||||||||||
52 |
|
Улюблена погода |
|
|
впр.2, 5 с. 106 - 107 |
впр.4 с. 106-107 |
впр.1, 3 с. 106 |
впр.6 с. 107 |
4 |
||||||||||||
53 |
|
Прогноз погоди |
|
Модальне дієслово SHOULD (повинен, треба, рекомендую)
|
впр.2 с. 108 |
впр.3 с. 108 |
|
впр.1, 4, 5 с. 108 - 109 |
впр.6 с. 110 |
5 |
|||||||||||
54 |
|
У природи немає поганої погоди |
|
Модальне дієслово WILL
|
впр.1 с. 110 |
впр.2 с. 111 |
впр.4 с. 112 |
впр.5 с. 112 |
впр.6 с. 113 |
6 |
|||||||||||
55 |
|
Явища природи |
впр.1 с. 113 |
Структура «to be going to do smth» |
впр.1 с. 113 |
впр.3 с. 114 |
впр.4 с. 114-115 |
впр.2 с. 114 |
впр.6 с. 115 |
7 |
|||||||||||
56 |
|
Пори року. Явища природи |
|
Минулий неозначений час, теперішній доконаний час, теперішній неозначений час |
впр.1 с. 115 |
впр.2 с. 116 впр.3 с. 118 |
впр.4, 5 с. 116 - 117 впр.5 – 7 с. 119- 120 |
впр.3 с. 116 впр.1, 2, 4 с. 118 |
впр.7 с. 117 впр.8 с. 120 |
8 |
|||||||||||
57 |
|
Проєктна робота «Пори року». Узагальнення знань по темі |
|
Модальні дієслова WILL, SHOULD. Структура «to be going to do smth» |
|
с. 120- 121 |
с. 120- 121 |
Project work |
с. 120- 121 |
|
|||||||||||
Around Great Britain and Ukraine (Навколо Великобританії та України) |
|||||||||||||||||||||
58 |
|
Великобританія |
впр.1, 7 с. 122 - 125 |
Ступені порівняння прикметників |
впр.1 с. 122 |
впр.3, 5 с. 123 - 124 |
|
впр.2, 4 с.123-124 |
впр.1, 7 с. 124 |
1
|
|||||||||||
59 |
|
Великобританія
|
|
|
|
впр.8 с. 125 |
|
впр.7 с. 124-125 |
2 |
||||||||||||
60 |
|
Подорож Великобританією |
впр.3 с. 127 |
Артикль з географічними назвами |
|
впр.1, 2, 4 с. 126-127 |
впр.5 с. 128 |
впр.3 с. 127 |
впр.7 с. 128 |
3-4 |
|||||||||||
61 |
|
Подорож Великобританією. Національні парки |
|
|
впр.2, 3 с. 129 |
|
впр.1, 4, 5 с. 129-130 впр.6 с. 130 |
впр.6 с. 130 |
5-6 |
||||||||||||
62 |
|
Україна – моя Батьківщина |
впр.1 с. 131 |
Неправильні дієслова – 3 форми |
|
впр.2 с. 131 |
впр.4 с. 132 |
впр.3 с. 132 |
впр.1, 2 с.131 |
7-8
|
|||||||||||
63 |
|
Державні символи України |
|
|
|
|
впр.5 с. 132 |
впр.6 с. 132 |
|
||||||||||||
64 |
|
Україна – європейська країна |
впр.1с. 133 |
Артикль з географічними назвами |
впр.1 с. 133 |
впр.2 с. 133 |
впр.4 с. 134 |
впр.3 с. 134 |
впр.1 с.133 |
9-10 |
|||||||||||
65 |
|
Україна – європейська країна |
|
|
|
|
впр.5, 6 с. 134 |
впр.7 с. 134 |
11 |
||||||||||||
66 |
|
Місця в Україні, які варто відвідати |
|
Вживання теперішнього неозначеного, тривалого, доконаного часу, мин. неозн. часу. |
|
впр.2 с. 137 |
впр.3, 4 с. 138 |
впр.1 с. 138 |
впр.5 с. 138 |
с137-138 |
|||||||||||
67 |
|
Україна та Великобританія – узагальнення знань |
|
|
с.138-139 |
|
с.138-139 |
с. 138-139 |
с138-139 |
||||||||||||
The Place Where I Live (Місце, де я живу) |
|||||||||||||||||||||
68 |
|
Місто, в якому я живу |
впр.1 с. 140 |
Граматичний зворот there is/there are |
|
|
впр.4, 5 с. 141 |
впр.2, 3, 6 с. 140 - 142 |
впр.7 с. 142 |
1 |
|||||||||||
69 |
|
Міста України. Моє рідне місто |
|
|
впр.3 с. 143 |
впр.2, 5 с. 143 - 144 |
впр.1, 4, 6 с. 142 - 144 |
впр.7 с. 144 |
2 |
||||||||||||
70 |
|
Площі найбільших міст України |
|
|
впр.1, 3 с. 145 - 146 |
впр.2, 4 с. 146 - 147 |
впр.5 с. 147 |
впр.6 с. 147 |
3 |
||||||||||||
71 |
|
Міста України: визначні місця
|
|
впр.2 с. 148 |
впр.3 с. 148 |
впр.4 с. 148 - 149 |
впр.1, 5 с. 147 - 149 |
впр.6 с. 149 |
4 |
||||||||||||
72 |
|
Парки України |
|
Загальні та спеціальні запитання |
|
впр.2 с. 150 |
впр.3, 5 с. 150-151 |
впр.1, 4, 6 с. 150-151 |
впр.7 с. 152 |
5 |
|||||||||||
73 |
|
Парки України |
|
Теперішній неозначений та минулий неозначений час |
|
впр.2 с. 152 |
впр.4 с. 153 |
впр.1, 3 c. 152 - 153 |
впр.5 с. 153-154 |
6 |
|||||||||||
74 |
|
Туристичні місця та пам’ятки України |
|
|
впр.1, 5 с. 154 - 156 |
впр.4 с. 155 |
впр.2, 3 с. 155 |
впр.6 с. 156 |
7 |
||||||||||||
75 |
|
Музеї України |
впр.1 с. 156 |
|
впр.2, 3 с. 156 - 157 |
|
впр.4, 5 с. 157-158 |
впр.6 с. 158 |
8 |
||||||||||||
76 |
|
Міста України |
|
Контрастування вивчених часів |
|
впр.1, 2 с. 158 - 159 |
впр.3, 4 с. 159 - 160 |
впр.5 с. 160 |
впр.6 с. 160 |
9 |
|||||||||||
77 |
|
Київ – столиця України |
|
|
впр.2, 3 с. 161 - 162 |
впр.4-6 с. 162 - 163 |
впр.1 с. 160 |
впр.7 с. 163 |
с160-163 |
||||||||||||
78 |
|
Подорож містами й селами України. Узагальнення знань по темі |
|
|
впр.7 с. 163-165 |
Project Work |
|
c.164-165 |
с163-165 |
||||||||||||
Holidays and Traditions (Свята і традиції) |
|||||||||||||||||||||
79 |
|
Свята і традиції |
впр.1 с. 166 |
Кількісні та порядкові числівники |
впр.3 с. 167 |
впр.4 с. 167 |
впр.5 (а) с. 168 |
впр.1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168 |
впр.8 с. 168 |
1-2 |
|||||||||||
80 |
|
Святкування Різдва |
впр.1 с. 169 |
Прийменники on\ in |
|
впр.2 с. 169-170 |
впр.5 с. 171
|
впр.1, 3, 4 с. 169 - 170 |
впр.6 с. 171 |
3-4 |
|||||||||||
81 |
|
Традиції святкування Різдва у Великобританії |
впр.1 с. 169 |
Кількісні та порядкові числівники |
|
|
впр.7 с. 171 |
впр.4 с. 169 - 170 |
впр.8 с. 171 |
|
|||||||||||
82 |
|
Свята у Великобританії |
|
|
впр.1 с. 172-173 |
впр.3 с. 173 |
впр.2, 4 , 5 с. 173 |
впр.6 с. 174 |
5-6 |
||||||||||||
83
|
|
Свята у Великобританії |
впр.1 с. 174 |
впр.5 с. 175 |
впр.2, 4 с. 174-175 |
впр.3 с. 175 |
впр.1, 6 с. 174 - 176 |
впр.7, 8 с. 176 |
7-8 |
||||||||||||
84
|
|
Свята в Україні |
|
Спеціальне запитання |
|
впр.2 с. 177 |
впр.3 с. 177 - 178 |
впр.1, 4, 5 с. 177 - 178 |
впр.6 с. 178 |
9 |
|||||||||||
85 |
|
Святкування Пасхи в Україні та Великобританії |
|
Минулий неозначений час |
|
впр.1 с. 179 |
впр.2, 3 с. 179 |
впр.4 с. 180 |
впр.5 с. 180 |
10 |
|||||||||||
86 |
|
Святкування Великодня в Україні та Великобританії |
|
Прийменники місця. Загальне та спеціальне запитання |
|
впр.2 с. 180-181 |
впр.6 с. 182 |
впр.1, 3, 4, 5 с. 180 - 182 |
впр.7 с. 182 |
с180-182 |
|||||||||||
87 |
|
Проєктна робота: «Моє улюблене свято» |
|
Прийменники місця |
|
с.182-183
|
Виконання тренувальних вправ |
Project Work
|
с.183 |
182-183 |
|||||||||||
88 |
|
Узагальнення знань по темі |
|
|
повторення лексики |
|
За завданням вчителя |
|
|||||||||||||
School Life (Шкільне життя) |
|||||||||||||||||||||
89 |
|
Шкільне життя
|
впр.1 с. 184 |
Загальні та спеціальні запитання |
|
впр.4 с. 185 |
впр.5 с. 186 |
впр.2, 3, 6 с. 184-186 |
впр.7 с. 186 |
1 |
|||||||||||
90 |
|
Предмети шкільного вжитку. Контроль аудіювання |
впр.1 с. 187 |
Повторення вивчених часових форм (теп. неознач., теп. тривалий, мин.неознач., тепер.докон. часи) |
|
впр.2 с. 187 |
впр.8 с. 189 |
впр.3-5 с. 188 - 189 впр.7(а) с. 188 - 189 |
впр.6 с. 188 впр.7 (б) с. 189 |
2-3 |
|||||||||||
91 |
|
Шкільні навчальні предмети |
впр.1, 2 с. 190 |
|
впр.3 с. 190 - 191 |
|
впр.1, 2, 4 с. 190 - 191 |
впр.5 с. 191 |
4-5 |
||||||||||||
92 |
|
На уроці. Контроль читання |
|
|
|
Виконання тренувальних вправ |
|
впр.7 с. 192 |
|
||||||||||||
93 |
|
Розклад занять
|
|
впр.4 с. 193-194 |
впр.1 с. 193 |
|
впр.2, 3 с. 193 |
впр.7 с. 192 |
6-7 |
||||||||||||
94 |
|
Мої шкільні вчителі. Контроль говоріння |
|
|
|
впр.6 с. 194 |
|
впр.4 с. 193 |
|
||||||||||||
95 |
|
Моя школа, мої вчителі |
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
|
впр.2 с. 195-196 |
впр.3 с. 196 Виконання тренувальних вправ |
впр.1, 4, 5 с. 195 - 197 |
впр.7 с. 195 |
8 |
|||||||||||
96 |
|
Контроль письма |
|
Контрастування вивчених часів |
|
|
Test |
|
|
|
|||||||||||
97 |
|
Урок англійської мови |
впр.1 с. 198 |
Займенники
|
|
впр.3 с. 198-199 |
впр.8 с. 200 |
впр.2, 4, 5, 6 с. 198 - 199 |
впр.1 с. 198 впр.7 с. 199 |
9-10 |
|||||||||||
98 |
|
Школа моєї мрії |
|
|
|
впр.4 с. 201 |
впр.2,3 с. 200-201 |
впр.1, 5 с. 200-201 |
впр.6 с. 201 |
11 |
|||||||||||
99 |
|
Мій улюблений урок |
|
|
|
впр.2, 3 с. 202-203 |
впр.4, 6 с. 203 - 204 |
впр.1, 5 с. 202 |
впр.7 с. 204
|
с202-204 |
|||||||||||
100 |
|
Узагальнення знань по темі «Шкільне життя» |
|
Повторення вивчених часових форм (теп. неознач., теп. тривалий, мин.неознач. тепер.докон. часи) |
|
|
Вправи на контрастування часів |
|
За завданням вчителя |
|
|||||||||||
101 |
|
Повторення теми «Одяг» |
|
|
|
Вправи на контрастування часів |
Повторення вивченої лексики |
Повторити вивчену лексику теми |
|
||||||||||||
102 |
|
Повторення теми «Їжа» |
|
За завданням вчителя |
За завданням вчителя |
|
Повторення вивченої лексики теми |
За завданням вчителя |
|
||||||||||||
103 |
|
Повторення теми «Природа та погода» |
|
|
За завданням вчителя |
Вправи на контрастування часів |
|
За завданням вчителя |
|
||||||||||||
104 |
|
Повторення теми «Місце, де я живу» |
|
|
|
Виконання тренувальних вправ |
|
За завданням вчителя |
|
||||||||||||
105 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
За завданням вчителя |
|
|
|
||||||||||||