Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 класи (3 год. на тиждень)
Підручник: Англійська мова для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів, О.Д. Карп’юк
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розви ток |
Грома дянська відпові дальність |
Здоро в’я і безпека |
Підпри ємливі сть та фінансова грамот ність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння ня |
Читання |
Письмо |
||||
Шкільне життя (In and Out of School) 1. In School (У школі) – 9 год. |
|||||||||||||
1 \с.4-6\ |
|
Літні спогади. Знову до школи |
Обговорює участь у шкіль них заходах |
Обгово рює участь у житті школи/ класу |
Впорядковує власний робочий день із дотриманням принци пів здорово го способу життя |
|
Повторення лексики класного вжитку |
Past Simple. Prepositions of Place |
|
Впр.1,2 с.4,5 |
Ex.4,5 - pp.5-6 |
Ex.3-p.5 |
Впр.5(b), с.6, розп. про канікули |
2 \8-9\ |
|
В школі |
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff |
School life |
Ex. 1,3, p. 8,9 |
Ex. 2, p. 9 |
Comple ting the sentences |
Впр.4 с.9 с.9 – вивч.слова |
|||||
3 \10-12\ |
|
Моя школа |
A сourt, pitch, an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
There is / There are |
Ex.2-p.11 |
Ex.3, p.11 |
Ex.1, p.10, Ex.4-p.12
|
|
Впр.3 с.11 – вивч.слова Повторити назви шк.предметів |
||||
4 \13-15\ |
|
Предмети, які вивчаємо в школі
|
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
Ex.1, p.13 |
Ex.2,3, p.13-15 |
Ex.5b-p.15 |
|
Впр.4, с.14 (п.) Впр.2 с.14 – вивч.слова |
|||||
5 \16-17\
|
|
Шкільні правила. Модальні дієслова |
Modal Verbs: have to, must, mustn’t, need, needn’t |
р.206-208 Ex.1, p.16 |
Ex.2, p.17 |
|
Ex.2, p.17 |
с.206-208 – вивч.правила Впр.5 с.15 (переказ) |
|||||
6 \17\ |
|
Обов’язки. Модальні дієслова |
|
|
|
Ex.4, p.17 |
Ex 3 p.17
|
Скласти 7 речень із модальними дієсл. |
|||||
7 \18-20\ |
|
Шкільні правила |
|
Ex.2-p.19 |
Ex.1-pp.18-19 |
Ex.3,4b,5-pp.19-20 |
Ex.4a-p.20 |
Впр.5 с.20(п) |
|||||
8 \21\ |
|
Опис шкільного кабінету |
повторення вивчених ЛО |
|
Впр.1,2 с.21 |
|
Впр.2 с.21 |
с.9-14 – повт.ЛО с.206-208 – повт.правила |
|||||
9 |
|
Узагальнення знань з теми «У школі» |
повторення вивчених ЛО |
|
|
|
|
Teст |
Повторити вивчені ЛО |
||||
2. After school (Після школи) – 13 год. |
|||||||||||||
10 \22-23\ |
|
Зайнятість після школи |
Обговорює участь у поза шкіль них заходах |
Обговорює участь у позашкільному житті школи/ класу, участь у гуртках, секціях |
Впоряд ковує власний вільний час із дотриманням принципів здорово го способу життя |
|
take part in, go for, practice, surf the net |
Словотворення |
|
Ex.1,2,3 p.22-23
|
|
Ex. 3 p.23 |
Впр.1 с.22 (повт.ЛО) |
11 \24\ |
|
Улюблені заняття |
an event, a member, to dream, to practise, to try on,handy… |
|
|
Ex.,4-p.23 |
|
Впр.4 с.24 (чит, вивч.слова) |
|||||
12 \25\ |
|
Улюблені заняття |
|
Ex.5,6 p.25 |
|
|
c.24 (повт.слова) |
||||||
13 (26-27) |
|
Соціальні мережі |
Information, net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
too / enough |
Ex.1,2 p.27 |
Ex.3,4 p.27 |
Ex.3 p.27 |
|
Впр.2 с.26 (вивч.слова) |
||||
14 \28\ |
|
Захоплення Інтернетом |
Ex.5 p.28 |
повторення ЛО |
|
Ex.1 p.29 |
Впр.1, с.29 (п.) |
||||||
15 \29-30\ |
|
Інтереси підлітків |
too, enough, much, many |
Ex.2,3,4 p.29-30 |
|
|
Ex.4 p.30
|
Впр.5, с.30 (п.) |
|||||
16 \31-33\ |
|
Шкільні гуртки та секції |
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
|
Ex.1,3 p31,33 |
Ex.2 p.32
|
|
с.33 – вивч.слова Впр.4 с.33 (п) |
|||||
17 \34-35\ |
|
Користь та шкода використання Інтернету |
announcement, assembly hall, performance, tournament, to announce, to attend, exciting, to perform |
Модальні дієслова must/ mustn’t |
Ex.5 p.34 |
|
|
Ex.2,3 p.35 |
Впр.5с.34 – вивч.слова Впр.1с.34 (п) |
||||
18 \36-38\ |
|
Улюблені заняття |
ЛО теми |
Present, Past, Future Simple |
Ex.5 p.36-37 |
Ex.4 p.36 |
|
|
Впр.5(b) с.37-38 (п.) |
||||
19 \38-39\ |
|
Улюблені заняття |
Ex.6(b),7 p.38-39 |
Ex.8 p.39 |
|
|
Впр.9 с.38 (п.) |
||||||
20 \40-41\ |
|
Позакласна діяльність учнів |
повторення ЛО |
|
|
Ex.9 p.40-41 |
Ex.10 p.41 |
Впр.10 с.41 (п.) опис. шкільне свято |
|||||
21 \42-43\ |
|
Урок домашнього читання |
Ex.1,2-pp.42-43 |
Ex.3,4-p.43 |
Ex.1,2-p.34 |
|
с.22-34 – повт. ЛО, повт. вжив. мод. д-в |
||||||
22 \44-46\ |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Після школи”
|
ЛО теми |
р.44-46 |
|
|
Тест |
Повторити вживання модальних дієслів |
|||||
My Family and Friends. At Home. (Я, моя родина, друзі)
|
|||||||||||||
23 \48-49\ |
|
Домашні справи |
Наво дить прикла ди внеску своєї родини у ста лий розви ток |
Розпові дає про розпо діл обов’я зків у родині. Наводи ть прикла ди взаємо допомо ги членів родини |
Демонструє розумін ня впливу звичок на стан здоров’я |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
а mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
Present Simple, Present Perfect |
Ex.3,4-p.49 |
Ex.1-p.48 |
Ex.2-p.49 |
|
Впр.1 с. 48, с.49-вивч.слова |
24 \50-51\ |
|
Допомога вдома |
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
Ex.5,8-pp.50-51
|
|
Ex.6-p.50 |
Ex.6-p.50 |
Впр.7 с.50-51 (п.) скл запитання |
|||||
25 \52-54\ |
|
Домашні справи |
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
Ex.1,2-p.52-54
|
|
Ex.3 p.54-55 |
Впр.1 с. 52-53 чит., вивч.слова
|
|||||
26 \55-56\ |
|
Робота по дому |
Some /any; much / many |
Ex.6-p.56 |
Еx.5-pp.55-56 |
Ex.4 p.55 |
|
Впр.6 с. 56 (п) |
|||||
27 \57-58\ |
|
Домашні справи. Вживання неозначених займенників |
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
с.209-210 |
Ex.1,2,3,4 p.57-58 |
|
Ex.2,p.58 |
Впр.4 с. 58 (п.) с.209-210 – вивч.правило |
||||
28 \59-60\ |
|
Мої обов’язки вдома
|
|
|
Ex.1,2,3,4 p.59-60 |
|
Впр.3 с. 60(п) |
||||||
29 \61-63\ |
|
Мій звичайний день
|
washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
Ex.5 p.61 |
Ex.6-p.62
|
Ex.5,7,8-pp.61-63 |
Ex.6 p. 62
|
с.61 – вивч.слова Впр.2 с.63(п) |
|||||
30
|
|
Моя допомога по дому |
неозначені займенники |
|
|
|
Ex.1 p. 63 |
Впр.8 с.63 (п)
|
|||||
31
|
|
Моя допомога по дому |
повторення ЛО теми |
|
|
|
за завд. вчителя |
с.48-61 – повт.слова |
|||||
32 \63\ |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Домашні справи” |
|
|
Ex.2 p.63 |
Тест |
Повторити слова теми |
||||||
Харчування 2. Food and Drinks (Їжа та напої) -16 год. |
|||||||||||||
33 \64-66\ |
|
Все про їжу |
|
|
Обгово рює вибір продук тів, корис них для здоров’я |
Складає перелік покупок |
повторення раніше вивчених ЛО з теми, dopamine. a walnut, raw, brain |
Present Simple, Present Perfect, Present Continuous |
Ex.1a,2 p.64-65 |
Ex.1a,2 p.64-65 |
Ex.1b,3 p.64-65 |
|
Впр.1(b) с.64 - переказ |
34 \67-68\ |
|
Здорове харчування |
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible |
Ex.4 p.67 |
Ex.6 p.68 |
Ex.5 p.67 |
Ex. 6 p.68 напис. правила |
с.67 – вивч.слова Впр.6 с.68(п) |
|||||
35 \69-71\ |
|
Приготування їжі |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
|
Ex.1,2, p.69 |
Ex.3,4 p.70-71 |
Ex. 4 p.70-71 |
с.69 – вивч.слова Впр.5 с. 71 (п) |
|||||
36 \71-73\ |
|
Сервірування столу |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
must, mustn’t |
Ex.1,2-p.71-72 |
Ex.1,3,4 p.71-72 |
|
|
с.72-вивч.слова Впр.4 с.73(вивч) |
||||
37 \74-77\ |
|
Правила поведінки за столом
|
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.1,3 p.74,75 Ex.2, p. 76 |
Ex.3 p.77 |
Ex. 2, p.74 |
Впр.4 с. 75 (п) с.67-71 – повт.слова Підготуватися до контролю аудіювання |
|||||
38 \78\ |
|
Приготування їжі. Контроль аудіювання |
experience, arrange, follow, recipe, dish |
Ex.1, p.76 |
Ex.4 p.78 |
Ex.4, 5, 6 p.78-79 |
|
Впр.6 с. 79 (усно) |
|||||
39 \79\ |
|
Рецепти. Приготування борщу
|
dill, vinegar |
|
Ex.1 p.79 |
|
Ex.2 p.79 |
Впр.2 с. 79 (п), повт. вивч.ЛО Підготуватися до контролю читання |
|||||
40
|
|
Традиційні українські страви. Контроль читання
|
ЛО теми |
за завд. вчителя |
|
|
за завд. вчителя |
повт. вивч.ЛО |
|||||
41 \80-81\ |
|
Готуємо улюблену їжу. Вживання неозначених займенників
|
ЛО теми |
anything, anybody, anyone, nothing, nobody, no one |
|
Ex.1,2 p.80 |
Ex.3 p. 81 |
Ex. 4 p.81 |
Впр.5 с. 81 (п) розповідь «My Favourite Food» Підготуватися до контролю говоріння |
||||
42
|
|
Приготування страв. Контроль говоріння
|
ЛО теми |
|
за завд. вчителя |
«My Favourite Food» |
за завд. вчителя |
повт. с.197-199 повт. вивч.ЛО |
|||||
43 \82-83\ |
|
Улюблена їжа
|
ЛО теми |
повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
Ex.6,7 p. 82-83 |
|
р.83 –заповн. табл. |
повт. вивч.ЛО Підготуватися до контролю письма |
||||
44
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
Тест |
Впр.10 с. 84 (п) |
|||||
45 \84\ |
|
Проектна робота “Planning Your Big Dinner”
|
|
Ex.9 p. 84 |
Ex.8 p. 84 |
Ex.10 p. 84 |
вправи на грамат. матеріал |
повт. ЛО теми, завд.в зош. |
|||||
46 \85-87\ |
|
Урок домашнього читання
|
ЛО тексту |
|
Ex.3,4,5 p.87 |
Ex.1, p.85-87 |
|
Скласти план до тексту |
|||||
47 \88-90\ |
|
Узагальнення знань з теми «Їжа та напої»
|
повторення ЛО теми |
|
|
р.88-89 |
Написати рецепт страви |
с.90 |
|||||
48 |
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
за завд. вчителя |
|
за завд. вчителя |
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 класи (3 год. на тиждень)
Підручник: Англійська мова для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів, О.Д. Карп’юк
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розви ток |
Грома дянська відпові дальність |
Здоро в’я і безпека |
Підприємли вість та фінансова грамот ність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Мовлен ня |
Читання |
Письмо |
||||
Sport (Спорт) – 13 год. |
|||||||||||||
49 \с.92-93\ |
|
Cпорт. Види спорту |
|
Обгово рення участі у спортивному житті школи/ класу. Вислов лення поваги до спорт сменів з обмеже ними можливостями. Наведення прикладів впливу відомих спорт-в на популяризацію спорту. Визначення власних спорт. уподобань |
Впоряд кування власного робочо го дня із дотриманням принци пів здорово го способу життя. Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
|
Kinds of sport ex. 1, p. 92-93 |
Play, go, do with sports |
|
ex. 3, p. 93 |
ex. 2, p. 93 |
ex. 1, p. 92 |
с.92-93 – вивч.слова |
50 \93-97\ |
|
Олімпійські ігри |
mascot, flame, paraolympics, event, modern, to represent, motto, character, torch, ceremony |
ex. 2, p. 93-96 |
ex. 1, p. 93
|
ex. 2-3 p.93-96
|
|
с.97 – вивч.слова Впр.3 с.94-96 -читати |
|||||
51
|
|
Олімпійські ігри |
|
|
ex. 5-6, p. 97 |
|
ex. 4, p. 97 |
с.92-97 – повт.слова |
|||||
52 \98-100\ |
|
Ти любиш спорт? |
Tag-questions ex. 1, p. 98 ex. 2-3, p. 99 |
|
ex. 3, p. 99 |
еx. 1,2 p. 99 |
ex. 5, p. 100 |
Впр.4, с.99 (п.) с.97(повт.ЛО) |
|||||
53 \100-102\
|
|
Спортивний гурток\секція |
сhаmp, water polo, competition, freestyle, score, a draw, fabulous, membership, junior, training |
Tag-questions |
ex. 1,2 p. 100-101 |
ex. 3, p. 101 |
|
ex. 4, p. 102 |
с.101 – вивч.слова Впр.4 с.102 (п.) |
||||
54 |
|
Спортивний гурток\секція |
Контрастування часів |
|
|
|
за завд. вчителя |
с.101 – повт.слова |
|||||
55 \102-104\ |
|
Відомі спортсмени |
take part in, go for, practice, surf the net, event, try out, member, dream, handy, be keen on, join in, hang around |
Measurements and Time p.103 |
ex. 5, p.102
|
dialogue
|
ex. 6, p. 103-104 |
ex. 6, p. 103 |
с.103 – вивч.правило Впр.6 с.103-104 – розіграти по ролях |
||||
56 \104-105\ |
|
Чому ми любимо спорт? |
|
ex. 6, p. 103-104 |
ex. 7, p. 104-105
|
|
|
Впр.7 с.104-105(п)
|
|||||
57
|
ххх |
Мій улюблений спортсмен |
повторення ЛО теми |
|
text “My favourite sportsman” |
|
|
за завд. вчителя |
с.93, 97, 101 – повт.ЛО |
||||
58 \106-107\
|
|
Написання листів |
Правила написання листа |
|
ex. 3, p. 106 |
|
ex. 1, p.107 |
написати лист, с.130-133 – чит. |
|||||
59 \132-133\
|
|
Урок домашнього читання: “He was only wrong by two!” |
a coach, training, excellent, impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble |
|
ex. 1, p. 132 ex. 3, p. 133 |
|
ex. 2, p. 130 ex. 3, p.130 |
p. 133 ex. 4, p. 133 |
Впр.4 с.133-переказувати текст |
||||
60
|
|
Зимові та літні види спорту |
повторення ЛО теми |
Контрастування вивчених часів |
|
|
|
за завданням вчителя |
с.93, 97, 101 – повт.ЛО |
||||
61 \107, 131\ |
|
Узагальнення знань з теми «Спорт» |
p.131 |
ex. 2, p. 107 |
|
за завд. вчителя |
Впр. 2, с. 107(п) |
||||||
At the Doctor (У лікаря) – 14 год. |
|||||||||||||
62 \108-110\ |
|
Хвороби |
Дискутує довкола питань екології, життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обгово рює шляхи профілактики захворювань. Дає поради щодо правил поведінки під час хвороби. Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
tummy ache, headache, earache p.108-109 |
|
ex. 1-2, p.108 |
|
ex. 2-3, p. 108-109 |
ex. 5-6, p. 109 |
с.108-109 – вивчити слова |
63 |
|
Види хвороб |
|
|
game “Health Bingo” |
|
ex. 4, p. 110 |
Впр. 4, с. 110 (п)
|
|||||
64 \111-115\ |
|
Симптоми захворювань |
health service, medicine, toothache, a dental office, a disease, a pill, a surgeon, a symptom, treatment, private, regular, to make an appointment /p.113 |
|
ex. 6, p. 110 |
ex. 1, p. 111 ex. 3, p. 113
|
ex. 2, p. 112-113 |
ex. 4, p.113 |
Впр. 5, с. 114 c.113 - вивчити слова |
||||
65 |
ххх |
Я захворів |
|
|
|
ex. 6-7, p. 114 |
|
|
c.113 – повторити слова |
||||
66 \115-119\ |
|
Допомога лікаря |
ex. 8, p. 115 |
Past Perfect Tense p. 115-116 |
ex.2, p.117 |
ex. 6, p. 118 |
ех. 3, p.117 ex. 4-5, p. 118 |
ex. 7, p. 119 |
Впр.7 с.119 (п) с. 115-116 – вивч.правило |
||||
67 |
|
Допомога лікаря |
words’ dictation |
|
|
|
тренувальні вправи |
с.108-113 – повторити слова |
|||||
68 \119-120\ |
|
Візит до лікаря. |
повторення ЛО теми |
Past Perfect Tense |
ex. 1-2, p. 119
|
|
ex. 2, p. 119 |
ex. 4, p. 120 |
Впр.5 с.120 (вивчити) |
||||
69
|
|
Як надати першу допомогу? |
ex. 3, p. 120 |
|
|
за завд. вчителя |
Впр.3 с.120 (усно) |
||||||
70 \121-123\ |
|
Розповідь про хворобу |
|
ex. 1-2, p. 121 ex. 4-5, p. 122 |
ex. 6-7-8, p. 123 |
|
ex. 3, p. 122 |
Впр.8, с.123 (п) |
|||||
71 \124-126\ |
|
Бережи своє здоров’я |
get worse, terrible cough, nurse, to take medicine \pills, to see a doctor, to examine |
|
ex. 2, p. 125
|
ex. 1, p. 124-125 |
ex. 2, p. 125
|
ex. 3, p. 126 |
Впр.3, с. 126 (п) вивч.слова |
||||
72 |
|
Здоровий спосіб життя |
|
|
ex. 4, p. 126 |
ex. 1, p. 125 |
|
за завд. вчителя |
Впр.4, с. 126 (усно) |
||||
73 \126-129 |
|
Твоє здоров’я у твоїх руках! |
ambulance, blood, chest, an injection, a pain, an X-ray, to bleed |
|
|
ex. 6-7-8, p. 128-129 |
ex. 5, p. 127
|
|
c.108-127 -повторити слова |
||||
74 |
|
Здоровий спосіб життя |
повторення лексики теми |
|
|
|
|
за завд. вчителя |
Написати про здоровий спосіб життя |
||||
75 \130\ |
|
Узагальнення знань з теми «У лікаря» |
|
ex. 9, p.130 |
|
ex. 10, p.130 |
за завд. вчителя |
c.108-127 -повторити слова |
|||||
Leisure time (Дозвілля) – 14 год. |
|||||||||||||
76 \138-139\ |
|
Кіно |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
Comedy, thriller, science fiction film, cartoon, horror film, action film, leisure, entertainment, to entertain, to have leisure |
|
ex. 2, p. 139 |
|
ex. 3, p. 139
|
ex. 5, p. 139 |
Впр. 7, с. 139 (п) с.138-139 – вивч.слова |
77 |
|
Жанри фільмів |
повторення вивчених ЛО |
|
|
ex. 4, 6, p. 139 |
|
|
Впр.4 с.139 (усно) |
||||
78 \140-142\ |
|
Запрошення до кінотеатру |
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view |
Suggesting/ inviting |
ex. 1, p. 140 ex. 3, 4 p. 141 ex. 6, p. 142 |
|
ex. 2,4 p. 140-141 |
|
Впр. 6, с. 142 (п) с.142 – вивч.слова |
||||
79 \142-145\ |
|
Популярні фільми |
an adventure, an evil, a power, a documentary, a romance, a teenager, enjoyable |
Who, which, where p. 145 |
ex. 1, p. 142
|
|
ex. 1, p. 143-144 |
|
Впр. 2, с. 144 (усно) c.145 – вивч.слова |
||||
80 |
|
Популярні фільми
|
повторення ЛО теми |
ex. 4, p. 145 |
|
|
ex. 3, p. 144 |
Впр.3 с.144 (усно) |
|||||
81 \146-147\ |
|
Похід до кінотеатру |
Reflexive pronouns (Зворотні займенники) p. 146 |
ex. 1, p. 146 |
|
|
за завдан. вчителя |
Впр. 2, с. 147 (п) |
|||||
82 |
|
Похід до кінотеатру
|
|
|
|
ex. 3, p. 147 |
Впр. 3, с. 147 (п) |
||||||
83 \148-149\ |
|
«Глобус» – всесвітньо відомий театр |
An action, an audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage |
ex. 1, p. 148 |
|
|
ex. 2, p. 149 |
Впр. 2, с. 149 (розпов) c.149 – вивч.слова |
|||||
84 |
|
«Глобус» – всесвітньо відомий театр |
|
|
ex. 3, p. 149 |
ex. 2, p. 149 |
|
Впр. 3, с. 149 (усно) |
|||||
85 \179-182\
|
|
Урок домашнього читання |
twins, a thief, a criminal, to scream, a merchant, a tragedy |
|
ex. 2, p. 180-181 |
ex. 3-4, p. 181-182 |
ex. 1, p. 179 ex. 2, p. 180-181 |
|
Впр. 5, с. 182 (розпов)
|
||||
86 |
|
Похід до театру |
|
|
|
|
|
|
с.138-149 - повторити слова теми |
||||
87 \150-151\
|
|
Похід до театру |
повторення вивчених ЛО теми |
|
ex. 4, p. 150 |
ex. 5-6-7, p. 151 |
|
ex.7, p. 151
|
Написати про улюблений фільм чи виставу |
||||
88 |
|
Кіно чи театр? |
|
|
My favourite film/play |
|
за завд. вчителя |
с.138-149 - повторити слова теми |
|||||
89 \152\ |
|
Узагальнення знань з теми «Дозвілля»
|
|
ex. 1, p. 152 |
|
ex. 1, p. 152 |
за завд. вчителя |
повторити слова теми |
|||||
Places of interest: Great Britain and Ukraine (Визначні місця: Великобританія та Україна) -16 год. |
|||||||||||||
90 \153-154\
|
|
Вирушаємо в подорож |
|
Описує види еко-туризму |
Планує краєзнавчу подорож Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття повідомляє я про основні пам’ятки історії та культури Києва повідомляє про основні пам’ятки історії та культури Лондона |
Пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах визначає орієнтовну вартість подорожей закордоном |
guide book, be typical, to go on a tour, to get lost, guided tour |
Вживання артикля з власними назвами |
ex. 1, p. 153 |
ex. 4, p. 154 |
ex. 2, p. 154
|
ex. 3, p. 154 |
с. 153 – вивч.слова Підготуватися до контролю аудіювання |
91 \155-156 |
|
Визначні місця Лондона. Контроль аудіювання
|
landmark, architect, skyscraper, to collapse, to destroy, to save, huge medieval |
ex. 1, p. 155
|
|
ex. 4, p. 154 |
|
с.156 - вивчити слова
|
|||||
92 \157\ |
|
Подорожуємо по Лондону |
ex. 2, p. 157 |
|
|
|
Вивчити про визначні місця Лондон Підготуватися до контролю читання |
||||||
93 \158-161\ |
|
Визначні місця Києва. Контроль читання |
to found , worth, named after, dignity, attraction, to cover the territory |
ex. 3(b), p. 158 |
ex. 3 (a), p. 158 |
ex. 3 (b), p. 158
|
ex. 5, p. 161 |
Впр.4 c. 161(п)
|
|||||
94 \162-164\ |
|
Подорож по Австралії |
|
ex.1, 3, p. 162 |
|
p. 164 |
ex.4, p. 164 |
Впр. 2, с. 163 (п) Підготуватися до контролю говоріння |
|||||
95 \165-166\ |
|
Ласкаво просимо до Лондона. Контроль говоріння
|
|
Контрастування часів: Past Simple, Past Continuous, Past Perfect |
ex. 2, p. 165 |
|
|
ex. 1, p. 165 ex. 3, p. 166 |
Впр. 4, p. 166 (п) |
||||
96 \167-171\ |
|
Найвідоміші мости світу. |
An observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificent. Tower Bridge Paton Bridge Brooklyn Bridge Golden Gate Bridge |
ex. 2, p. 167 ex. 7, p. 169-170 |
ex. 1, p. 167
|
ex. 4, p. 168
|
ex. 5, p. 169 ex. 1, p. 171
|
с.167 – вивч. слова Впр. 2, с. 171 (п) Підготуватися до контролю письма |
|||||
97 \172\ |
|
Контроль письма |
|
Повторення граматичного матеріалу |
ex. 2, p. 172 |
|
|
завдан ня вчителя |
Впр. 1, с. 172 (п) |
||||
98 \173-175\ |
|
Визначні місця світу |
|
|
ex. 1, p. 173
|
ex.6, p. 175 |
ex. 5, p. 174
|
ex. 8, p. 175
|
Впр. 8, с. 175 (п) |
||||
99 /175-178\ |
|
Визначні місця світу |
|
|
|
|
|
|
ex. 9, p. 176 Quiz "Do you know Canada?" |
|
ex. 11, p. 177-178
|
ex. 10, p. 176
|
Впр.12 с.178 (п) |
100 |
|
Повторення теми «Шкільне життя»
|
|
|
|
|
Повторення ЛО теми |
Повторення граматичного матеріалу |
ex. 12, p. 178 |
Завдання вчителя |
|
Завдання вчителя |
Повторити лексичний матеріал теми |
101 |
|
Повторення теми «Домашні справи»
|
|
|
|
|
Повторення ЛО теми |
Контрастування вивчених часів |
|
|
|
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
102 |
|
Повторення теми «Харчування: Їжа та напої»
|
|
|
|
|
Повторення ЛО теми |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
Повторити лексичний матеріал теми |
103 |
|
Повторення теми «Спорт» |
|
|
|
|
Повторення ЛО теми |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Завдання вчителя |
|
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
104 |
|
Повторення тем «У лікаря» та «Дозвілля»
|
|
|
|
|
Повторення ЛО теми |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
Завдання вчителя |
|
Повторити лексичний матеріал тем |
105 |
|
Узагальнення знань
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
Завдання вчителя |
|