КТП англійська мова на 1 і 2 семестр для 7 класу за підручником Карпюк (3 год)

Про матеріал
КТП англійська мова на 1 і 2 семестр для 7 класу за підручником Карпюк (3 год)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 класи (3 год. на тиждень)

Підручник: Англійська мова для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів, О.Д. Карп’юк

І семестр

Дата

Тема уроку

Змістові лінії

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розви

ток

Грома

дянська відпові

дальність

Здоро

в’я і безпека

Підпри

ємливі

сть та фінансова грамот

ність

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

ня

Читання

Письмо

Шкільне життя (In and Out of School)

1. In School (У школі) – 9 год.

1

\с.4-6\

 

Літні спогади. Знову до школи

Обговорює участь у шкіль

них заходах

Обгово

рює участь у житті школи/

класу

Впорядковує власний робочий  день із дотриманням принци

пів здорово

го способу життя

 

Повторення лексики класного вжитку

Past Simple.

Prepositions of Place

 

Впр.1,2 с.4,5

Ex.4,5 - pp.5-6

Ex.3-p.5

Впр.5(b), с.6, розп. про канікули

2

\8-9\

 

В школі

A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff

School life

Ex. 1,3, p. 8,9

Ex. 2, p. 9

Comple

ting the sentences

Впр.4 с.9

с.9 – вивч.слова

3

\10-12\

 

Моя школа

A сourt, pitch, an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology

There is / There are

Ex.2-p.11

Ex.3, p.11

Ex.1, p.10, Ex.4-p.12

 

 

Впр.3 с.11 – вивч.слова

Повторити назви шк.предметів

4

\13-15\

 

Предмети, які вивчаємо в школі

 

Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around

Ex.1, p.13

Ex.2,3, p.13-15

Ex.5b-p.15

 

Впр.4, с.14 (п.)

Впр.2 с.14 – вивч.слова

5

\16-17\

 

 

Шкільні правила.

Модальні дієслова

Modal Verbs:

have to, must, mustn’t, need, needn’t

р.206-208

Ex.1, p.16

Ex.2, p.17

 

Ex.2, p.17

с.206-208 – вивч.правила

Впр.5 с.15 (переказ)

6

\17\

 

Обов’язки. Модальні дієслова

 

 

 

Ex.4, p.17

Ex 3 p.17

 

Скласти 7 речень із модальними дієсл.

7

\18-20\

 

Шкільні правила

 

Ex.2-p.19

Ex.1-pp.18-19

Ex.3,4b,5-pp.19-20

Ex.4a-p.20

Впр.5 с.20(п)

8

\21\

 

Опис шкільного кабінету

повторення вивчених ЛО

 

Впр.1,2 с.21

 

Впр.2 с.21

с.9-14 – повт.ЛО

с.206-208 – повт.правила

9

 

Узагальнення знань з теми «У школі»

повторення вивчених ЛО

 

 

 

 

Teст

Повторити вивчені ЛО

2. After school (Після школи) – 13 год.

10

\22-23\

 

Зайнятість після школи

Обговорює участь у поза

шкіль

них заходах

Обговорює участь у позашкільному житті  школи/

класу, участь у гуртках, секціях

Впоряд

ковує власний вільний час із дотриманням принципів здорово

го способу життя

 

take part in, go for, practice, surf the net

Словотворення

 

Ex.1,2,3 p.22-23

 

 

Ex. 3 p.23

Впр.1 с.22 (повт.ЛО)

11

\24\

 

Улюблені заняття

an event, a member, to dream, to practise, to try on,handy…

 

 

Ex.,4-p.23

 

Впр.4 с.24 (чит, вивч.слова)

12

\25\

 

Улюблені заняття

 

Ex.5,6 p.25

 

 

c.24 (повт.слова)

13

(26-27)

 

Соціальні мережі

Information, net-working, safety, to download,

to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating

too / enough

Ex.1,2 p.27

Ex.3,4 p.27

Ex.3 p.27

 

Впр.2 с.26 (вивч.слова)

14

\28\

 

Захоплення Інтернетом

Ex.5 p.28

повторення ЛО

 

Ex.1 p.29

Впр.1, с.29 (п.)

15

\29-30\

 

Інтереси підлітків

too, enough, much, many

Ex.2,3,4 p.29-30

 

 

Ex.4 p.30

 

Впр.5, с.30 (п.)

16

\31-33\

 

Шкільні гуртки та секції

dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic

 

Ex.1,3  p31,33

Ex.2 p.32

 

 

с.33 – вивч.слова

Впр.4 с.33 (п)

17

\34-35\

 

Користь та шкода використання Інтернету

announcement, assembly hall, performance, tournament,

to announce,

to attend, exciting, to perform

Модальні дієслова must/

mustn’t

Ex.5 p.34

 

 

Ex.2,3

p.35

Впр.5с.34 – вивч.слова

Впр.1с.34 (п)

18

\36-38\

 

Улюблені заняття

ЛО теми

Present, Past, Future Simple

Ex.5 p.36-37

Ex.4 p.36

 

 

Впр.5(b) с.37-38 (п.)

19

\38-39\

 

Улюблені заняття

Ex.6(b),7

p.38-39

Ex.8 p.39

 

 

Впр.9 с.38 (п.)

20

\40-41\

 

Позакласна діяльність учнів

повторення ЛО

 

 

Ex.9 p.40-41

Ex.10 p.41

Впр.10 с.41 (п.) опис. шкільне свято

21

\42-43\

 

Урок домашнього читання

Ex.1,2-pp.42-43

Ex.3,4-p.43

Ex.1,2-p.34

 

с.22-34 – повт. ЛО, повт. вжив. мод. д-в

22

\44-46\

 

Узагальнення знань учнів з теми “Після школи”

 

ЛО теми

р.44-46

 

 

Тест

Повторити вживання модальних дієслів

My Family and Friends. At Home. (Я, моя родина, друзі)

  1. Household Chores. (Домашні справи.) – 10 год.

23

\48-49\

 

Домашні справи

Наво

дить

прикла

ди

внеску

своєї

родини

у ста

лий

розви

ток 

Розпові

дає про розпо

діл обов’я

зків у родині. Наводи

ть прикла

ди взаємо

допомо

ги членів родини

Демонструє розумін

ня впливу звичок на стан здоров’я

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

а mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share

Present Simple, Present Perfect

Ex.3,4-p.49

Ex.1-p.48

Ex.2-p.49

 

Впр.1 с. 48,

с.49-вивч.слова

24

\50-51\

 

Допомога вдома

To boil, to cut,

to dry, to fry,

to pour, to prefer, to serve

Ex.5,8-pp.50-51

 

 

Ex.6-p.50

Ex.6-p.50

Впр.7 с.50-51 (п.) скл запитання

25

\52-54\

 

Домашні справи

А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher

 

Ex.1,2-p.52-54

 

 

Ex.3 p.54-55

Впр.1 с. 52-53 чит., вивч.слова

 

26

\55-56\

 

Робота по дому

Some /any; much / many

Ex.6-p.56

Еx.5-pp.55-56

Ex.4 p.55

 

Впр.6 с. 56 (п)

27

\57-58\

 

Домашні справи. Вживання неозначених займенників

 

anybody, somebody, everybody, nobody etc.

с.209-210

Ex.1,2,3,4

p.57-58

 

Ex.2,p.58

Впр.4 с. 58 (п.)

с.209-210 – вивч.правило

28

\59-60\

 

Мої обов’язки вдома

 

 

 

Ex.1,2,3,4

p.59-60

 

Впр.3 с. 60(п)

29

\61-63\

 

Мій звичайний день

 

washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off

Ex.5

p.61

Ex.6-p.62

 

Ex.5,7,8-pp.61-63

Ex.6 p. 62

 

с.61 – вивч.слова

Впр.2 с.63(п)

30

 

 

Моя допомога по дому

неозначені займенники

 

 

 

Ex.1 p. 63

Впр.8 с.63 (п)

 

31

 

 

Моя допомога по дому

повторення ЛО теми

 

 

 

за завд. вчителя

с.48-61 – повт.слова

32

\63\

 

Узагальнення знань учнів з теми “Домашні справи”

 

 

Ex.2

p.63

Тест

Повторити слова теми

Харчування

2. Food and Drinks (Їжа та напої) -16 год.

33

\64-66\

 

Все про їжу

 

 

Обгово

рює вибір продук

тів, корис

них для здоров’я

Складає перелік покупок

повторення раніше вивчених ЛО з теми,

dopamine.

a walnut, raw, brain

Present Simple, Present Perfect, Present Continuous

Ex.1a,2 p.64-65

Ex.1a,2 p.64-65

Ex.1b,3

p.64-65

 

Впр.1(b) с.64 - переказ

34

\67-68\

 

Здорове харчування

Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc,  organic, protein, successful, as much as possible

Ex.4 p.67

Ex.6 p.68

Ex.5 p.67

Ex. 6 p.68 напис. правила

с.67 – вивч.слова

Впр.6 с.68(п)

35

\69-71\

 

Приготування їжі

peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon

 

Ex.1,2, p.69

Ex.3,4 p.70-71

Ex. 4 p.70-71

с.69 – вивч.слова

Впр.5 с. 71 (п)

36

\71-73\

 

Сервірування столу

dish, method, set, to spread, festive, lay the table

must, mustn’t

Ex.1,2-p.71-72

Ex.1,3,4 p.71-72

 

 

с.72-вивч.слова

Впр.4 с.73(вивч)

37

\74-77\

 

Правила поведінки за столом

 

a lot of / lots of, a little, a few

 

Ex.1,3 p.74,75 Ex.2, p. 76

Ex.3

p.77

Ex. 2, p.74

Впр.4 с. 75 (п)

с.67-71 – повт.слова

Підготуватися до контролю аудіювання

38

\78\

 

Приготування їжі.

Контроль аудіювання

experience, arrange, follow, recipe, dish

Ex.1, p.76

Ex.4 p.78

Ex.4, 5, 6 p.78-79

 

Впр.6 с. 79 (усно)

39

\79\

 

Рецепти. Приготування борщу

 

dill, vinegar

 

Ex.1 p.79

 

Ex.2 p.79

Впр.2 с. 79 (п),

повт. вивч.ЛО

Підготуватися до контролю читання

40

 

 

Традиційні українські страви.

Контроль читання

 

ЛО теми

за завд. вчителя

 

 

за завд. вчителя

повт. вивч.ЛО

41

\80-81\

 

Готуємо улюблену їжу. Вживання неозначених займенників

 

ЛО теми

anything, anybody, anyone, nothing, nobody,

no one

 

Ex.1,2 p.80

Ex.3 p. 81

Ex. 4

p.81

Впр.5 с. 81 (п)

розповідь «My Favourite Food»

Підготуватися до контролю говоріння

42

 

 

Приготування страв.

Контроль говоріння

 

ЛО теми

 

за завд. вчителя

«My Favourite Food»

за завд. вчителя

повт. с.197-199

повт. вивч.ЛО

43

\82-83\

 

Улюблена їжа

 

ЛО теми

повторення вивченого граматичного матеріалу

 

Ex.6,7

 p. 82-83

 

р.83 –заповн. табл.

повт. вивч.ЛО

Підготуватися до контролю письма

44

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

Тест

Впр.10 с. 84 (п)

45

\84\

 

Проектна робота “Planning Your Big Dinner”

 

 

Ex.9

 p. 84

Ex.8

 p. 84

Ex.10

 p. 84

вправи на грамат. матеріал

повт. ЛО теми,

завд.в зош.

46

\85-87\

 

Урок домашнього читання

 

ЛО тексту

 

Ex.3,4,5 p.87

Ex.1, p.85-87

 

Скласти план до тексту

47

\88-90\

 

Узагальнення знань з теми «Їжа та напої»

 

повторення ЛО теми

 

 

р.88-89

Написати рецепт страви

с.90

48

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

за завд. вчителя

 

за завд. вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 класи (3 год. на тиждень)

Підручник: Англійська мова для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів, О.Д. Карп’юк

ІІ семестр

 

Дата

Тема уроку

Змістові лінії

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розви

ток

Грома

дянська відпові

дальність

Здоро

в’я і безпека

Підприємли

вість та фінансова грамот

ність

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Мовлен

ня

Читання

Письмо

Sport (Спорт) – 13 год.

49

\с.92-93\

 

Cпорт. Види спорту

 

Обгово

рення участі у спортивному житті школи/

класу.

Вислов

лення поваги до спорт

сменів з обмеже

ними

можливостями.

Наведення прикладів впливу відомих спорт-в на популяризацію спорту.

Визначення власних

спорт. уподобань

Впоряд

кування власного робочо

го  дня із дотриманням принци

пів здорово

го способу життя.

Переконує в  необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

Дає поради

щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань

 

Kinds of sport

ex. 1, p. 92-93

Play, go, do with sports

 

ex. 3, p. 93

ex. 2, p. 93

ex. 1, p. 92

с.92-93 – вивч.слова

50

\93-97\

 

Олімпійські ігри

mascot,  flame, paraolympics, event, modern, to represent, motto, character, torch, ceremony

ex. 2, p. 93-96

ex. 1, p. 93

 

ex. 2-3 p.93-96

 

 

с.97 – вивч.слова

Впр.3 с.94-96 -читати

51

 

 

Олімпійські ігри

 

 

ex. 5-6, p. 97

 

ex. 4, p. 97

с.92-97 – повт.слова

52

\98-100\

 

Ти любиш спорт?

Tag-questions

ex. 1, p. 98

ex. 2-3, p. 99

 

ex. 3, p. 99

еx. 1,2

p. 99

ex. 5, p. 100

Впр.4, с.99 (п.)

с.97(повт.ЛО)

53

\100-102\

 

 

Спортивний гурток\секція

сhаmp, water polo, competition, freestyle, score, a draw, fabulous,  membership, junior, training

Tag-questions

ex. 1,2 p. 100-101

ex. 3, p. 101

 

ex. 4, p. 102

с.101 – вивч.слова Впр.4 с.102 (п.)

54

 

Спортивний гурток\секція

Контрастування часів

 

 

 

за завд. вчителя

с.101 – повт.слова

55

\102-104\

 

Відомі спортсмени

take part in, go for, practice, surf the net, event, try out, member, dream, handy, be keen on, join in, hang around

Measurements and Time

p.103

ex. 5, p.102

 

dialogue

 

ex. 6, p. 103-104

ex. 6, p. 103

с.103 – вивч.правило

Впр.6 с.103-104 – розіграти по ролях

56

\104-105\

 

Чому ми любимо спорт?

 

ex. 6, p. 103-104

ex. 7, p. 104-105

 

 

 

Впр.7 с.104-105(п)

 

57

 

ххх

Мій улюблений спортсмен

повторення ЛО теми

 

text “My favourite sportsman”

 

 

за завд. вчителя

с.93, 97, 101 – повт.ЛО

58

\106-107\

 

 

Написання листів

Правила написання листа

 

ex. 3, p. 106

 

ex. 1, p.107

написати лист,

с.130-133 – чит.

59

\132-133\

 

 

Урок домашнього читання: “He was only wrong by two!”

a coach, training, excellent, impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble

 

ex. 1, p. 132

ex. 3, p. 133

 

ex. 2, p. 130

ex. 3, p.130

p. 133

ex. 4, p. 133

Впр.4 с.133-переказувати текст

60

 

 

Зимові та літні види спорту

повторення ЛО теми

Контрастування вивчених часів

 

 

 

за завданням вчителя

с.93, 97, 101 – повт.ЛО

61

\107, 131\

 

Узагальнення знань з теми «Спорт»

p.131

ex. 2, p. 107

 

за завд. вчителя

Впр. 2, с. 107(п)

At the Doctor (У лікаря) – 14 год.

62

\108-110\

 

Хвороби

Дискутує довкола питань екології, життя та здоров’я людини

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Обгово

рює шляхи  профілактики  захворювань.

Дає поради щодо правил

поведінки  під час хвороби.

Обговорює шляхи  профілактики 

захворювань

 

tummy ache, headache, earache

p.108-109

 

ex. 1-2, p.108

 

ex. 2-3, p. 108-109

ex. 5-6, p. 109

с.108-109 – вивчити слова

63

 

Види хвороб

 

 

game “Health Bingo”

 

ex. 4, p. 110

Впр. 4, с. 110 (п)

 

64

\111-115\

 

Симптоми захворювань

health service, medicine, toothache,

a dental office, a disease, a pill, a surgeon, a symptom, treatment, private, regular, to make an appointment /p.113

 

ex. 6, p. 110

ex. 1, p. 111

ex. 3, p. 113

 

ex. 2, p. 112-113

ex. 4, p.113

Впр. 5, с. 114

c.113 - вивчити слова

65

ххх

Я захворів

 

 

 

ex. 6-7, p. 114

 

 

c.113 – повторити слова

66

\115-119\

 

Допомога лікаря

ex. 8, p. 115

Past Perfect Tense

p. 115-116

ex.2, p.117

ex. 6, p. 118

ех. 3, p.117

ex. 4-5, p. 118

ex. 7, p. 119

Впр.7 с.119 (п)

с. 115-116 – вивч.правило

67

 

Допомога лікаря

words’ dictation

 

 

 

тренувальні вправи

с.108-113 – повторити слова

68

\119-120\

 

Візит до лікаря.

повторення ЛО теми

Past Perfect Tense

ex. 1-2, p. 119

 

 

ex. 2, p. 119

ex. 4, p. 120

Впр.5 с.120 (вивчити)

69

 

 

Як надати першу допомогу?

ex. 3, p. 120

 

 

за завд. вчителя

Впр.3 с.120 (усно)

70

\121-123\

 

Розповідь про хворобу

 

ex. 1-2, p. 121

ex. 4-5, p. 122

ex. 6-7-8, p. 123

 

ex. 3, p. 122

Впр.8, с.123 (п)

71

\124-126\

 

Бережи своє здоров’я

get worse, terrible cough, nurse, to take medicine \pills, to see a doctor, to examine

 

ex. 2, p. 125

 

ex. 1, p. 124-125

ex. 2, p. 125

 

ex. 3, p. 126

Впр.3, с. 126 (п)

вивч.слова

72

 

Здоровий спосіб життя

 

 

ex. 4, p. 126

ex. 1, p. 125

 

за завд. вчителя

Впр.4, с. 126 (усно)

73

\126-129

 

Твоє здоров’я  у твоїх руках!

ambulance, blood, chest, an injection, a pain, an X-ray, to bleed

 

 

ex. 6-7-8, p. 128-129

ex. 5, p. 127

 

 

c.108-127 -повторити слова

74

 

Здоровий спосіб життя

повторення лексики теми

 

 

 

 

за завд. вчителя

Написати про здоровий спосіб життя

75

\130\

 

Узагальнення знань  з теми «У лікаря»

 

ex. 9, p.130

 

ex. 10, p.130

за завд. вчителя

c.108-127 -повторити слова

Leisure time (Дозвілля) – 14 год.

76

\138-139\

 

Кіно

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

Comedy, thriller, science fiction film, cartoon, horror film, action film, leisure, entertainment, to entertain, to have leisure

 

ex. 2, p. 139

 

ex. 3, p. 139

 

ex. 5, p. 139

Впр. 7, с. 139 (п)

с.138-139 – вивч.слова

77

 

Жанри фільмів

повторення вивчених ЛО

 

 

ex. 4, 6, p. 139

 

 

Впр.4 с.139 (усно)

78

\140-142\

 

Запрошення до кінотеатру

plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view

Suggesting/

inviting

ex. 1, p. 140

ex. 3, 4 p. 141

ex. 6, p. 142

 

ex. 2,4 p. 140-141

 

Впр. 6, с. 142 (п)

с.142 – вивч.слова

79

\142-145\

 

Популярні фільми

an adventure, an evil, a power,  a documentary, a romance, a teenager, enjoyable

Who, which, where

p. 145

ex. 1, p. 142

 

 

ex. 1, p. 143-144

 

Впр. 2, с. 144 (усно)

c.145 – вивч.слова

80

 

Популярні фільми

 

повторення ЛО теми

ex. 4, p. 145

 

 

ex. 3, p. 144

Впр.3 с.144 (усно)

81

\146-147\

 

Похід до кінотеатру

Reflexive pronouns (Зворотні займенники)

p. 146

ex. 1, p. 146

 

 

за завдан. вчителя

Впр. 2, с. 147 (п)

82

 

Похід до кінотеатру

 

 

 

 

ex. 3, p. 147

Впр. 3, с. 147 (п)

83

\148-149\

 

«Глобус» – всесвітньо відомий театр

An action, an audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage

ex. 1, p. 148

 

 

ex. 2, p. 149

Впр. 2, с. 149 (розпов)

c.149 – вивч.слова

84

 

«Глобус» – всесвітньо відомий театр

 

 

ex. 3, p. 149

ex. 2, p. 149

 

Впр. 3, с. 149 (усно)

85

\179-182\

 

 

Урок домашнього читання

twins, a thief, a criminal, to scream, a merchant, a tragedy

 

ex. 2, p. 180-181

ex. 3-4, p. 181-182

ex. 1, p. 179

ex. 2, p. 180-181

 

Впр. 5, с. 182 (розпов)

 

86

 

Похід до театру

 

 

 

 

 

 

с.138-149 - повторити слова теми

87

\150-151\

 

 

Похід до театру

повторення вивчених ЛО теми

 

ex. 4, p. 150

ex. 5-6-7, p. 151

 

ex.7, p. 151

 

Написати про улюблений фільм чи виставу

88

 

Кіно чи театр?

 

 

My favourite film/play

 

за завд. вчителя

с.138-149 - повторити слова теми

89

\152\

 

Узагальнення знань з теми «Дозвілля»

 

 

 

ex. 1, p. 152

 

ex. 1, p. 152

за завд. вчителя

повторити слова теми

Places of interest: Great Britain and Ukraine (Визначні місця: Великобританія та Україна) -16 год.

90

\153-154\

 

 

Вирушаємо в подорож

 

Описує види еко-туризму

Планує краєзнавчу подорож

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

повідомляє я про основні пам’ятки історії та культури Києва

повідомляє про основні пам’ятки історії та культури Лондона

Пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах

визначає орієнтовну вартість подорожей закордоном

guide book, be typical, to go on a tour, to get lost, guided tour

Вживання артикля з власними назвами

ex. 1, p. 153

ex. 4, p. 154

ex. 2, p. 154

 

ex. 3, p. 154

с. 153 – вивч.слова

Підготуватися до контролю аудіювання

91

\155-156

 

Визначні місця Лондона.

Контроль аудіювання

 

landmark, architect, skyscraper, to collapse, to destroy, to save, huge medieval

ex. 1, p. 155

 

 

ex. 4, p. 154

 

с.156 - вивчити слова

 

92

\157\

 

Подорожуємо по Лондону

ex. 2, p. 157

 

 

 

Вивчити про визначні місця Лондон Підготуватися до контролю читання

93

\158-161\

 

Визначні місця Києва.

Контроль читання

to found , worth, named after, dignity, attraction, to cover the territory

ex. 3(b), p. 158

ex. 3 (a), p. 158

ex. 3 (b), p. 158

 

ex. 5, p. 161

Впр.4 c. 161(п)

 

94

\162-164\

 

Подорож по Австралії

 

ex.1, 3, p. 162

 

p. 164

ex.4, p. 164

Впр. 2, с. 163 (п)

Підготуватися до контролю говоріння

95

\165-166\

 

Ласкаво просимо до Лондона.

Контроль говоріння

 

 

Контрастування часів:

Past Simple, Past Continuous, Past Perfect

ex. 2, p. 165

 

 

ex. 1, p. 165

ex. 3, p. 166

Впр. 4, p. 166 (п)

96

\167-171\

 

Найвідоміші мости світу.

An observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificent.

Tower Bridge

Paton Bridge

Brooklyn Bridge

Golden Gate Bridge

ex. 2, p. 167

ex. 7, p. 169-170

ex. 1, p. 167

 

ex. 4, p. 168

 

ex. 5, p. 169

ex. 1, p. 171

 

с.167 – вивч. слова

Впр. 2, с. 171 (п)

Підготуватися до контролю письма

97

\172\

 

Контроль письма

 

Повторення граматичного матеріалу

ex. 2, p. 172

 

 

завдан

ня вчителя

Впр. 1, с. 172 (п)

98

\173-175\

 

Визначні місця світу

 

 

ex. 1, p. 173

 

ex.6, p. 175

ex. 5, p. 174

 

ex. 8, p. 175

 

Впр. 8, с. 175 (п)

99

/175-178\

 

Визначні місця світу

 

 

 

 

 

 

ex. 9, p. 176

Quiz "Do you know Canada?"

 

ex. 11, p. 177-178

 

ex. 10, p. 176

 

Впр.12 с.178 (п)

100

 

Повторення теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

 

Повторення ЛО теми

Повторення граматичного матеріалу

ex. 12, p. 178

Завдання вчителя

 

Завдання вчителя

Повторити лексичний матеріал теми

101

 

Повторення теми «Домашні справи»

 

 

 

 

 

Повторення ЛО теми

Контрастування вивчених часів

 

 

 

Завдання вчителя

Завдання вчителя

102

 

Повторення теми «Харчування: Їжа та напої»

 

 

 

 

 

Повторення ЛО теми

Повторення граматичного матеріалу

 

 

Завдання вчителя

Завдання вчителя

Повторити лексичний матеріал теми

103

 

Повторення теми «Спорт»

 

 

 

 

Повторення ЛО теми

Повторення граматичного матеріалу

 

Завдання вчителя

 

Завдання вчителя

Завдання вчителя

104

 

Повторення тем «У лікаря» та «Дозвілля»

 

 

 

 

 

Повторення ЛО теми

Повторення граматичного матеріалу

 

 

Завдання вчителя

 

Повторити лексичний матеріал тем

105

 

Узагальнення знань

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання вчителя

 

Завдання вчителя

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
4.9
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 14
Оцінки та відгуки
  1. Форий Віталій Олексійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бодюл Юлія Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рундіна Алла Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лобач Віталіна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Крохмаленко Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Грузевич Наталія Іванівна
    Дякую, Валентино Володимирівно! Використаю та дещо адаптую до своїх занять. З повагою, Грузевич Наталія
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  7. Kostetska Ira
    Дякую. Розробка супер.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Hnatiuk Olha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Паламарчук Олена Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Семенюк Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Приймаченко Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Tsybulska Olesia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Мийгеш Виктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Івасюк Віта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 11 відгуків
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 січня 2022
Переглядів
12919
Оцінка розробки
5.0 (14 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку