* для учнів 5-9 класів за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта), яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та затверджена наказом МОН України від 20.04.2018 № 408;
* для учнів 10-11 класів за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (профільна середня освіта), яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» і затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 407;
Відповідно до Закону України «Про освіту» Типова освітня програма визн
Календарно – тематичне планування з англійської мови в 8 класі
за підручником “Англійська мова”, О. Карпюк на 2018 -2019 навчальний рік
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар лексика |
Мовний інвентар граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключеві компетентності |
Дом. Завд. |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
|
ЕСР |
ГВ |
ЗДБ |
ПФ |
|
||||||
IT’S YOUR LIFE |
|||||||||||
1 |
|
Повторення |
Найкращі канікули |
Past Simple |
Розповідати про свої літні канікули |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр.7 с. 7 |
2 |
|
Відпочинок на канікулах |
Повернення до школи |
Present Tenses,Past Tenses |
Вживати та утворювати речення в Present Simple,Present Cont., Present Perect. |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Написати по 2 речення в кожному часі |
3 |
|
FAMILY AND FRIENDS |
Риси характеру
|
Present Simple, |
Порінювати риси характеру |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр.1 с.18 Вивчити нові ЛО |
4 |
|
|
Риси характеру
|
Present Simple |
Описати свій характер |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр.4 с. 19 |
5 |
|
|
Чи знаєш ти свого друга? |
Питальні речення у Present Simple |
Описати характер друга |
|
|
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Написати 5 основних рис характеру свого друга |
6 |
|
|
Опис особистості |
As…as,not so…as |
Писати запрошення |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр. 8 с. 24 |
7 |
|
|
Інтереси та захоплення |
As…as,not so…as |
Розрізняти вибіркову інформацію у прочитаному тексті |
|
|
|
|
Ініціативність і підприємли- вість |
Впр. 5 с. 8 |
8 |
|
|
Запрошення |
Питальні речення |
Приймати та відхиляти запрошення |
|
|
|
|
Ініціативність і підприємли- вість |
Написати запрошення на вечірку |
9 |
|
|
Кореспонденція |
Особистий лист |
Писати особистий лист |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Написати лист другу |
10 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
11 |
|
HEALTHY LIFESTYLE |
Здоровий спосіб життя |
Питальні речення у Present Simple |
Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті |
|
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.4 с. 31 |
12 |
|
|
Здорова їжа |
Артиклі |
Розповідати про свої гастрономічні вподобання |
|
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6 с. 36 |
13 |
|
|
Фрази для опису свого сніданку |
Present Continious |
Надавати персональну інформацію про себе |
|
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 с. 39 |
14 |
|
|
Мій вільний час |
Present Continious |
Розповідати про свій вільний час |
|
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр. 5 с. 42 |
15 |
|
|
Активний відпочинок |
Розповідні речення |
Розпитувати про повсякденні звички |
|
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр. 8 с. 44 |
16 |
|
|
Початок\Закінчення листа |
Написання листа |
Планувати свою письмову відповідь |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Написати відповідь на лист Впр. 1 с. 45 |
17 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 11 с. 52 |
18 |
|
Урок домашнього читання |
Прикметники опису людини |
Present Simple |
Розрізняти вибіркову інформацію в прочитаному тексті |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. 7 с. 57 |
19 |
|
YOUR SCHOOL TIME |
Шкільні предмети |
Модальні дієслова |
Давати інструкції щодо роботи на уроці |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Написати відповідь на лист |
20 |
|
|
Шкільний режим |
Модальні дієслова |
Вживати речення з модальними дієсловами |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.4 с. 66 |
21 |
|
|
Моя школа |
Модальні дієслова |
Вживати речення з модальними дієсловами |
|
|
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр. 7 с. 67 |
22 |
|
|
Школи в Британії |
Відповіді на загальні запитання |
Порівнювати школи в Україні та в Британії |
|
|
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр. 4 с. 70 (10-17) |
23 |
|
|
Школи моїх друзів |
Present Simple |
Розпитувати про інші школи |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. 8 с. 73 |
24 |
|
|
Ставлення до шкільних предметів |
Against/ For |
Висловлювати своє ставлення до різних шкільних предметів |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр.6 c. 77 |
25 |
|
|
Моя школа |
Структура листа |
Вміти писати особистого листа про свою школу |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр. 3 с. 78 |
26 |
|
Узагальнюю-че повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 79 ( виписати в словник) |
27 |
|
ARE YOU A GOOD TEAM ? |
Риси характеру |
Ступені порівняння прикметників |
Обговорювати в групах риси характеру людей різних професій |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Пр..4 с. 80 |
28 |
|
|
Характер і професія |
Present Perfect |
Обговорювати в групах вплив професій на характер |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр. 3 (а) с. 81 |
29 |
|
|
Характер і професія |
Present Perfect |
Розрізняти вибіркову інформацію з прочитаного тексту |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. 5 с. 83 |
30 |
|
|
Професії |
Present Continious |
Вживати і утворювати речення у Present Continious |
|
|
|
|
Ініціативність і підприємли-вість |
Впр. 3 с. 86 |
31 |
|
|
Професії |
Present Continious |
Вживати і утворювати речення у Present Continious |
|
|
|
|
Математична компетентність |
Впр. 6 с. 87 |
32 |
|
|
Професія - вчитель |
Present Continious |
Порівнювати професію вчителя з іншими |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр. 9 с. 90 |
33 |
|
|
Якості хорошого учня |
Загальні запитання |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. 3 (а) с. 93 |
34 |
|
|
Шкільні правила |
Present Continious |
Висловлювати свою думку про шкільні правила |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр. 9 с. 96 |
35 |
|
|
Якості хорошого вчителя |
Структура листа |
Планувати свою письмову відповідь |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. 2 с. 97 |
36 |
|
|
Оцінки і досягнення. |
Present Continious |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
|
|
|
|
Математична компетентність |
Впр. 4 (В) с. 100 |
37 |
|
|
Моя школа |
Загальні запитання |
Висловлювати думки з приводу покращення школи |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. 9 с. 105 |
38 |
|
|
Урок домашнього читання “ Good morning ,miss Dove” |
Present Simple |
Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті |
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр. 4 с. 109 |
39 |
|
|
Поповнення мовного портфоліо |
|
|
|
|
|
|
|
С. 110-111 |
40 |
|
Узагальнюю-че повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
41 |
|
Підготовка до написання контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю аудіювання |
42 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю читання |
43 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю письма |
44 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю говоріння |
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений граматичний матеріал |
46 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати свої портфоліо |
47 |
|
Конкурс портфоліо |
|
|
|
|
|
|
|
|
Написати про свої плани на зимові канікули |
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений граматичний матеріал |
ЕСР – екологічна безпека та сталий розвиток
ГВ – громадянська відповідальність
ЗДБ – здоров’я та безпека
ПФ – підприємливість та фінансова грамотність