КТП читання 2 клас ООП очікувані результати

Про матеріал
КТП читання Захарійчук ООП з очікуваними результатами, ефективне в роботі з особливими дітками
Перегляд файлу

 Календарне планування уроків

читання за підручником «Українська мова ти читання. Автори: М. Захарійчук, Н. Богданець - Білоскаленко (2019)» для 2 класу

Види перевірок

Аудіювання

Читання вголос

Читання напам’ять

Робота з твором

Усний переказ

Загальна кількість             

І сем.

1

1

-

1

6

ІІ сем.

1

1

1

-

6

Очікувані результати

-з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує, доречно реагує на них;

-виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем  навчальних завдань;

-сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою;

-відповідає на запитання за змістом прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення;

-створює власне висловлення за ілюстраціями, розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя;

-називає державні символи України й окремі національні символи, традиції  країнського народу сприймає й обговорює прості медіапродукти;

-обговорює зміст і форму простих медіапродуктів, розповідає, про що в них ідеться;

-визначає, кому і для чого призначений медіапродукт, зміст вербальної і невербальної інформації в медіапродуктах;

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітка

І семестр

Моя Україна

  1.                     

02.09.

Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення.

 

  1.                     

03.09.

Моя Україна. «Як калина дівчину від полону врятувала»(легенда)

 

  1.                     

05.09.

Вірш. Рима. А. Камінчук «Батьківщина» (напам’ять)

 

  1.                     

09.09.

Робота з дитячою книжкою «Як дівчинка образила Букваря» В.О. Сухомлинський

 

  1.                     

10.09.

З. Мензатюк «Український прапор». Вибіркове читання

 

Золота осінь

  1.                     

12.09.

Осінь – чарівниця. Л. Новикова « Осінь»

 

  1.                     

16.09.

Ю. Збанацький  «Щедра осінь»

 

  1.                     

17.09.

Школа. Л. Левицька « Осінь чарівна», В. Гринько. «День у день» Ребуси

 

  1.                     

19.09.

З. Мензатюк «Пригода із знаком м’якшення» Абзац

 

  1.                

23.09.

День учителя. В. Дворецька « Хто дає наук основу», Н. Сиротич « Музикант»

 

  1.                

24.09.

Робота з дитячою книжкою « Оповідання про осінь» В.Сухомлинський

 

  1.                

26.09.

А. Костецький «Головна професія» Розповідь про улюблену професію.

 

  1.                

30.09.

Книжка – важливе джерело знань. Бібліотека. Словники, енциклопедії, електронні книжки. Будова книжки

 

  1.                

03.10.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Правила поводження з книжками. Якими були перші книжки

 

  1.                

07.10.

Діагностична робота №1.  Аудіювання

 

  1.                

08.10.

Усна народна творчість. Прислів’я та приказки

 

  1.                

10.10.

Загадки. Виразність читання                              

 

  1.                

14.10.

Робота з дитячою книжкою «Гірший за гадюку» В.Сухомлинський

 

  1.                

15.10.

Скоромовки

 

  1.                

17.10.

Лічилки

 

  1.                

21.10.

Мирилки.

 

  1.                

22.10.

 Казки. Будова казки. «Колосок» (українська народна казка)

 

 

  1.                

24.10.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. «Закопане золото» (казка). «Де починається хліб»

 

  1.                

04.11.

Покрова. В. Коломієць «Покрова» Легенда. «Легенда про Богдана Хмельницького» Ребуси, прислів’я про козаків

 

  1.                

05.11.

Робота з дитячою книжкою «Блискучі черевики» В.О.Сухомлинський

 

  1.                

07.11.

 Осінь у твоєму місті чи селі.

А. Григорук  «Дивовижні імена»

 

  1.                

11.11.

 Міста України.

 

  1.                

12.11.

Е. Каганов  « Давній Київ»

 

  1.                

14.11.

Н. Поклад  «Гарно жити у селі»

 

  1.                

18.11.

Діагностична робота №2. Читання вголос.

 

  1.                

19.11.

Музеї України. Опис улюбленого місця відпочинку

 

  1.                

21.11.

Робота з дитячою книжкою «Як здивувався Мурко» В.О.Сухомлинський

 

  1.                

25.11.

Родина. М. Морозенко «Україночка», « До любого тата»

 

  1.                

26.11.

М. Морозенко  «Подбати про маму»

 

  1.                

28.11.

Працюємо в сім’ї. А. М’ястківський « Мудра голка»

 

  1.                

02.12.

 В. Сенцовський «Як лопату вчили працювати» Прислів’я про родину

 

  1.                

03.12.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку «Бабуся Ввічливість» (за матеріалами Інтернету). «Слова ввічливості»

 

  1.                

05.12.

Красива осінь вишиває клени. Л. Костенко «Білочка» (напам’ять).

 

  1.                

09.12.

Н. Забіла «Листопад»

 

  1.                

10.12.

Робота з дитячою книжкою «Де беруться краплинки» В.О.Сухомлинський

 

  1.                

12.12.

Осінь у малярстві. Опис картин. Прислів’я про осінь

 

  1.                

16.12.

Вирій у небі. О. Олесь. «Ой навіщо мені листя»

 

  1.                

17.12.

«Як пташки знають, куди летіти? Хто їм показує дорогу?»

 

  1.                

19.12.

О. Копиленко «Осінній клопіт»

 

  1.                

23.12.

 Сипле вітер дощиком. А. Качан «Дощова осінь»                                   

 

  1.                

23.12.

В. Табур «Вероніка й рожева парасолька»

 

  1.                

24.12.

Робота з дитячою книжкою «Людина починається з добра» В.Сухомлинським

 

  1.                

24.12.

Підсумковий урок за І семестр

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
12 грудня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку