КТП для 8 класу за підручником О.Карпюк (зі змістовими лініями)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 8 класу на 2 семестр зі змістовими лініями. Складено за підруником О.Карпюк у відповідності до нової програми та за новими стандартами. Автор Швага Марина Максимівна.
Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємли-вість та фінанова грамотність

Unit 6: YOUR PREFERENCES.

Тема 6: Твої вподобання.

 

 

 

Книги – наші друзі.

 

Впр.1,2,3,

Стр.114-116

Нова лексика

 

 

Вміти розповідати про улюблену книжку та автора.

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 

 

Впр. 3, ст.116

 

 

Відомі письменники та поети Розвиток навичок читання.

Впр.5,6,7,

Стр.117-119

 

 

Вміти розповідати про улюблену книжку та автора.

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 

 

Впр.8

ст.121

 

 

 

 

 

Книги в нашому житті Розвиток граматичних навичок

Впр.1,2,4,5,6,

Стр.122-125

 

Active and Passive Voices.

Present Simple Passive

 

 

Вміти розповідати про улюблену книжку

Уміння вчитися упродовж життя.

 


+

 

 

 

Впр.7

Стр.

125

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

У світі пригод. Розвиток навичок аудіювання.

Впр.1,2,3,4,5,

Стр.125-127

 

Active and Passive Voices.

Present Simple Passive

Вміти розповідати про улюблену книжку та автора.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 

 

Впр. 4 ст.127

 

 

Мій улюблений літературний герой.

 

Впр.1,2,4,5,6,

Стор.129-131

Active and Passive Voices.

Present Simple Passive

Вміти розповідати про улюблену книжку та автора.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 

 

Впр. 3 ст.131

Впр.7

Стор.128

 

 

Узагальнення знань учнів по темі  “Do You Need a Book?”

Впр.9,10,

Стор.132

Active and Passive Voices.

Present Simple Passive

Вміти розповідати про улюблену книжку

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 

 

Впр.1,2

ст.136

 

 

Закріплення вивченої теми.

Тематична.

За завданнями вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

                                    Unit 7: Music Is Heard Everywhere.

Тема 7: Музика з від усіль.

 

 

 

Світ музики

Впр.1,2,3,

Стор.137-139

Лексика по темі.

 

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.3

Стор.139

 

 

Сучасна музика

Впр.4,5,7,

Стор.140-141

 

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.6

Стор.140-141

 

 

Музичні вподобання Розвиток навичок читання

Впр.1,2,3,

Стор.141-143

 

 

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.3,4

Стор.144

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Стилі музики

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2,3,5,7,

Стор.145-147

Past Simple Passive

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.4,

Стор.147

 

 

Удосконалення граматичних навичок

Впр.5,6,

Стор.148

Past Simple Passive

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

 

 

 

Улюблена музика

Впр.1,2,3,4,5,

Стор.149-153

Past Simple Passive

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Соціальна   та громадянська

 


+

 

 +

 

Впр.5

Ст.153

 

 

Улюблені укр.співаки. На концерті.

Впр.1,2,3,5

Стр.157-159

Past Simple Passive

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр.3, 4

ст.158

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Музика у нашому житті.

Смаки та звички

 

Впр.1.2,3,4,5,

Стор.162-166

Past Simple Passive

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр. 2

ст.164

 

 

Улюблені музиканти.

Впр.8,9,10,12

Стр. 168-170

Past Simple Passive

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр.11

ст.168

 

 

Закріплення теми.

Тематична.

За зав-даннями вчителя.

Past Simple Passive

Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня.

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

+

 

 

+

Впр.1,3

Стор.174

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

UNIT 8: BROADEN YOUR MIND!

Тема 8: Засоби массової інформації.

 

 

 

Засоби масової інформації

Впр.1,2,3,4.

Стор.182-184

Лексика по темі.

 

Вміти володіти лексикою теми

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.5

Стор.184

 

 

 

 

 

Засоби массової інформації в Україні.

Впр.1,2,3

Стор.185-187

Nouns

Adjectives

Вміти розповідати про газети та засоби масової інформації в Україні.

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.4

Стр.187

 

 

 

 

 

Британська преса.

Впр.1,2, 3,

Стор.189-190

 

Вміти розповідати про газети та засоби масової інформації в Британії.

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.5

Стр.

191

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Преса. Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2,3,4,5

Стор.191-193

 

Вміти розповідати про газети та засоби масової інформації

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.6,7

Стр.

193-194

 

 

Улюблена преса молоді. Улюблені герої.

Впр.1,3,4,5,

Стор.195-197

 

Вміти розповідати про улюблені газети та засоби масової інформації

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.8

Стор.198

 

 

Преса. Розвиток навичок письма. Тематична.

 

 

Вміти розповідати про газети та засоби масової інформації

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

+

 

 

+

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

Unit 9:   Сountries.

Тема 9: Країни.

 

 

 

Країни. Континенти.

Впр.1,2,3,4,

Стор.200-202

Лексика теми.

Артиклі.

Вміти називати країни та столиці.

 

 

 

+

 

+

 

Впр.5

Стор.202

 

 

Ірландія.

Впр.1,2,3,

Стор.203-205

 

Вміти розповідати про Ірландію.

 

 

 

 

 

 

 

+

 

+

 

 

Впр.4

Стор.205

 

 

 

 

Великобританія.

Впр.5,6,7,

Стор.205-207

 

Вміти розповідати про Великобританію.

 

 

 

+

 

+

 

Впр.8

Стор.208

 

 

 

 

 

Країни. Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2,3,4,5,

Стор.208-210

Present Perfect Passive

Вміти розповідати про Великобританію.

 

 

 

 

 

Впр.6,7,

Стор.210-211

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Великобританія.

Впр.1,2,3,4,

Стор.212-214

 

Вміти розповідати про Великобританію.

 

 

 

+

 

+

 

Впр.5,7

Стор.216

 

 

 

 

 

Клімат в України.

Впр.8

Стор.218

Present Perfect Passive

 

 

 

 

+

 

+

 

Впр.1,

Стор.225

 

 

 

 

Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Директорський замір.

 

 

 

 

 

 

+

 

+

 

Впр.8,9,

Стор.228

 

 

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

 

 

 

 

Очікувані

результати

 

 

 

Ключові компетентності

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

 

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the  second term)

Написати контроль аудіюван-ня.

 

 

 

 

 

 

Підготу-вати-ся до конт-ролю читання

 

 

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the second term)

 

Написати контроль читання.

 

 

 

 

 

 

Підготу-вати-ся до конт-ролю пись-ма

 

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the second  term)

 

Написати творчу роботу.

 

 

 

 

 

 

 

Підготу-вати-ся до мовлення

 

 

Контроль навичок говоріння.

 

 

Speaking Comprehension

(the second term)

Розказати обрану тему.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Миронюк Руслана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 8 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
23 січня 2019
Переглядів
10753
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку