№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінанова грамотність |
|||||||||
Unit 6: YOUR PREFERENCES. Тема 6: Твої вподобання.
|
||||||||||||
|
|
Книги – наші друзі.
|
Впр.1,2,3, Стр.114-116 Нова лексика
|
|
Вміти розповідати про улюблену книжку та автора. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
|
|
Впр. 3, ст.116 |
|
|
|
Відомі письменники та поети Розвиток навичок читання. |
Впр.5,6,7, Стр.117-119
|
|
Вміти розповідати про улюблену книжку та автора. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
|
|
Впр.8 ст.121
|
|
|
|
Книги в нашому житті Розвиток граматичних навичок |
Впр.1,2,4,5,6, Стр.122-125
|
Active and Passive Voices. Present Simple Passive
|
Вміти розповідати про улюблену книжку |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
|
|
Впр.7 Стр. 125
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
У світі пригод. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр.1,2,3,4,5, Стр.125-127
|
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
Вміти розповідати про улюблену книжку та автора. |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
|
Впр. 4 ст.127 |
|
|
|
Мій улюблений літературний герой.
|
Впр.1,2,4,5,6, Стор.129-131 |
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
Вміти розповідати про улюблену книжку та автора. |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
|
Впр. 3 ст.131 Впр.7 Стор.128 |
|
|
|
Узагальнення знань учнів по темі “Do You Need a Book?” |
Впр.9,10, Стор.132 |
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
Вміти розповідати про улюблену книжку |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
|
Впр.1,2 ст.136 |
|
|
|
Закріплення вивченої теми. Тематична. |
За завданнями вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
|||||||||
Unit 7: Music Is Heard Everywhere. Тема 7: Музика з від усіль.
|
||||||||||||
|
|
Світ музики |
Впр.1,2,3, Стор.137-139 Лексика по темі. |
|
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.3 Стор.139 |
|
|
|
Сучасна музика |
Впр.4,5,7, Стор.140-141 |
|
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.6 Стор.140-141 |
|
|
|
Музичні вподобання Розвиток навичок читання |
Впр.1,2,3, Стор.141-143
|
|
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.3,4 Стор.144
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Стилі музики Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2,3,5,7, Стор.145-147 |
Past Simple Passive |
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4, Стор.147 |
|
|
|
Удосконалення граматичних навичок |
Впр.5,6, Стор.148 |
Past Simple Passive |
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Улюблена музика |
Впр.1,2,3,4,5, Стор.149-153 |
Past Simple Passive |
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.5 Ст.153 |
|
|
|
Улюблені укр.співаки. На концерті. |
Впр.1,2,3,5 Стр.157-159 |
Past Simple Passive |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.3, 4 ст.158 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Музика у нашому житті. Смаки та звички
|
Впр.1.2,3,4,5, Стор.162-166 |
Past Simple Passive |
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр. 2 ст.164 |
|
|
|
Улюблені музиканти. |
Впр.8,9,10,12 Стр. 168-170 |
Past Simple Passive |
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.11 ст.168 |
|
|
|
Закріплення теми. Тематична. |
За зав-даннями вчителя. |
Past Simple Passive |
Вміти розповідати про свої музичні вподобан-ня. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.1,3 Стор.174 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
UNIT 8: BROADEN YOUR MIND! Тема 8: Засоби массової інформації.
|
||||||||||||
|
|
Засоби масової інформації |
Впр.1,2,3,4. Стор.182-184 Лексика по темі. |
|
Вміти володіти лексикою теми |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.5 Стор.184
|
|
|
|
Засоби массової інформації в Україні. |
Впр.1,2,3 Стор.185-187 |
Nouns Adjectives |
Вміти розповідати про газети та засоби масової інформації в Україні. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.4 Стр.187
|
|
|
|
Британська преса. |
Впр.1,2, 3, Стор.189-190 |
|
Вміти розповідати про газети та засоби масової інформації в Британії. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.5 Стр. 191 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Преса. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2,3,4,5 Стор.191-193 |
|
Вміти розповідати про газети та засоби масової інформації |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.6,7 Стр. 193-194 |
|
|
|
Улюблена преса молоді. Улюблені герої. |
Впр.1,3,4,5, Стор.195-197 |
|
Вміти розповідати про улюблені газети та засоби масової інформації |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.8 Стор.198 |
|
|
|
Преса. Розвиток навичок письма. Тематична. |
|
|
Вміти розповідати про газети та засоби масової інформації |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
Unit 9: Сountries. Тема 9: Країни.
|
||||||||||||
|
|
Країни. Континенти. |
Впр.1,2,3,4, Стор.200-202 Лексика теми. |
Артиклі. |
Вміти називати країни та столиці. |
|
|
+ |
+ |
|
Впр.5 Стор.202 |
|
|
|
Ірландія. |
Впр.1,2,3, Стор.203-205 |
|
Вміти розповідати про Ірландію. |
|
|
+ |
+ |
|
Впр.4 Стор.205
|
|
|
|
Великобританія. |
Впр.5,6,7, Стор.205-207 |
|
Вміти розповідати про Великобританію. |
|
|
+ |
+ |
|
Впр.8 Стор.208
|
|
|
|
Країни. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2,3,4,5, Стор.208-210 |
Present Perfect Passive |
Вміти розповідати про Великобританію. |
|
|
|
|
|
Впр.6,7, Стор.210-211 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Великобританія. |
Впр.1,2,3,4, Стор.212-214 |
|
Вміти розповідати про Великобританію. |
|
|
+ |
+ |
|
Впр.5,7 Стор.216
|
|
|
|
Клімат в України. |
Впр.8 Стор.218 |
Present Perfect Passive |
|
|
|
+ |
+ |
|
Впр.1, Стор.225
|
|
|
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Директорський замір. |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
Впр.8,9, Стор.228
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the second term) |
Написати контроль аудіюван-ня.
|
|
|
|
|
|
Підготу-вати-ся до конт-ролю читання |
||
|
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the second term)
|
Написати контроль читання.
|
|
|
|
|
|
Підготу-вати-ся до конт-ролю пись-ма |
||
|
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the second term)
|
Написати творчу роботу.
|
|
|
|
|
|
Підготу-вати-ся до мовлення |
||
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the second term) |
Розказати обрану тему.
|
|
|
|
|
|
|
||