Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника О.Карп'юк (нова програма 2018) для учнів 10 класу ( І семестр 2018-2019 навчальний рік). В плануванні є змістові лінії.
КТП з англійської мови в 10 класі
на 2018-2019 навчальний рік
№ |
Дата |
Тема |
Лексичний |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вступ. Повторення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Англійська мова в сучасному світі |
р. 8 |
Present Simple |
Ex. 1, 2 p. 6 |
Ех. 4 р.7 |
Ex. 3 p. 6-7 |
Ex. 5 p. 8 |
Ех. 6 р. 8 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Методи вивчення іноземної мови |
Р. 11 |
Present Simple |
Ex. 9 p. 11 Ex. 10 p. 12 |
|
Ex. 7 p. 8-9 Ex. 8 p. 10-11 |
Ex. 11b p. 14 |
Ex 10 b p. 12 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
UNIT 1. People and Relationship |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Що впливає на особистість? Reading |
Прикметники. p.18 |
|
Ex. 3 p.18 |
Ex. 2 p. 18 |
Ex. 1 p. 18 |
Ex. 4 p. 19 Ex. 5 p. 20 |
Ex. 6 p.18 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Риси характеру. Vocabulary |
Ex.1 p. 21 |
Словотворення. Префіксація. |
Риси характеру мого друга. |
|
|
Ex. 2-3 p.21 |
Ex. 5 p.22 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Друзі дитинства. Grammar |
p. 24 |
Used to with Infinitive |
Ex. 6 p.25 |
|
Ex. 4 p.24 |
Ex. 1,2,3 p.23 |
Ex. 5 p.24 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Відкрий себе. Listening |
p. 26 |
Ex. 1, 5 p.25 |
Ex. 3, 4 p.26 |
Ex. 2 p.25 |
|
Ex. 6 p.26 |
Громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Особистість. Speaking |
p. 26-27 |
Ex. 2,3 p.27 |
|
Ex. 1 p.27 |
|
Есе « Мої друзі говорять, що я….» |
Громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Англомовний друг. Writing |
|
Ex. 1 p.28 |
|
Ex. 2, 5 p.30 |
Ex. 3 p.30 |
Ex. 6 p.31 |
Громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. Use Your English |
|
Ex. 4,5 p.34 |
|
|
Ex. 1,2,3 p.31 |
Ex. 7 p.35 |
Громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сім’я |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
UNIT 2. Choose the Career |
|
|
|
|
Ex.5, 6 p.41 |
|
Ex.2-3 p.38-40 |
Ex.4 p.40 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Робота. Сучасні професії.Reading |
p. 38 |
Словотворення. Суфіксація. |
|
|
Ex. 2,3 p.40 |
Ex. 1,4 p.40 |
Ex.1 p.38
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Трудові вміння та навички.Vocabulary |
p. 43 |
|
|
|
|
Ex.1,2,3, p.44 |
Ex. 4 p.44 |
Підприємливість та фінансова грамотність Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Професії та професійні навички. Grammar |
|
Tense Revision Present Perfect Continuous p. 25 |
Ex 7 p.48 |
|
|
Ex 1-4 p.49 |
Ex 5-6 p.49 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Вимоги до особистісних якостей. Listening |
p. 49 |
Continuous |
Ex 2,3 p.49 |
Ex 4,5 p.50 |
|
|
Ex 6 p.50 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Листування. Стилі листів. |
p.51 |
|
Написати резюме про прийом на роботу. |
Ex 4ст.53 Презентація листів |
|
|
Ex 5 р. 55 |
Підприємливість та фінансова грамотність Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. Use Your English
|
|
|
Ex 2 р. 56 |
Ex 3 р. 57 |
|
|
Ex 6 р. 59 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Професії |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
UNIT 3. Why Go To School |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Шкільне життя. Reading |
p.65 |
First Conditional |
Ex 1 р. 64 |
Ex 2 р. 65 |
|
Ex 3, 4р. 66 |
Ex 6 р. 67 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Заклади освіти. Vocabulary |
p.68 |
|
|
|
Ex 1 р. 69 |
Ex 2 р. 69 |
Громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Навчальні курси. Grammar |
|
Ex 2, 3 р. 71 |
|
|
Ex 1, 4, 5 р. 71 |
Ex 6 р. 71 |
Громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Система освіти в Україні та за кордоном. Listening |
p.72 |
Ex 1, 2 р. 72 |
Ex 3,4 р. 73 |
|
|
Ex 5 р. 73 |
Громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Шкільне життя. Speaking |
p.74 |
Ex 1, 2, 3 р. 75 |
|
|
|
Ex 4 р. 75 |
Громадянська відповідальність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Структура листа-аплікації до освітнього закладу |
|
|
Ex 2 р. 76 |
|
Ex 3 р. 77 |
Ex 1 р. 76 |
Ex 4 р. 78 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. Use Your English
|
|
|
Ex 4 р. 82 |
|
Ex 5 р. 82 |
Ex 1, 2, 3 р. 81 |
Ex 7 р. 83 |
Громадянська відповідальність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу Check Your English |
|
|
|
Ex 3 р. 84 |
Ex 4 р. 85 |
Ex 1, 2, р. 84 |
Ex 4 р. 85 |
Громадянська відповідальність
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Школа |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
27
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
28
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
30
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||