№ |
Дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
|||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Зорове сприймання (читання) |
Усна взаємодія та усне висловлювання (говоріння) |
Писемне висловлювання (письмо ) |
Домашнє завдання |
|||||||||||
UNIT 1. My Family and Friends. Моя сім’я та друзі.
|
||||||||||||||||||
1 |
|
Hello, friends/ Привіт, друзі! Формування навичок іншомовного мовлення. |
Запитує та називає власне ім’я та імена друзів. |
|
|
|
Впр. 1, с. 5 Впр.2, с. 5 Впр.3, с. 5
|
|
Впр. 1, с. 5 Впр.2, с. 5 Впр.3, с. 5 Впр. 4, с.5 Впр.5, с. 5 |
|
Повторити впр. 1, с. 5 |
|||||||
2 |
|
Good morning/ Доброго ранку! Розвиток навичок усної взаємодії. |
Вітається (в залежності від часу доби). Запитує як справи та розповідає про свої. |
|
|
|
Впр. 1, с. 6 Впр.2, с. 6 Впр.4, с. 6
|
|
Впр. 1, с. 6 Впр.2, с. 6 Впр.3, с. 6 Впр. 4, с.6 Впр.5, с. 6 |
|
Повторити Впр. 3, с.6 |
|||||||
3 |
|
I am seven / Мені сім років. Розвиток навичок сприйняття на слух. Лічба в межах 10. |
Складає розповідні та питальні речення за зразком. Рахує в межах 10. Запитує про вік людини та може назвати свій. |
|
Present Simple “to be” |
Літера «і» |
Впр. 1, с. 7 Впр.3, с. 8 Впр.4, с. 8
|
Впр. 5, с.8 |
Впр. 1, с. 7 Впр.2, с. 7 Впр.3, с. 8 Впр. 6, с. 8
|
Впр. 4, с. 8 |
Повторити Впр.3, с.8 |
|||||||
4 |
|
I am from Ukraine / Я з України. Розвиток навичок зорового сприймання. Читання. Рольова гра.
|
Запитує про національність та дає відповіді. |
Ukraine, Australia, Canada, USA |
Present Simple “to be” |
Літери «а» та «r» |
Впр.1, с. 9 Впр.3, с. 9 |
Впр. 4, с. 9 |
Впр.2, с.9 Впр.5, с.9 |
|
Повторити впр. 2, с. 9 |
|||||||
5 |
|
Meet my family/Зустрічайте мою сім’ю . Розвиток навичок усної взаємодії та усного висловлювання.
|
Запитує інших та відповідає на запитання про членів родини |
|
'have got' in the present tense
|
Літера «о» та буквосполуч. «th» |
Впр. 1, с.10 Впр.2, с.10 |
Впр.4, с.10 |
Впр.3, с.10 |
Роздатковий матеріал |
Повторити Впр. 2, с.10 |
|||||||
6 |
|
They are my grandchildren/ Вони мої онуки. Розвиток навичок сприйняття на слух. |
Називає членів родини |
Mum, granny, dad, granddad, grandchildren |
|
|
Впр. 1, с.11 Впр.2, с.11 Впр.3, с.11 |
Впр. 4, с.11 |
Впр.1, с.11 Впр.5, с.11 |
|
Повторити Впр.4, с.11 |
|||||||
7 |
|
Have you got a cousin? / У тебе є двоюрідний брат? Розвиток навичок сприйняття на слух.
|
Розуміє короткі, прості запитання, відповідає на них. |
Cousin, Uncle, Aunt |
'have got' in the present tense
|
Літери «h» «u» |
Впр. 1, с.12 Впр.2, с.12 Впр.4, с.12 |
Впр.5, с.12 |
Впр. 1, с.12 Впр.3, с.12 Впр.4, с.12 |
Роздатковий матеріал |
Повторити впр.5, с. 12 |
|||||||
8 |
|
My morning / Мій ранок. Розвиток навичок усного мовлення.
|
Повторює речення в Present Simple та за малюнками складає власні |
Get up, brush teeth, wash face, have breakfast, go to school, get dressed |
Present Simple |
Літера «e» та буквоспол.«sh» |
Впр. 1, с.13 Впр.2, с.13
|
Впр. 4, с.14 |
Впр.3, с.14 Впр.5, с.14 |
Роздатковий матеріал |
Повторити нові слова та фрази |
|||||||
9 |
|
After school/Після школи. Розвиток навичок усного висловлювання.
|
Описує свою діяльність після школи, уживаючи прості слова та формульні вирази |
After, school, go home, play computer games, do the homework, help mum |
Present Simple |
Літера «с» |
Впр. 1, с.15 Впр.2, с.15
|
Впр. 4, с.15 |
Впр.1, с.15 Впр.3, с.15 Впр.5, с.15 |
|
Повторити нові слова та фрази |
|||||||
10 |
|
My weekend / Вихідні. Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками.
|
Описує свою діяльність на вихідних, уживаючи прості слова та формульні вирази |
Weekend, tidy my room, visit, meet my friends |
Present Simple |
Літера «i» |
Впр. 1, с.16 Впр.2, с.16
|
Впр. 4, с.16 |
Впр.1, с.16 Впр.3, с.16 Впр.5, с.16 |
|
Повторити нові слова та фрази |
|||||||
11 |
|
Story time / Час історій. Розвиток навичок сприйняття на слух та усної взаємодії. |
Повторює історію з опорою на малюнок |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити нові слова та фрази |
|||||||
12
|
|
Revision / Повторення. Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити нові слова та фрази |
|||||||
Unit 2. My School / Моя школа |
||||||||||||||||||
13 |
|
I have got a schoolbag /У мене є шкільна сумка. Розвиток навичок зорового сприймання. Читання слів. |
Називає шкільне приладдя, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком , запитує інших та відповідає на запитання
|
A schoolbag, a book, a copybook, a pencilcase, a pen, a pencil, a ruler, a sharpener |
'has got' in the present tense
|
Літера «р» та буквоспол. «оо» |
Впр. 1, с.21 Впр.2, с.21 Впр.3, с.21
|
Впр.4, с.21 |
Впр. 1, с.21 Впр.3, с.21 Впр.5, с.21
|
Роздатковий матеріал |
Повторити Впр.2, с.21 |
|||||||
14 |
|
What colour is your rubber? / Якого кольору твоя гумка? Розвиток навичок усної взаємодії. |
Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність. Розпізнає кольори з опорою на наочність
|
What, blue, black, orange, green, yellow, grey, pink |
It is…. |
Літера «а» та буквосп. «ck» |
Впр. 1, с.22 Впр.2, с.22
|
Впр.4, с.23 |
Впр. 1, с.22 Впр.3, с.23
|
Роздатковий матеріал |
Повторити Впр. 3, с.23 |
|||||||
15 |
|
My classroom / Моя класна кімната. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з малюнками. |
Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність.
|
A classroom, a window, a door, a desk, a blackboard, a chair, a bookcase, a play area, a computer |
What’s that? This is….. |
Літери «u» та «d» |
Впр. 1, с.24 Впр.2, с.24
|
Впр.4, с.25 |
Впр. 1, с.24 Впр.2, с.24 Впр.3, с.25 Впр.4, с.25
|
Роздатковий матеріал |
Повторити нові ЛО |
|||||||
16 |
|
Where is my pen? / Де моя ручка? Розвиток навичок усної взаємодії.
|
Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність.
|
Where, in, under |
Where is…? Prepositions of place |
Буквоспол.«Wh» |
Впр. 1, с.26 Впр.2, с.26
|
Впр. 4, с.26 |
Впр. 1, с.26 Впр.3, с.26
|
Роздатковий матеріал |
Опрацювати розд.маеріал |
|||||||
17 |
|
Open your book! / Розгорни свою книжку. Розвиток навичок сприйняття на слух та зорового сприймання.
|
Розуміє та виконує прості вказівки/ інструкції/команди
|
Stand up, come in, sit down, open, put, close
|
|
Літера «n» та буквосп. «ee/ea» |
Впр. 1, с.27
|
Впр. 3, с.27 |
Впр. 1, с.27 Впр. 2, с.27 Впр. 4, с.27
|
Роздатковий матеріал |
Повторити Впр. 3, с.27 |
|||||||
18 |
|
We can paint! / Ми вміємо малювати. Розвиток навичок усного висловлювання. |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком |
Read, write, make a robot, paint |
Модальне дієслово «can» |
Буквоспол.«ng» |
Впр. 1, с.28 Впр. 2, с.28
|
Впр. 4, с.28 |
Впр. 1, с.28 Впр. 3, с.28 Впр. 5, с.28
|
Роздатковий матеріал |
Повторити нові ЛО, скласти 4 речення з «can» |
|||||||
19 |
|
Can you play football? / Ти вмієш грати у футбол? Розвиток навичок усної взаємодії.
|
Розуміє короткі, прості запитання, твердження, реагує на них, запитує інших та відповідає на запитання |
Run, jump, skip, play football, play tennis, swim |
Модальне дієслово «can» |
Літери «o» та «j» |
Впр. 1, с.29 Впр. 2, с.29
|
Впр. 4, с.29 |
Впр. 1, с.29 Впр. 2, с.29 Впр. 3, с.29 Впр. 5, с.29 |
Роздатковий матеріал |
Повторити нові ЛО, скласти 4 питальні речення з «can» |
|||||||
20 |
|
School rules / Шкільні правила. Розвиток нав. усного висловл.
|
Розуміє твердження, розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації |
|
Don’t …… |
Літера «у» |
Впр. 1, с.30 Впр. 2, с.30
|
Впр. 4, с.30 |
Впр. 1, с.30 Впр. 3, с.30 Впр. 5, с.30 |
Роздатковий матеріал |
Опрацювати роздатковий матеріал |
|||||||
21 |
|
School things / Шкільні речі. Розвиток навичок сприйняття на слух.
|
Розуміє короткі твердження, розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації |
|
This is…. That is…. |
|
Впр. 2, с.31 |
Впр. 1, с.31
|
Впр. 3, с.31 Впр. 4, с.31 Впр. 5, с.31 |
Роздатковий матеріал |
Повторити ЛО уроку |
|||||||
22 |
|
School is fun / школа – це весело. |
Розуміє короткі твердження, розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації |
|
|
|
Впр. 3, с.32 |
Впр. 2, с.32 |
Впр. 1, с.32 Впр. 5, с.32 |
Впр. 1, с.32 |
Прочитати Впр. 2, с.32 |
|||||||
23 |
|
Story time / Час історій. |
Повторює історію з опорою на малюнок
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО уроку |
|||||||
24 |
|
Revision / Повторення. Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
UNIT 3. Tasty Food/ Смачна їжа
|
||||||||||||||||||
25 |
|
My breakfast / Мій сніданок. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом та словами. |
Називає їжу, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком, запитує інших та відповідає на запитання
|
Breakfast, tasty, egg, sausage, tea, cheese, sandwich, milk, cup, glass |
'have got' in the present tense
|
Літера «g» та буквосп. «ch» |
Впр. 1, с.37 Впр. 2, с.37
|
Впр.4, с.38 |
Впр. 1, с.37 Впр. 3, с.37 Впр. 5, с.38 |
Роздатковий матеріал |
Повторити ЛО уроку, прочитати Впр.4, с.38 |
|||||||
26 |
|
We like fruit / Ми любимо фрукти. Розвиток навичок усного висловлювання. |
Називає фрукти, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком, запитує інших та відповідає на запитання, розрізняє та утворює однину та множину. |
Peach, pear, orange, cherry, grape, strawberry, kiwi, banana |
'have got' in the present tense, Plural
|
|
Впр. 1, с.39 Впр. 2, с.39
|
Впр. 4, с.40
|
Впр. 1, с.39 Впр. 3, с.40 Впр. 5, с.40
|
Роздатковий матеріал |
Повторити впр. 2, с.39 |
|||||||
27 |
|
I don’t like peas / Я не люблю зелений горошок. Написання слів.
|
Вміє висловити вподобання. |
Peas, cabbage, cucumber, onion, tomato, potato, carrot. |
I like…. I don’t like….
|
Літера «g» |
Впр. 1, с.41 Впр. 2, с.41
|
Впр. 4, с.41
|
Впр. 1, с.41 Впр. 3, с.41 Впр. 5, с.41
|
Роздатковий матеріал |
Опрацювати Впр. 3, с.41 Впр. 4, с.41
|
|||||||
28 |
|
What’s in your lunchbox? / Що у твоєму ланч-боксі? Розвиток навичок усної взаємодії.
|
Розуміє короткі, прості запитання, твердження, реагує на них, запитує інших та відповідає на запитання |
Water, biscuits, juice, nuts, yoghurt, chocolate |
I like…. I don’t like….
|
Літера «w» |
Впр. 1, с.42 Впр. 2, с.42
|
Впр. 4, с.42
|
Впр. 1, с.42 Впр. 3, с.42 Впр. 5, с.42
|
Роздатковий матеріал |
Повторити ЛО уроку |
|||||||
29 |
|
Let’s have dinner! / Пообідаймо! Формування навичок писемного продукування. Написання слів.
|
Розуміє твердження, розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації |
|
I like…. I don’t like….
|
|
Впр. 1, с.43 Впр. 2, с.43
|
Впр. 4, с.44
|
Впр. 1, с.43 Впр. 3, с.44 Впр. 5, с.44
|
Роздатковий матеріал |
Прочитати Впр. 4, с.44 |
|||||||
30 |
|
Family supper / Сімейна вечеря. Розвиток навичок усного висловлювання та усної взаємодії.
|
Реагує на короткі, прості твердження, якщо вони вимовляються повільно й чітко, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками, описує малюнки |
Chicken, spaghetti, lemon |
I like…. I don’t like….
|
|
Впр. 1, с.45 Впр. 2, с.45
|
Впр. 4, с.46
|
Впр. 1, с.45 Впр. 3, с.46 Впр. 4, с.46 Впр. 5, с.46
|
Роздатковий матеріал |
Опрацювати Впр.2, с.45 |
|||||||
31 |
|
My menu / Моє меню. Розвиток навичок зорового сприймання.
|
|
'have got' in the present tense,
|
|
Впр. 1, с.47 Впр. 2, с.47
|
Впр. 4, с.47
|
Впр. 1, с.47 Впр. 3, с.47 Впр. 5, с.47
|
Впр. 4, с.47
|
Повторити ЛО теми |
||||||||
32 |
|
How much is it? / Скільки це коштує? Розвиток навичок сприйняття на слух.
|
Розуміє короткі, прості запитання, твердження та реагує на них. Рахує в межах 20. |
Numbers 11-20 |
|
|
Впр. 1, с.48 Впр. 2, с.48
|
Впр. 4, с.48
|
Впр. 1, с.48 Впр. 3, с.48 Впр. 5, с.48
|
Впр. 4, с.48
|
Повторити ЛО (11-20) |
|||||||
33 |
|
Let’s go to the café! / Ходімо в кафе. Розвиток навичок усної взаємодії.
|
|
|
|
Впр. 1, с.49
|
|
Впр. 2, с.49 Впр. 3, с.50 Впр. 4, с.50 Впр. 6, с.50
|
|
Опрацювати Впр. 5, с.50
|
||||||||
34 |
|
Story time / Час історій. Розвиток навичок сприйняття на слух та усної взаємодії.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
35 |
|
Revision / Повторення Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Unit 4. Our holidays / Наші свята |
||||||||||||||||||
36 |
|
What day is it today? / Який сьогодні день?. Розвиток навичок сприйняття на слух та усної взаємодії. |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації. Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність.
|
Days of the week |
Present Simple |
Буквоспол.«ау» |
Впр.1, с. 55 Впр.2, с.55 |
Впр. 3, с.55 |
Впр.1, с. 55 Впр.4, с. 56 Впр.5, с. 56
|
Роздатковий матеріал |
Повторити дні тижня |
|||||||
37 |
|
Happy birthday! / З днем народження! Розвиток навичок сприйняття на слух та усної взаємодії. |
Вітає з днем народження, запитує та розповідає про вік |
|
Present Simple |
Буквоспол.«ir, er, ur» |
Впр.1, с. 57 Впр.2, с.57 |
Впр.4, с. 58
|
Впр.1, с. 57 Впр.3, с.58 |
Впр.5, с. 58
|
Прочитати Впр.4, с. 58
|
|||||||
38
|
|
Birthday party / вечірка з нагоди дня народження. Формування навичок писемного продукування. |
|
|
Буквоспол.«all» |
Впр.1, с. 59 Впр.2, с.59 |
Впр.4, с. 60
|
Впр.1, с. 59 Впр.3, с. 60 Впр.5, с. 59
|
Роздатковий матеріал |
Опрацювати Впр. 4b, с.60 |
||||||||
39 |
|
It’s Christmas time / Час Різдва. Розвиток навичок усної взаємодії. |
Реагує на короткі, прості твердження, якщо вони вимовляються повільно й чітко, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками, описує малюнки |
Bright, beautiful, nice, new. |
|
Буквоспол.«ar, ight» |
Впр.3, с. 61
|
Впр.5, с. 61
|
Впр.1, с. 61 Впр.2, с. 61 Впр.4, с. 61
|
Роздатковий матеріал |
Вивчити ЛО Впр. 2, с.61 |
|||||||
40 |
|
Christmas cards / Листівки до Різдва. Формування навичок писемного продукування. |
|
|
Буквоспол.«еа, ее» |
Впр. 1, с.63 Впр. 3, с.63
|
Впр. 4, с.64 Впр. 5, с.64 |
Впр. 1, с.63 Впр. 2, с.63 |
Роздатковий матеріал |
Опрацювати Впр. 6, с.64 |
||||||||
41 |
|
New Year presents / Новорічні подарунки. Розвиток навичок усної взаємодії. |
|
|
Буквоспол.«ch» |
Впр.1, с.65 Впр. 2, с.65 |
|
Впр.1, с.65
|
Впр. 4, с.65 |
Прочитати Впр.3, с.65 |
||||||||
42
|
|
New Year party / Новорічна вечірка. Розвиток навичок сприйняття на слух та усної взаємодії. |
|
|
|
Впр.1, с.66 Впр. 2, с.66 |
Впр.4, с.67 |
Впр.1, с.66 Впр. 3, с.67 Впр.5, с.67
|
|
Прочитати Впр.4, с.67 |
||||||||
43 |
|
Happy holidays! / Щасливих свят. Розвиток навичок усної взаємодії. |
|
|
|
Впр.2, с.68
|
Впр.3, с.68 Впр.4, с.69
|
Впр.1, с.68 Впр.2, с.68 Впр. 5, с.69
|
Роздатковий матеріал |
Повторити ЛО теми |
||||||||
44 |
|
It’s time to have fun / Час розважатись |
|
|
|
|
Впр.1, с.70 Впр.3, с.71
|
Впр.4, с.71
|
Впр.1, с.70 Впр.2, с.70 Впр.4, с.71
|
Впр.5, с.71 |
Повторити ЛО теми |
|||||||
45 |
|
Revision / Повторення Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||