Урок на тему "Одяг" / "Clothes"

Про матеріал
Урок на тему "Одяг". Конспект уроку для другого класу з використанням карток, гри ті рефлексії.
Перегляд файлу

Урок англійської мови в 2му класі

ТЕМА:  «ОДЯГ»

The subject of the lesson: Clothes

Функції уроку

  •  Закріпити та узагальнити знання учнів по темі «Одяг»
  • Активізувати навички та вміння усного мовлення на основі вивченого матеріалу
  • Виховувати естетичний смак при виборі одягу
  • Удосконалити навички та вміння аудіювання
  • Активізувати вживання «Теперішнього тривалого часу»
  • Заохочувати учнів до спілкування англійською мовою
  • Розвивати фонематичний слух, мовну здогадку, творчу уяву
  • Включити учнів у навчальну діяльність і за сприйняттям та використанням в мовленні граматичних структур та лексичних одиниць
  • Розвивати вміння працювати в парах та індивідуально

Тип уроку:

               Тренувальний урок говоріння та аудіювання

Матеріали:

  • Підручник та робочий зошит, магнітофон, роздатковий матеріал, дидактичній матеріал, наочність.

Види діяльності на уроці

  • Фронтальна робота
  • Групова робота
  • Парна робота
  • Робота з роздатковим матеріалом

Хід уроку

  1. Організація класу. Привітання/Greeting
  • Good morning children!
  • I’m glad to see you!
  • How are you today!
  • Say hello to each other, askHow are you today?”

Пісня «Hello, how are you?»

 

  1. Актуалізація опорних знань

Фонетична зарядка/Phonetic exercises

                                                  C:\Users\ILIA\Desktop\bf;hlagn\Screenshot_2018-11-25-19-42-58-702_com.viber.voip.png

На малюнку зображені малюнки в тому ж порядку, як і чистомовці. Діти повторюють ще два рази.

На дошці картки із зображенням одягу.

Вчитель ставить запитання а діти відповідають.

  • What is this?
  • What are they?

Діти називають одяг та описують його на кольором.

 

Гра «Знайди зайве слово»

Вчитель називає ряд слів, в якому є зайве, учні відгадують зайве.

Гра «Вгадай слово»

Вчитель вимовляє слово губами безголосно, а учні мають «прочитати» слово.

3 Основна частина уроку

Вчитель повідомляє  тему та мету уроку.

На дошці наочність «Символи погоди». Вчитель пропонує прослухати аудіозапис звуків природи різних погодних умов (дощ, вітер…)

  • Look at the board. What is the weather?  
  • It’s raining (It’s sunny. It’s windy. It’s hot).
  • Say what is wearing better?

Вчитель видає учням по два конверти з паперовими ляльками та різноманітним одягом до них. Діти розкладають на парті вміст конвертів та розглядають одяг.

Вчитель називає певну погоду і пропонує вибирати і одягати ляльок.

  • The weather is hot. The girl is wearing a hat, a dress and sandals.
  • The weather is raining. The boy is wearing a coat, a hat and boots.

Заохочення дітей вести гру «Одягни ляльку». Діти по бажанню виходять і продовжують вести гру.

   C:\Users\ILIA\Desktop\bf;hlagn\IMG-74f9dadb622e81ea0c3262ab73545d6f-V.jpg C:\Users\ILIA\Desktop\bf;hlagn\IMG-0e67a4b0bdf51b3bc7c2596468e2702c-V.jpg

Фізмінутка:

  • Are you tired? Let’s move!

Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.

Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.

And eyes and ears and mouth and nose

Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.

Робота в парах

  Діти повертаються один до одного і продовжують гру.

  1. ВИСНОВОК УРОКУ
  • Did you like our lesson today? What was easy or difficult?

Домашнє завдання: розгадати кросворд

 

C:\Users\ILIA\Desktop\bf;hlagn\IMG-9bbef684d1803afcb10c5d7f1b40120d-V.jpgC:\Users\ILIA\Desktop\bf;hlagn\IMG-cf67377da59a246439dd49e46305a1d6-V.jpg

 

docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
3109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку