ВІДКРИТИЙ УРОК У 2 КЛАСІ
Тема: Моя улюблена пора року
Підтема: Погода
МЕТА :
Ознайомити учнів із новими лексичними одиницями і закріпити їх уживання в усному мовленні.
Розвивати навички діалогічного говоріння із вживанням структур «It is…» та «Let us…» .
Формувати навички читання.
Практикувати учнів в аудіюванні.
Тренувати пам'ять та увагу.
Виховувати культуру мовлення.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань
ОБЛАДНАННЯ: підручник «Англійська мова 2 клас» О. Карп’юк, робочий зошит, картки з теми «Погода», «Хобі», ноутбук, проектор.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
Т: Stand up, children! Good morning!
Ps: Good morning!
T: Nice to meet you!
Ps: Nice to meet you too!
T: Sit down, please! Let’s sing with you “The Greetings Song” (https://www.youtube.com/watch?v=gVIFEVLzP4o)
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми з вами поговоримо про погоду, вивчимо нові слова,
поспіваємо пісні, ви складатимете діалоги, почитаємо та попрацюємо у
зошитах.
So, dear friends, let’s begin our lesson!
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Фонетична зарядка
[iː] – tree, leave, windy, rainy, sunny
[ɛ] – wet, fella, umbrella
[ð] – the, weather, with, this, that
2) Мовленнєва зарядка
( на двох партах картки із зображенням парасольки, дерева, качки, коня, парубка, дівчинки, корови, листя)
T: And now children I’ll read you a poem and two of you have to put the pictures in order while listening. So, raise the hands those who wish to try.
It rains on the duck, cow and horse.
It rains on the trees and leaves, of course!
It rains on the little girl and fella.
But I’m not wet. I’ve got an umbrella!
T: Well! Thank you! Who will help me to check the tasks?
( 2 учні виходять до карток і під час повторного звучання вірша виправляють помилки, якщо вони були)
Maybe anybody want to recite this poem by heart? Let’s try.
III. Основна частина уроку.
Учитель називає слова та речення по черзі. Учні повторюють. Після цього учитель учнів прочитати речення. Інші вголос повторюють.
(https://www.youtube.com/watch?v=O2NwvUB41rA)
На картках зображено ті ж самі види погоди, як і у вправі 1 ст. 112.
Учитель розкладає їх у вільному порядку на дошці.
а) Називаючи правильні ствердження, учні мають погодитися, вимовивши хором “Yes, it is”.
У разі незгоди кажуть “No, it is not”. Та дають правильне ствердження.
в) Робота в парах.
Учні виходять в парах до дошки. Один з них ставить питання, а інший погоджується чи ні.
Pupil 1: Is it sunny?
Pupil 2: No, it is not. It is windy.
Pupil 1: Is it rainy?
Pupil 2: Yes, it is.
а) Читання за вчителем
T: Look at the picture. Whom can we see? I’ll read and your task is to repeat after me.
Учитель читає фрази вправи до зображених малюнків. Пояснює значення речень, надрукованих блакитним кольором.
в) Інсценування діалогу
Учні в парах розігрують діалог, називаючи свої імена.
Учні ланцюжком складають речення до малюнків за поданим зразком.
Учні складають діалог за поданим у підручнику зразком. Перед цим повторити з учнями дії, які можна виконувати. Можна взяти декілька малюнків з тематичної папки «Хобі». Картинки із зображенням погоди знаходяться на дошці. Учні довільно вибирають собі одне із зображень погоди.
Touch Your Head | Action Songs for Kids
(https://www.youtube.com/watch?v=LoSu4FwFMwU)
Вправа 5 ст.113
Т: Зверніть увагу на те, що буква Y,y [ wai ] в кінцевому ненаголошеному положенні читається як звук [ i ].
Буквосполучення ng читається як звук [ ŋ ] morning, playing, sing, song
Учні повторюють хором, а потім за бажанням.
Перегляд відео про погоду «How is the weather?” (https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops).
T: And now children let’s have a rest. You’ll listen to the song about weather.
The question at this song is “How’s the weather?” And 5 types of weather that are mentioned in it are sunny, rainy, windy, cloudy, snowy.
Let us sing it all together.
Вправа 2 ст.59 в робочому зошиті.
III. Заключна частина уроку
РЗ вправа 1 ст. 59 письмово. Намалювати на окремих листочках різні типи погоди.
[iː] – tree, leave
[i] – windy, rainy, sunny
[e] – wet, fella, umbrella
[ð] – the, weather, with, this, that