КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік _____________ Семестр ___ Вчитель _____________ Класи _____________ Підручник: Smart Junior 2
№ уроку |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
||||||
1 |
|
1a We are back, p. 4 У школі Формування лексичних навичок. Ознайомлення з новими ЛО теми. |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
|
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку |
Book, pen, pencil, ruler |
|
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
2 |
|
1a We are back, p. 5 Шкільне життя Формування умінь усної взаємодії. |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering) |
Рольова гра ‘Spelling’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
3 |
|
1b We are back, p. 6 Шкільне приладдя Формування умінь усної взаємодії |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
4 |
|
1b We are back, p. 7 Шкільне обладнання Формування умінь усного продукування. |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
5 |
|
1c We are back, p. 8 Я вмію рахувати . Формування умінь зорового сприймання |
Описувати кількість предметів |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
6 |
|
1c We are back, p. 9 Давай рахувати. Формування умінь сприймання на слух. |
Описувати кількість предметів |
|
Читає комікс |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
7 |
|
1 Let’s play, p. 10 Кольори. Формування сприймання писемного продукування. |
Описувати колір предмету |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір) |
Групова гра “Missing flashcards” – знаходить та називає кольори |
Colours (red, blue, yellow, green) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає кольори у знайомому контексті |
8 |
|
1 Project, p. 11 Алфавіт Формування усної взаємодії та зорового сприймання. |
Вказувати на певний предмет |
Виявляє толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує інструкції до роботи над проектом та виконує їх |
Робота в парах : гра “Spelling bee” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази з метою вказання слів та літер |
9 |
|
1 Story Time, pp. 12-13 Числа та кольори Формування умінь сприймання на слух та усного продукування. |
Називати кількість предметів |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
10 |
|
1 Smart World 1, p. 14 Шкільне життя Формування усної взаємодії та писемного продукування. |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Виявляє толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) |
Описує власне шкільне приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя |
11 |
|
1 Smart Time 1, p. 15 Тепер я вмію. Систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми: «Ми повертаємось» |
Називати число |
|
Групова гра ‘Bingo’ |
Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
12 |
|
1 Revision/ Now I can Section, pp. 16-17 Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Ми повертаємось» |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
|
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
13 |
|
2a Party Time, p.18 Іграшки. Формування лексичних навичок. Ознайомлення з новими ЛО теми. |
Називати іграшки, вказувати кількість |
|
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
15 |
|
2a Party Time, p.19 Моя улюблена іграшка. Формування умінь усної взаємодії |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
16 |
|
2b Party Time, p. 20 Свята Формування умінь усного продукування. |
Вітати зі святом |
|
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
17 |
|
2b Party Time, p. 21 День народження Формування умінь зорового сприймання |
Вітати зі святом |
Розуміє необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
18 |
|
2c Party time, p.222 2c Party time, p.23-24 Якого це кольору? Формування умінь сприймання на слух. |
Називати колір. Ставити та відповідати на запитання |
Виявляє толерантне ставлення до інших |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори. Групова гра “Find the colour”. Робота в парах:рольова гра |
Colours (orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
19 |
|
2 Let’s play, p. 24 Давай гратися. Формування умінь сприймання на слух та усного продукування. |
Ставити та відповідати на запитання |
Виявляє толерантне ставлення до інших |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах:рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
20 |
|
Story time, pp. 25-28 День матері. Формування усної взаємодії та писемного продукування. |
Вітати зі святом |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає історію Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Інсценування коміксу Робота в парах: опис малюнків |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вітає зі святом, будуючи просте речення Ставить та відповідає на запитання щодо предметів. Продукує короткі фрази з метою опису подій |
21 |
|
2 Smart Time 2, p. 29 Тепер я вмію. Систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми: «Час вечірки» |
Називати та описувати кольори |
|
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису предметів |
22 |
|
2 Revision/Now I can, pp. 30-31 Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Час вечірки» |
Називати предмети, пов’язані зі святом |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
23 |
|
3a Home and family, p. 32 Я, моя родина і друзі Формування лексичних навичок. Ознайомлення з новими ЛО теми |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’s that?” |
Father, mother, sister, brother |
Who’s that? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
24 |
|
3a Home and family, p. 33 У мене є родина. Формування умінь усної взаємодії. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
25 |
|
3b Home and family ,p. 34 У мене є бабуся і дідусь. Формування умінь усної взаємодії |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
26 |
|
3b Home and family ,p. 35 Мої бабуся і дідусь. Формування умінь усного продукування |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
27 |
|
3c Home and family ,p. 36 Мій дім. Формування умінь зорового сприймання |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
28 |
|
3c Home and family ,p. 37 Меблі. Формування умінь сприймання на слух |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
29 |
|
3 Let’s play, p. 38 Меблі в домі. Формування сприймання писемного продукування |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок |
Групова гра “Picture Memory” |
Lamp, sofa, TV, chair |
Where are the…? – They are on/in/under… |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
30 |
|
3 Project, p. 39 Моя родині. Формування усної взаємодії та зорового сприймання. |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується них |
Індивідуальна презентація своєї родини в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
31 |
|
3 Story time pp. 40-41 Мої друзі. Формування умінь сприймання на слух та усного продукування.
|
Представляти членів родини |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
32 |
|
3 Smart World 3, p. 42 Моя кімната. Формування усної взаємодії та писемного продукування. |
Описувати власну кімнату |
|
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
33 |
|
Smart Time 3, p. 43 Тепер я вмію. Систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми: «Дім та родина» |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: гра ”Where is it?” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання |
34 |
|
3 Revision/ Now I can, pp. 44-45 Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Дім та родина» |
Представляти членів родини |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
35 |
|
4a Friends, p. 46 Я вмію рахувати Формування лексичних навичок. Ознайомлення з новими ЛО теми |
Називати кількість предметів |
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
36 |
|
4a Friends, p. 47 У мене є кіт. Формування умінь усної взаємодії.
|
Називати кількість предметів |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Пише короткі фрази для надання базової інформації |
37 |
|
4b Friends, p. 48 Домашні улюбленці Формування умінь усної взаємодії. |
Називати тварин |
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
38 |
|
4b Friends, p. 49 Тварини. Формування умінь усного продукування
|
Називати тварин |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
39 |
|
4с Friends, p. 50 Зовнішність Формування умінь усного продукування |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків |
Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes |
He / She has got… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
40 |
|
4с Friends, p. 51 У мене темне волосся. Формування умінь зорового сприймання.
|
Описувати людину |
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: опис зовнішності інших людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
41 |
|
4 Let’s play, p. 52 Описуємо людину. Формування умінь сприймання на слух |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину |
Mouth, nose, ears etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
42 |
|
4 Project, p. 53 Чия це тварина? Формування усної взаємодії та писемного продукування. |
Описувати тварину |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
43 |
|
4 Story Time, pp. 54-55 Описуємо тварину. Формування усної взаємодії та зорового сприймання. |
Описувати тварину |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає історію-комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту історії |
Pet, lizard |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
44 |
|
4 Smart World 4, p. 56 Одяг Формування умінь сприймання на слух та усного продукування. |
Описувати одяг |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Робота в парах: описує одяг однокласників |
Vyshyvanka, shirt, pattern |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом одягу людини |
45 |
|
4 Smart Time 4, p. 57 Тварини Формування усної взаємодії та писемного продукування. |
Описувати тварину |
Цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання |
Групова робота: опис малюнку |
Pond, duck, frog |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
46 |
|
4 Revision/Now I can, p. pp. 58-59 Тепер я вмію. Систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми: «Друзі»
|
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
47 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Друзі» |
Описувати людину |
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
48 |
|
Повторення і узагальнення вивченого за І семестр
|
|
|
|
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
Календарно-тематичне планування Smart Junior 2 for Ukraine