Календарне планування з англійської мови 2 клас

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови 2 клас за підручником Smart Junior 2 на І семестр
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік _____________   Семестр ___    Вчитель _____________   Класи _____________   Підручник:   Smart Junior 2 

 

№ уроку

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

 Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

1

 

1a We are back, p. 4

У школі Формування лексичних навичок. Ознайомлення з новими ЛО теми.

Розуміти і виконувати прості інструкції

 

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)

Групове обговорення малюнку

Book, pen, pencil, ruler

 

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

2

 

1a We are back, p. 5 Шкільне життя Формування умінь усної взаємодії.

Розуміти і виконувати прості інструкції

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering)

Рольова гра ‘Spelling’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Ставить і відповідає на прості запитання

3

 

1b We are back, p. 6

Шкільне приладдя

Формування умінь усної взаємодії

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

 

Прослуховує комікс та виконує завдання

Інсценування історії

Bag, rubber, computer, pencil case

What’s this?

What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету

4

 

1b We are back, p. 7

Шкільне обладнання

Формування умінь усного продукування.

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах : ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті

5

 

1c We are back, p. 8

Я вмію рахувати .

Формування умінь зорового сприймання

Описувати кількість предметів

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів

Numbers 1-10

What are these? – They are…

Розпізнає числа у знайомому контексті

6

 

1c We are back, p. 9

Давай рахувати.

Формування умінь сприймання на слух.

Описувати кількість предметів

 

Читає комікс

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів

7

 

1 Lets play, p. 10

Кольори.

Формування сприймання писемного продукування.

Описувати колір предмету

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір)

Групова гра “Missing flashcards” – знаходить та називає кольори

Colours (red, blue, yellow, green)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає кольори у знайомому контексті

8

 

1 Project, p. 11

Алфавіт

Формування усної взаємодії та зорового сприймання.

Вказувати на певний предмет

Виявляє толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує інструкції до роботи над проектом та виконує їх

Робота в парах : граSpelling bee

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази з метою вказання слів та літер

9

 

1 Story Time, pp. 12-13

Числа та кольори

Формування умінь сприймання на слух та усного продукування.

Називати кількість предметів

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує та інсценує історію

Робота в групі: ставить та відповідає на запитання

Star, welcome, kids

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає числа у знайомому контексті

10

 

1 Smart World 1, p. 14

Шкільне життя

Формування усної взаємодії та писемного продукування.

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Виявляє толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)

Описує власне шкільне приладдя

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя

11

 

1 Smart Time 1, p. 15

Тепер я вмію.

Систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми: «Ми повертаємось»

Називати число

 

Групова гра ‘Bingo

Робота в парах: розшифрування загадки

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на запитання

12

 

1 Revision/ Now I can Section,

pp. 16-17

Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Ми повертаємось»

Вказувати на певний предмет та описувати його

 

Читає речення та виконує завдання (multiple choice)

Групова гра Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті

13

 

2a Party Time, p.18

Іграшки.

Формування лексичних навичок. Ознайомлення з новими ЛО теми.

Називати іграшки, вказувати кількість

 

Прослуховує та співає пісню “Presents

Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

15

 

2a Party Time, p.19

Моя улюблена іграшка.

Формування умінь усної взаємодії

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів

16

 

2b Party Time, p. 20

Свята

Формування умінь усного продукування.

Вітати зі святом

 

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання

Інсценування коміксу

Balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

17

 

2b Party Time, p. 21

День народження

Формування умінь зорового сприймання

Вітати зі святом

Розуміє необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова гра “Doodling”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет

18

 

2c Party time, p.222

2c Party time, p.23-24

Якого це кольору?

Формування умінь сприймання на слух.

Називати колір.

Ставити та відповідати на запитання

Виявляє толерантне ставлення до інших

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання та називає кольори. Групова гра “Find the colour”.

 Робота  в парах:рольова гра

Colours  (orange, pink, brown, red etc)

What colour are they? – They are…

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків

19

 

2 Lets play, p. 24

Давай гратися.

Формування умінь сприймання на слух та усного продукування.

Ставити та відповідати на запитання

Виявляє толерантне ставлення до інших

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота  в парах:рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

20

 

Story time,

pp. 25-28

День матері.

Формування усної взаємодії та писемного продукування.

Вітати зі святом

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає історію

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Інсценування коміксу

Робота в парах: опис малюнків

To make breakfast, card, to give, flower

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вітає зі святом, будуючи просте речення Ставить та відповідає на запитання щодо предметів.

Продукує короткі фрази з метою опису подій

21

 

2 Smart Time 2, p. 29

Тепер я вмію.

Систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми: «Час вечірки»

Називати та описувати кольори

 

Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису предметів

22

 

2 Revision/Now I can, pp. 30-31

Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Час вечірки»

Називати предмети, пов’язані зі святом

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: рольова гра Puzzle

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

23

 

3a Home and family, p. 32

Я, моя родина і друзі Формування лексичних навичок. Ознайомлення з новими ЛО теми

Представляти членів  родини

 

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Групова гра “Who’s that?”

Father, mother, sister, brother

Whos that? – It’s my…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

24

 

3a Home and family, p. 33

У мене є родина. Формування умінь усної взаємодії.

Представляти членів  родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про членів своєї родини

25

 

3b Home and family ,p. 34

У мене є бабуся і дідусь. Формування умінь усної взаємодії

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

26

 

3b Home and family ,p. 35

Мої бабуся і дідусь.

Формування умінь усного продукування

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини

27

 

3c Home and family ,p. 36

Мій дім. Формування умінь зорового сприймання

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Puzzle, bed, wardrobe

Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

28

 

3c Home and family ,p. 37

Меблі. Формування умінь сприймання на слух

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

29

 

3 Lets play, p. 38

Меблі в домі.

Формування сприймання писемного продукування

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок

Групова гра “Picture Memory”

Lamp, sofa, TV, chair

Where are the…? – They are on/in/under…

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

30

 

3 Project, p. 39

Моя родині. Формування усної взаємодії та зорового сприймання.

Представляти членів родини

 

Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується них

Індивідуальна презентація своєї родини в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

31

 

3 Story time

 pp. 40-41

Мої друзі.

Формування умінь сприймання на слух та усного продукування.

 

Представляти членів родини

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає комікс

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

32

 

3 Smart World 3, p. 42

Моя кімната. Формування усної взаємодії та писемного продукування.

Описувати власну кімнату

 

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Описує власну кімнату

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису помешкання

33

 

Smart Time 3, p. 43

Тепер я вмію.

Систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми: «Дім та родина»

Вказувати на місцезнаходження предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: гра ”Where is it?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання

34

 

3 Revision/ Now I can, pp. 44-45

Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Дім та родина»

Представляти членів родини

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Опис малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

35

 

4a Friends, p. 46

Я вмію рахувати

 Формування лексичних навичок. Ознайомлення з новими ЛО теми

Називати кількість предметів

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Групове обговорення виконаного завдання

Numbers 11-20

To have got

Розпізнає числа у знайомому контексті

36

 

4a Friends, p. 47

У мене є кіт.

Формування умінь усної взаємодії.

 

Називати кількість предметів

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

 Робота в парах: опис малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Пише короткі фрази для надання базової інформації

37

 

4b Friends, p. 48

Домашні улюбленці

Формування умінь усної взаємодії.

Називати тварин

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Cat, dog, snake, rabbit

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

38

 

4b Friends, p. 49

Тварини. Формування умінь усного продукування

 

Називати тварин

Висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців

39

 

Friends, p. 50

Зовнішність

Формування умінь усного продукування

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Робота в парах: опис малюнків

Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes

He / She has got…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

40

 

Friends, p. 51

У мене темне волосся. Формування умінь зорового сприймання.

 

Описувати людину

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: опис зовнішності інших людей

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

41

 

4 Lets play, p. 52

Описуємо людину.

Формування умінь сприймання на слух

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину

Mouth, nose, ears etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

42

 

4 Project, p. 53

Чия це тварина?

Формування усної взаємодії та писемного продукування.

Описувати тварину

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів

Групова гра “Whose pet”?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

43

 

4 Story Time, pp. 54-55

Описуємо тварину.

Формування усної взаємодії та зорового сприймання.

Описувати тварину

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає історію-комікс

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту історії

Pet, lizard

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

44

 

4 Smart World 4, p. 56

Одяг

Формування умінь сприймання на слух та усного продукування.

Описувати одяг

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Робота в парах: описує одяг однокласників

Vyshyvanka, shirt, pattern

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом одягу людини

45

 

4 Smart Time 4, p. 57

Тварини

Формування усної взаємодії та писемного продукування.

Описувати тварину

Цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання

Групова робота: опис малюнку

Pond, duck, frog

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

46

 

4 Revision/Now I can, p. pp. 58-59

Тепер я вмію.

Систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми: «Друзі»

 

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

47

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Друзі»

Описувати людину

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

48

 

Повторення і узагальнення вивченого за

І семестр

 

 

 

 

Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

 

Календарно-тематичне планування Smart  Junior 2 for Ukraine

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
8031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку