КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель _____________________________________________ Клас _____________ Підручник: Quick Minds 2
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
|||||||
Introduction. Back to school. Знову до школи! Мій клас |
||||||||||
1. |
|
Знову до школи! Мій клас SB p.4
|
Називати предмети Класні інструкції
|
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом Співпрацювати в парі
|
door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor
|
It’s a …
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Зіграти у гру «It’s a...»
|
|
2. |
|
Знову до школи! Мій клас SB p.5 |
Привітатися. Запитати, чи в товариша є карандаш, лінійка, тощо |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Шкільні предмети, привітання |
Hello. How are you? Have you got a pencil? Yes, I have. I’ve got 3 pencils! / No, I haven’t. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення: вітатися, запитати про речі та надати відповідь
|
|
3. |
|
Знову до школи! Мій клас SB p.6 |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Інструкції, букви алфавіту |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “Alphabet“ Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Виконувати дії, давати інструкціїї товаришам |
|
4. |
|
Знову до школи! Мій клас SB p.7 |
Проговорювати правопис слова |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
ruler, notebook, pe, pencil, and other classroom objects |
How do you spell that? |
Прослухати слово та проговорити його правопис |
Проговорювати правопис знайомих слів
|
|
5. |
|
Знову до школи! Мій клас SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Особливості повідомлення про проблему |
Track, problem, train |
Listen, show and say. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Реагувати на повідомлення |
|
6. |
|
Знову до школи! Мій клас SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Особливості термінового повідомлення |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
But the tree is on the track! Troy’s grandpa’s got a great big green dragon. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповісти історію, використовуючи малюнок.
|
|
1. The school bag. Шільний рюкзак! Дивись, що в мне є! |
||||||||||
7.
|
|
Шкільний рюкзак SB p.10 |
Запитати, чи в товариша є карандаш, лінійка тощо |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співати разом |
Цифри від 11 до 20 |
How many?
|
Пісня “How many?” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Розповідь про свої речі |
|
8. |
|
Дивись, що в мне є! Шкільний рюкзак SB p.11 |
Називати предмети
|
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor |
There’s a … Ther’s one … Thet are some … There are 12 …
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Вимовляти назви предметів у класі |
|
9. |
|
Шкільний рюкзак SB p.12 |
Називати предмети у класі. Проговорювати їх правопис
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
There’s a clock. There are some cats. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про знаходження предметів |
|
10. |
|
Шкільний рюкзак SB p.13 |
Розуміти опис малюнку
|
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where’s the pencil? It’s in the cupboard. Where are the books? They’re on the floor. |
Демонструвати розуміння висловлювань |
Реагувати на опис малюнку, показувати правильний предмет |
|
11. |
|
Шкільний рюкзак Грабіжники. SB p.14-15 |
Розуміти послідовність дій історії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання
|
Стежити за презентованою інформацією |
Well done. Great work. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
12. |
|
Шкільний рюкзак Грабіжники. SB p.14-15 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Harry’s hall is full of hats. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Інсценувати діалог |
|
13. |
|
Шкільний рюкзак Різні форми SB p.16 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Triangle, circle ,square, Parallelogram, rectangle |
I can see a square. I can’t see a circle. The blue triangle is missing. |
Гра-розв’язання завдань |
Повторювати за прослуханим |
|
14. |
|
Шкільний рюкзак Різні форми SB p.17 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі, креативно використовувати знання про різні форми та фігури |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Triangle, circle ,square, Parallelogram, rectangle |
Make a tangram |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Презентувати свій вироб
|
|
15. |
|
Шкільний рюкзак Час SB p.88 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Розуміти різний час різних країн світу |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити запитання про час та відповідати на них |
|
16. |
|
Знову до школи! Мій клас SB p.97 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where is the board? Where are the books? |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити запитання про час та відповідати на них |
|
2. The zoo. У зоопарку |
||||||||||
17. |
|
У зоопарку SB p.18 |
Описувати тварин |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати англыйською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
Do you like snakes? Yes, I do. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
|
18. |
|
У зоопарку SB p.19 |
Описувати тварин |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
He likes spiders. She doesn’t like apples. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про обрану тварину
|
|
19. |
|
У зоопарку SB p.20 |
Описувати тварин |
Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
He likes spiders. She doesn’t like apples. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про обрану тварину
|
|
20. |
|
У зоопарку SB p.21 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Виконання тестових завдань Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Does Mark like monkeys? Yes, he does. Does Emma like parrots? No, she doesn’t. |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
21. |
|
У зоопарку. Працівник зоопарку SB p.22-23 |
Звати на допомогу |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Відтворюваи історію за допомогою малюнку |
|
22. |
|
У зоопарку. Працівник зоопарку SB p.22-23 |
Звати на допомогу |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Mike flies by pies in the sky. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати та реагувати на прослухане
|
Інсценувати історію
|
|
23. |
|
У зоопарку. Улюблена тварина SB p.24 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Does Daisy the parrot like fruit? |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про їстівні уподобання тварин |
|
24. |
|
У зоопарку. Улюблена тварина SB p.25 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
This is my animal. It’s half bear and half mouse. It likes cheese and honey |
Демонструвати розуміння висловлювань Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Задавати уточнюючі запитання та відповідати на них |
|
25. |
|
У зоопарку. Улюблена тварина SB p.89 |
Похід на базар |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила ввічливості |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
26. |
|
У зоопарку. Улюблена тварина SB p.98 |
Проговорювати правопис вивчених слів |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
3. My bedroom. Моя кімната
27. |
|
Моя кімната SB p.26 |
Розповідати про речі у кімнаті |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовува-ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat |
Where’s the book? |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
||
28. |
|
Моя кімната SB p.27 |
Розповідати про свої уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовува-ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I like this book. I like that book. I like these books. I like those books. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
||
29. |
|
Моя кімната SB p.28 |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Dо you like these chairs? No, I don’t. |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
||
30. |
|
Моя кімната SB p.29 |
Питати і повідомляти про приналежність речей кому-небудь |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is this hat yours? Yes, it’s mine. No, it’s not mine. Are these socks mine? Yes, they’re yours. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
||
31. |
|
Моя кімната. Прибирись! SB p.30-31 |
Описувати свою кімнату |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Співпрацювати в парі |
lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою кімнату
|
||
32. |
|
Моя кімната. Прибирись! SB p.30-31 |
Описувати свою кімнату |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила поведінки Стежити за презентованою інформацією Правила поведінки
|
Sorry, there’s a problem … |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Історія “Прибирись у кімнаті” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення з історії |
Інсценувати історію
|
||
33. |
|
Допоможи природі SB p.32 |
Описувати виришення проблеми |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти конкретну інформацію |
rubbish, paper, glass, metal, earth |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при читанні
|
Ставити питання та відповідати на них
|
||
34. |
|
Допоможи природі. Проектна робота SB p.33 |
Повторення структур, представлених у трьох попередніх розділах |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Вириішувати проблему разом |
We can put magazines in the paper bin. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти вказівки
|
Розробити вирішення екологічної проблеми в рамках свого класу
|
||
35. |
|
Новий Рік та Різдво у різних країнах світу SB p.90 |
Повторення структур, представлених у трьох попередніх розділах |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Розповідати про улюблене свято |
||
36. |
|
Мені це подобоється SB p.99 |
Описувати виришення проблеми |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Вириішувати проблему разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них
|
||
37. |
|
Моя кімната. У зоопарку. Шкільні речі та цифри. Повторення вивченого матеріалу SB p.34 |
Проговорювати правопис вивчених слів |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використова-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Правила ввічливості |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Грати в гру, опрацьовуючи правопис слів |
||
38. |
|
Моя кімната. У зоопарку. Шкільні речі та цифри. Повторення вивченого матеріалу SB p.35 |
Розповідь про тварин |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Хто що їсть |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where’s the hippo from? |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
||
4. Come to my party! Приходь до мене на вечірку
39. |
|
Моя вечірка SB p.36 |
Розповідати про зовнішність |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Chant “Come to my party!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Називати тварин |
40. |
|
Моя вечірка SB p.37 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
41. |
|
Моя вечірка SB p.38 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них |
42. |
|
Моя вечірка SB p.39 |
Описувати товаришів та героїв історії |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Has he got a big mouth? Yes, he has. Has she got green eyes? No, she hasn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
43. |
|
Моя вечірка SB p.40-41 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: хоробрість Стежити за презентованою інформацією |
That’s not fair! |
Let’s… |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
44. |
|
Моя вечірка SB p.40-41 |
Планувати дії разом |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Інші предмети англійською: природознавство |
We’re the winners! |
Jane and a snake make cakes on a rainy day. |
Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх |
45. |
|
Моя вечірка. Малюємо клоуна SB p.42
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
clown, eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
He’s got … She’s got … |
Вказувати відповідний малюнок |
Помічати правильну відповідь |
46. |
|
Моя вечірка. Як гарно я провів час! SB p.43 |
Обговорювати вечірку |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Listen and imagine. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати та розуміти значення окремих слів |
Описувати вечірку |
47. |
|
Моя вечірка. Як гарно я провів час! SB p.91 |
Обговорювати вечірку |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Описувати вечірку |
48. |
|
Моя вечірка. Як гарно я провів час! SB p.100 |
Обговорювати вечірку |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати людей |
5. Off we go! Ми їдемо, їдемо, їдемо!
49. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.44 |
Розповідати про подорож |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
50. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.45 |
Повідомляти про свої дії |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
51. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.46 |
Повідомляти про свої дії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
52. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.47 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What are you doing? I’m flying a plane. Are you swimming? Yes, I am. / No, I’m not. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
53. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Подорож на автобусі SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Ініціативність і підприємли-вість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: терплячість Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It’s my turn to help you! |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
54. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Подорож на автобусі SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки Просити вибачення Стежити за презентованою інформацією, Виконувати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
You’re welcome! |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Інсценувати історію |
|
55. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Вимірюємо предмети навкруги SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Height, length |
My rubber is 4cm long. |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
56. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Вимірюємо все навкруги SB p.51 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Виконання практичних завдань |
Height, length |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Розповідати про результати практичної роботи |
|
57. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! Чарівний робот. SB p.92 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Ставити питання та відповідати на них
|
|
58. |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо! SB p.101 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Ставити питання та відповідати на них
|
|
|
6. Sports club. Спортивний клуб |
|||||||||
59. |
|
Спортивний клуб SB p.52 |
Розповідати про Свої улюблені види спорту |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати види спорту
|
|
60. |
|
Спортивний клуб SB p.53 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечен- ня інформацію, про яку питають |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Flying a kite is difcult. Playing hockey is fun. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
61. |
|
Спортивний клуб SB p.54 |
Розповідати про Свої улюблені види спорту |
Ініціативність і підприємли- вість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
Flying a kite is difcult. Playing hockey is fun. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
|
62. |
|
Спортивний клуб SB p.55 |
Запрошувати інформацію про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What sport do you like doing? I like playing hockey. Me too. I like playing football. I don’t. |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
|
63. |
|
Спортивний клуб SB p.56-57 |
Розповідати про вдалу гру |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Правила ввічливості Пропонувати допомогу Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Great goal, Misty! |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
|
64. |
|
Спортивний клуб SB p.56-57 |
Розповідати про вдалу гру |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку- ючись іноземною мовою |
Правила ввічливості Пропонувати допомогу Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Інсценувати історію |
|
65. |
|
Спортивний клуб SB p.58 |
Складати класне анкетування |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовува- ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Опитування класу |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
66. |
|
Спортивний клуб SB p.59 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовира- ження у сфері культури: ■ уміння Висловлювати англійсткою мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s your favourite sport? |
Вказувати відповідний малюнок |
Розповідати про свої спортивні трофеї |
|
67. |
|
Спортивний клуб SB p.93 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
68. |
|
Спортивний клуб SB p.102
|
Називати слова, що зображені на малюнку |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконува- ти в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
69. |
|
Спорт Проектна робота
SB p.60 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківм |
Робити плаката та розповідати про зображене
|
Описувати малюнки |
|
70. |
|
Час вікторини
SB p.61 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовува- ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання
|
Виконання практичних завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення Називати слова на малюнках та проговорювати їх правопис
|
Ставити питання та відповідати на них
|
|
|
7. In the countryside. У селі |
|||||||||
71. |
|
У селі SB p.62 |
Обговорювати хатніх тварин |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Називати тварин Правопис слів |
|
72. |
|
У селі SB p.63 |
Обговорювати хатніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконува- ти в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
mouse – mice sheep – sheep person – people child – children woman – women man – men |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|
73. |
|
У селі SB p.64 |
Обговорювати хатніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим
|
|
74. |
|
У селі SB p.65 |
Обговорювати хатніх тварин |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Cows have got four legs. How many legs have chickens got? They’ve got two legs. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Гра Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
75. |
|
У селі SB p.66-67 |
Обговорювати хатніх тварин |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Правила ввічливості Вибачатися Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Here you are. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
76. |
|
У селі SB p.66-67 |
Обговорювати тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміння конкретної інформації |
Come with me. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Визначати та називати тварину за описом |
|
77. |
|
Види тварин SB p.68 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Виконання тестових завдань |
skin, hair, feathers, scales |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовати відповідно до прочитаного |
|
78. |
|
Види тварин SB p.69 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Визначати та називати тварину за описом |
|
79. |
|
Допоможи друзям SB p.94 |
Давати і виконувати вказівки |
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміння Конкретної інформації |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Розуміння детальної інформації |
Давати ефективні інстркуції |
|
80. |
|
Тварини SB p.103 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати тварин |
|
|
8. Amusement park. Парк розваг |
|||||||||
81. |
|
Парк розваг SB p.70 |
Описувати похід до парку розваг |
Математична: ■ уміння використовувати математичні Методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про похід до парку |
|
82. |
|
Парк розваг SB p.71 |
Описувати похід до парку розваг |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Повідомляти про здатність виконувати певні дії
|
|
83. |
|
Парк розваг SB p.72 |
Описувати людину, її здібності |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Гра. Ставити запитання та повідомляти про здатність виконувати певні дії |
|
84. |
|
Парк розваг SB p.73 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|
85. |
|
Парк розваг. Погані яблука SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
86. |
|
Парк розваг. Погані яблука SB p.74-75 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Правила поведінки: командна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Складати слова із запропонованих літер |
|
87. |
|
Парк розваг SB p.76 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
88. |
|
Парк розваг SB p.77 |
Розповідь про свій парк розваг |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Ставити питання та відповідати на них |
|
9. At the beach На пляжі |
||||||||||
89. |
|
На пляжі SB p.78 |
Описувати похід на пляж |
Математична: ■ уміння використовувати математичні Методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sendcastle
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про похід на пляж |
|
90. |
|
На пляжі SB p.79 |
Описувати похід на пляж |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sendcastle
|
Let’s listen to music. Good idea. I’m not dure. Sorry, I don’t want to. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Виражати своє ставлення |
|
91. |
|
На пляжі SB p.80 |
Описувати похід на пляж |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
|
92. |
|
На пляжі SB p.81 |
Описувати речі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
The sand castle is nice and I like it. The bike is old, But I like it. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Розповідати про улюблені речі |
|
93. |
|
Подорож до Вершини гори SB p.82-83 |
Обговорювати як гарно провести час з друзями |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
|
94. |
|
Подорож до Вершини гори SB p.82-83 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміння Конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроківean keeps her teeth really clean. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
95. |
|
Пори року SB p.84 |
Описувати пори року |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Стежити за презентованою інформацією |
spring summer autumn winter |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати погоду в різні пори року |
|
96. |
|
Пори року Проектна робота SB p.85 |
Робити проект про пори року в Україні |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
plant flowers, make bonfires, play in the snow, ski |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зробити постер про Україну та розповідати пори року |
|
97. |
|
Пори року та одяг SB p.96 |
Описувати одяг відповідно до пори року і погоди |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
boots, rubber boots, trainers, sandals |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати одяг і обґрунтовувати вибір одягу |
|
98. |
|
На пляжі SB p.105 |
Описувати похід на пляж |
Соціальна: ■ уміння Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати речі |
|
99. |
|
Контрольна робота: аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
100. |
|
Контрольна робота: читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
101. |
|
Контрольна робота: письмо |
|
|
|
|
|
|
|
|
102. |
|
Контрольна робота: говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
103. |
|
Повторення вивченого матеріалу SB p.86 |
Гра |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Правила поведінки: командна робота Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Грати в гру, називати вивчені словаі їх випову |
Називати вивчені словаі їх випову |
|
104. |
|
Повторення вивченого матеріалу
SB p.87 |
Гра-вікторина |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
105. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds
© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE