Календарно – тематичне планування «English – 5» (Алла Несвіт)
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
Nature and Weather
|
|||||||||||||||
49 |
|
Погода в різні пори року |
1 с. 98 |
|
описувати погоду |
|
3, 4 с. 99 - 100 |
2, 5 с. 99 - 100 |
|
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
6 с. 101 |
50 |
|
Пори року |
2 с. 101 |
|
описувати пори року |
|
3 с. 101- 102 |
2, 5 с. 101-102 |
4 с. 102 |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
6 с. 102 |
51 |
|
Погода в різні пори року |
1 с. 103 |
|
розповідати про погоду у Великобританії |
1 с. 103 |
3 с. 103-104 |
2, 5 с. 103 - 104 |
4 с. 104 |
+ |
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
6,7 с. 105 |
52 |
|
Улюблена погода |
|
|
розповідати про свої вподобання погоди |
|
2, 5 с. 106 - 107 |
1, 3 с. 106 |
4 с. 106-107 |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
6 с. 107 |
53 |
|
Погода сьогодні |
|
Модальне дієслово SHOULD (повинен, треба, рекомендую) |
поєднувати одяг з погодою |
2 с. 108 |
3 с. 108 |
1, 4, 5 с. 108 - 109 |
|
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
6 с. 110 |
54 |
|
У природи немає поганої погоди |
|
Модальне дієслово WILL. Структура to be going to do smth |
розповідати про заняття в різні пори року |
1 с. 110 |
2 с. 111 |
5 с. 112 |
4 с. 112 |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
6 с. 113 |
55 |
|
Явища природи |
1 с. 113 |
|
вміти назвати явища природи |
1 с. 113 |
3 с. 114 |
2 с. 114 |
4 с. 114-115 |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
6 с. 115 |
56 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Минулий неозначений час, теперішній доконаний/ неозначений час |
будувати грамотно речення |
1 с. 115 |
2 с. 116 |
3 с. 116 |
4, 5 с. 116 - 117 |
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
7 с. 117 |
57 |
|
Позакласне читання |
|
|
сприймати текст та знаходити відповідну інформацію |
|
3 с. 118 |
1, 2, 4 с. 118 |
5 – 7 с. 119- 120 |
+ |
|
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
8 с. 120 |
58 |
|
Робота з мовним портфоліо |
|
|
оцінювати свої отримані знання та навички |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
Заповнити пропуски |
59 |
|
Проект “Seasons and the school year |
|
|
проявити себе |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя |
Завершити проект |
Around Great Britain and Ukraine |
|||||||||||||||
60 |
|
Великобританія |
1, 7 с. 122 - 125 |
Ступені порівняння прикметника |
розповідати про країну |
1 с. 122 |
3, 5 с. 123 - 124 |
6 с. 124 |
8 с. 125 |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
2, 4 с.123-124 |
61 |
|
Великобританія |
3 с. 127 |
Артикль з географічними назвами |
поєднувати заняття зі знайомством країни |
|
1, 2, 4 с. 126-127 |
7 с. 128 |
5 с. 128 |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
3 с. 127 |
62 |
|
Визначні місця України |
впр.4 ст.127 |
ст.128 |
вміти розповідати про види проведення часу |
впр.2 ст. 126 |
|
впр.3 ст.127 |
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
впр.6 ст.128 |
63 |
|
Визначні місця України |
впр.4 ст.127 |
ст.128 |
розпізнавати та вживати артикль |
|
впр.4 ст.127 |
|
впр. 5 ст.128 |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
впр.7 ст.128 |
64 |
|
Україна – моя Батьківщина |
|
|
вміти користуватись новою лексикою |
«Україна» - відеофільм |
2, 3 с. 129 |
1, 4 с. 129-130 |
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
6 с. 130 |
65 |
|
Україна – моя Батьківщина |
|
|
розповідати про свою країну |
|
2, 3 с. 129 |
1, 4 с. 129-130 |
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
впр.5 ст.130 |
66 |
|
Державні символи України |
1 с. 131 |
|
вміти розповідати про символи |
«Державні символи України» (фільм) |
2 с. 131 |
3, 5 с. 132 |
4 с. 132 |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
6 с. 132 |
67 |
|
Державні символим України |
ст.131 |
|
сприймати розповіді про інші національтності |
|
2 с. 131 |
3, 5 с. 132 |
4 с. 132 |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
впр.5 ст.132 |
68 |
|
Україна – європейська держава |
1с. 133 |
Артикль з географічними назвами |
ознайомитись з водним багатством землі |
1 с. 133 |
2 с. 133 |
3, 5, 6 с. 134 |
4 с. 134 |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
7 с. 134 |
69 |
|
Україна – європейська держава |
1с. 133 |
Артикль з географічними назвами |
розповідати про річки та моря |
1 с. 133 |
2 с. 133 |
3, 5, 6 с. 134 |
4 с. 134 |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
Проект «Моя улюблене місто в Україні» |
70 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Неправильні дієслова, теперішній доконаний час. |
вживати минулий час |
2 с. 135 |
3, 4 с. 135-136 |
|
1 с. 138 |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
5 с. 134 |
71 |
|
Домашнє читання |
|
|
знаходити відповідну інформацію |
|
впр.2 ст.137 |
впр.3 ст.138 |
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
впр.6 ст.136 |
72 |
|
проект “places to visit in Ukraine” |
|
|
описувати емоції щодо рідної землі |
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
Завершити проект |
73 |
|
Робота з мовним портфоліо |
|
|
оцінити себе |
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя |
Заповнити всі пропуски |
The place where I live |
|||||||||||||||
74 |
|
Місто, в якому я живу |
1 с. 140 |
Конструкції there is/there are |
називати місця |
|
|
2, 3, 6 с. 140 - 142 |
4, 5 с. 141 |
+ |
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 с. 142 |
75 |
|
Моє рідне місто |
|
|
описувати місце проживання |
|
3 с. 143 |
1, 4, 6 с. 142 - 144 |
2, 5 с. 143 - 144 |
+ |
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 с. 144 |
76 |
|
Міські площі |
|
|
розповідати про площі |
|
1, 3 с. 145 - 146 |
5 с. 147 |
2, 4 с. 146 - 147 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
6 с. 147 |
77 |
|
Площі найбільших міст України |
|
|
розповідати про площі |
2 с. 148 |
3 с. 148 |
1, 5 с. 147 - 149 |
4 с. 148 - 149 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
6 с. 149 |
78 |
|
Парки |
|
|
описувати парк |
|
2 с. 150 |
1, 4, 6 с. 150-151 |
3, 5 с. 150-151 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 с. 152 |
79 |
|
Донецьк |
|
|
вказувати місця міста |
|
2 с. 152 |
1, 3 c. 152 - 153 |
4 с. 153 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
5 с. 153-154 |
80 |
|
Туристичні міста України |
|
|
сприймати інформацію |
|
1, 5 с. 154 - 156 |
2, 3 с. 155 |
4 с. 155 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
6 с. 156 |
81 |
|
Музей історії та мистецтва в Пахомівці |
1 с. 156 |
|
розповідати про музеї |
|
2, 3 с. 156 - 157 |
4, 5 с. 157-158 |
|
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
6 с. 158 |
82 |
|
Севастополь |
|
|
вести діалог |
|
1, 2 с. 158 - 159 |
5 с. 160 |
3, 4 с. 159 - 160 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
6 с. 160 |
83 |
|
Позакласне читання |
|
|
розрізняти опис міста та села |
2, 3 с. 161 - 162 |
|
1 с. 160 |
4-6 с. 162 - 163 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 с. 163 |
84 |
|
Проект “Around cities and villages in Ukraine” Робота з мовним портфоліо |
|
|
описати свої почуття щодо України |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
завершити проект Заповнити пропуски |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Holidays and traditions |
|||||||||||||||
85 |
|
Свята |
1 с. 166 |
Кількісні та порядкові числівники |
вміти вказати дату |
3 с. 167 |
4 с. 167 |
1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168 |
5 (а) с. 168 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
6 с. 168 |
86 |
|
Свята |
1 с. 166 |
Кількісні та порядкові числівники |
називати свята |
3 с. 167 |
4 с. 167 |
1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168 |
5 (а) с. 168 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
8 с. 168 |
87 |
|
Підготовка до святкування Різдва |
1 с. 169 |
|
розрізняти do make |
Прийменники on\ in |
2 с. 169-170 |
1, 3, 4 с. 169 - 170 |
5 с. 171, 7 с. 171 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
6 с. 171 |
88 |
|
Підготовка до святкування Різдва |
|
|
розповідати про готування |
Прийменники on\ in |
2 с. 169-170 |
1, 3, 4 с. 169 - 170 |
5 с. 171, 7 с. 171 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
8 с. 171 |
89 |
|
Підготовка до святкування Різдва |
|
|
традиції сімї |
Прийменники on\ in |
2 с. 169-170 |
1, 3, 4 с. 169 - 170 |
5 с. 171, 7 с. 171 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
Написати листа |
90 |
|
Свята у Великобританії |
|
|
розповідати про святкування |
|
1 с. 172-173 |
2, 4 , 5 с. 173 |
3 с. 173 |
|
|
|
|
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
6 с. 174 |
91 |
|
Свята у Великобританії. День Святого Валентина |
1 с. 174 |
|
розповідати про традиції |
5 с. 175 |
2, 4 с. 174-175 |
1, 6 с. 174 - 176 |
3 с. 175 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
7 с. 176 |
92 |
|
Свята у Великобританії. День Святого Валентина |
|
|
вітати зі святами |
5 с. 175 |
2, 4 с. 174-175 |
1, 6 с. 174 - 176 |
3 с. 175 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
8 с. 176 |
93 |
|
Свята в Україні |
|
Спеціальне запитання. |
вітати |
|
2 с. 177 |
1, 4, 5 с. 177 - 178 |
3 с. 177 - 178 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
6 с. 178 |
94 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
|
Минулий неозначений час. Прийменники місця. Загальне та спеціальне запитання |
використовувати відповідні часи |
|
1 с. 179 |
4 с. 180 |
2, 3 с. 179 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість |
5 с. 180 |
School life |
|||||||||||||||
95 |
|
Шкільне життя. Предмети шкільного вжитку. |
1 с. 184 |
Загальні та спеціальні запитання |
називати шкількі приладдя |
4 с. 185 |
5 с. 186 |
2, 3, 6 с. 184-186 |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 с. 186 |
96 |
|
Шкільні (навчальні) предмети Контроль аудіювання |
1 с. 187 |
Повторення вивчених часових форм (теп. неознач., теп. тривалий,
|
називати уроки
|
2 с. 187 |
8 с. 189 |
3-5, 7(а) с. 188 - 189 |
|
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
6 с. 188 |
97 |
|
Шкільні (навчальні) предмети |
|
мин.неознач. тепер.докон. часи) |
підтримувати розмову |
2 с. 187 |
8 с. 189 |
3-5, 7(а) с. 188 - 189 |
|
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 (б) с. 189 |
98 |
|
Діяльність учнів під час уроку. Контроль читання |
1, 2 с. 190 |
Теперішній неозначений та минулий неозначений часи |
описувати своє відношення до предметів |
|
3 с. 190 - 191 |
1, 2, 4 с. 190 - 191 |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
5 с. 191 |
99 |
|
Діяльність учнів під час уроку. |
1, 2 с. 190 |
|
розповідати про уроки |
|
3 с. 190 - 191 |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 с. 192 |
100 |
|
Мої шкільні вчителі Контроль письма |
|
|
писати транлітерацію |
4 с. 193-194 |
1 с. 193 |
2, 3 с. 193 |
6 с. 194 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
4 с. 193 |
101 |
|
Мої шкільні вчителі |
|
|
розповідати про вчителів |
4 с. 193-194 |
1 с. 193 |
2, 3 с. 193 |
6 с. 194 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 с. 195 |
102 |
|
Моя школа |
|
|
описувати свої дії на уроках |
|
2 с. 195-196 |
1, 4, 5 с. 195 - 197 |
3 с. 196 |
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
6 с. 197 |
103 |
|
Мій урок анг.мови Контроль навичок говоріння |
|
|
вживати нову лексику |
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
1 с. 198 |
104 |
|
Мій урок англійської мови |
1 с. 198 |
|
розповідати про урок англійської |
|
3 с. 198-199 |
2, 4, 5, 6 с. 198 - 199 |
8 с. 200 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
7 с. 199 |
105 |
|
Куточок граматики. Підсумковий урок |
|
Займенники. Теп. неознач., теп. тривалий, мин.неознач. тепер.докон. часи |
|
4 с. 201 |
2,3 с. 200-201 |
|
1, 5 с. 200-201 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість |
впр.6 ст.201 |