КТП Карпюк 3 год ІІ семестр

Про матеріал
Календарно тематичне планування з англійської мови для 5 класу по підручнику Карпюк 3 год ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування «English – 5» (Алла Несвіт)

 

№з/п

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

 

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

 

Ключові компетент-ності

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Nature and Weather

 

49

 

Погода в різні пори року

1 с. 98

 

описувати погоду

 

3, 4 с. 99 - 100

2, 5 с. 99 - 100

 

+

 

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 101

50

 

Пори року

2 с. 101

 

описувати пори року

 

3 с. 101- 102

2, 5 с. 101-102

4 с. 102

+

 

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 102

51

 

Погода в різні пори року

1 с. 103

 

розповідати про погоду у Великобританії

1 с. 103

3 с. 103-104

2, 5 с. 103 - 104

4 с. 104

+

+

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

6,7 с. 105

52

 

Улюблена погода

 

 

розповідати про свої вподобання погоди

 

2, 5  с. 106 - 107

1, 3 с. 106

4 с. 106-107

+

 

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 107

53

 

Погода сьогодні

 

Модальне дієслово SHOULD (повинен, треба, рекомендую)

поєднувати одяг з погодою

2 с. 108

3 с. 108

1, 4, 5

  с. 108 - 109

 

+

 

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 110

54

 

У природи немає поганої погоди

 

Модальне дієслово WILL.

Структура to be going to do smth

розповідати про заняття в різні пори року

1 с. 110

2 с. 111

5 с. 112

4 с. 112

+

 

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 113

55

 

Явища природи

1 с. 113

 

вміти назвати явища природи

1 с. 113

3 с. 114

2 с. 114

4 с. 114-115

+

 

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 115

56

 

Розвиток граматичних навичок

 

Минулий неозначений час, теперішній доконаний/

неозначений час

будувати грамотно речення

1 с. 115

2 с. 116

3 с. 116

4, 5 с. 116 - 117

+

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

7 с. 117

57

 

Позакласне читання

 

 

сприймати текст та знаходити відповідну інформацію

 

3 с. 118

1, 2, 4  с. 118

5 – 7 с. 119- 120

+

 

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

8 с. 120

58

 

Робота з мовним портфоліо

 

 

оцінювати свої отримані знання та навички

 

 

 

 

+

+

+

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

Заповнити пропуски

59

 

Проект

“Seasons and the school year

 

 

проявити себе

 

 

 

 

+

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя

Завершити проект

Around Great Britain and Ukraine

60

 

Великобританія

1, 7 с. 122 - 125

Ступені порівняння прикметника

розповідати про країну

1 с. 122

3, 5  с. 123 - 124

6 с. 124

8 с. 125

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

2, 4 с.123-124

61

 

Великобританія

3 с. 127

Артикль з географічними назвами

поєднувати заняття зі знайомством країни

 

1, 2, 4 с. 126-127

7 с. 128

5 с. 128

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

3 с. 127

62

 

Визначні місця України

впр.4 ст.127

ст.128

вміти розповідати про види проведення часу

впр.2 ст. 126

 

впр.3 ст.127

 

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

впр.6 ст.128

63

 

Визначні місця України

впр.4 ст.127

ст.128

розпізнавати та вживати артикль

 

впр.4 ст.127

 

впр. 5 ст.128

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

впр.7 ст.128

64

 

Україна – моя Батьківщина

 

 

вміти користуватись новою лексикою

«Україна» - відеофільм

2, 3 с. 129

1, 4 с. 129-130

 

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

6 с. 130

65

 

Україна – моя Батьківщина

 

 

розповідати про свою країну

 

2, 3 с. 129

1, 4 с. 129-130

 

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

впр.5 ст.130

66

 

Державні символи України

1 с. 131

 

вміти розповідати про символи

«Державні символи України» (фільм)

2 с. 131

3, 5 с. 132

4 с. 132

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

6 с. 132

67

 

Державні символим України

ст.131

 

сприймати розповіді про інші національтності

 

2 с. 131

3, 5 с. 132

4 с. 132

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

впр.5 ст.132

68

 

Україна – європейська держава

1с. 133

Артикль з географічними назвами

ознайомитись з водним багатством землі

1 с. 133

2 с. 133

3, 5, 6 с. 134

4 с. 134

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

7 с. 134

69

 

Україна – європейська держава

1с. 133

Артикль з географічними назвами

розповідати про річки та моря

1 с. 133

2 с. 133

3, 5, 6 с. 134

4 с. 134

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

Проект «Моя улюблене місто в Україні»

70

 

Розвиток граматичних навичок

 

Неправильні дієслова, теперішній доконаний час.

вживати минулий час

2 с. 135

3, 4 с. 135-136

 

1 с. 138

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

5 с. 134

71

 

Домашнє читання

 

 

знаходити відповідну інформацію

 

впр.2 ст.137

впр.3 ст.138

 

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

впр.6 ст.136

72

 

проект “places to visit in Ukraine”

 

 

описувати емоції щодо рідної землі

 

 

 

 

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

Завершити проект

73

 

Робота з мовним портфоліо

 

 

оцінити себе

 

 

 

 

 

+

 

+

Спілкування іноземними мовами, ініціативність і підприємливість, соціальна і громадська компетентності, екологічна грамотність та здорове життя

Заповнити всі пропуски

The place where I live

74

 

Місто, в якому я живу

1 с. 140

Конструкції there is/there are

називати місця

 

 

2, 3, 6  с. 140 - 142

4, 5 с. 141

+

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 с. 142

75

 

Моє рідне місто

 

 

описувати місце проживання

 

3 с. 143

1, 4, 6 с. 142 - 144

2, 5 с. 143 - 144

+

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 с. 144

76

 

Міські площі

 

 

розповідати про площі

 

1, 3 с. 145 - 146

5 с. 147

2, 4 с. 146 - 147

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

6 с. 147

77

 

Площі найбільших міст України

 

 

розповідати про площі

2 с. 148

3 с. 148

1, 5 с. 147 - 149

4 с. 148 - 149

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

6 с. 149

78

 

Парки

 

 

описувати парк

 

2 с. 150

1, 4, 6 с. 150-151

3, 5  с. 150-151

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 с. 152

79

 

Донецьк

 

 

вказувати місця міста

 

2 с. 152

1, 3 c. 152 - 153

4 с. 153

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

5 с. 153-154

80

 

Туристичні міста України

 

 

сприймати інформацію

 

1, 5 с. 154 - 156

2, 3 с. 155

4 с. 155

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

6 с. 156

81

 

Музей історії та мистецтва в Пахомівці

1 с. 156

 

розповідати про музеї

 

2, 3 с. 156 - 157

4, 5 с. 157-158

 

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

6 с. 158

82

 

Севастополь

 

 

вести діалог

 

1, 2 с. 158 - 159

5 с. 160

3, 4 с. 159 - 160

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

6 с. 160

83

 

Позакласне читання

 

 

розрізняти опис міста та села

2, 3 с. 161 - 162

 

1 с. 160

4-6 с. 162 - 163

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 с. 163

84

 

Проект “Around cities and villages in Ukraine”

Робота з мовним портфоліо

 

 

описати свої почуття щодо України

 

 

 

 

+

+

+

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

завершити проект

Заповнити пропуски

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Holidays and traditions

85

 

Свята

1 с. 166

Кількісні та порядкові числівники

вміти вказати дату

3 с. 167

4 с. 167

1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168

5 (а) с. 168

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

6 с. 168

86

 

Свята

1 с. 166

Кількісні та порядкові числівники

називати свята

3 с. 167

4 с. 167

1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168

5 (а) с. 168

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

8 с. 168

87

 

Підготовка до святкування Різдва

1 с. 169

 

розрізняти do make

Прийменники on\ in

2 с. 169-170

1, 3, 4 с. 169 - 170

5 с. 171,

7 с. 171

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

6 с. 171

88

 

Підготовка до святкування Різдва

 

 

розповідати про готування

Прийменники on\ in

2 с. 169-170

1, 3, 4 с. 169 - 170

5 с. 171,

7 с. 171

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

8 с. 171

89

 

Підготовка до святкування Різдва

 

 

традиції сімї

Прийменники on\ in

2 с. 169-170

1, 3, 4 с. 169 - 170

5 с. 171,

7 с. 171

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

Написати листа

90

 

Свята у Великобританії

 

 

розповідати про святкування

 

1 с. 172-173

2, 4 , 5 с. 173

3 с. 173

 

 

 

 

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

6 с. 174

91

 

Свята у Великобританії. День Святого Валентина

1 с. 174

 

розповідати про традиції

5 с. 175

2, 4 с. 174-175

1, 6 с. 174 - 176

3 с. 175

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

7 с. 176

92

 

Свята у Великобританії. День Святого Валентина

 

 

вітати зі святами

5 с. 175

2, 4 с. 174-175

1, 6 с. 174 - 176

3 с. 175

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

8 с. 176

93

 

Свята в Україні

 

Спеціальне запитання.

вітати

 

2 с. 177

1, 4, 5 с. 177 - 178

3 с. 177 - 178

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

6 с. 178

94

 

Урок розвитку граматичних навичок

 

Минулий неозначений час.

Прийменники місця.

Загальне та спеціальне запитання

використовувати відповідні часи

 

1 с. 179

4 с. 180

2, 3 с. 179

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя, ініціативність і підприємливість

5 с. 180

School life

95

 

Шкільне життя.

Предмети шкільного вжитку.

1 с. 184

Загальні та спеціальні запитання

називати шкількі приладдя

4 с. 185

5 с. 186

2, 3, 6 с. 184-186

 

+

+

+

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 с. 186

96

 

Шкільні (навчальні) предмети

Контроль аудіювання

1 с. 187

Повторення вивчених часових форм (теп. неознач., теп. тривалий,

 

називати уроки

 

 

2 с. 187

8 с. 189

3-5, 7(а) с. 188 - 189

 

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

6 с. 188

97

 

Шкільні (навчальні) предмети

 

мин.неознач.

тепер.докон.

часи)

підтримувати розмову

2 с. 187

8 с. 189

3-5, 7(а) с. 188 - 189

 

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 (б) с. 189

98

 

Діяльність учнів під час уроку.

Контроль читання

1, 2 с. 190

Теперішній неозначений та минулий неозначений часи

описувати своє відношення до предметів

 

3 с. 190 - 191

1, 2, 4 с. 190 - 191

 

+

+

+

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

5 с. 191

99

 

Діяльність учнів під час уроку.

1, 2 с. 190

 

розповідати про уроки

 

3 с. 190 - 191

 

 

 

+

+

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 с. 192

100

 

Мої шкільні вчителі

Контроль письма

 

 

писати транлітерацію

4 с. 193-194

1 с. 193

2, 3 с. 193

6 с. 194

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

4 с. 193

101

 

Мої шкільні вчителі

 

 

розповідати про вчителів

4 с. 193-194

1 с. 193

2, 3 с. 193

6 с. 194

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 с. 195

102

 

Моя школа

 

 

описувати свої дії на уроках

 

2 с. 195-196

1, 4, 5 с. 195 - 197

3 с. 196

+

+

+

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

6 с. 197

103

 

Мій урок анг.мови

Контроль навичок говоріння

 

 

вживати нову лексику

 

 

 

 

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

1 с. 198

104

 

Мій урок англійської мови

1 с. 198

 

розповідати про урок англійської

 

3 с. 198-199

2, 4, 5, 6 с. 198 - 199

8 с. 200

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

7 с. 199

105

 

Куточок граматики.

Підсумковий урок

 

Займенники.

Теп. неознач., теп. тривалий,

мин.неознач.

тепер.докон.

часи

 

4 с. 201

2,3 с. 200-201

 

1, 5 с. 200-201

 

+

 

+

Соціальна та громадянська, ініціативність і підприємливість

впр.6 ст.201

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гордієнко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
3709
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку