Урок " Enjoy Your Meals"

Про матеріал
Урок англійської мови у 5 класі з валеокомпонентом. Метою уроку є ознайомити учнів з новим лексичним матеріалом, навчити використовувати його в усному мовленні, удосконалювати навички діалогічного мовлення та аудіювання; розвивати мовну здогадку; виховувати інтерес до приготування різних страв; формувати свідомість учнів щодо дбайливого ставлення до власного здоров’я, та про користь здорової їжі.
Перегляд файлу

                

Тема: My Home. Enjoy Your Meals.

Цілі:

          навчальна: ознайомити учнів з новим лексичним матеріалом, навчити використовувати його в усному мовленні, удосконалювати навички діалогічного мовлення та аудіювання;

         розвиваюча: розвивати мовну здогадку;

         виховна: виховувати інтерес до приготування різних страв;

         здоров’язберігаюча: формувати свідомість учнів щодо дбайливого ставлення до власного здоровя, та про користь здорової їжі.

Обладнання: підручник, малюнки із зображенням ЛО, картки для командної гри, роздаткові картки, аудіозапис тексту для аудіювання та фізкультхвилинки. 

Тип уроку: інтегрований.

                                                       Хід уроку. 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

   1. Орг. момент. Привітання. Бесіда з черговим.

T: Good afternoon, dear children! I’m glad to see you today.( Повідомити про тиждень валеології).

   2. Повідомлення теми та цілей уроку.

Look at the blackboard. You can see the topic of our lesson. Tell me please. What is the topic of our lesson?

Today we are going to speak about meals, we’ll learn new words. You’ll know what actions you have to do in the kitchen to cook something.

  3. Релаксаційна пауза.

At the beginning of our lesson I want to know. How are you today? Is everything OK? Are you ready for our lesson?

I’m very happy that you are well. Now I want to organize you for high spirits, listen to the verse, please.

      T:- The weather is good,

           The morning is bright.

           How are you?

  • I am all right.

   I am happy to see you 

   So shiny today,

   And now I can tell

  That you are very well.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

 Фонетична зарядка. Meat, fish, potato, cheese, orange, bread.

Вчитель читає слова, клас повторює хором, по одному.

Мовленєва зарядка. Гра “Shopping List”. Учні працюють у парах. Отримують картку із завданням. Учні складають список продуктів,які їм треба купити, щоб приготувати страву, названу в картці. Вони ставлять один одному запитання, зясовуючи, яких продуктів не вистачає, і пишуть їх у список.

P1: Do we need apples?

P2: Yes, we do.

II. Основна частина уроку.

  1. Подання нового лексичного матеріалу. Запис в словник.

T: a) We did the shopping and now we are in the kitchen and we are going to cook dinner. Let’s look on page 70 and learn the new words which we’ll need to know when we work in the kitchen.

    b) утворення словосполучень з новими словами.

T: Look at the blackboard and match actions with the names of the products

To boil                  meat

To fry cheese

To mash               fish

To grill                  egg

To peel    potato

To slice    orange

  1. Побудова відповідей на поставлені запитання вчителя.

 T: What do we peel?

P: We peel apples, potatoes.

T: What do we slice?

P: We slice cheese, tomatoes.

  1. Гра “How We Cook It”.

F:\Scan0001.JPG Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі картки з малюнками різних продуктів, для роботи в групах. Члени кожної команди по черзі підходять до вчителя, беруть одну картку і кажуть, що можна робити з цим продуктом. F:\Scan0000.JPG

F:\Scan0005.JPGF:\Scan0004.JPG

F:\Scan0002.JPGF:\Scan0006.JPG

F:\Scan0003.JPGP1: This is a potato. We peel and boil it.

P2: This is bread. We slice and fry it.

  1. Подання тексту для читання. Ex. 1 p. 72.

а) етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

T: Do you cook for your family? What is it? Do you like borshch?

б) етап читання, читання з метою вилучення певної інформації.

T: read the text and find

 - the names of products

- actions that we do with the products.

   Complete the table.

              Names of products

            Actions with products

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка “Clap your hands”.Рухлива пауза.

          Clap, clap, clap your hands

          Clap your hands together.

          Stamp,stamp, stamp your feet

          Stamp your feet together.

          Wink, wink, wink your eyes

          Wink your eyes together.

          Sing, sing, sing a song

          Sing a song together.

          Dance, dance, dance a dance

          Dance a dance together.

           Ride, ride, ride your bikes

           Ride your bikes together.

          Shine, shine, shine your shoes

          Shine your shoes together.

          Wash, wash, wash your face

          Wash your face together.

          March, march, march to bed

          March to bed together!

            

  1. Етап перевірки читання. Запис виразів на дошці.
  2. Аудіювання. Учитель роздає картки із завданням для аудіювання. Двічі звучить діалог. Учні повинні позначити правильні відповіді.

 

           Tick who

                Ann

                   Mark

 cooked vegetable salad

 

 

sliced cucumbers

 

 

boiled potatoes

 

 

peeled the onion

 

 

peeled the potatoes

 

 

sliced the carrots

 

 

chopped the greens

 

 

added salt

 

 

mixed the salad

 

 

 III. Заключна частина.

  1. Підведення підсумку уроку. Оцінювання учнів.

T: You have learned the new words today. You know how to cook borshch, what can we do with different product.

  1. Надання домашнього завдання.

 слова(вчити),ex. 3 p. 72(пис.), *write how do you cook your favourite dish.

  1. Рухлива пауза. Дітки, ви працювали наполегливо,дуже втомилися. Зараз у вас 5 урок, не останній на сьогодні.   Виконаємо рухливу паузу для відпочинку.

 Do my commands if you hear the word please.

Look at the door, please. Look at the window. Hands up,please. Hands down. Hands down, please. Hands to the sides, please. Touch your toes, please.

The lesson is over. Good bye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку