КТП математика 2 клас Росток ІІ семестр

Про матеріал
ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З МАТЕМАТИКИ. 2 КЛАС за Типовою освітньою програмою «Росток» до підручника «Математика» для 2 класу (автор технології - професор Т. О. Пушкарьова) ІІ семестр
Перегляд файлу

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З МАТЕМАТИКИ.

2 КЛАС за Типовою освітньою програмою «Росток»

до підручника «Математика» для 2 класу

(автор технології - професор Т. О. Пушкарьова)

ІІ семестр

 

№уроку

 

Дата

 

Темауроку

Фактична дата

Очікувані результати навчання

 

Сторінка

1.

10.01

Операції множення. Множення і нові мірки.

 

Здобувач освіти:

усвідомлює зміст дії множення як дії додавання однакових доданків та зміст дії ділення як оберненої до дії множення;

записує вирази на дію множення і дію ділення;

називає компоненти і результати дій множення і ділення;

розуміє зміст відношень "збільшити у ...", "зменшити у ...";

пояснює способи складання таблиць множення; лічить через 8, 9; знає напам'ять таблиці множення; формулює і              використовує              в                            процесі  обчислень               переставну              та                            сполучну властивості множення;

розуміє призначення дужок у числових виразах;

застосовує правила порядку дій в обчисленнях;

пояснює порядок дій у виразах з дужками і без дужок;

порівнює вирази на основі взаємозв'язку між компонентами і результатами дій множення і ділення;

використовує взаємозв'язок між арифметичними діями множення і ділення для перевірки виконаних дій; креслярський косинець   для   встановлення   виду   кутів (прямий, гострий, тупий); як інструмент;

С. 3 - 5

2.

11.01

Операції множення. Множення і нові мірки.

 

С. 6 - 8

3.

12.01

Назви компонентів при множення.

 

С. 9 - 11

4.

13.01

Самостійна робота № 26 «Множення».

 

С. 61 - 62

5.

14.01

Площа прямокутника .

 

С. 15 - 16

6.

17.01

Переставна властивість множення.

 

 

7.

18.01

Самостійна робота № 27 «Площа прямокутника. Переставна властивість множення».

 

С. 63 - 64

8.

19.01

Множення на 0 і на 1 .

 

С.17 - 19

9.

20.01

Таблиця множення.

 

С. 20 - 22

10.

21.01

Множення числа 2. Множення на 2.

 

С. 23 - 25

11.

24.01

Самостійна робота № 28. «Множення на 0 і на 1. Множення числа 2. Множення на 2.»

 

С. 65 - 66

12.

25.01

Операція ділення. Зв'язок між операціями ділення і множення. Таблиця ділення на 2.

 

С. 26 - 28

13.

26.01

Операція ділення. Зв'язок між операціями ділення і множення. Таблиця ділення на 2.

 

С. 29 - 31

14.

27.01

Самостійна робота №29. «Ділення. Частинні випадки ділення2».

 

упорядкованого перебору "дерево можливостей";

складає і використовує "квадратну" таблицю множення;

розпізнає парні і непарні числа; гострі, прямі, тупі кути; коло і його елементи (центр, діаметр, радіус);

наводить приклади одиниць вимірювання довжини, площі, об'єму прямокутного паралелепіпеда;

читає і записує формулу площі прямокутника; формулу об'єму;

аналізує залежність між стороною і площею прямокутника;

установлює   взаємозв'язок  між компонентами  і  результатами  дій множення              і              ділення;                            часткові              випадки множення з 0 і 1; співвідношення між одиницями довжини і одиницями об'єму; будує коло за допомогою циркуля;

зображує узори із кіл;

вимірює на моделі або за готовим кресленням об'єм фігури за допомогою вказаної мірки;

досліджує  властивості  і взаємне розташування зазначених у змісті фігур; володіє прийомами позатабличного множення та ділення, а також ділення з остачею (у межах 100); виконання їх в обчисленнях;

виконує вправи, що передбачають перехід від графічної моделі множення до буквених і числових рівностей; перетворення значень величин із одних одиниць виміру в інші; розв'язує задачі на множення, ділення і кратне              порівняння              чисел              (більше              в..., менше в...); задачі про "задумане число"; комбінаторні задачі за допомогою "дерева можливостей"; рівняння виду а х = b, а : x = b, x : a = b;

використовує властивість зміни результатів множення й ділення від зміни

одного з компонентів в обчисленнях.

С. 32 – 34

С. 67 - 68

15.

28.01

Парні і непарні числа.

 

С. 35 - 37

16.

31.01

Переставна властивість множення. Площа прямокутника.

 

С. 38 - 40

17.

01.02

Самостійна робота №30. «Взаємозв’язок  множення і ділення. Ділення за змістом» .

 

С. 69 - 70

18.

02.02

Переставна властивість множення. Площа прямокутника.

 

С. 41 - 43

19.

03.02

Діагностувальна робота №1 «Операції множення і ділення».

 

С. 71 - 72

20.

04.02

Корекція знань  і вмінь учнів. Узагальнення і систематизація знань з теми «Операції множення і ділення».

 

 

21.

07.02

Таблиця множення і ділення на 3.

 

 

С. 44 - 45

22.

08.02

Види кутів (гострий, прямий, тупий).

 

С. 46 - 47

23.

09.02

Види кутів. Порівняння кутів.

 

С. 48 - 49

24.

10.02

Самостійна робота № 31  «Таблиця множення на 3. Види кутів».

 

С. 73 - 74

25.

11.02

Розв’язування рівнянь виду : а * х =b, а/ х = b, х/а= b

Алгоритм розв’язування рівнянь.

 

С. 50 - 52

26.

14.02

Розв’язування рівнянь виду: а * х =b, а/ х = b, х/а= b

 

С. 53 - 54

27.

15.02

Розв’язування рівнянь виду а * х =b, а/ х = b, х/а= b

 

 

С. 55 - 57

28.

16.02

Розв’язування рівнянь виду а * х =b, а/ х = b, х/а= b

 

 

 

С. 58 - 60

29.

17.02

Самостійна робота №32. «Розв’язування рівнянь».

 

 

С. 75 - 76

30.

18.02

Таблиця множення і ділення на 4.

 

С. 61 - 62

31.

21.02

Розв’язування задач на збільшення і зменшення в декілька разів.

 

С.  63  65

32.

22.02

Розв’язування задач на збільшення і зменшення в декілька разів. Многокутники.

 

С. 66 - 68

33.

23.02

Многокутники.

 

С. 69 - 71

34.

24.02

Самостійна робота №33. Таблиця множення на 4. Збільшення і зменшення в декілька разів.

 

С. 77 - 78

35.

25.02

Таблиця множення і ділення на 5.

 

С. 72 - 73

36.

28.02

Порядок дій у виразах без дужок.

 

С. 74 - 76

37.

01.03

Дільники і кратні.

 

С.77 - 79

38.

02.03

Самостійна робота  №34 «Таблиця множення на 5».

 

С. 79 - 80

39.

03.03

Діагностувальна робота №2 «Таблиця множення і ділення на 4 і 5» .

 

С. 81 - 82

40.

04.03

  Корекція знань і вмінь учнів. Узагальнення і систематизація знань з теми «Таблиця множення на 4 і 5».

 

 

41.

09.03

Таблиця множення і ділення на 6.

 

 

С. 80 - 81

42.

10.03

Порядок дій у виразах з дужками.

 

С. 82 - 84

43.

11.03

Порядок дій у виразах з дужками.

 

С. 85 - 87

44.

12.03

Самостійна робота  №35 «Таблиця множення на 6. Порядок дій у виразах з дужками.»

 

С. 83 - 84

45.

14.03

Таблиця множення і ділення на 7.

 

С. 88 - 90

46.

15.03

Повторення  вивченого матеріалу.

 

С. 91 - 92

47.

16.03

Кратне порівняння.

 

 

С. 3 - 5

48.

17.03

Кратне порівняння.

 

 

49.

18.03

Самостійна робота № 36 «Табличне множення  на 7. Кратне порівняння».

 

С. 85 - 86

50.

21.03

Таблиця множення і ділення на 8 і 9.

 

С. 6 - 7

51.

22.03

Самостійна робота № 37 «Таблиця множення на 8 і 9».

 

С. 87 - 88

52.

23.03

Розв’язування задач на кратне порівняння.

 

 

53.

24.03

Коло і циркуль.

 

С. 8 - 10

54.

25.03

Коло і круг. Циркуль. Креслення узорів із кіл.

 

С. 11 - 13

55.

04.04

Множення і ділення на 10 і 100.

 

С. 14 - 16

56.

05.04

Множення і ділення на 10 і 100.

 

С. 17 - 19

57.

06.04

Самостійна робота №38  «Множення і ділення на 10 і 100».

 

С. 89 - 90

58.

07.04

Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

59.

08.04

Діагностувальна робота №3 «Табличне множення і ділення»  .

 

С. 91 - 92

60.

11.04

  Корекція знань і вмінь учнів. Узагальнення і систематизація знань з теми «Табличне множення і ділення».

 

 

 

61.

12.04

Об’єм фігури. Одиниці об’єму.

 

С. 20 - 21

62.

13.04

Об’єм фігури. Одиниці об’єму.

 

 

63.

14.04

Тисяча. Об’єм прямокутного паралелепіпеда.

 

С. 23 - 25

64.

15.04

Властивості множення. (переставна, сполучна).

 

С. 26 - 28

65.

18.04

Властивості множення.

 

 

66.

19.04

Самостійна робота №39. «Сполучна властивість множення».

 

 

С.93 - 94

67.

20.04

Добуток круглих чисел.

 

С. 29 - 30

68.

21.04

Ділення круглих чисел.

 

С. 31 - 32

69.

22.04

Самостійна робота № 40 «Множення і ділення круглих чисел».

 

С. 95 - 96

70.

26.04

Множення суми на число.

 

С. 33 - 35

71.

27.04

Множення суми на число. Поза табличне множення і ділення.

 

С. 36 - 38

72.

28.04

Співвідношення між одиницями довжини.

 

С. 39 - 41

73.

29.04

Самостійна робота № 41 «Позатабличне множення».

 

С.97 - 98

74.

03.05

Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

75.

04.05

Діагностувальна робота № 4 «Множення і ділення».

 

С.99 - 100

76.

05.05

 Корекція знань і вмінь учнів. Узагальнення і систематизація знань з теми «Позатабличне множення».

 

 

77.

06.05

Ділення суми на число.

 

 

С. 42 - 44

78.

10.05

Ділення суми на число.

 

С. 45 - 46

79.

11.05

Позатабличне ділення.

 

С. 47 - 48

80.

12.05

Самостійна робота № 42 «Позатабличне ділення»

 

С. 101 -102

81.

13.05

Кілометр. Співвідношення між одиницями довжини.

 

С. 49 - 51

82.

16.05

Ділення з остачею.

 

С. 52 - 54

83.

17.05

Ділення з остачею.

 

С. 55 - 56

84.

18.05

Самостійна робота № 43 «Ділення з остачею. Одиниці довжини».

 

С. 103 - 104

85.

19.05

Ділення з остачею.

 

 

 

86.

20.05

Самостійна робота № 44 «Задачі на повторення»

 

С. 105 - 106

87.

23.05

Діагностувальна робота №5. «Розв’язування задач. Множення і ділення».

 

 

88.

24.05

Корекція знань і вмінь учнів. Узагальнення і систематизація знань з теми «Розв’язування задач. Множення і ділення».

 

 

 

 

Межі ліній. Шляхи.

 

С. 57 - 59

89.

25.05

Дерево можливостей.  

 

С. 60 - 62

 

 

Розв’язування задач комбінаторного характеру.

 

 

90.

26.05

Повторення навчального матеріалу. Операції множення і ділення.

 

С. 63 – 65

С. 66 - 67

91.

27.05

Повторення навчального матеріалу. Площа прямокутника. Розв’язування задач на збільшення і зменшення в декілька разів.

 

С. 68 – 69

С. 70 - 71

Годин -   91                                                                                                  Діагностувальних робіт-   5                 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Додано
9 січня 2022
Переглядів
1212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку