Календарне планування Образотворче мистецтво 2 клас до підручника Арістова, Калініченко.
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
1. |
Здрастуй, рідна школо! Виготовлення листівки для друзів. |
|
|
2. |
У майстерні графіка. Зображення дерева у графіці (вугілля). |
|
|
3. |
Осінні враження. Точка, лінія, штрих і пляма. Зображення фруктів та овочів (кольорові олівці). |
|
|
4. |
У королівстві живопису. Зображення осінніх квітів фарбами (гуаш). |
|
|
5. |
Барвисті ритми. Силует. Малюнок «Танок квітів» (фломастери). |
|
|
6. |
Ритм. Створення орнаменту для рушника (гуаш). |
|
|
7. |
Світ тварин у мистецтві. Замальовки. Виконання замальовки тварини (олівці, фломастери, вугілля). |
|
|
8. |
У королівстві скульптури. Рельєф. Створення рельєфного зображення тваринки із овочів та фруктів. |
|
|
9. |
У мистецтві завжди лад. Композиція. «Кумедний ведмедик» (пластилін). |
|
|
10-11. |
Казка. Ліплення казкових героїв. Створення пластилінового фільму. |
|
|
12. |
Мистецькі подорожі. «Барви далекої планети» (гуаш). |
|
|
15. |
Музей. Виготовлення власної виставки. |
|
|
16. |
Зимові фантазії. «Зимові візерунки на вікні» (гуаш або акварель). |
|
|
17. |
Зображення снігової королеви (паперопластика) |
|
|
18. |
Композиція «Веселі сніговики» (гуаш або аплікація). |
|
|
19. |
Подорожуємо до театру. Декоративне зображення. Створення декорації до вистави «Лісова школа» (гуаш). |
|
|
20. |
Рельєфна композиція «Птахи у лісовій школі» (пластилін). |
|
|
21. |
Казка у театрі та кіно. Зображення героїв казки «Пригоди Піноккіо» (олівці, фломастери). |
|
|
22. |
Казковий герой, черепаха Тортіла (пластилін) |
|
|
23. |
Композиція «Підводне царство» (акварель або гуаш, кольоровий папір). |
|
|
24. |
Ритмічні лінії. «Бурхливе море» (гуаш, акварель). |
|
|
25. |
Цікава анімація. Художник-аніматор. Зображення тварин-персонажів мультфільмів (олівці). |
|
|
26. |
Композиція «Слоники грають у м’яч » (пластилін). |
|
|
27. |
«Птах, який літає» (акварель). |
|
|
28. |
Чарівні перетворення. Малюнок до казки «Кривенька качечка» (олівці). |
|
|
29. |
Орігамі. «Кумедне вовченя». (папір). |
|
|
30. |
Зустрічаємо літо. Колорит. «Пори року» (акварель по-мокрому). |
|
|
31. |
Симетрія. «Квітуче дерево» (кольоровий папір та картон). |
|
|
32. |
«Будиночок Гармонії» (фломастер, маркер). |
|
|
33. |
Аплікація «Сонце-господар неба» (кольоровий папір та картон). |
|
|
34. |
Створення дитячої виставки |
|
|
35. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
Математика 2 клас, 3 години на тиждень
Бевз, Васильєва.
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
1. |
Скарбничка моїх досягнень. Просторові відношення |
|
|
2. |
Цифри і числа. Дії та їх компоненти. |
|
|
3. |
Порівняння чисел. |
|
|
4. |
Вирази. Рівності та нерівності. |
|
|
5. |
Геометричні фігури. |
|
|
6. |
Двоцифрові числа. Розряди чисел. |
|
|
7. |
Час. Вимірювання часу. |
|
|
8. |
Робота з даними. |
|
|
9. |
Довжина. Вимірювання довжини. |
|
|
10. |
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. |
|
|
11. |
Грошові розрахунки. |
|
|
12. |
Математичні задачі та дослідження. |
|
|
13. |
Математичні задачі та дослідження. Розвивальні завдання. |
|
|
14. |
Додавання і віднімання в межах 20. Склад числа 10. Переставний закон додавання. |
|
|
15. |
Додавання частинами. Додавання до числа 9. |
|
|
16. |
Додавання одноцифрових чисел до числа 8. |
|
|
17. |
Додавання чисел до числа 7. |
|
|
18. |
Набуваємо досвіду. |
|
|
19. |
Додавання чисел до числа 6. |
|
|
20. |
Додавання у межах 20. |
|
|
21. |
Віднімання одноцифрових чисел від числа 11. |
|
|
22. |
Віднімання чисел від чисел 12 і 13. |
|
|
23. |
Віднімання чисел від чисел 14 і 15. |
|
|
24. |
Віднімання чисел від чисел 16 і 17. |
|
|
25. |
Віднімання чисел від чисел 18 і 19. |
|
|
26. |
Віднімання чисел у межах 20. |
|
|
27. |
Таблиця додавання та віднімання у межах 20. |
|
|
28. |
Набуваємо досвіду. Розвивальні завдання. |
|
|
29. |
Вирази. Рівності. Нерівності. Числові вирази. Прості задачі. |
|
|
30. |
Порядок дій. Дужки. |
|
|
31. |
Периметр многокутника. |
|
|
32. |
Порівняння числових виразів. |
|
|
33. |
Буквені вирази. |
|
|
34. |
Виконання дій у виразах. |
|
|
35. |
Рівності. Знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
36. |
Задачі на дві дії. |
|
|
37. |
Рівняння. Знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
38. |
Набуваємо досвіду. Розвивальні завдання. |
|
|
39. |
Додавання та віднімання в межах 100. Додавання та віднімання двоцифрових чисел. |
|
|
40. |
Додавання суми до числа. |
|
|
41. |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок). |
|
|
42. |
Додавання двоцифрового числа до двоцифрового. |
|
|
43. |
Додавання та віднімання чисел за числовим променем. |
|
|
44. |
Віднімання числа від суми. |
|
|
45. |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. |
|
|
46. |
Задачі на знаходження третього числа за сумою двох даних чисел. |
|
|
47. |
Віднімання двоцифрового числа від двоцифрового. Повторення. |
|
|
48. |
Віднімання чисел від чисел 12 і 13.Геометричні фігури. Об’ємні та плоскі. |
|
|
49. |
Відрізок. Довжина відрізка. Ламана. Порівняння. |
|
|
50. |
Конус. Трикутник. Периметр. |
|
|
51. |
Розв’язуємо задачі. |
|
|
52. |
Циліндр. Прямокутник. Периметр. |
|
|
53. |
Квадрат. Куб. |
|
|
54. |
Куля. Коло та круг. |
|
|
55. |
Розв’язуємо задачі. Повторення. |
|
|
56. |
Множення та ділення. Підготовка до ознайомлення з множенням. |
|
|
57. |
Сутність дії множення. Прості задачі на множення. |
|
|
58. |
Компоненти та результати дії множення. |
|
|
69. |
Множення на 1. Переставний закон множення. |
|
|
60. |
Складання таблиці множення на число 2. |
|
|
61. |
Обчислення. Множення числа 0. |
|
|
62. |
Сутність дії ділення. Знак ділення. |
|
|
63. |
Компоненти та результати дії ділення. |
|
|
64. |
Зв'язок ділення та множення. Збільшення та зменшення числа в 2 рази. |
|
|
65. |
Складання таблиці ділення на число 2. |
|
|
66. |
Множення та ділення на 1. Ділення рівних чисел. |
|
|
67. |
Порядок дій. Розвивальні завдання. |
|
|
68. |
Табличне множення та ділення. Множення числа 4 і на 4. |
|
|
69. |
Ділення на 4. |
|
|
70. |
Таблиці множення на число 4 та ділення на 4. |
|
|
71. |
Сутність множення числа 3 і на 3. |
|
|
72. |
Порядок дій у виразах з дужками. |
|
|
73. |
Сутність ділення на 3. |
|
|
74. |
Таблиці множення на число 3 та ділення на 3. |
|
|
75. |
Застосування таблиць множення та ділення на 3. |
|
|
76. |
Таблиці множення на число 5 та ділення на 5. |
|
|
77. |
Застосування таблиць множення та ділення на 5. |
|
|
78. |
Таблиці множення та ділення на число 10. |
|
|
79. |
Міліметр – одиниця вимірювання довжини. Розвивальні завдання. |
|
|
80. |
Математичні задачі та дослідження. Прості задачі на множення. |
|
|
81. |
Таблиці множення та ділення на 6 і 7. |
|
|
82. |
Задачі на кратне порівняння. |
|
|
83. |
Таблиці множення та ділення на 8 і 9. |
|
|
84. |
Складені задачі на множення. |
|
|
85. |
Таблиці множення та ділення. |
|
|
86. |
Складені задачі на ділення. |
|
|
87. |
Математичні задачі та дослідження |
|
|
88. |
Застосування таблиці множення для розв’язування задач. Повторення. |
|
|
89. |
Величини. Довжина. Одиниці вимірювання довжини. |
|
|
90. |
Математичні задачі та дослідження. |
|
|
91. |
Маса. Одиниці вимірювання маси. |
|
|
92. |
Математичні задачі та дослідження. |
|
|
93. |
Місткість. Одиниці вимірювання місткості. |
|
|
94. |
Математичні задачі та дослідження. |
|
|
95. |
Вартість. Одиниці вимірювання вартості. |
|
|
96. |
Математичні задачі та дослідження. |
|
|
97. |
Час. Одиниці вимірювання часу. |
|
|
98. |
Математичні задачі та дослідження. Повторення. |
|
|
99. |
Я вже вмію і знаю. Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. |
|
|
100. |
Числові та буквені вирази. Рівності. |
|
|
101. |
Час. Одиниці вимірювання часу. |
|
|
102. |
Числовий промінь. Нерівності. |
|
|
103. |
Порядок дій. Задачі. Робота з даними. |
|
|
104. |
Плоскі геометричні фігури. Довжина. |
|
|
105. |
Буквені вирази. Знаходження невідомих компонентів дій. |
|
|
106. |
Об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
|
|
107. |
Величини та одиниці їх вимірювання. |
|
|
108. |
Математичні задачі та дослідження. Розвивальні завдання. |
|
|