Математика
Календарно-тематичне планування складено згідно
Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22.
Підручник: «Математика» 4 клас
Автор: Н. Листопад
Видавництво «Оріон» ,2021 рік
І семестр
79 годин
5 год./ тиждень
|
І семестр |
ІІ семестр |
Комбіновані діагностувальні роботи |
4 |
3 |
З перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
1 |
Усього |
4 |
4 |
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Тема 1. Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення (22 год) |
|
|
1 |
Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. (с. 3-5, № 1-13) |
2.09 |
|
2 |
Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. (с. 6-7, № 14-24) |
3.09 |
|
3 |
Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. (с. 7-9, № 25-34) |
4.09 |
|
4 |
Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначення форми фігури. (с. 9-11, № 35-44) |
5.09 |
|
5 |
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури (с. 11-13, № 45-55) |
6.09 |
|
6 |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. (с. 13-15, № 56-66) |
9.09 |
|
7 |
Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Самостійна робота. (с. 15-17, № 67-76) |
10.09 |
|
8 |
Ділення з остачею. Складання виразів за схемою. Виготовлення макета фігури. ( с. 17-18, № 77-86) |
11.09 |
|
9 |
Вхідна діагностувальна робота. |
12.09 |
|
10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. (с. 19-21, № 87 -98) |
13.09 |
|
11 |
Множення у стовпчик. Дії з одиницями часу. Розв’язування рівнянь. (с. 21-23, № 99 -110) |
16.09 |
|
12 |
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача на знаходження часу закінчення події (с. 23-24, № 111 – 121) |
17.09 |
|
13 |
Множення на кругле двоцифрове число. Задача на знаходження часу початку події. (с. 25-26, № 122-132) |
18.09 |
|
14 |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. ( с. 26-28, № 133-143) |
19.09 |
|
15 |
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Знаходження периметра трикутника. (с. 28-29, № 144-154) |
20.09 |
|
16 |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с. 29-31, № 155-164) |
23.09 |
|
17 |
Письмове ділення. Обчислення периметра прямокутника. Задачі на спільну роботу. (с. 31-32, № 165-173) |
24.09 |
|
18 |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. (с.33-34, № 174-183) |
25.09 |
|
19 |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота. (с. 35-36, № 184-193) |
26.09 |
|
20 |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма (с. 37-38, № 194-203) |
27.09 |
|
21 |
Урок узагальнення знань з теми «Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення» |
30.09 |
|
22 |
Діагностувальна робота №1 з теми «Повторення вивченого в 3 класі. Письмове множення і ділення» |
1.10 |
|
|
Тема 2. Нумерація чисел у межах мільйона. Величини (15 год) |
|
|
23 |
Аналіз діагностувальної роботи Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча. (с. 39-42, № 204-214) |
2.10 |
|
24 |
Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. (с. 442-43, № 215-225) |
3.10 |
|
25 |
Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. (с. 43-46, № 226-237) |
4.10 |
|
26 |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. (с. 46- 48, № 238-251) |
7.10 |
|
27 |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. (с. 48-49, № 252-266) |
8.10 |
|
28 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. (с. 50-51, № 267-280) |
9.10 |
|
29 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. (с. 51-54, № 281-292) |
10.10 |
|
30 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. (с. 54-56, № 293 – 302) |
11.10 |
|
31 |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота. (с. 56-57, № 303 – 310) |
14.10 |
|
32 |
Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. (с. 57-60, № 311 – 319) |
15.10 |
|
33 |
Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. (с. 60-63, № 320 – 332) |
16.10 |
|
34 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. (с. 63-65, № 333 – 343) |
17.10 |
|
35 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа. (с. 65-67, № 344 – 356)
|
18.10 |
|
36 |
Урок узагальнення знань з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
21.10 |
|
37 |
Діагностувальна робота №2 з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
22.10 |
|
|
Тема 3. Нумерація чисел у межах мільйона. Величини (17 год) |
|
|
38 |
Аналіз діагностувальної роботи. Множення і ділення чисел на розрядну одиницю. Ділення з остачею. Знаходження периметра п’ятикутника. (с. 67-70, № 357 – 371) |
23.10 |
|
39 |
Порівняння натуральних чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 372 – 384) |
24.10 |
|
40 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. (с. 72-74, № 385 – 397) |
25.10 |
|
41 |
Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач. (с.74-76, № 398 – 411)
|
4.11 |
|
42 |
Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування задач. (с. 76 – 78, № 412 – 424) |
5.11 |
|
43 |
Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші.. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. (с. 78-80, № 425 – 435) Самостійна робота. |
6.11 |
|
44 |
Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. (с. 80-83, № 436 – 451) |
7.11 |
|
45 |
Площа фігури. Знаходження периметра фігури. Розв’язування рівняння. (с. 83-86, № 452 – 462 ) |
8.11 |
|
46 |
Одиниця площі – 1 см2 Обчислення виразів з буквеними даними. (с. 86- 88, № 463 – 471) |
11.11 |
|
47 |
Площа прямокутника. Одиниці площі 1 мм2, 1 м2, 1 дм2 Розв’язування задач виразом. (с. 88-91, № 472 – 480) |
12.11 |
|
48 |
Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата. Складання та розв’язування обернених задач.(с. 91-93, № 481 – 491) |
13.11 |
|
49 |
Розв’язування виразів. Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. (с. 93-95, № 493 – 501) Самостійна робота. |
14.11 |
|
50 |
Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. Розв’язування задач.(с. 95 – 97, № 502 – 514) |
15.11 |
|
51 |
Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки. (с. 97-100, № 515 – 525) |
18.11 |
|
52 |
Обчислення площі. Розв’язування задач на знаходження площі.(с. 100-101, № 526 – 534) |
19.11 |
|
53 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини»
|
20.11 |
|
54 |
Діагностувальна робота № 3 з теми «Нумерація чисел у межах мільйона. Величини» |
21.11 |
|
|
Тема 4. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел (25 год) |
|
|
55 |
Аналіз діагностувальної роботи. Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. (с. 102-104, № 535 – 543) |
22.11 |
|
56 |
Додавання 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на знаходження периметра та площі прямокутника. (с. 105-106, № 544 – 554) |
25.11 |
|
57 |
Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. (с.106-107, № 555 – 563) |
26.11 |
|
58 |
Віднімання суми від числа. Розв’язування виразів з буквеними даними. Розв’язування задач на знаходження площі. (с. 108-109, № 564 – 572) |
27.11 |
|
59 |
Віднімання числа від суми. Складання та розв’язування задач за коротким записом. (с. 110-111, № 573-580) Самостійна робота |
28.11 |
|
60 |
Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. (с. 111- 113, с. 581 -592) |
29.11 |
|
61 |
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (с. 113-114, № 593 – 601) |
2.12 |
|
62 |
Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. (с. 114-116, № 602 – 613) |
3.12 |
|
63 |
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. (с. 116-118, № 614 – 624) |
4.12 |
|
64 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. (с. 118-120, № 625 – 633) |
5.12 |
|
65 |
Залежність зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач. (с. 120-122, № 634 – 643)
|
6.12 |
|
66 |
Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. (с. 122-123, № 644 – 652) |
9.12 |
|
67 |
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. (с. 124-125, № 653 – 663) Самостійна робота |
10.12 |
|
68 |
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Складання та обчислення виразів. (с. 126-128, № 664 – 673) |
11.12 |
|
69 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Розв’язування задач. (с. 128-130, № 674 – 684) |
12.12 |
|
70 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. Розв’язування задач складанням рівнянь. (с. 130-132, № 685 – 693) |
13.12 |
|
71 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. (с. 133-135, № 694 – 704) |
16.12 |
|
72 |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування рівнянь. (с. 135-137, № 705 – 716) |
17.12 |
|
73 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел» |
18.12 |
|
74 |
Діагностувальна робота № 4 з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел» |
19.12 |
|
75 |
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. (с. 137-138, № 717 – 726)
|
20.12 |
|
76 |
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
23.12 |
|
77 |
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
24.12 |
|
78 |
Знаходження значень виразів. Складені задачі. Розв’язування задач та обчислення виразів. |
25.12 |
|
79 |
Підсумковий урок
|
26.12 |
|