Математики
(за посібником М. Козак,О. Корчевської «Математика. 4 клас» у 2-х ч.)
5 год на тиждень
175 годин
№ |
Тема уроку: |
Дата: |
Примітка |
Повторення та поглиблення матеріалу за 3 клас |
|||
1 |
Табличне множення та ділення. Розв’язування рівнянь. (с. 4) |
|
|
2 |
Табличне множення та ділення. Перетворення іменованих чисел. (с. 5) |
|
|
3 |
Нумерація трицифрових чисел. Усне та письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. (с. 6) |
|
|
4 |
Одиниці вимірювання часу. Годинник. (с. 7) |
|
|
5 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Позатабличне множення і ділення. (с. 8) |
|
|
6 |
Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання. (с. 9) |
|
|
7 |
Частини. (с. 10) |
|
|
8 |
Форми запису розв’язання задач. (с. 12) |
|
|
Багатоцифрові числа |
|||
9 |
Тисяча. Лічба тисячами. (с. 13) |
|
|
10 |
Лічба тисячами, десятками тисяч і сотнями тисяч. (с. 14) |
|
|
11 |
Мільйон. Таблиця розрядів і класів. (с. 16) |
|
|
12 |
Читання і записування у таблицю чисел першого та другого класів. (с. 17) |
|
|
13 |
Читання, записування та порівняння чисел другого класу. (с. 18) |
|
|
14 |
Запис чисел другого класу у вигляді суми розрядних доданків. Додавання і віднімання чисел другого класу. (с. 20) |
|
|
15 |
Усне додавання і віднімання чисел другого класу. (с. 21) |
|
|
16 |
Множення і ділення чисел другого класу на одноцифрове число. (с. 22) |
|
|
17 |
Читання і записування в таблицю чисел у межах мільйона. (с. 23) |
|
|
18 |
Читання і записування чисел у межах мільйона. (с. 25) |
|
|
19 |
“Сусіди” багатоцифрового числа. Додавання і віднімання 1. (с. 26) |
|
|
20 |
Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки. Види трикутників за сторонами. (с. 27) |
|
|
21 |
Діагностувальна робота № 1 |
|
|
22 |
Розв’язування задач способом відношень. (с. 29) |
|
|
23 |
Запис суми розрядних доданків одним числом. (с. 30) |
|
|
24 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації. (с. 32) |
|
|
25 |
Множення і ділення чисел на 10, 100, 1000. (с. 33) |
|
|
26 |
Визначення загальної кількості одиниць даного розряду. (с. 35) |
|
|
27 |
Закріплення вивченого матеріалу. (с. 37) |
|
|
28 |
Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел. (с. 38) |
|
|
29 |
Порівняння, перетворення, додавання і віднімання іменованих чисел. (с. 40) |
|
|
30 |
Міри маси - 1 кг, 1 ц. Перетворення іменованих чисел. (с. 41) |
|
|
31 |
Грам. Перетворення і порівняння іменованих чисел. (с. 42) |
|
|
32 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел. (с. 43) |
|
|
33 |
Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси. (с. 45) |
|
|
34 |
Міри часу. Годинник. (с. 46) |
|
|
35 |
Століття. (с. 48) |
|
|
36 |
Види кутів. (с. 49) |
|
|
37 |
Діагностувальна робота № 2 |
|
|
38 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язування тренувальних завдань. (с. 51) |
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
|||
39 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. (с. 52) |
|
|
40 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел у випадку трьох і більше доданків. Види трикутників за кутами (с.53) |
|
|
41 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. (с. 55) |
|
|
42 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі. (с. 56) |
|
|
43 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі. (продовження) |
|
|
44 |
Перевірка додавання. Окремі випадки додавання і віднімання 1. (с. 57) |
|
|
45 |
Перевірка віднімання. (с. 58) |
|
|
46 |
Вирази на дві дії. (с. 60) |
|
|
47 |
Додавання і віднімання способом округлення. (с. 61) |
|
|
48 |
Додавання і віднімання способом округлення. (продовження) |
|
|
49 |
Повторення вивченого матеріалу. (с. 63) |
|
|
50 |
Усне додавання і віднімання іменованих чисел. Властивості прямокутника.(с.64) |
|
|
51 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами довжини і маси. (с. 65) |
|
|
52 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу. (с. 66) |
|
|
53 |
Швидкість. Час. Відстань. (с. 68) |
|
|
54 |
Задачі на знаходження відстані. Розв’язування задач двома способами. (с. 69) |
|
|
55 |
Задачі на знаходження часу руху. (с. 70) |
|
|
56 |
Задачі на знаходження часу руху. (продовження) |
|
|
57 |
Прості задачі на непряме збільшення / зменшення числа на кілька одиниць. (с. 71) |
|
|
58 |
Прості задачі на непряме збільшення / зменшення числа на кілька одиниць.(с. 73) |
|
|
59 |
Прості задачі на непряме збільшення / зменшення у кілька разів. (с. 74) |
|
|
60 |
Ознайомлення з прямокутним паралелепіпедом. (с. 75) |
|
|
61 |
Розв’язування тренувальних завдань. (с. 77) |
|
|
62 |
Діагностувальна робота № 3 |
|
|
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове |
|||
63 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усне і письмове множення на одноцифрове число. (с. 79) |
|
|
64 |
Множення на одноцифрове число виду 213 · 4, 242 · 3. (с. 80) |
|
|
65 |
Множення на одноцифрове число виду 109 · 5, 115 · 4. (с. 82) |
|
|
66 |
Множення на одноцифрове число виду 275 · 3, 78 · 4. (с.83) |
|
|
67 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. (с. 85) |
|
|
68 |
Множення на одноцифрове число виду 3017 · 8. (с. 86) |
|
|
69 |
Множення круглого числа на одноцифрове. (с. 88) |
|
|
70 |
Множення іменованого числа на одноцифрове число. (с. 89) |
|
|
71 |
Переставний закон множення. (с. 90) |
|
|
72 |
Розв’язування тренувальних завдань |
|
|
73 |
Діагностувальна робота № 4 |
|
|
Площа фігури |
|||
74 |
Аналіз діагностувальної роботи. Підготовка до ознайомлення з площею. (с. 92) |
|
|
75 |
Ознайомлення з площею фігури. (с. 93) |
|
|
76 |
Вимірювання площі фігур, складених з квадратів. (с. 94) |
|
|
77 |
Вимірювання площі палеткою. (с. 96) |
|
|
78 |
Площа прямокутника. (с. 97) |
|
|
79 |
Одиниці вимірювання площі. (с. 99) |
|
|
80 |
Розгортка паралелепіпеда. (с. 101) |
|
|
81 |
Закріплення вивченого матеріалу. (с. 102) |
|
|
82 |
Знаходження сторони прямокутника за його площею та іншою стороною. (с.103) |
|
|
83 |
Розгортка куба. (с. 105) |
|
|
Ділення на одноцифрове число |
|||
84 |
Ознайомлення з письмовим діленням (с. 4) |
|
|
85 |
Ділення виду 684 : 6, 608 : 4 (с. 5) |
|
|
86 |
Ділення трицифрового числа на одноцифрове з двоцифровою часткою (с. 7) |
|
|
87 |
Ділення трицифрового числа на одноцифрове з трицифровою часткою. Підготовка до розв’язування задач на зустрічний рух (с. 8) |
|
|
88 |
Ознайомлення з задачами на зустрічний рух. Швидкість зближення (с. 10) |
|
|
89 |
Знаходження часу руху до зустрічі (с. 11) |
|
|
90 |
Ділення трицифрових чисел з нулем у частці. Знаходження швидкості руху об’єкта (с. 13) |
|
|
91 |
Ділення чотирицифрового числа на одноцифрове (с. 14) |
|
|
92 |
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове (с. 16) |
|
|
93 |
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове з нулями в частці (с. 17) |
|
|
94 |
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли частка закінчується нулями (с. 19) |
|
|
95 |
Письмове ділення з остачею (с. 20) |
|
|
96 |
Розв’язування тренувальних вправ. |
|
|
97 |
Діагностувальна робота № 5 |
|
|
Частини. Дроби |
|||
98 |
Аналіз діагностувальної роботи. Ознайомлення з дробами (с. 22) |
|
|
99 |
Порівняння дробів (с. 24) |
|
|
100 |
Знаходження дробу від числа (с. 25) |
|
|
101 |
Додаткові вправи (с. 27) |
|
|
Множення чисел, що закінчуються нулями |
|||
102 |
Усне і письмове множення на кругле число (с. 29) |
|
|
103 |
Підготовка до задач на пропорційне ділення (с. 30) |
|
|
104 |
Ознайомлення із задачами на пропорційне ділення (І вид) (с. 31) |
|
|
105 |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 32) |
|
|
106 |
Множення круглих чисел (с. 33) |
|
|
107 |
Ознайомлення із задачами на пропорційне ділення (ІІ вид) (с. 35) |
|
|
Ділення чисел, що закінчуються нулями |
|||
108 |
Ділення числа на добуток (с. 36) |
|
|
109 |
Письмове ділення з остачею трицифрового числа на кругле двоцифрове (с. 38) |
|
|
110 |
Ознайомлення з письмовим діленням круглих чисел (с. 39) |
|
|
111 |
Ділення з нулями в частці (с. 41) |
|
|
112 |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 42) |
|
|
113 |
Знаходження числа за його дробом (с. 43) |
|
|
114 |
Діагностувальна робота № 6 |
|
|
Множення багатоцифрового числа на двоцифрове |
|||
115 |
Аналіз діагностувальної роботи. Ознайомлення з письмовим множенням на двоцифрове число (с. 45) |
|
|
116 |
Множення трицифрового числа на двоцифрове (с. 46) |
|
|
117 |
Множення чотирицифрового числа на двоцифрове (с. 47) |
|
|
118 |
Множення чотири- і п’ятицифрового чисел на двоцифрове (с. 49) |
|
|
119 |
Множення складеного іменованого числа на двоцифрове (с. 50) |
|
|
120 |
Множення на трицифрове число. Підготовча робота до задач на знаходження невідомих за двома різницями (с. 51) |
|
|
121 |
Тренуємося множити вивченими видами |
|
|
122 |
Підготовка до розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями (с. 52) |
|
|
123 |
Ознайомлення з задачами на знаходження невідомих за двома різницями (І вид) (с. 54) |
|
|
124 |
Розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями (с. 55) |
|
|
125 |
Розв’язування тренувальних задач |
|
|
126 |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 56) |
|
|
127 |
Розв’язування тренувальних вправ. |
|
|
128 |
Діагностувальна робота № 7 |
|
|
Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове |
|||
129 |
Аналіз діагностувальної роботи. Ознайомлення з діленням трицифрового числа на двоцифрове (с. 57) |
|
|
130 |
Ділення трицифрового числа на двоцифрове (продовження) (с. 59) |
|
|
131 |
Ділення виду 156 : 26 (с. 60) |
|
|
132 |
Ділення з остачею трицифрового числа на двоцифрове (с. 61) |
|
|
133 |
Ознайомлення з задачами на знаходження невідомих за двома різницями (ІІ вид) (с. 62) |
|
|
134 |
Ознайомлення з задачами на знаходження невідомих за двома різницями (ІІ вид) (продовження) |
|
|
135 |
Ділення трицифрового числа на двоцифрове з двоцифровою часткою (с. 64) |
|
|
136 |
Ділення чотирицифрового числа на двоцифрове (с. 65) |
|
|
137 |
Ділення п’ятицифрового числа на двоцифрове (с. 66) |
|
|
138 |
Ділення п’яти- і шестицифрового числа на двоцифрове (с. 68) |
|
|
139 |
Ділення п’яти- і шестицифрового числа на двоцифрове (продовження) |
|
|
140 |
Ділення багатоцифрового числа з нулями в кінці частки (с. 69) |
|
|
141 |
Ділення багатоцифрового числа з нулями всередині частки (с. 70) |
|
|
142 |
Ділення з нулями в частці (с. 72) |
|
|
143 |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 73) |
|
|
144 |
Обчислення виразів на сумісні дії (с. 74) |
|
|
145 |
Повторення вивченого матеріалу (с. 76) |
|
|
146 |
Ділення з остачею (с. 77) |
|
|
147 |
Ділення з остачею (продовження) |
|
|
148 |
Повторення вивченого матеріалу (с. 78) |
|
|
149 |
Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове і двоцифрове числа (с. 79) |
|
|
150 |
Розв’язування задач ( с. 81) |
|
|
151 |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 82) |
|
|
152 |
Елементи піраміди (с. 83) |
|
|
153 |
Закріплення вивченого матеріалу (с. 84) |
|
|
154 |
Діагностувальна робота № 8 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||
155 |
Аналіз діагностувальної роботи. Нумерація багатоцифрових чисел (с. 86) |
|
|
156 |
Іменовані числа. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел (с. 87) |
|
|
157 |
Множення і ділення на одноцифрове число. Площа. (с. 88) |
|
|
158 |
Множення і ділення на двоцифрове число (с. 89) |
|
|
159 |
Одиниці вимірювання довжини |
|
|
160 |
Одиниці вимірювання маси |
|
|
161 |
Одиниці вимірювання часу |
|
|
162 |
Іменовані числа. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
|
|
163 |
Швидкість. Час. Відстань. |
|
|
164 |
Комплексна діагностувальна робота. |
|
|
165 |
Множення і ділення на одноцифрове число. Площа |
|
|
166 |
Множення чисел, що закінчуються нулями |
|
|
167 |
Множення і ділення на двоцифрове число |
|
|
168 |
Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число |
|
|
169 |
Задачі на знаходження дробу від числа та числа за величиною дробу |
|
|
170 |
Задачі на знаходження дробу від числа та числа за величиною дробу |
|
|
171 |
Додаткові вправи (с. 91) |
|
|
172 |
Додаткові вправи (с. 92) |
|
|
173 |
Цікаві задачі (с. 93) |
|
|
174 |
Цікаві задачі (с. 94) |
|
|
175 |
Підсумок за рік |
|
|
Погоджую
ЗДНВР Антонюк Л.М.