Календарно - тематичне планування - англійська мова для 1 класу
Календарне планування за НМК “English with Smiley 1” (автор Карп’юк О.Д.)
для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів
І семестр, 2 год. на тиждень , 16 робочих тижнів
№ |
Дата |
Підтема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Пісні та римівки |
Розділ 1. Привіт друзі! Unit 1. Hello Friends! |
||||||||||
1 |
|
Знайомство. Привітання.
|
Listen. Listen and repeat. Hello! Hi! Hooray! I’m … Hello, Sam! |
listen, sing, make, point, repeat, have a talk, say, act out, I, Smiling Sam |
|
PB t .1,2 – p.7; AB t.1 – p.4 PB t.1,2 – p.9 |
|
PB t.3 – p.7 AB t.2 – p.4 AB t.1 – p.5 |
|
Hello, friends! |
2 |
|
Привіт! Я - Нік |
Hello, I’m … |
Liz, Nick, Ben, Vic |
|
PB t.1,2 – p.10 |
|
PB t.3 – p.10 AB t.1 – p.6 |
|
|
3 |
|
Наші імена
|
Hello, I’m Lou. — Hello, Lou! |
Mary, Sue, Lou, Harry |
|
PB t.1,2 – p.11 |
PB t.4 – p.11 |
AB t.1 – p.7 |
PB t.3 – p.11 |
|
4 |
|
Як тебе звати? |
— What’s your name? — My name is.. |
your, my |
|
PB t.1 – p.12 |
AB t.1 – p.8 |
PB t.2,3 – p.12 |
|
What is your name? |
5 |
|
Прощання. «Goodbye!» |
Goodbye. Bye. |
|
|
PB t.1,2 – p.14 |
PB t.4 – p.14 |
PB t.3 – p.14 AB t.1 – p.9 |
|
Goodbye, friends! |
6 |
|
Привіт, друзі.
|
How are you? — I’m fine. Nice to meet you. |
you |
|
PB t.1,2 – p.15 |
PB t.4 – p.15 |
PB t.3 – p.15 AB t.1 – p.10 |
|
Nice to meet you! |
7 |
|
Story Time: «Радий познайомитись!»
|
Thank you. |
Ann |
|
PB t.1,2 – p.17 |
PB t.3 – p.17 |
AB t.1 – p.11 |
|
|
8 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
PB t.1 – p.18 AB t.1 – p.12 |
PB t.2,3 – p.19 |
AB t.2 – p.12 |
|
|
Розділ 2. Моя школа. Unit 2. My School |
||||||||||
9 |
|
Шкільне приладдя |
|
school tree, bag, pen, pencil, book, me |
|
PB t.1,2 – p.20 AB t.1 – p.13 |
|
PB t.2,3 – p.20-21 |
|
School Tree |
10 |
|
У школі |
It’s a … |
|
|
PB t.1,2 – p.22 AB t.1 – p.14 |
PB t.4 – p.22 |
PB t.3 – p.22 AB t.2 – p.14 |
|
|
11 |
|
Приладдя школяра |
|
table, pencil case, chair, and |
|
PB t.1 – p.23 |
|
PB t.2,3 – p.23 AB t.1 – p.15 |
|
|
12 |
|
Першокласник на уроці англійського. |
Is it a …? Yes, it is. No, it isn’t. |
|
|
PB t.1,2 – p.24 |
PB t.3 – p.24 AB t.1 – p.16 |
|
|
|
13 |
|
Вгадай що це? «What is this?» |
What is it? – It’s a … |
|
|
PB t.1 – p.25 |
PB t.2,3 – p.25 AB t.1 – p.17 |
|
|
What is it? |
14 |
|
Ми рахуємо
|
Clap! Two bags, six pencils. |
one, two, three, four, five, six |
|
PB t.1,2 – p.26 |
PB t.4 – p.26 |
PB t.3 – p.26 |
AB t.1 – p.19 |
Clap with me! |
15 |
|
Сіли, встали!
|
Stand up. Sit down. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor |
|
PB t.1 – p.27 AB t.1 – p.20 |
|
PB t.2,3 – p.27 AB t.2 – p.20 |
|
Two little girls… |
16 |
|
На уроці |
Good morning. Open your books. |
open, close, take, teacher, we |
|
PB t.1,2,3 – p.28 |
PB t.5 – p.29 |
PB t.4 – p.29 |
|
We’re at school today |
17 |
|
Story Time: «Робот Сем»
|
Take a … |
robot, round, up, down, Toy Land |
|
PB t.1,2,4 – p.31 |
PB t.3 – p.31 |
AB t.1 – p.22 |
|
Robot Sam |
18 |
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
PB t.3 – p.33 AB t.1 – p.23 |
PB t.4 – p.33 |
PB t.1,2 – p.32 |
|
|
Розділ 3. Сім’я та друзі. Unit 3. Family and Friends |
||||||||||
19 |
|
Члени моєї сім’ї |
This is my … |
family, father, mother, sister, brother |
|
PB t.1,2 – p.34 |
|
PB t.3 – p.34 AB t.1 – p.24 |
|
Hello, father! |
20 |
|
Мій друг
|
How are you? — I’m fine. Thank you. |
friend, Max |
|
PB t.1 – p.35 |
PB t.2 – p.35 |
PB t.3,4 – p.35 AB t.1 – p.25 |
|
|
21 |
|
Зустрічайте: моя сім’я
|
Who is this? |
|
|
PB t.1 – p.36 |
PB t.3,4 – p.36 AB t.1 – p.26 |
PB t.2 – p.36 |
|
|
22 |
|
Моя родина. |
|
grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily |
|
PB t.1,2 – p.37 |
|
PB t.3,4,5 – pp.37-38; AB t.1 – p.27 |
|
My Dear Family |
23
|
|
Він та вона. «He, she»
|
This is Lee. He is a boy. |
he, she, Tom, Jim, Jane |
|
PB t.1,2 – p.39 |
|
PB t.3 – p.39 AB t.1 – p.28 |
|
|
24 |
|
Хто це? «Is this…?»
|
Meet Oksana. She is my friend. |
|
|
PB t.1 – p.40 |
PB t.3 – p.40 |
PB t.2 – p.40 AB t.1 – p.29 |
|
|
25 |
|
Знайомтеся з моїми друзями
|
Is this Bill? – Yes, he is. / No, he isn’t. |
|
|
PB t.1 – p.41 |
PB t.3 – p.41 AB t1 - p.31 |
PB t.2 – p.41 |
|
|
26 |
|
Story Time: «Фотоальбом моєї родини»
|
— How is Jim? – He is fine. Thank you. |
they, love, them |
|
PB t. 1,2,5 – pp.42-43 |
PB t.4 – p.43 |
PB t.3 – p.43 AB t.1 – p.32 |
|
Is this your father? |
27
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
PB t.1 – p.44 |
PB t.2 – p.45 |
PB t.3,4 – p.45 AB t.1 – p.33 |
|
|
Розділ 4. Мої домашні тварини. Unit 4. My Pets |
||||||||||
28 |
|
Домашні улюбленці
|
What is this? – Look! It’s a … Wow! |
pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse |
|
PB t.1,3 – pp.46-47 |
PB t.4,5 – p.47 AB t.1 – p.34 |
PB t.2 – p.47 |
|
|
29 |
|
Тварини
|
Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t. |
dog, cat, pig, bird, turtle |
|
PB t.1,3 – p.48 |
PB t.4,5 – p.49 AB t.1 – p.35 |
PB t.2 – p.49 |
|
|
30 |
|
Мої домашні улюбленці. Кольори |
I have got a pet. It’s a … (fish). It’s …(red). |
brown, yellow, pink, green, orange, red, blue |
|
PBt.1,3,4-p.50; AB t.1 – p.36 |
|
PB t.2,5 – p.50 |
|
Colours |
31 |
|
Я маю домашнього улюбленця |
He/She has got a pet. |
grey, black, white |
|
PB t.2.3.4 –p.51 |
|
PB t.1,5 - p.51 AB t.1 – p.37 |
|
She has got a pet |
32 |
|
Story Time: «На фермі». Повторення вивченого матеріалу |
Big and white. Now I’m black, too. |
big, small, animals, horse, cow, sheep, duck, goose, hen |
|
PB t.1,3,5 – pp.52-53 PB t.1,2 – p.54 AB t.1 – p.39 |
PB t.4 – p.53 |
PB t.2 – p.53 AB t.1 – p.38 PB t.3 – p.55 AB t.2 – p.39 |
|
Pets |