2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

КТП План 3 клас НУШ Англійська 2020

Про матеріал
КТП План 3 клас НУШ Англійська 2020 , з розписаними змістовними лініями, оновлений
Перегляд файлу

 

Урок

Урок по темі №

Дата

Тематика

ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Мовленнєва діяльність

Змістові лінії

Примітки

 

 

План

 

Факт

 

 

лексика

граматика

говоріння

(усна взаємодія та продукування)

аудіювання

(сприй-

мання на слух)

 

читання

(зорове сприйняття

письмо

(писемна взаємодіяпродуку

вання)

 

1.Екологічна безпека та сталий розвиток

2. Громадянська відповідальність

3. Здоров’я і безпека

4.Підприємливість  та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

Тема1.   UNIT 1. We  are at the school again! Ми в школі знову! 11 год

 

 

 

1

1

02.09

02.09

02.09

02.09

 

Раді Вас бачити знову! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. Повторення.

Hello! Hi! I’m glad to see you! See you! Good morning! We’re happy to see you! How are you?; rules of the class

Am, is.are;

Ex. 4 p.6

Ex. 1, 2,4 p.6

Ex.1,3 p.6

WB

 

 

2. Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. 

 

2

2

04.09

04.09

04.09

03.09

 

 

Мій портфель. Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з малюнками. Повторення.

a schoobag, a book, a copybook, a pen, a pencil, a sharpener, a rubber, paints, crayons, a lunchbox, a pencil case

 

 

 

 

 

 

3

3

 07.09

07.09

07.09

04.09

 

Моя класна кімната. Повторення. Розвиток навичок усного продукування. Робота з малюнками.

A classroom, a whiteboard; to take a photo, a letter, a chair, a desk, a computer, a bookcase

There is/are; I can…, We can…, Can I….?

 

Ex.1,2 p.9

Ex1 p.9

 

 

 

 

2.Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. 

 

 

 

 

 

4

4

 09.09

09.09

09.09

09.09

 

Класна кімната моєї мрії. Повторення. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом.

A classroom, a whiteboard; to take a photo, a letter, a chair, a desk, a computer, a bookcase; Super! Good idea! Numbers;

There is/are; I can…, We can…, Can I….?

 

Ex. 4 p. 10

 

Ex.3 p.10

 

Ex. 5 p.10

 

5

5

11.09

11.09

11.09

10.09

 

Шкільні предмети. Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії.  Робота в парах.

English; Music; Crafts; Ukranian; Art; IT; Maths, Science;PE; to count; to use computers; a lesson; to explore our world; to paint pictures, to make toys;

I can…/We can…

Ex.3p.12

Ex. 2 p. 12

Ex.1,4 p.11,12

Lear new words; WB

 

6

6

14.09

14.09

14.09

11.09

 

Розклад уроків. Повторення. Розвиток навичок писемного та усного продукування. Проектна робота.

Days of the week; school subjects;

I have…; I like…;

Ex.5,8 p.13

https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ&list=RDmXMofxtDPUQ&start_radio=1

Ex.5 p.13

Ex. 7 p.13; WB

 

 

 

2.Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. 

 

7

7

16.09

16.09

16.09

16.09

 

Мій улюблений шкільний предмет. Повторення. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом.

School subjects; a subject; favourite

I like/I don’t like doing smth…; What is your favourite….?

Ex 4,5 p.15

Ex.1,3 p.14,15

Ex.1 p.14

WB

 

8

8

18.09

18.09

18.09

17.09

 

 

Наш розклад. Розвиток навичок усної взаємодії.  Робота в парах.

Days of the week; school subjects;Thank you! You are welcome; on (with days of the week)

What lessons have you got? I have got…

 

 

 

Ex. 4,5 p. 17

 

 

 

Ex.1,3 p.16,17

 

 

 

Ex.1,2 p.16

 

 

 

WB

 

9

9

21.09

21.09

21.09

18.09

 

Час історій. Розвиток навичок сприймання на слух  та  усної  взаємодії. Рольові ігри.

revision

revision

Ex.1,3 p.18

Ex.2 p.18

 

WB

 

10

10

23.09

23.09

23.09

23.09

 

Ми – творчі! Проектна робота.

revision

revision

Ex.2 p.19

 

WB

 

 

 

11

11

25.09

25.09

25.09

24.09

 

Узагальнення з теми «Ми в школі знову!»

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Тема 2.          UNIT 2. I love my family and friends. Я люблю свою сім’ю та друзів. 12год

 

 

 

12

1

28.09

28.09

28.09

25.09

 

Звідки ти?Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом.

Language Camp; Meet new friends; a website; to record videos; to share a video on the site; me too, let’s try; numbers; to live

You can…/I can….; Where are you from…?; I am from…

Ex.2 (b) p.22

Ex.3 p.23

Ex.1 p.22

Ex.1,2 p.22

Ex.2 (b) p.22

WB

2.Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. 

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. 

3. Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. 

4. Виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня. 

 

 

 

13

2

30.09

30.09

30.09

30.09

 

Це я!Розвиток навичок писемного продукування.Проектна робота.

 

England, Poland, Ukraine, Spain, Germany, Canada

 

Where are you from…?; I am from…

 

Ex 5,6 p. 24

 

 

 

Wb

Проєкт Ex.6 p.24

 

14

3

02.10

02.10

02.10

01.10

 

Моя адреса. Розвиток навичок усного продукування.Числівники 1-100.

Numbers 20-100; an address; a street, a house, a flat

What is your address?

Ex.5 p.26

Ex 1,2 p.25

Ex 1 p. 25

Ex.5 p.26

 

15

4

05.10

05.10

05.10

02.10

 

Звідки ти? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

Numbers 20-100; an address; a street, a house, a flat

What is your address?

Ex.6 p.26

 

Ex. 7 p. 27

WB

2.Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. 

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. 

3. Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. 

4. Виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні

 

16

5

07.10

07.10

07.10

07.10

 

Моя сім’я та друзі. Розвиток навичок усного продукування. Робота з малюнками.

Family members; How old are you?

I can…/I have got…

Ex 2,4 p.28,29

Ex 1 p.28

Ex 1 p.28

Ex.5 p.29

 

17

6

09.10

09.10

09.10

08.10

 

Я умію гарно рахувати. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом.

Numbers (20-100); plus, minus; kind;

He\She is… years old.

Ex 4,5 p.30

Ex.3 p.30

Ex.1p. 30

WB

 

18

7

12.10

12.10

12.10

09.10

 

Домашні обов’язки. Розвиток навичок усної взаємодії.  Робота в парах.

Help about the house; vacuum the carpet; wash the dishes; feed our cat; walk our dog; water the plants;

Let’s …; Can you …?;

Ex. 3 p.31

Ex.1 p.31

Ex.1,2 p.31

WB

 

19

8

16.10

16.10

16.10

15.10

 

Домашні обов’язки. Розвиток навичок усного продукування. Проектна робота.

Help about the house; vacuum the carpet; wash the dishes; feed our cat; walk our dog; water the plants;

Present Simple; Who?; When?;always;every day; never;

Ex.4,5,6 p.32

 

Ex.4,7 p.32

WB

2.Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. 

Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. 

3. Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. 

4. Виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні

 

20

9

19.10

19.10

19.10

16.10

 

Час історій. Розвиток навичок сприймання на слух  та  усної  взаємодії. Рольові ігри.

revision

revision

Ex.3 p. 33

Ex 2 p. 33

Ex 1 p. 33

WB

 

21

10

21.10

21.10

21.10

21.10

 

Ми – творчі! Проектна робота.

revision

revision

 

 

 

WB

 

22

11

23.10

23.10

23.10

22.10

 

Моя сім’я та друзі. Повторення вивченого матеріалу.

revision

revision

Ex.1 p. 35

 

 

WB

 

23

12

02.11

02.11

02.11

23.10

 

Узагальнення з теми «Моя сім’я та друзі».

revision

revision

Ex. 3 p.36

 

Ex.2 p.36

Ex. 3 p.36

WB

 

                                                             

 

 

 

 

 

 

 

                                               

 

                                                     Тема 3.           UNIT 3. World of professions. Світ професій. 12год

24

1

04.11

04.11

04.11

04.11

 

Зовнішність моїх друзів. Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з малюнками.

A birthday party;a princess; hair;curly;staight;long;short;blond;dark;big;small;nose;mouth;funny;glasses; an eye; an ear; teeth; a pirat;

To be;

pronouns; have/has;

Ex. 2,4 p. 38

Ex 1,3 p.37,38

Ex 1,2 p.37,38

WB

1.Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. 

2. Виявляє толерантне ставлення до людей. 

3. Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. 

Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження. 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

2

06.11

06.11

06.11

05.11

 

Зовнішність моїх іграшок. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом.

a tooth/teeth; a foot/feet; man/woman;head;an arm;hand;leg;finger;toe; a secret; guess;

Plural of the nouns; it’s/it’s not; is it …?;

 

Ex. 1 p. 39

Ex. 1 p. 39; Ex. 2 (a) p. 40

WB

 

26

3

09.11

09.11

09.11

06.11

 

Зовнішність моїх іграшок. Розвиток навичок писемного продукування. Проектна робота.

a tooth/teeth; a foot/feet; man/woman;head;an arm;hand;leg;finger;toe; a secret; guess;

Plural of the nouns; it’s/it’s not; is it …?;

Ex. 2 (b) p. 40; Ex. 4 (b) p. 41

Ex. 3 p. 40

Ex.4 (a) p.41

Ex.4 (a) p.41

Ex. 5 p.41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

4

11.11

11.11

11.11

11.11

 

Люди різних професій. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом та малюнками.

A doctor; a programmer; a vet; a farmer; a shop assistant; a pilot; a driver; a police officer; a teacher; learn;a profession;

Let’s; I can …;

Ex. 2,4 p. 42,43

Ex. 1,3 p. 42

Ex. 1 p. 42

WB

1.Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. 

2. Виявляє толерантне ставлення до людей. 

3. Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. 

Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження. 

 

 

 

28

5

13.11

13.11

13.11

12.11

 

 

Я хочу бути інженером. Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з малюнками.

Professions; jounalist; tv programms, cook, to cook food, a farmer, a designer, to make clouthes; an engineer; to make machines and devises, a mechanic, to fix ; all cars; an artist; to paint pictures;man-men;woman-women; child-children

Present Simple, plurals

Ex.2 p.44

Ex. 1,3 p. 44,45

Ex. 1 p. 44

WB

 

29

6

16.11

16.11

16.11

13.11

 

Різноманітність професій. Розвиток навичок писемного продукування. Проєктна робота.

Professions; jounalist; tv programms, cook, to cook food, a farmer, a designer, to make clouthes; an engineer; to make machines and devises, a mechanic, to fix ; all cars; an artist; to paint pictures;man-men;woman-women; child-children

Present Simple, plurals, this/these

 

 

Ex. 4 p.46

Ex. 4,6 p.46

 

1.Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. 

2. Виявляє толерантне ставлення до людей. 

3. Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. 

Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження.

 

30

7

18.11

18.11

18.11

18.11

 

Чий це комп’ютер? Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з малюнками.

To play together; it’interesting; professions;

Possessive case Присвійний відмінок іменників.

Ex. 3,4 p. 48

Ex. 1,2 p. 47

Ex. 1 p. 47

Ex. 4 p. 48

WB

 

31

8

20.11

20.11

20.11

19.11

 

Що у твоєму ланч-боксі?  Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

professions

 

Ex. 4 p. 50

Ex. 2 p. 49

Ex. 1,3 p. 49,50

WB

 

32

9

23.11

23.11

23.11

20.11

 

Ким ти хочеш бути? Формування навичок писемного продукування. Написання слів.

revision

revision

Ex. 3 p.51

Ex. 1 p.51

Ex. 2 p.51

WB

 

1.Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. 

2. Виявляє толерантне ставлення до людей. 

3. Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. 

Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження.

 

33

10

25.11

25.11

25.11

25.11

 

Ми – творчі! Проектна робота.

revision

revision

 

 

Project work p.52-53

WB

 

34

11

27.11

27.11

27.11

26.11

 

Світ професій. Повторення вивченого матеріалу.

revision

revision

 

Ex 1 p. 54

EX.2 p. 55

WB

 

35

12

30.11

30.11

30.11

27.11

 

Узагальнення з теми «Світ професій».

revision

revision

 

 

 

WB

 

                                                                                        

 

                                                                               Тема 4  UNIT 4.Happy holidays! Веселих свят! 10 /11год

 

36

1

02.12

02.12

02.12

02.12

 

Календар. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з лексикою.

Season; month;spring.summer,autumn,winter; March, April,May, June, July, August, September, October, November, December, January, Ferbruary;

How many… ?;What month is it…?; There are….;

Ex. 4 p.57

Ex.1 p. 56

Ex.1,2,3 p. 56,57

WB

 

4.Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. 

 

37

2

04.12

04.12

04.12

03.12

 

Коли твій День народження? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

March, April,May, June, July, August, September, October, November, December, January, Ferbruary;

In March…;

Ex.3 p.59

Ex. 1,2 p. 58

Ex. 1 p. 58

Ex.4 p.59

WB

 

 

 

4.Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. 

 

38

3

07.12

07.12

07.12

04.12

 

Вечірка на День народження. Розвиток навичок усної взаємодії. Визначення часу.

Happy Birthday!; in the cafe;

Saying the time; When? Where?;

Ex. 4,5 p. 61

Ex. 1,3 p. 60,61

Ex. 1,2 p. 60

WB

 

39

4

09.12

09.12

09.12

09.12

 

День Святого Миколая. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом.

Celebrate; Christmas; St. Nicolas Day; holiday; bring presents; put presents;

Present Simple

Ex. 5 p. 63

Ex. 1,3 p. 62,63

Ex. 1,2,4 p. 62,63

WB

 

40

5

11.12

11.12

11.12

10.12

 

Щасливого Різдва! Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом.

Merry Christmas!; prepare for …;decorate the Christmas tree; put balls, stars; candies; cook a turkey; pudding; on, under, in

 

Ex. 4 p. 65

Ex. 1,3 p. 64,65

Ex. 1 p. 64

WB

 

41

6

14.12

14.12

14.12

11.12

 

Час історій. Розвиток навичок сприймання на слух  та  усної  взаємодії. Рольові ігри. Ми – творчі! Проектна робота.

revision

revision

Ex. 3 p.70 Ex. 1,2 p.72,73

Ex. 2 p.70

Ex. 1 p.70 Ex 3. p.73

WB

 

4.Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. 

 

46

11

24.12 (г)

 

 

Повторення.

 

 

 

 

 

 

 

42

7

16.12

16.12

16.12

16.12

 

Узагальнення з теми «Світ професій».

Контроль аудіювання.

revision

revision

 

 

 

 

 

43

8

18.12

18.12

18.12

17.12

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

44

9

21.12

21.12

21.12

18.12

 

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

45

10

23.12

23.12

23.12

23.12

 

 

 

 

 

Контроль говоріння. Підсумко- вий урок.

Узагаль-нення за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
4538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку