КТП для 5 класу НУШ на І семестр. Орієнтовно 53 години. Можна змінювати ,редагувати тощо. Враховано ключові компетентності . Передбачено, що навчання організовано за принципом паралельного і взаємопов'язаного оволодіння учнями видами мовленнєвої діяльності. При цьому завдяки засобам іноземної мови відбувається ознайомлення із соціокультурними,соціолінгвістичними, лінгвокраїнознавчими аспектами культури країни, мова якої вивчається. У зв'язку із цим увесь процес навчання набуває форми діалогу культур (чужомовної та рідної), який здійснюється засобами іноземної мови. Такий підхід забезпечено спеціальними видами і формами іншомовної навчальної діяльності, серед яких визначальне місце належить комунікативним завданням, зокрема інтерактивним технологіям і навчально-мовленнєвим ситуаціям, які в освітній діяльності учнів набувають пріоритетних засобів навчання:
− описувати, розповідати, характеризувати;
− порівнювати;
− аргументувати свій вибір, власну точку зору;
− запитувати і надавати інформацію;
− розпитувати з метою роз'яснення та уточнення інформації;
− просити про допомогу;
− пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
− висловлювати свої враження, почуття та емоції;
− давати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, фактам;
− обмінюватися думками.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА І семестр
до НМК Prepare 5 клас НУШ (3,5 год/тиждень)
Ключові компетентності: |
|
КК1 – вільне володіння державною мовою |
КК6 – навчання впродовж життя |
КК2 – здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами* (формується на кожному уроці) |
КК7 – підприємливість та фінансова грамотність |
КК3 – математична компетентність |
КК8 – соціальна і громадянська компетентності |
КК4 – компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій |
КК9 – культурна компетентність |
КК5 – інформаційно-комунікаційна компетентність |
КК10 – екологічна компетентність |
|
КК11 – інноваційність |
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності: |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
Семестр І |
||||||||||
Unit 1. In the classroom. All About Me. My Family + Culture time (Розділ 1. У класі. Я та моя сім'я) |
||||||||||
1 |
|
Вступ. Особисті дані. C.6 |
•Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
Представлення себе |
КК7 КК8 КК3 КК6 |
Прослуховування аудіо |
Написання свого імені. |
Алфавіт, числівники, вік |
Правопис імен і числівників |
WB c. 4 |
2 |
|
Особисті дані. C.7 |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка |
|
Представлення себе |
Дні тижня |
|
WB c.5 |
||
3 |
|
Речі навколо нас. С.8 |
•Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Опис речей |
|
Речі в класній кімнаті, кольори |
Артиклі a/an |
WB c.6 |
||
4 |
|
День народження с.9 |
•Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Створення опитування |
Прослуховування аудіо щодо персональної інформації |
Розмова про дні народження |
|
Вказівні займенники these-those, this-that |
WB c.7 |
|
|
||||||||||
5 |
|
Я і моє оточення. С.10 |
•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
•Питання і відповіді щодо персональної інформації
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження |
КК7 КК3 КК6 КК9 |
Прослуховування діалогів у фотоісторіях.
|
|
Особисті речі, оточення |
Прийменники My, his, her, your; |
WB c.8 |
6 |
|
Я і моє оточення. С.11 |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік) на слух і розпізнає в тексті. |
КК7 КК8 КК3 КК6 |
Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення. |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
|
to be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях |
WB c.9. Опис картинки письмово. |
|
7 |
|
Національності. С.12 |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність) на слух і розпізнає в тексті. |
КК7 КК3 КК6 КК9 |
Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching) |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
Країни та національності. Вимова звука ə |
|
WB c.10 |
|
8 |
|
Національності. С.13 |
•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
КК8 КК7 КК3 КК6 КК9 |
Прослуховування інформації про персональні дані і походження. |
Коротка розповідь про себе та про своїх друзів. |
|
to be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях |
WB c.11 |
|
|
||||||||||
9 |
|
Сім’я С.14 |
•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
•Відповіді на запитання про сім’ю. |
КК8 КК7 КК6 КК5 |
Зорове сприймання тексту про членів родини. |
Відповіді на запитання щодо прочитаного. |
Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція). |
|
WB c.12 |
10 |
|
Представлення членів родини с.15 |
•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники. |
•Бесіда про членів родини. |
КК9 КК3 КК11 |
Перегляд відео бесіди про членів родини. |
Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео. |
|
Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…) |
WB c.13 |
11 |
|
Почуття С.16 |
•Можуть описати почуття і стани. |
•Визначати стани і емоції. |
КК5 КК9 КК8 |
Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. |
|
Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry nice sad tired |
|
WB c.14 |
12 |
|
Почуття с.17 |
•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції. |
•Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки) |
КК5 КК9 КК8 |
Робота в парах. Опитування (анкетування). |
Робота в парах. Створення опитування за зразком. |
|
To be – короткі відповіді. |
WB c.15 |
Culture Time |
||||||||||
13
|
|
Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії С.18-19
|
• Читають короткі тексти про країни Великобританії. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. • Презентують результати проектної роботи.
|
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
КК8 КК7 КК9 КК3 КК5 КК6 КК11 |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт Сприймання на слух тексту про національності. Перегляд документального відео. |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. Презентація проекту. |
Англомовні країни. Англомовні країни і національність Welsh, Irish, Scottish, English |
|
SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту |
14 |
|
Україна с.20-21 |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. • Презентують результати проектної роботи. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
КК8 КК7 КК9 КК3 КК5 КК6 КК11 |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця. Сприймання на слух тексту про визначні місця великих міст України. |
Розмова про улюблені міста України. Презентація проекту про рідне місто. |
Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста Назви визначних місць. |
|
Розробка проекту Повторення |
|
||||||||||
15 |
|
Повторення. Контроль. Діагностична робота. КК6 ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
||||||||
Unit 2. My Home. My Things + Life Skills. Creativity and Innovations Розділ 2. Мій дім. Мої речі |
||||||||||
16 |
|
Мій дім. Кімнати С.22 |
• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. |
• Розповідь про місце проживання. |
КК7 КК3 КК6 КК8 |
Сприймання тексту-опису житла. |
Опис інтер’єру на основі картинки. |
Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room hall kitchen living room toilet bath door floor shower wall window |
|
WB c.16 |
17 |
|
Мій дім. Розміщення кімнат і речей. С.23 |
• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку. |
КК7 КК3 КК8 КК5 КК6 |
Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. |
Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки. |
|
Конструкції There is/ there are; in/on. |
WB c.17 |
|
18 |
|
Предмети у будинку с.24 |
• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті. |
• Розповідь про улюблені особисті речі.
|
КК7 КК3 КК6 КК5 |
Зорове сприймання тексту-опису кімнати. |
Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді. |
Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys |
|
WB c.18 |
19 |
|
Моя кімната с.25 |
•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію. |
КК8 КК7 КК3 КК6 КК5 |
Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію. |
Опис власної кімнати і речей в ній. |
Інтонація в реченнях з однорідними членами. |
Стверджувальні речення з have got. Використання also |
WB c.19 |
|
|
||||||||||
20 |
|
Мої речі с.26 |
• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список. |
• Опис вмісту шкільної сумки. |
КК3 КК5 КК7 |
Зорове сприймання тексту про особисті речі. |
|
Особисті речі: banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle Склади в словах. |
|
WB c.20 |
21 |
|
Мої речі с.27 |
• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки. |
• Складання списку. |
КК6 КК8 |
Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
Розповідь про вміст сумки, майно. |
|
Заперечне речення з have got. |
WB c.21 |
22 |
|
Опис речей С.28 |
•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками |
•Опис власності. |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. |
Опис власних речей. |
Порядок прикметників для однорідних означень |
|
WB c.22 |
|
23 |
|
Речі однокласників с.29 |
•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини. |
•Бесіда про власність і персональну інформацію. |
КК3 КК5 КК7
|
Перегляд відео інтерв’ю. |
Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників. |
|
Питання і короткі відповіді з have got. |
WB c.23 |
Life Skills. Creativity and Innovations |
||||||||||
24 |
|
Креативність та інновації с.30-31 |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
КК7 КК3 КК9 КК5 КК6 |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом. |
fishbowl light rug shelf sofa |
|
Ствроення проекту. |
25 |
|
Креативність та інновації с.30-31 |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, речі, хобі. |
• Самопрезентація. |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
|
|
|
|
26 |
|
Повторення. Контроль. Діагностична робота. С.32-33 КК6 ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
||||||||
Unit 3. What Can You Do? Party Time + Culture. Holidays in the USA and Ukraine Розділ 3 Здоров'я та дозвілля |
||||||||||
27 |
|
Вільний час с.34 |
Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту. |
Сприймання на слух для нової інформації. |
КК8 КК7 КК10 КК6 КК5 |
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. |
|
Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim |
|
WB c.24 |
28 |
|
Дозвілля с.35 |
Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь. |
Бесіда про уміння і види діяльності. Порівняння себе із партнером. |
Сприймання на слух коротких розмов. |
Бесіда про уміння. |
Вимова та інтонація can\can’t в реченнях |
Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення. |
WB c.25 |
|
29 |
|
Частини тіла с.36 |
Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх. |
Сприймання тексту і подальша бесіда. |
КК8 КК7 КК10 КК6 КК5 |
Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього. |
|
arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth |
|
WB c.26 |
30 |
|
Що ми вміємо робити? С.37 |
Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей. |
Спілкуються про можливості. |
КК5 КК6 КК8 |
Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. |
Бесіда про можливості і таланти. |
|
Prepositions: in, on, behind, under |
WB c.27 |
|
||||||||||
31 |
|
Вечірка. Харчування. С.38 |
Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. |
Складають список продуктів. |
КК6 КК7 КК8 КК5 |
Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування. |
|
biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes |
|
WB c.28 |
32 |
|
Види їжі С.39 |
Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів |
Складають список продуктів для підготовки до вечірки |
|
Опис картинки. Написання списку продуктів. |
Вимова SOME |
Злічені і незлічені іменники |
WB c.29 |
|
33 |
|
Запрошення на вечірку С.40 |
Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні. |
Сприймають інформацію з листівки. |
КК3 КК7 КК6 КК8 |
Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення. |
|
Визначення часу і місця проведення події. |
|
WB c.30 |
34 |
|
Запрошення на вечірку С..41 |
Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. |
Написання запрошення і бесіда на його основі. |
КК3 КК7 КК6 КК8 |
Написання короткого повідомлення про святкування. |
Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами. |
|
Prepositions: on, at, from, until |
WB c.31 |
Culture. Holidays in the USA and Ukraine |
||||||||||
35 |
|
Свята в США с. 42-43 |
Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні. |
Опис свята. Презентація проекту. |
КК5 КК6 КК8 КК11 |
Сприймання письмового тексту про свята в США. |
Написання і презентація проекту. |
the American flag a parade fireworks a barbecue turkey pumpkin pie burgers corn on the cob sweet potatoes pecan pie |
|
Розробка проекту. |
36
|
|
Свята в Україні С.44-45
|
Можуть розповісти про свята і визначні дати. Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні. |
Опис події. Презентація проекту. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування. |
Написання і презентація проекту. |
to get flowers to sing carols to wear vyshyvankas to wear fancy dress the New Year tree |
|
Розробка проекту |
|
|
|
|
||||||||
37 |
|
Повторення. Контроль. Діагностична робота. КК6 ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
||||||||
Unit 4. My Day. At School + Life Skills. Study Skills: Learning English Розділ 4. Повсякденне життя. Школа |
||||||||||
37 |
|
Мій робочийдень С. 46 |
Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. |
Опис щоденних справ. |
КК3 КК6 КК7 |
Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту. |
|
catch the bus to school get dressed get up go to bed have a shower have breakfast have dinner have lunch walk to school wash your face |
|
WB c.32 |
38 |
|
Розпорядок дня С.47 |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. |
|
Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди. |
Вимова Present simple endings |
Present Simple стверджувальні речення. |
WB c.33 |
||
39 |
|
Час С.48 |
Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух. |
Сприймають розповідь про розпорядок дня. |
КК3 КК6 КК7 КК8 КК5 |
Зорове сприймання тексту про щоденні справи. |
Називають час за годинником в контексті розпорядку. |
It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past … |
|
WB c.34 |
40 |
|
Розпорядок дня С.49 |
Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять. |
Опис розпорядку дня по годинах. |
Сприймання на слух і перегляд відео діалогу. |
Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці. |
|
Present Simple – заперечні речення. |
WB c.35 |
|
|
||||||||||
41 |
|
Шкільні предмети с.50 |
Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються. |
Розповідь про улюблений предмет. |
КК3 КК6 КК7 КК8 КК5 |
Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі. |
Розповідь про улюблений предмет, час його проведення. |
art English French geography history IT maths music PE science |
|
WB c.36 |
42 |
|
Розклад уроків с.51 |
Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. |
Бесіда про розклад і звичні шкільні справи. |
Зорове сприймання таблиці з розкладом. |
Бесіда відповідно до таблиці з розкладом. |
|
Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. |
WB c.37 |
|
43 |
|
Освіта онлайн. Школи в Австралії С.52 |
Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту. |
Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації. |
КК3 КК5 КК6 КК7 КК8
|
Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл. |
|
Багатозначні слова: catch come get meet see think |
|
WB c.38 |
44 |
|
Шкільні звички С.53 |
Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. |
|
Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування. |
Вимова Wh- questions |
Wh- questions |
WB c.39 |
||
Life Skills. Study Skills: Learning English |
||||||||||
45 |
|
Як вчити англійську с.54 |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції. |
КК3 КК6 КК7 КК8 КК5
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання списку порад. |
|
|
Розробка проекту. |
46 |
|
Як вчити англійську с.55 |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської. |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
Suggestions What about? You can . … a good idea. |
|
|
||
47 |
|
Повторення. Контроль. Діагностична робота. С.56-57 КК6 ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
|
||||||||
48 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
49 |
|
Контроль говоріння |
||||||||
51 |
|
Контроль читання |
||||||||
52 |
|
Контроль письма |
||||||||
53 |
|
Підсумок за І семестр |