КТП Prepare 5 клас НУШ 3,5 год

Про матеріал

КТП для 5 класу НУШ на І семестр. Орієнтовно 53 години. Можна змінювати ,редагувати тощо. Враховано ключові компетентності . Передбачено, що навчання організовано за принципом паралельного і взаємопов'язаного оволодіння учнями видами мовленнєвої діяльності. При цьому завдяки засобам іноземної мови відбувається ознайомлення із соціокультурними,соціолінгвістичними, лінгвокраїнознавчими аспектами культури країни, мова якої вивчається. У зв'язку із цим увесь процес навчання набуває форми діалогу культур (чужомовної та рідної), який здійснюється засобами іноземної мови. Такий підхід забезпечено спеціальними видами і формами іншомовної навчальної діяльності, серед яких визначальне місце належить комунікативним завданням, зокрема інтерактивним технологіям і навчально-мовленнєвим ситуаціям, які в освітній діяльності учнів набувають пріоритетних засобів навчання:

− описувати, розповідати, характеризувати;

− порівнювати;

− аргументувати свій вибір, власну точку зору;

− запитувати і надавати інформацію;

− розпитувати з метою роз'яснення та уточнення інформації;

− просити про допомогу;

− пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;

− висловлювати свої враження, почуття та емоції;

− давати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, фактам;

− обмінюватися думками.

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ  НА І семестр

до НМК Prepare 5 клас НУШ  (3,5 год/тиждень)

Ключові компетентності:

КК1 – вільне володіння державною мовою

КК6 – навчання впродовж життя

КК2 – здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами* (формується на кожному уроці)

КК7 – підприємливість та фінансова грамотність

КК3 – математична компетентність

КК8 – соціальна і громадянська компетентності

КК4 – компетентності у галузі природничих наук, техніки

і технологій

КК9 – культурна компетентність

КК5 – інформаційно-комунікаційна компетентність

КК10 – екологічна компетентність

 

КК11 – інноваційність

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Ключові компетентності:

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр І

Unit 1. In the classroom. All About Me. My Family    +   Culture time                                         (Розділ 1. У класі. Я та моя сім'я)

1

 

Вступ. Особисті дані. C.6

•Повідомляє особисту стандартну інформацію,

представляючи себе.

Представлення себе

КК7

КК8

КК3

КК6

Прослуховування аудіо

Написання свого імені.

Алфавіт, числівники, вік

Правопис імен і числівників

WB c. 4

2

 

Особисті дані. C.7

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка

 

Представлення себе

Дні тижня

 

WB c.5

3

 

Речі навколо нас. С.8

•Використовує невербальні засоби (жест), щоб

уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Опис речей

 

Речі в класній кімнаті, кольори

Артиклі a/an

WB c.6

4

 

День народження с.9

•Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі.

Створення опитування

Прослуховування аудіо щодо персональної інформації

Розмова про дні народження

 

Вказівні займенники these-those, this-that

WB c.7

 

5

 

Я і моє оточення. С.10

•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань.

•Питання і відповіді щодо персональної інформації

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження

КК7

КК3

КК6

КК9

Прослуховування діалогів у фотоісторіях.

 

 

Особисті речі, оточення

Прийменники My, his, her, your;

WB c.8

6

 

Я і моє оточення. С.11

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік)  на слух і розпізнає в тексті.

КК7

КК8

КК3

КК6

Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення.

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

 

to be в Present Simple в однині та множині,  в стверджувальних реченнях

WB c.9. Опис картинки письмово.

7

 

Національності.

С.12

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність)  на слух і розпізнає в тексті.

КК7

КК3

КК6

КК9

Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching)

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

Країни та національності. Вимова звука ə

 

WB c.10

8

 

Національності. С.13

•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

КК8

КК7

КК3

КК6

КК9

Прослуховування інформації про персональні дані і походження.

Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.

 

to be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях

WB c.11

 

9

 

Сім’я

С.14

•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

•Відповіді на запитання про сім’ю.

КК8

КК7

КК6

КК5

Зорове сприймання тексту про членів родини.

Відповіді на запитання щодо прочитаного.

Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція).

 

WB c.12

10

 

Представлення членів родини с.15

•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники.

•Бесіда про членів родини.

КК9

КК3

КК11

Перегляд відео бесіди про  членів родини.

Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео.

 

Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…)

WB c.13

11

 

Почуття

С.16

•Можуть описати почуття і стани.

•Визначати стани і емоції.

КК5

КК9

КК8

Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою.

 

Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry

nice sad tired

 

WB c.14

12

 

Почуття с.17

•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції.

•Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки)

КК5

КК9

КК8

Робота в парах. Опитування (анкетування).

Робота в парах. Створення опитування за зразком.

 

To be – короткі відповіді.

WB c.15

Culture Time

13

 

 

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

С.18-19

 

• Читають короткі тексти про країни Великобританії.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

• Презентують результати проектної роботи.

 

 

 

 

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

КК8

КК7

КК9

КК3

КК5

КК6

КК11

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт

Сприймання на слух тексту про національності. Перегляд документального відео.

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного.

Презентація проекту.

Англомовні країни.

Англомовні країни і національність Welsh, Irish, Scottish, English

 

SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту

 

14

 

 

Україна с.20-21

• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

• Презентують результати проектної роботи.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

 

КК8

КК7

КК9

КК3

КК5

КК6

КК11

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця.

Сприймання на слух тексту про визначні місця великих міст України.

Розмова про улюблені міста України.

Презентація проекту про рідне місто.

Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста

Назви визначних місць.

 

Розробка проекту

Повторення

 

15

 

Повторення. Контроль. Діагностична робота.                                     КК6                                                                                      ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Unit 2. My Home. My Things  + Life Skills. Creativity and Innovations                                              Розділ 2. Мій дім. Мої речі

16

 

Мій дім. Кімнати

С.22

• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою.

• Розповідь про місце проживання.

КК7

КК3

КК6

КК8

Сприймання тексту-опису житла.

Опис інтер’єру на основі картинки.

Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room

hall kitchen living room toilet  bath door floor shower wall window

 

WB c.16

17

 

Мій дім. Розміщення кімнат і речей. С.23

• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку.

КК7

КК3

КК8

КК5

КК6

Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою.

Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки.

 

Конструкції There is/ there are; in/on.

WB c.17

18

 

Предмети у будинку с.24

• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті.

• Розповідь про улюблені особисті речі.

 

КК7

КК3

КК6

КК5

Зорове сприймання тексту-опису кімнати.

Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді.

Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys

 

WB c.18

19

 

Моя кімната с.25

•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію.

 КК8

КК7

КК3

КК6

КК5

Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію.

Опис власної кімнати і речей в ній.

Інтонація в реченнях з однорідними членами.

Стверджувальні речення з have got. Використання also

WB c.19

 

20

 

Мої речі с.26

• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список.

• Опис вмісту шкільної сумки.

КК3

КК5

КК7

Зорове сприймання тексту про особисті речі.

 

Особисті речі:  banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle

Склади в словах.

 

WB c.20

21

 

Мої речі с.27

• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки.

• Складання списку.

КК6

КК8

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

Розповідь про вміст сумки, майно.

 

Заперечне речення з have got.

WB c.21

22

 

Опис речей

С.28

•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

•Опис власності.

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації.

Опис власних речей.

Порядок прикметників для однорідних означень

 

WB c.22

23

 

Речі однокласників с.29

•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

•Бесіда про власність і персональну інформацію.

КК3

КК5

КК7

 

 

Перегляд відео інтерв’ю.

Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників.

 

Питання і короткі відповіді з have got.

WB c.23

Life Skills. Creativity and Innovations

24

 

Креативність та інновації с.30-31

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

КК7

КК3

КК9

КК5

КК6

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом.

 

fishbowl light rug shelf sofa

 

Ствроення проекту.

25

 

Креативність та інновації с.30-31

• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, речі, хобі.

• Самопрезентація.

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

 

 

26

 

Повторення. Контроль. Діагностична робота.   С.32-33        КК6                                                                       ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Unit 3. What Can You Do? Party Time + Culture. Holidays in the USA and Ukraine                         Розділ 3 Здоров'я та дозвілля

27

 

Вільний час с.34

Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту.

Сприймання на слух для нової інформації.

КК8

КК7

КК10

КК6

КК5

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння.

 

Заняття і уміння:

cook paint play remember ride sail sing skate speak swim

 

WB c.24

28

 

Дозвілля с.35

Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь.

Бесіда про уміння і види діяльності. Порівняння себе із партнером.

Сприймання на слух коротких розмов.

Бесіда про уміння.

Вимова та інтонація can\can’t в реченнях

Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення.

WB c.25

29

 

Частини тіла

с.36

Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх.

Сприймання тексту і подальша бесіда.

КК8

КК7

КК10

КК6

КК5

Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього.

 

arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth

 

WB c.26

30

 

Що ми вміємо робити? С.37

Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.

Спілкуються про можливості.

КК5

КК6

КК8

Перегляд відео діалогу про уміння і можливості.

Бесіда про можливості і таланти.

 

Prepositions: in, on,

behind, under

WB c.27

 

31

 

Вечірка. Харчування.

С.38

Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом.

Складають список продуктів.

КК6

КК7

КК8

КК5

Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування.

 

 

biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes

 

WB c.28

32

 

Види їжі

С.39

Розрізняють злічені і незлічені іменники відповідно до типу продуктів

Складають список продуктів для підготовки до вечірки

 

Опис картинки. Написання списку продуктів.

Вимова SOME

Злічені і незлічені іменники

WB c.29

33

 

Запрошення на вечірку

С.40

Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні.

Сприймають інформацію з листівки.

КК3

КК7

КК6

КК8

Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення.

 

Визначення часу і місця проведення події.

 

WB c.30

34

 

Запрошення на вечірку

С..41

Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями.

Написання запрошення і бесіда на його основі.

КК3

КК7

КК6

КК8

Написання короткого повідомлення про святкування.

Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами.

 

Prepositions: on, at, from, until

WB c.31

Culture. Holidays in the USA and Ukraine

35

 

Свята в США

 с. 42-43

Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні.

Опис свята.

Презентація проекту.

КК5

КК6

КК8

КК11

Сприймання письмового тексту про свята в США.

Написання і презентація проекту.

the American flag a parade

fireworks

a barbecue

turkey pumpkin pie

burgers

corn on the cob sweet potatoes

pecan pie

 

Розробка проекту.

36

 

 

Свята в Україні

С.44-45

 

Можуть розповісти про свята і визначні дати.

Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні.

Опис події.

Презентація проекту.

Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування.

Написання і презентація проекту.

to get flowers

to sing carols

to wear vyshyvankas

to wear fancy dress

the New Year tree

 

Розробка проекту

 

 

 

37

 

Повторення. Контроль. Діагностична робота.                                     КК6                                                                                     ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Unit 4. My Day. At School + Life Skills. Study Skills: Learning English                             Розділ 4. Повсякденне життя. Школа

37

 

Мій робочийдень

С. 46

Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії.

Опис щоденних справ.

КК3

КК6

КК7

Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту.

 

catch the bus to school get dressed

get up go to bed have a shower

have breakfast have dinner have lunch

walk to school wash your face

 

WB c.32

38

 

Розпорядок дня

С.47

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини.

 

Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди.

Вимова Present simple endings

Present Simple стверджувальні речення.

WB c.33

39

 

Час

С.48

Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух.

Сприймають розповідь про розпорядок дня.

КК3

КК6

КК7

КК8

КК5

Зорове сприймання тексту про щоденні справи.

Називають час за годинником в контексті розпорядку.

It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past …

 

WB c.34

40

 

Розпорядок дня

С.49

Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять.

Опис розпорядку дня по годинах.

Сприймання на слух і перегляд відео діалогу.

Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці.

 

Present Simple – заперечні речення.

WB c.35

 

41

 

Шкільні предмети с.50

Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються.

Розповідь про улюблений предмет.

КК3

КК6

КК7

КК8

КК5

Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі.

Розповідь про улюблений предмет, час його проведення.

 

art English French geography history IT maths music PE science

 

WB c.36

42

 

Розклад уроків с.51

Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад.

Бесіда про розклад і звичні шкільні справи.

Зорове сприймання таблиці з розкладом.

Бесіда відповідно до таблиці з розкладом.

 

Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді.

WB c.37

43

 

Освіта онлайн. Школи в Австралії С.52

Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту.

Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації.

КК3

КК5

КК6

КК7

КК8

 

Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл.

 

Багатозначні слова: catch come get meet see think

 

WB c.38

44

 

Шкільні звички

С.53

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них.

 

Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування.

Вимова Wh- questions

Wh- questions

WB c.39

 

Life Skills. Study Skills: Learning English

45

 

Як вчити англійську с.54

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції.

 КК3

КК6

КК7

КК8

КК5

 

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання списку порад.

 

 

Розробка проекту.

46

 

Як вчити англійську с.55

• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської.

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

Suggestions What about?

 You can .

a good idea.

 

 

47

 

Повторення. Контроль. Діагностична робота.   С.56-57           КК6                                                                       ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

 

48

 

Контроль аудіювання

49

 

Контроль говоріння

51

 

Контроль читання

52

 

Контроль письма

53

 

Підсумок за І семестр

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 14
Оцінки та відгуки
  1. Володіна Лілія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Марченко Вікторія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Vyshnia Nataliia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гапонова Ніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Demchuk Vira
    Дякую за Вашу працю!!!! Успіхів Вам!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Куценко Людмила Миколаївна
    Чудово розроблений план. Дякую! А чи є на ІІ семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Боєвська Людмила Вікторівна
    Дякую.Чудовий план. А на 2 семестр є ?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Горб Ольга Володимирівна
    Вітаю! Дякую за розробку! А чи є КТП на ІІ семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Глова Юлія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Панасенко Марія Юріївна
    Щиро вам дякую за розробку, успіху у навчальному році
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Шинкарук Тетяна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Мельник Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Лукаш Наталія
    Шановний Колега! Вітаю з початком Нового Навчального Року!Бажаю Творчих Взлетів!І Прошу Вас оцінити мій написаний "Міні -підручник "We learn reading "2 клас! 75 листків.Я написала його ще 2020 році,щоб отримати вищу категорію,але досі не отримала ,а зараз пишу 2 частину цього міні -підручника вже 60 листків.Дякую за розуміння і співпрацю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Семенчук Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 11 відгуків