Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 6 класу за новою програмою НУШ (2023-2024 навчальний рік) до підручника «Інформатика». Автори: Й. Ривкінд, Т. Лисенко, Л. Чернікова, В. Шакотько.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
Інформаційні процеси та системи |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Безпека життєдіяльності в кабінеті інформатики. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Призначення цифрових пристроїв. Класифікація цифрових пристроїв за призначенням. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цифрові технології. Використання цифрових технологій. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві. |
|
Комп’ютерні презентації |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Етапи створення комп’ютерної презентації. Ефекти анімації об’єктів на слайдах комп’ютерної презентації. Додавання ефектів анімації до об’єктів слайда. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Змінення значень властивостей анімаційних ефектів. Використання області анімації |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Анімаційні ефекти появи слайдів |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Установлення часу показу слайдів |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація знань. Практична робота №1. Створення комп’ютерної презентації на тему «Улюблені місця мого населеного пункту». |
|
Текстові документи |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Формати текстових документів. Списки в текстовому документі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Таблиці та їх властивості. Створення таблиць у текстовому документі. Введення даних у таблицю та переміщення курсора. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Виділення об’єктів таблиці. Редагування та форматування таблиці |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Види графічних об’єктів у текстовому документі та їх властивості. Вставлення, редагування та форматування фігур у текстовому документі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Закріплення навичок вставлення, редагування та форматування фігур у текстовому документі. Створення об’єктів SmartArt у текстовому документі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація знань. Практична робота №2. Створення орнаменту фігур та SmartArt об’єкту за наведеним зразком. |
|
Графічні зображення |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Основні поняття комп’ютерної графіки. Растрова та векторна комп’ютерна графіка. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Графічний редактор Krita. Створення та опрацювання растрових зображень у графічному редакторі Krita. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення векторних зображень у графічному редакторі Krita. Вставляння векторних об’єктів до векторного зображення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання кривих Безьє у векторних зображеннях. Збереження і відкриття векторного зображення |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Упорядкування векторних об’єктів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація знань. Практична робота №3. Створення багатоелементних зображень. |
|
Моделювання |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття дослідження |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Математичні моделі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття гіпотези |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. ЕКСПЕРИМЕНТ. Проведення експерименту у віртуальній лабораторії. |
|
Електронні таблиці |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Електронні таблиці. Табличний процесор. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Редагування та форматування електронних таблиць. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Адреси клітинок у формулах. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Знаходження суми, мінімального, Максимального та середнього значення. Реалізація математичних моделей в електронних таблицях. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Діаграми в табличному процесорі. Об’єкти діаграм та їх властивості |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Редагування та форматування діаграм |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація знань. Практична робота №4. Створення таблиці змінення курсу євро в Україні за останні 5 років. Побудова діаграми на основі табличних даних. |
|
|
|
*Резервний урок |
|
ІІ семестр |
|||
Алгоритми та програми |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Величини. Команда присвоювання. Лінійні алгоритми зі змінними. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лінійні проекти зі змінними в Scratch 3. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вкладені цикли з лічильником. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Змінні в циклах з лічильником. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вкладені розгалуження |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Вкладені розгалуження в Scratch 3. Розгалуження зі змінними. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Створення проєкту в середовищі Scratch за заданою умовою. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли з передумовою. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли з передумовою в Scratch 3. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Створення проєкту в середовищі Scratch за заданою умовою. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розгалуження, вкладені в цикли. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Цикли, вкладені в розгалуження. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Узагальнення та систематизація знань. Практична робота №7. Створення проєкту за власним сценарієм з використанням подій змінення тла, образу, вкладених циклів та розгалуження. |
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Проєкт. Етапи виконання проєкту. Підготовка до проєктної діяльності – обрання теми індивідуального чи групового проєкту. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація групового проєкту в середовищі створення презентацій. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація групового проєкту в середовищі створення презентацій. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація групового проєкту в середовищі створення презентацій. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Представлення групового проєкту однокласникам та його захист. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І та ІІ семестр. |
|
|
|
*Резервний урок |
|
Вчитель інформатики _________ ___________________