КТП уроків української мови в 3 класі, ІІ семестр, 4 години на тиждень, за підручником Л.Варзацька

Про матеріал
Календарно тематичне планування відповідає програмовому матеріалу Нової Української Школи з української мови за підручником «Українська мова та читання. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти. Частина 1», автори: Лариса Ворзацька, Тамара Трохименко. Використовується для шкіл, які навчаються за програмою О.Я. Савченко. КАЛЕДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 3 КЛАСІ – ІІ семестр 4 години на тиждень за підручником Л.Варзацька, Т.Трохименко «Українська мова та читання. 1 частина»
Перегляд файлу

КАЛЕДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 3 КЛАСІ – ІІ семестр 4 години на тиждень

за підручником Л.Варзацька, Т.Трохименко «Українська мова та читання. 1 частина»

№ з/п

Тема уроку

Примітки

Дата

Тема 3. Частини мови

  1.           

Повторення вивченого про іменник. Розбір іменників, як частини мови.

 

30. 01

  1.           

Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні.

§ 25. Ст. 86-88. Вправи 204-208

лютий

 

  1.           

Зв’язок прикметників з іменниками.

§ 25. Ст. 89-90. Вправи 209-213

 

  1.           

Зв’язок прикметників з іменниками. Вправляння у постановці запитань до слів.

 

 

  1.           

Змінювання прикметників за числами та питаннями.

§ 26. Ст. 91-93. Вправи 214-218

 

  1.           

Уживання прикметників у прямому і переносному значенні. Усний навчальний твір.

 

 

  1.           

Уживання прикметників в описах. Тренувальні вправи. Вправляння у складанні речень та текстів.

 

 

  1.           

Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування тексту, що містить прикметники різних родів.

 

 

  1.           

Змінювання прикметників за родами.

§27. Ст. 93-96. Вправи 219-224

 

  1.           

Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми. Уживання прикметників у загадках.

 

 

  1.           

Зв'язок прикметників з іменниками.

§ 27. Ст. 96-98. Вправи 225-229

 

  1.           

Змінювання прикметників за родами.

§ 27. Ст. 98-99. Вправи 230-234

 

  1.           

Родові закінчення прикметників.

§27. Ст. 100-101. Вправи 235-239

 

  1.           

Спостереження за закінченнями прикметників. Усний навчальний твір.

 

 

  1.           

Діагностувальна робота. Усний твір: «Улюблена пора року».

 

 

  1.           

Аналіз діагностувальної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і записування запитань за змістом прочитаного та відповідей на запитання.

 

 

  1.           

Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками.

§27. Ст. 100-103. Вправи 240-244

 

  1.           

Повторення і узагальнення вивченого про прикметник, як частину мови.

 

 

  1.           

Числівник як частина мови.

§ 28. Ст. 104-105. Вправи 245-250

березень

 

  1.           

Роль числівників у мовленні.

§ 28. Ст. 105-107. Вправи 251-256

 

  1.           

Вимова і правопис числівників.

 

 

  1.           

Вправляння у написанні числівників.

§ 29. Ст. 108-109. Вправи 257-262

 

  1.           

Спостереження за правильним записом числівників.

 

 

  1.           

Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування тексту, добір заголовка.

 

 

  1.           

Повторення та закріплення знань про числівник.

 

 

  1.           

Діагностувальна робота. Диктант: «Барвінок».

 

 

  1.           

Аналіз діагностувальної роботи. Дієслово. Роль дієслова у мовленні.

§ 30. Ст. 110-111. Вправи 263-267

 

  1.           

Дієслова-синоніми.

 

 

  1.           

Зв'язок дієслів з іншими частинами мови.

§ 30. Ст. 112-114

Вправи 268-272

 

  1.           

Змінювання дієслів за числами.

§ 31. Ст. 115-116

Вправи 273-277

 

  1.           

Змінювання дієслів за часами. Робота з реченнями.

§ 31. Ст. 116-118

Вправи 272-283

 

  1.           

Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення тексту. Обговорення письмових робіт у парах, невеликих групах.

 

 

 

 

 

 

  1.           

Теперішній, майбутній та минулий час дієслів.

 

квітень

 

  1.           

Вправляння у визначенні часу дієслів.

§ 31. Ст. 121-123. Вправи 288-292.

 

  1.           

Утворення дієслів теперішнього, майбутнього та минулого часу.

§ 31. Ст. 123-124. Вправи 293-297.

 

  1.           

Вправляння у визначенні часу та числа дієслів.

§ 31. Ст. 125-126. Вправи 298-301

 

  1.           

Написання не з дієсловами.

§ 33. Ст. 126-128. Вправи 302-306

 

  1.      

Повторення і узагальнення вивченого про вивчені частини мови.

 

 

  1.      

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Частини мови».

 

 

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмове висловлювання про прочитаний текст.

 

 

  1.      

Закріплення й узагальнення вивченого.

 

 

 

Тема 4. Речення

 

-------

  1.      

Види речень. Звертання.

§ 34. Ст. 129-131. Вправи 307-311

 

  1.      

Написання речень зі звертанням. Розділові знаки при звертанні.

 

 

  1.      

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

§ 35. Ст. 132-134. Вправи 312-317

 

  1.      

Члени речення. Головні члени речення.

 

 

  1.      

Члени речення. Другорядні члени речення.

 

 

  1.      

Зв'язок слів у реченні.

§ 36. Ст. 135-137. Вправи 318-322

 

  1.      

Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту-опису.

 

 

  1.      

Тренувальні вправи. Визначення головних і другорядних членів речення.

§ 36. Ст. 135-139. Вправи 323-327

травень

 

  1.      

Повторення та закріплення знань з теми «Речення».

 

 

  1.      

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Речення. Члени речення».

 

 

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

 

Тема 5. Текст

 

------

  1.      

Текст і його ознаки. Заголовок тексту.

§ 37. Ст. 140-141. Вправи 328-332

 

  1.      

Абзац. Роль абзаців у тексті. Найважливіші слова у тексті.

§ 38. Ст. 142-144. Вправи 333-337

 

  1.      

Тема, мета та план тексту.

§ 39. Ст. 144-149. Вправи 338-343

 

  1.      

Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення змісту та форми поданого вчителем тексту.

 

 

  1.      

Текст-розповідь та його ознаки. Тема і мета висловлювання.

§ 40. Ст. 147-149 Вправи 344-346

 

  1.      

Досліджуємо будову тексту-розповіді.

§ 40. Ст. 143-144 Вправи 346-347

 

  1.      

Текст-опис. Тема і мета висловлювання. Досліджуємо ознаки та будову.

§ 41. Ст. 149-151. Вправи 348-352.

 

  1.      

Діагностувальна робота. Списування: «Весна».

 

 

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи. Текст-міркування. Тема і мета висловлювання.

§ 42. Ст. 151 Вправи 353-354

 

  1.      

Текст-міркування. Досліджуємо ознаки та будову.

§ 42. Ст. 152-153 Вправи 355-357.

 

  1.      

Ознайомлення з жанром есе.

§ 43. Ст. 153-155. Вправи 358-362.

 

  1.      

Урок розвитку зв’язного мовлення. Вчимося писати есе «Яким повинен бути справжній друг?»

 

 

  1.      

Творча робота над есе.

§ 44. Ст. 155-157. Вправи 363-367.

 

  1.      

Повторення та узагальнення вивченого про види текстів.

 

 

  1.      

Діагностувальна робота. Диктант: «Хліб – наше багатство».

 

червень

 

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

 

Тема 6. Повторення вивченого за рік

 

 

  1.      

Повторення вивченого з теми «Будова слова».

 

 

  1.      

Добір спільнокореневих слів.

 

 

  1.      

Розбір слів за будовою.

 

 

  1.      

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді «Мої літні канікули»

 

 

  1.      

Розбір слова за будовою. Тренувальні вправи.

 

 

  1.      

Повторення вивченого з теми «Частини мови».

 

 

  1.      

Повторення вивченого з теми «Речення».

 

 

  1.      

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Додано
22 січня 2023
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку