КТП ,,Всесвітня історія" 7 клас

Про матеріал
Додав(-ла) Мельничук О.Д. Календарно-тематичне планування для 7 класу з всесвітньої історії. «Всесвітня історія» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів Гісем О. В., Мартинюк О. О. Складено згідно з навчальної програми « ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 7 КЛАСУ для закладів загальної середньої освіти» Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

1

 

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

7 КЛАС   

1 година на тиждень

35 годин на рік

Складено згідно до навчальної програми « ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти»

Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України                             від  03  серпня 2022 року № 698)

 

п/п

Дата уроку

Зміст навчального матеріалу

Наскрізні змістові лінії та компетентності

Примітка

1

 

ПОВТОРЕННЯ. Велике переселення народів та його наслідки. Розселення слов’ян.

Вступ: Середньовіччя як період розвитку людства. Періодизація.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

 

Розділ 1. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ

2

 

Утворення «варварських королівств». Франкська держава. Хлодвіг.  

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

«Громадянська відповідальність» Шанування національної історії, культури, мови, традицій;визнання та сприйняття багатоманітності оточуючого світу

 

 

 

3

 

Завоювання Карла Великого. Імперія франків. Розподіл імперії.

 

   4

 

Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії.

 

5

 

 Природно-географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммад. Арабські завоювання та халіфати. Розвиток арабо-мусульманської культури.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

 

6

 

Практична заняття №1. Позначити на контурній карті «варварські» королівства, імперію Карла Великого, Візантію, напрямки завойовницьких походів арабів, Арабський халіфат.

 

7

 

Тематичне контроль  з розділу 1 «Перші середньовічні держави»

 

 

 

 

 

Розділ 2. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

8

 

Зв'язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність «Громадянська відповідальність» Шанування національної історії, культури, мови, традицій;визнання та сприйняття багатоманітності оточуючого світу

 

 

9

 

Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм.

 

10

 

Практичне заняття №2. Підготувати (з використанням кількох видів джерел) і представити усне повідомлення (п’єску, живу картинку) на теми «У феодальному замку», «У міському будинку (майстерні, крамниці)», «У селянській господі» (на вибір учителя/учениця або учнів/учениць).

 

11

 

Організація християнської церкви в Середньовіччі.

 

12

 

Тематичний контроль з розділу 2 «Середньовічний світ західної Європи»

 

 

 

 

Розділ 3. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ в Х–ХV ст.

13

 

Скандинавія. Походи вікінгів та їхні завоювання.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність «Громадянська відповідальність» Шанування національної історії, культури, мови, традицій;визнання та сприйняття багатоманітності оточуючого світу

Здоров’я і безпека Чинники, що впливають на раціональний вибір споживача. Відмінності у споживанні людей із різним доходом

 

 

14

 

Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени.

 

15

 

Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій. Реконкіста. Династична унія Ізабелль I і Фернандо II та утворення Королівства Іспанія.

 

16

 

Франція у ХІ–ХV ст. Столітня війна Консолідація влади в руках французьких королів..

 

17

 

Англія в ХІ–ХV ст. «Велика хартія вольностей». Війна троянд.

 

18

 

 Практичне заняття №3. Встановити (на основі витягів з тексту документа) цінність «Великої хартії вольностей» для сучасних європейців, її значення

 

19

 

Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями. Італійські торговельні республіки (Генуя, Венеція).

 

20

 

 Тематичне контроль з теми 3  «Європейське суспільство і держави в Х-ХУ ст.»

 

 

Розділ 4. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

21

 

Церковний розкол 1054 р. Католицька церква в ХІ– ХV ст. Середньовічні єресі й боротьба з ними.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність

 

22

 

Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Практичне заняття №3. Описати (на основі доступних джерел) повсякденне життя середньовічного студента/учня.

 «Громадянська відповідальність» Шанування національної історії, культури, мови, традицій;визнання та сприйняття багатоманітності оточуючого світу

 

23

 

 Книгодрукування. Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм.

 

24

 

Практичне заняття №4. Підготувати ілюстровану уявну екскурсію «Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи».

 

25

 

 Тематичне контроль з теми 4  «Матеріальний і духовний світ Європейського Середньовіччя»

 

 

Розділ 5. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в Х–ХV ст.

26

 

Чернечі лицарські ордени (Тевтонський, Лівонський, орден Мечоносців) та християнізація Східної Європи.

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність «Громадянська відповідальність» Шанування національної історії, культури, мови, традицій;визнання та сприйняття багатоманітності оточуючого світу

 

27

 

Велике князівство Литовське за правління Ольгерда (Дмитра) Гедиміновича. Польське королівство за Казимира ІІІ.

 

28

 

Угорське королівство за Іштвана І. Гуситські війни у Чехії.

 

29

 

Монгольське панування. Новгородська боярська республіка. Устрій та територіальні загарбання Великого князівства Московського в ХІV – на початку ХVІ cт.

 

30

 

Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії.

 

31

 

Практичне заняття №5. Позначити на контурній карті території Польського, Угорського, Чеського королівств, Османської імперії, Золотої Орди, Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського, місце Грюнвальдської битви, територію поширення гуситського руху і гуситських воєн, напрямки завойовницьких походів турків-османів.

«Здоров’я і безпека» чинники, що впливають на раціональний вибір споживача. Відмінності у споживанні людей із різним доходом

 

 

32

 

 Тематичне контроль з теми 5  «Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст.»

 

 

Розділ 6. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД (оглядово)

33

 

Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення китайської культури

Аксіологічна компетентність

Просторова компетентність

Інформаційна компетентність

Логічна компетентність «Громадянська відповідальність» Шанування національної історії, культури, мови, традицій;визнання та сприйняття багатоманітності оточуючого світу «Здоров’я і безпека» чинники, що впливають на раціональний вибір споживача. Відмінності у споживанні людей із різним доходом

 

 

34

 

Індія в період політичної децентралізації (дроблення). Делійський султанат. Досягнення індійської культури.

 

35

 

Японія. Практичне заняття №6. Провести уявну екскурсію до середньовічних пам’яток культури Китаю, Японії та Індії.

 

 

docx
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку