КТП Вступ до історії України та громадянської освіти 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Вступ до історії України та громадянської освіти 5 клас НУШ на основі модельної навчальної програми «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» (автори: Бакка Т.В., Желіба О.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.) та підручника «Вступ до історії України та громадянської освіти» авторів Бакка Т. В., Желіба О. В., Мелещенко Т. В., Ашортіа Є. Д.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування 5 клас НУШ

№ уроку

Дата

Тема, зміст уроку

Методичне забезпечення

Я в суспільстві, часі і просторі.

1

 

Вступ. людина, суспільство, історія. Громадянська освіта та історія як навчальний предмет.

Тема 1

2

 

Я – людина. Ідентичність і самоідентичність. Мої потреби і бажання.

Тема 2

3

 

Самореалізація людини. Розвиток особистості. Життєві цінності та пріорітети.

Тема 3

4

 

Я в родині. Поняття сімї та родини. Взаємовідносини в сімї. Сімейні правила.

Тема 4

5

 

Практичне заняття: Людина і людство в часі. Календарний та історичний час. Робота зі шкалою часу.

Тема 5

Стрічка часу

6

 

Практичне заняття: робота з картою. Людина і людство в просторі. Географічний та історичний простір.

Тема 6

Карти

7

 

Україна на картах упродовж історії. Держава Україна і її сусіди.

Тема 7

Карти

8

 

Урок узагальнення і систематизації

Тема 1- 8

Джерела пізнання суспільства

9

 

Комунікація, інформація, медіа. Поняття «джерела інформації» та їх види. Вплив масмедіа на формування світогляду.

Тема 9

10

 

Аналіз джерел інформації. Факт, судження. Автрство публікації. Критичне ставлення до джерельних відомостей. Фейк.

Тема 12

11

 

Медіа і демократія. Свобода слова. Свобода вираження і відповідальність.

Тема 10

12

 

Я та інтернет. Цифрова ідентичність та приватність у віртуальному світі. Онлайн-спілкування.

Тема 11

13

 

Практичне заняття: робота з джерелами. Види джерел. Інструменти перевірки достовірності інформації.

Тема 13-14

Аналіз джерел

14

 

Історичні памятки як джерело історико-культурної інформації. Архіви. Музеї. Галереї

Тема 15

15

 

Урок узагальнення і систематизації

Тема 9-16

Моя громада та її історія

16

 

Я і ми. Соціокультурна багатоманітність. Поняття соціуму. Соціальна структура. Соціальна згуртованість.

Тема 17

17

 

Соціальні цінності. Гендерна, етнічна, конфесійна різноманість. Рівність

Тема 18

18

 

Професії навколо тебе. Праця і гсподарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства.

Тема 19

19

 

Професія і професійне самовизначення. Винаходи людства та їх наслідки. Наука і освіта. Навчальні заклади в громаді.

Тема 20

20

 

Я і громада. Топоніміка рідного краю. Місто і село. Роль громади в житті людини, суспільства, держави.

Тема 21

21

 

Практичне заняття: як можна впливати на вирішення проблем громади. Громадянське суспільство. Турбота про здоровя і безпеку.

Тема 22

 

22

 

Практичне заняття: дозвілля. Як колись проводили вільний час. Інтервю в рідних про їхнє дозвілля.

Тема 23

Інтервю

23

 

Я і довкілля. Вплив діяльності людини на довкілля. Енерго- та ресурсозбереження. Переробка відходів. Охорона довкілля.

Тема 24

24

 

Урок узагальнення і систематизації

Тема 17 - 25

Моя країна та її історія

25

 

Як пізнається минуле. Історик як вчений, що пізнає минуле. Головні цілі пізнання минулого.

Тема 26

26

 

Видатні історики та їх праці. Мистецьке осмислення минулого.

Тема 27

27

 

Давня історія України. Топоніміка України.

Тема 28

28

 

Середньовічна Україна. Русь. Галицько-Волинська держава.

Тема 29

29

 

Україна в Новий час. Гетьманщина. Україна у складі Російської та Австро-Угорської імперій

Тема 30

30

 

Боротьба за Українську державу у ХХ столітті

Тема 31

31

 

Відновлення незалежності України. Державні свята.

Тема 32

32

 

Практичне заняття: робота з Конституцією України, Конвенцією прав людини і громадянина. Становлення України як демократичної європейської держави.

Тема 33

33

 

Моя країна та її історія

Тема 34

34

 

Урок узагальнення і систематизації

Тема 26-34

35

 

Підсумкове заняття

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Донець Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 серпня 2023
Переглядів
4552
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку