Календарне планування
Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас
(1 година на тиждень, 35 на рік)
Вступ до історії України та громадянської освіти
(авт. Г. Хлібовська, М. Крижанівська, О. Наумчук)
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
1. |
Вступ. Чому і як потрібно вивчати історію у школі |
|
|
Розділ 1. Науки, що вивчають минуле |
|||
2. |
Таємнича наука – історія |
|
|
3. |
Науки, які допомагають пізнавати історію |
|
|
4. |
Історичні джерела |
|
|
5. |
Археологія – неосяжні знання про осяжний світ |
|
|
6. |
Археологічні скарби світу й України |
|
|
7. |
Писемні пам’ятки людства |
|
|
8. |
Етнографія і фольклор – до витоків української самобутності |
|
|
9. |
Сучасні історичні джерела аудіо-, відео- і фотодокументи |
|
|
10. |
Урок – узагальнення за розділом: «Науки, що вивчають минуле» |
|
|
Розділ 2. Історичний час і простір |
|||
11. |
Таємниці історичного часу |
|
|
12 |
Одиниці вимірювання історичного часу |
|
|
13. |
Способи упорядкування хронологічних даних |
|
|
14. |
Вивчаємо минуле за історичною картою (мапою) |
|
|
15. |
Урок – узагальнення за перший семестр |
|
|
16. |
Історія світу та України на лінії часу |
|
|
17. |
Історія приладів для вимірювання часу |
|
|
18. |
Розвиток уявлень людини про світ |
|
|
19. |
Українські землі на картах упродовж історії |
|
|
Розділ 3. Історична наука й історична пам’ять |
|||
20 |
Як описували історичні події в давнину |
|
|
21. |
Перетворення історії на науку |
|
|
22. |
Історичні дослідження на теренах України |
|
|
23. |
Що таке історична пам’ять |
|
|
24. |
Історія України в пам’ятках і пам'ятниках |
|
|
25. |
Урок – узагальнення за розділом: «Історична наука й історична пам’ять» |
|
|
Розділ 4. Розвиток людства упродовж історії |
|||
26. |
Поява й розселення перших людей на Землі |
|
|
27. |
Періодизація історії людства від давнини до сучасності |
|
|
28. |
Людина й довкілля протягом історії |
|
|
29. |
Людина в спільноті |
|
|
30 |
Народи, етноси, нації |
|
|
31 |
Що таке суспільні відносини. Як вони розвивалися |
|
|
32. |
Права та обов’язки людини. Правові пам’ятки людства й України |
|
|
33. |
Що таке світогляд |
|
|
34. |
Урок – узагальнення за розділом: «Розвиток людства упродовж історії» |
|
|
|
Узагальнення за матеріалом підручника «Вступ до історії України та громадянської освіти» |
|
|