Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Календарно-тематичне планування складено згідно
Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22.
Підручник: «Математика» 3 клас
Автори: Н.М.,Бібік, Г.П. Бондарчук
Видавництво «Ранок» ,2020 рік
ІІ семестр
60 годин
3 год / тиждень
Види діагностувальних робіт |
Кількість |
Комбінована |
4 |
ІІ- семестр |
|||
47. |
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? |
8.01 |
(Ч. 1, с. 73-74). |
48. |
Гриби |
10.01 |
(Ч. 1, с. 75-76) |
49. |
Гриби. Отруйні та їстівні |
12.01 |
(Ч. 1, с. 75-76) |
50. |
Природні угруповання. Природне угруповання – ліс |
15.01 |
(Ч.1, с. 77-79) |
51. |
Природне угруповання – луки |
17.01 |
(Ч. 1, с. 80-81) |
52. |
Природне угруповання – прісна водойма |
19.01 |
(Ч. 1, с. 81-83) |
53. |
Природне угруповання – море.
|
22.01 |
(Ч. 1, с. 83-85) |
54. |
Діагностувальна робота № 4.
|
24.01 |
(Ч. 1, с. 85) |
55. |
Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» |
26.01 |
|
56 |
Аналіз діагностувальної роботи. Природне угрупування. |
29.01 |
|
Тема. 5 Людина серед людей (18 год) |
|||
57. |
Людина. Організм людини |
31.01 |
(Ч. 1, с. 86-87) |
58. |
Догляд за тілом |
2.02 |
(Ч. 1, с. 88-89) |
59. |
Догляд за тілом. Правила догляду за тілом |
5.02 |
(Ч. 1, с. 88-89) |
60. |
Як ти ростеш і змінюєшся |
7.02 |
(Ч. 1, с. 90-91) |
61. |
Як бути здоровими |
9.02 |
(Ч. 1, с. 92-93) |
62. |
Як бути здоровими. Правила здорового способу життя |
12.02 |
(Ч. 1, с. 92-93) |
63. |
Людина — частина природи і суспільства |
14.02 |
(Ч. 1, с. 94-95) |
64. |
Символіка. Що це таке? |
16.02 |
(Ч. 1, с. 96-97) |
65. |
Державні символи нашої країни |
19.02 |
(Ч. 1, с. 98-99) |
66. |
Українська мова — державна мова України |
21.02 |
(Ч. 1, с. 99- 100) |
67. |
Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України» |
23.02 |
(Ч. 1, с. 101-102) |
68. |
Розповідаю про себе та інших |
26.02 |
(Ч. 1, с. 103-104) |
69. |
Зовнішність людини |
28.02 |
(Ч. 1, с. 105) |
70. |
Що таке характер? |
1.03 |
(Ч. 1, с. 106-107) |
71. |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
4.03 |
(Ч. 1, с. 108) |
72. |
Діагностувальна робота №5.
|
6.03 |
(Ч. 1, с. 109-110) |
73. |
Аналіз діагностувальної роботи. Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують |
8.03 |
|
74 |
Я маю право на права. Декларація прав дитини |
11.03 |
|
Тема. 6 Людина і світ (15 год) |
|||
75. |
У природі все взаємопов’язане |
13.03 |
(Ч. 1, с. 111-113) |
76 |
У природі все взаємопов’язане |
15.03 |
|
77 |
Охорона природи |
18.03 |
(Ч. 1, с. 114-115) |
78. |
Червона книга України |
20.03 |
(Ч. 1, с. 115-116) |
79. |
Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» |
22.03 |
(Ч. 1, с. 116) |
80. |
Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» |
1.04 |
(Ч. 1, с. 117-118) |
81. |
Збережемо довкілля |
3.04 |
(Ч. 1, с. 119) |
82. |
Збережемо довкілля. Створення постеру « Довкілля» |
5.04 |
(Ч. 1, с. 119) |
83. |
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей |
8.04 |
(Ч. 1, с. 120-121) |
84. |
Ти і світ людей |
10.04 |
(Ч. 1, с. 122-123) |
85. |
Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати |
12.04 |
(Ч. 1, с. 123) |
86. |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
15.04 |
(Ч. 1, с. 124) |
87. |
Діагностувальна робота №6.
|
17.04 |
(Ч. 1, с. 125) |
88. |
Аналіз діагностувальної роботи.Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї |
19.04 |
|
89. |
Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева |
22.04 |
|
Тема. 7 Людина і світ (17год) |
|||
90. |
Уроки чемності |
24.04 |
Ч. 1, с. 126-127) |
91. |
Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. |
26.04 |
(Ч. 1, с. 128) |
92. |
Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. |
29.04 |
(Ч. 1, с. 128) |
93. |
Моє ставлення до інших. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи |
1.05 |
(Ч. 1, с. 129) |
94. |
Народні ремесла |
3.05 |
(Ч. 1, с. 130) |
95. |
Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки |
6.05 |
(Ч. 1, с. 131) |
96. |
Святковий календар |
8.05 |
(Ч. 1, с. 132-133) |
97. |
Створення календаря святкових днів (колективна робота) |
10.05 |
(Ч. 1, с. 133) |
98. |
Україна і світ |
13.05 |
(Ч. 1, с. 134-135) |
99. |
Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя) |
15.05 |
|
100. |
Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя) |
17.05 |
|
101 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
20.05 |
(Ч. І, с. 135) |
102. |
Діагностувальна робота №7.
|
22.05 |
|
103. |
Аналіз діагностувальної роботи. Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? |
24.05 |
|
104. |
Україна на карті світу |
27.05 |
|
105 |
Зустрічаємо літо! Правила безпеки під час літніх канікул. |
29.05 |
|
106 |
Підсумковий урок |
31.05 |
|