КТП ЯДС 3 клас за підручником Н. Бібік, Г Бондарчук

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до уроків з курсу ЯДС у 3 класі за підручником Н. Бібік, Г Бондарчук
Перегляд файлу

Я досліджую світ

 (за підручником Н. Бібік, Г Бондарчук)

 (3 год на тиждень)

І семестр

№з\р

план

№з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки

  1.  
  1.  

Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5).

 

З.с. 2-4

  1.  
  1.  

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6).

 

З.с. 6

  1.  
  1.  

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7).

 

З.с. 5

  1.  
  1.  

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8).

 

З.с. 7

  1.  
  1.  

Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10).

 

З.с. 8-10

  1.  
  1.  

Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12).

 

З.с. 11-12

  1.  
  1.  

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро­мадських місцях (Ч. 1, с. 13).

 

З.с. 12-13

  1.  
  1.  

Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15).

 

З.с. 14-15

  1.  
  1.  

Діагностична робота № 1.

 Тестові завдання

 

 

  1.  
  1.  

Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17).

 

З.с. 16-18

  1.  
  1.  

Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19).

 

З.с. 19-21

  1.  
  1.  

Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21).

 

З.с. 22-24

  1.  
  1.  

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона (Ч. 1, с. 22).

 

З.с. 26

  1.  
  1.  

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24).

 

З.с. 25

  1.  
  1.  

Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26).

 

З.с. 27-29

  1.  
  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28).

 

З.с. 30-31

  1.  
  1.  

Вода (Ч. 1, с. 29-30).

 

З.с. 32-30

  1.  
  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31).

 

З.с. 34-35

  1.  
  1.  

Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33).

 

З.с. 36-37

  1.  
  1.  

Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34).

 

З.с. 38

  1.  
  1.  

Повітря (Ч. 1, с. 35).

 

З.с. 39-40

  1.  
  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37).

 

З.с. 41

  1.  
  1.  

Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40).

 

З.с. 42

Садимо насіння в різні ґрунти

  1.  
  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41).

 

З.с. 43-45

  1.  
  1.  

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43).

 

З.с. 46-47

  1.  
  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44).

 

З.с. 48-50

  1.  
  1.  

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46).

 

З.с. 51-52

  1.  
  1.  

Діагностична робота № 2.

Письмове опитування.

 

 

  1.  
  1.  

Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).

 

З.с. 50-55

  1.  
  1.  

Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51).

 

З.с. 56

  1.  
  1.  

Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни (Ч. 2, с. 51-53).

 

З.с. 57

  1.  
  1.  

Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56).

 

З.с. 58-59

  1.  
  1.  

Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57).

 

З.с.59- 61

  1.  
  1.  

Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60).

 

З.с. 62

  1.  
  1.  

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння (Ч. 1, с. 61-62).

 

З.с.63

  1.  
  1.  

Діагностична робота № 3.

Письмове опитування

 

З.с.

  1.  
  1.  

Тварини (Ч. 1, с. 63-64).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70).

 

З.с.

  1.  
  1.  

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72).

 

З.с.

 

 

Я досліджую світ

 (за підручником Н. Бібік, Г Бондарчук)

 (3 год на тиждень)

ІІ семестр

№з\р

план

№з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки

  1.  

 

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринкою. С. 73 -74

 

З.с. 37

  1.  

 

Гриби. Стережись отруйних грибів С.75-76

 

З.с. 38

  1.  

 

Діагностична робота з теми «Тварини. Гриби»

 

 

  1.  

 

Природні угруповання. Природне угруповання -ліс. С.77-79

 

 

  1.  

 

Природне угруповання – луки. С. 80-81

 

З.с. 39

  1.  

 

Природне угруповання – прісна водойма.

С. 81-83

 

 

  1.  

 

Розповідаємо про тварин, які живуть в лісі, на луках, у прісних водоймах. План розповіді с. 79

 

 

  1.  

 

Природне угруповання – море. С. 83-85

 

 

  1.  

 

Цікаві факти про морських мешканців. Інформ дайджест.

 

 

  1.  

 

Екскурсія. Подорож-спостереження за природним угрупованням своєї місцевості (парк)

 

З.с. 40

  1.  

 

Діагностична робота з теми «Природні угруповання »

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

 

 

Людина

  1.  

 

Людина. С. 86

 

 

  1.  

 

Організм людини. С. 87

 

З.с. 41

  1.  

 

Догляд за тілом. С. 88-89

 

З.с.42

  1.  

 

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Особиста гігієна»

 

 

  1.  

 

Як ти ростеш і змінюєшся.  С.90-91

 

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Які зміни відбулися зі мною?

 

З.с.43

  1.  

 

Як бути здоровими. С. 92-93

 

З.с.44

  1.  

 

Конкурс- захист плакатів «Здорове харчування»

 

 

  1.  

 

Сторінка дослідників.   Робота мого організму.

С. 93

 

 

  1.  

 

Людина – частина природи і суспільства. С.94-95

 

З.с.45

  1.  

 

Символіка. Що це таке?  С.96

 

З.с.46

  1.  

 

Сторінка дослідників.   Символами яких країн є тварини? С.96, інші джерела.

 

 

  1.  

 

Сторінка дослідників.   Символами яких міст є пам’ятні споруди? С. 97, інші джерела.

 

 

  1.  

 

Державні символи нашої країни. С.98-97

 

З.с.47

  1.  

 

Українська мова – державна мова України.

С.99-100

 

 

  1.  

 

Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. 

С. 101-102

 

З.с.48

  1.  

 

Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. 

С. 101-102

 

 

  1.  

 

Діагностична робота з теми «Людина – частина природи і суспільства»

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

 

 

  1.  

 

Розповідаю про себе та інших. С. 103-104

 

 

  1.  

 

Зовнішність людини. С. 105-

 

З.с.49

  1.  

 

Що таке характер? С. 106-107

 

З.с.51

  1.  

 

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Риси характеру».

 

З.с.50

  1.  

 

Я маю право на права. С. 108-109

 

З.с.52

  1.  

 

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Права і обов’язки». С. 109-110

 

 

  1.  

 

У природі все взаємопов’язане. С. 111-112

 

З.с.53№1

  1.  

 

Доповнення ланцюгів живлення. Складання історії за малюнками. С. 112-113

 

З.с.53№2

  1.  

 

Охорона природи. Червона книга України С. 114-115

 

 

  1.  

 

Сторінка дослідників.    Рослини і тварини, занесені до Червоної книги Ураїни

 

З.с.54

  1.  

 

Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край.

С. 117-118

 

З.с.554

  1.  

 

Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край.

С. 117-118

 

 

  1.  

 

Екскурсія. Спостерігаю за природою навесні

 

 

  1.  

 

Збережемо довкілля. С. 119

 

З.с.56

  1.  

 

Сторінка дослідників.  Нове життя старих речей. С. 120-121

 

З.с.57

  1.  

 

Ти і світ людей. С.122-123

 

З.с.58

  1.  

 

Розігрування життєвих ситуацій.

 

 

  1.  

 

Уроки чемності. С. 126-127

 

З.с.60

  1.  

 

Моє ставлення до інших. С. 128-19

 

З.с.61

  1.  

 

Народні ремесла.     С.130-131 

 

З.с.62

  1.  

 

Святковий календар. С. 132-133

 

З.с.63

  1.  

 

Діагностична робота з теми «Людина – частина природи і суспільства»

 

 

  1.        

 

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

 

 

  1.        

 

Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева. С. 124-125

 

З.с.59

  1.        

 

Україна і світ. С.134-135

 

З.с.64

  1.        

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кантемирова Катерина Савична
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Трохимчук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Печерна Віктория Вадимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
4719
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку