Я досліджую світ
(за підручником Н. Бібік, Г Бондарчук)
(3 год на тиждень)
І семестр
№з\р план |
№з\р факт |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
|
|
Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5). |
|
З.с. 2-4 |
|
|
Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6). |
|
З.с. 6 |
|
|
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7). |
|
З.с. 5 |
|
|
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8). |
|
З.с. 7 |
|
|
Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10). |
|
З.с. 8-10 |
|
|
Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12). |
|
З.с. 11-12 |
|
|
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях (Ч. 1, с. 13). |
|
З.с. 12-13 |
|
|
Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15). |
|
З.с. 14-15 |
|
|
Діагностична робота № 1. Тестові завдання |
|
|
|
|
Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17). |
|
З.с. 16-18 |
|
|
Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19). |
|
З.с. 19-21 |
|
|
Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21). |
|
З.с. 22-24 |
|
|
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона (Ч. 1, с. 22). |
|
З.с. 26 |
|
|
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24). |
|
З.с. 25 |
|
|
Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26). |
|
З.с. 27-29 |
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28). |
|
З.с. 30-31 |
|
|
Вода (Ч. 1, с. 29-30). |
|
З.с. 32-30 |
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31). |
|
З.с. 34-35 |
|
|
Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33). |
|
З.с. 36-37 |
|
|
Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34). |
|
З.с. 38 |
|
|
Повітря (Ч. 1, с. 35). |
|
З.с. 39-40 |
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37). |
|
З.с. 41 |
|
|
Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40). |
|
З.с. 42 Садимо насіння в різні ґрунти |
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41). |
|
З.с. 43-45 |
|
|
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43). |
|
З.с. 46-47 |
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44). |
|
З.с. 48-50 |
|
|
Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46). |
|
З.с. 51-52 |
|
|
Діагностична робота № 2. Письмове опитування. |
|
|
|
|
Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49). |
|
З.с. 50-55 |
|
|
Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51). |
|
З.с. 56 |
|
|
Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини (Ч. 2, с. 51-53). |
|
З.с. 57 |
|
|
Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56). |
|
З.с. 58-59 |
|
|
Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57). |
|
З.с.59- 61 |
|
|
Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58). |
|
З.с. |
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60). |
|
З.с. |
|
|
Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60). |
|
З.с. 62 |
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння (Ч. 1, с. 61-62). |
|
З.с.63 |
|
|
Діагностична робота № 3. Письмове опитування |
|
З.с. |
|
|
Тварини (Ч. 1, с. 63-64). |
|
З.с. |
|
|
Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65). |
|
З.с. |
|
|
Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66). |
|
З.с. |
|
|
Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67). |
|
З.с. |
|
|
Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68). |
|
З.с. |
|
|
Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69). |
|
З.с. |
|
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70). |
|
З.с. |
|
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72). |
|
З.с. |
Я досліджую світ
(за підручником Н. Бібік, Г Бондарчук)
(3 год на тиждень)
ІІ семестр
№з\р план |
№з\р факт |
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
|
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринкою. С. 73 -74 |
|
З.с. 37 |
|
|
Гриби. Стережись отруйних грибів С.75-76 |
|
З.с. 38 |
|
|
Діагностична робота з теми «Тварини. Гриби» |
|
|
|
|
Природні угруповання. Природне угруповання -ліс. С.77-79 |
|
|
|
|
Природне угруповання – луки. С. 80-81 |
|
З.с. 39 |
|
|
Природне угруповання – прісна водойма. С. 81-83 |
|
|
|
|
Розповідаємо про тварин, які живуть в лісі, на луках, у прісних водоймах. План розповіді с. 79 |
|
|
|
|
Природне угруповання – море. С. 83-85 |
|
|
|
|
Цікаві факти про морських мешканців. Інформ дайджест. |
|
|
|
|
Екскурсія. Подорож-спостереження за природним угрупованням своєї місцевості (парк) |
|
З.с. 40 |
|
|
Діагностична робота з теми «Природні угруповання » |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
|
|
Людина |
||||
|
|
Людина. С. 86 |
|
|
|
|
Організм людини. С. 87 |
|
З.с. 41 |
|
|
Догляд за тілом. С. 88-89 |
|
З.с.42 |
|
|
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Особиста гігієна» |
|
|
|
|
Як ти ростеш і змінюєшся. С.90-91 |
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Які зміни відбулися зі мною? |
|
З.с.43 |
|
|
Як бути здоровими. С. 92-93 |
|
З.с.44 |
|
|
Конкурс- захист плакатів «Здорове харчування» |
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Робота мого організму. С. 93 |
|
|
|
|
Людина – частина природи і суспільства. С.94-95 |
|
З.с.45 |
|
|
Символіка. Що це таке? С.96 |
|
З.с.46 |
|
|
Сторінка дослідників. Символами яких країн є тварини? С.96, інші джерела. |
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Символами яких міст є пам’ятні споруди? С. 97, інші джерела. |
|
|
|
|
Державні символи нашої країни. С.98-97 |
|
З.с.47 |
|
|
Українська мова – державна мова України. С.99-100 |
|
|
|
|
Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. С. 101-102 |
|
З.с.48 |
|
|
Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. С. 101-102 |
|
|
|
|
Діагностична робота з теми «Людина – частина природи і суспільства» |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
|
|
|
|
Розповідаю про себе та інших. С. 103-104 |
|
|
|
|
Зовнішність людини. С. 105- |
|
З.с.49 |
|
|
Що таке характер? С. 106-107 |
|
З.с.51 |
|
|
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Риси характеру». |
|
З.с.50 |
|
|
Я маю право на права. С. 108-109 |
|
З.с.52 |
|
|
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Права і обов’язки». С. 109-110 |
|
|
|
|
У природі все взаємопов’язане. С. 111-112 |
|
З.с.53№1 |
|
|
Доповнення ланцюгів живлення. Складання історії за малюнками. С. 112-113 |
|
З.с.53№2 |
|
|
Охорона природи. Червона книга України С. 114-115 |
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Рослини і тварини, занесені до Червоної книги Ураїни |
|
З.с.54 |
|
|
Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край. С. 117-118 |
|
З.с.554 |
|
|
Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край. С. 117-118 |
|
|
|
|
Екскурсія. Спостерігаю за природою навесні |
|
|
|
|
Збережемо довкілля. С. 119 |
|
З.с.56 |
|
|
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей. С. 120-121 |
|
З.с.57 |
|
|
Ти і світ людей. С.122-123 |
|
З.с.58 |
|
|
Розігрування життєвих ситуацій. |
|
|
|
|
Уроки чемності. С. 126-127 |
|
З.с.60 |
|
|
Моє ставлення до інших. С. 128-19 |
|
З.с.61 |
|
|
Народні ремесла. С.130-131 |
|
З.с.62 |
|
|
Святковий календар. С. 132-133 |
|
З.с.63 |
|
|
Діагностична робота з теми «Людина – частина природи і суспільства» |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
|
|
|
|
Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева. С. 124-125 |
|
З.с.59 |
|
|
Україна і світ. С.134-135 |
|
З.с.64 |
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|