№ |
Дата |
Тема уроку (скоригована) |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Букви та звуки |
Аудіювання |
Мовлення |
ІІисьмо |
Читання |
||
|
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я та друзі» Тема 1: Introduction. Unit 1 Hello, Friends! (8 годин) |
|||||||||||
1 |
05.09 |
Привіт! |
Вміти: привітатися; прощатися; представити себе/друга/ подругу/батьків; називати когось/ щось; запитувати/ повідомляти про |
Hello! Goodbye! Bye! |
names, greetings |
|
Ех. 1-2, pp. 8-9 |
Ех. 2, р. 9 |
|
|
||
2 |
07.09 |
Давайте знайомитися
|
Hello |
greetings |
|
Ех. 1, р. 8 |
Ех. 2-4, pp. 8-9 |
|
|
|||
3 |
12.09 |
Привіт! Я — Луї! |
вік; запитувати/ повідомляти про місце проживання |
How are you? |
names, greetings, instructions |
|
Ех. 1, р. 10 |
Ех. 2-3, р. 10 |
|
|
||
4 |
14.09 |
Як тебе звати? |
|
Hello. What is your name? |
names, instructions |
|
Ех. 1, р. 12 |
Ех. 2-3, р. 13 |
|
|
||
5 |
19.09 |
Привіт! Будемо знайомитися! |
|
How are you? I am fine, thank you. |
greetings, instructions |
|
Ех. 1, р. 14 |
Ех. 2-3, р. 14 |
|
|
||
6 |
21.09 |
Нові друзі |
How are you? I am fine, thank you |
greetings, instructions |
|
Ех. 1, р. 15 |
Ех. 2-3, р. 15 |
|
|
|||
7 |
26.09 |
Час оповідань |
How are you? I am fine, thank you |
greetings, names |
|
Ех. 1, р. 16 |
Ех. 2-3, р. 17 |
|
|
|||
8 |
28.09 |
Давай згадаємо (повторення) |
Давайте згадаємо (повторення) |
How are you? I am fine, thank you |
greetings, names |
|
Ех. 1, pp. 18-19 |
Ех. 1-3, pp. 18-19 |
|
|
||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я та друзі» Тема 2: Unit 2 MY SCHOOL (10 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
03.10 |
Моє шкільне дерево |
Вміти: ■ запитувати про предмети; |
Commands |
school objects |
|
Ex. 1, p. 20 |
Ex. 2-3, pp. 20-21 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
05.10 |
На уроках англійської мови |
■ повідомляти про щось; ■ виконувати/ віддавати |
Commands |
school objects |
|
Ex. 1, p. 22 |
Ex. 2, p. 22 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
10.10 |
Мої шкільні речі |
вказівки (команди) описувати когось/ щось;
|
Commands |
commands, school objects |
|
Ex. 1, p. 23 |
Ex. 2-3, p. 23 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
12.10 |
Як ти гадаєш «Що це?» |
It's a pencil box. |
school objects |
|
Ex. 1-2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
17.10 |
Час цікавих ігор |
■ бути уважним |
Is it a ...? — Yes, it is. /No, it isn't. |
school objects |
|
Ex. 1-2, p. 25 |
Ex. 3, p. 25 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
19.10 |
Давай рахувати |
|
Sit down! Stand up! Take a ball. Numbers |
numbers 1-6 |
|
Ex. 1, p. 26 |
Ex. 2, p. 26 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
31.10 |
Ми — роботи! |
|
Open your book |
commands |
|
Ex. 1, p. 27 |
Ex. 2-3, p. 27 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
02.11 |
Урок англійської мови |
|
Sit down! Stand up! |
commands greetings |
|
Ex. 1, p. 28 |
Ex. 2-3, pp.28-29 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
07.11 |
Час оповідань |
|
|
school objects |
|
Ex. 1, p. 30 |
Ex. 2-3, pp. 30-31 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
09.11 |
Згадаймо, що ми вивчили (повторення) |
|
|
commands greetings school objects |
|
Ex. 1, p. 32 |
Ex. 2-3, p. 33 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я та друзі» Тема 3: Unit 3 Family and Friends (9 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
14.11 |
Моя сім'я |
■ Реагувати на репліки вчителя та однокласників; |
This is my sister |
family members |
|
Ex. 1, p. 34 |
Ex. 2-3, p. 34 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
16.11 |
Знайомся — це моя сім'я |
■ висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку |
This is my family. How are you? I am fine. |
family members |
|
Ex. 1, 3, p. 35 |
Ex. 4, p. 35 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
21.11 |
Моє сімейне дерево |
предметам, діям, ситуаціям тощо; вміти: описувати предмети/людей; ■ давати елементарну характеритику комусь/чомусь |
This is my family! |
family members, friends' names |
|
Ex. 3-4, p. 36 |
Ex. 1-2, p. 36 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
23.11 |
Моя дружна родина |
What is this? This is ... |
family members, friends' names |
|
Ex. 1-3, p. 37 |
Ex. 4, p. 37 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
28.11 |
У мене є друг |
|
This is my family. |
family members |
|
Ex. 1, p. 39 |
Ex. 3, p. 39 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
30.11 |
Знайомся — це мій друг! |
|
|
family members |
|
Ex. 1, p. 40 |
Ex. 2-3, p. 40 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
05.12 |
Хто це? Це мій друг! |
|
Who's this? |
family members |
|
Ex. 1, p. 41 |
Ex. 2-3, p. 41 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
07.12 |
Час оповідань |
|
Who's this? |
family members |
|
Ex. 1, p. 42 |
Ex. 2-3, pp.42-43 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
12.12 |
Давайте пограємося! (Повторення |
|
Is this Jane? No, she isn't. |
family members |
|
Ex. 1, p. 44 |
Ex. 2-3, pp.44-45 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок і дозвілля» Тема 4: Unit 4 My pets (6 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
14.12 |
Наші улюбленці
|
Вміти: ■ представляти співрозмовників/ третіх осіб; ■ запрошувати інформацію про співрозмовника/ третю особу; ' описувати когось/щось; ■ повідомляти про смаки, уподобання; ■ виражати своє ставлення до когось/чогось; ■ запрошувати на свято, в гості тощо; ■ реагувати • на чиєсь запрошення, привітатися, прощатися; ■ представити себе/друга/по другу/батьків;
|
What is this? |
pets |
|
Ех. 1-2, р. 46 |
Ех. 2 -3, pp. 46-47 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
19.12 |
Наші улюбленці
|
Teddy — teddies |
pets |
|
Ех. 1-2, р. 48 |
Ех. 3, р. 49 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
21.12 |
Різнокольоровий світ!
|
Look! I have got a red fox. |
colours |
|
Ех. 1-2, р. 50 |
Ех. 3, pp. 50-51 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Наші улюбленці!
|
What is this? It is a teddy. It's white. |
colours |
|
Ех. 1-2, р. 52 |
Ех. 3, р. 52 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Час оповідань
|
I have got a ... |
adjectives, describing size |
|
- - |
Ех. 1-2, pp. 52-53 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Світ тварин! (Повторення) |
What is this? It is a teddy. It's white. |
adjectives, describing size |
|
|
Ех. 1-2, pp. 54-55 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я, друзі», «Людина», «Відпочинок і дозвілля» Тема 5: Unit 5 My Toys! (8 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мої улюблені іграшки |
Вміти: ■ просити повторити інформацію; ■ висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; ■ висловлювати прохання та реагувати на нього, представляти співрозмовників/ третіх осіб; ■ запрошувати , інформацію про співрозмовника/ третю особу; |
|
toys |
|
Ex. 1, p. 56 |
Ex. 2, p. 57 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Скоро Новий Рік! Давай прикрашати ялинку! |
What's this? It is a ... . |
toys, Christmas and New Year greetings |
|
Ex. 1, p. 58 |
Ex. 2, p. 58 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Починаємо вчити англійські букви |
|
|
letters А, В |
Ex. 1, p. 59 |
Ex. 1-2, p. 59 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Улюблені іграшки хлопчиків та дівчаток |
It is red. His/her |
toys |
|
Ex. 1, p. 61 |
Ex. 2, p. 61 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Вивчаємо англійські букви |
|
|
letters C, D |
|
Ex. 1, 5, p. 61 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Скоро свято! |
|
toys, Christmas and New Year |
|
Ex. 1, p. 62 |
Ex. 2, p. 62 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Час оповідань |
Is it a plane? |
toys |
|
Ex. 1, p. 63 |
Ex. 2, pp.63-64 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Наші улюблені іграшки (повт) |
|
Ann has got ... Bob has got ... |
toys |
letters A, В, C, D |
Ex. 1, p. 65 |
Ex. 2, pp.65-66 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я, друзі», «Людина», «Відпочинок і дозвілля» Тема 6: Unit 6 Happy Birthday! (8 годин) |
||||||||||
|
|
3 днем народження! |
Вміти: ■ просити повторити інформацію; ■ висловлювати |
|
food and drinks |
|
Ex. 1, 3, pp.68-69 |
Ex. 2, p. 68 |
|
|
|
|
Скільки тобі років? |
схвальну/ несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; ■ висловлювати |
He is ten. |
numbers 1-10 |
|
Ex. 3, p. 70 |
Ex. 4, p. 70 |
|
|
|
|
Вивчаємо англійські букви! |
прохання та реагувати на нього, представляти співрозмовників/ третіх осіб; ■ запрошуватй інформацію про співрозмовника/ третю особу; ■ описувати когось/ щось; ■ запитувати про відчуття/ самопочуття та відповідати на 'запитання; |
|
the ABC |
letters E, F, G, H |
Ex. 1, pp. 71-72 |
Ex. 3, pp. 71-72 |
|
|
|
|
Святкуємо разом! |
How old are you? |
numbers 1-10 |
|
Ex. 2, p. 73 |
Ex. 1, p. 73 |
|
|
|
|
|
Вітаємо з Днем народження! |
Happy birthday! |
the ABC |
|
|
Ex. 1-2, p. 74 |
|
|
|
|
|
Вивчаємо англійські букви! |
She is my friend. |
the ABC |
letters I, J, K, L |
Ex. 1, pp. 75-76 |
Ex. 2-3, pp. 75-76 |
|
|
|
|
Час цікавих історій |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 77 |
Ex. 2-3, p. 77 |
|
|
|
|
3 днем народження! (Повторення) |
|
Happy birthday! |
the ABC |
|
Ex. 1-2, pp. 78-79 |
Ex. 1-2, pp. 78-79 |
|
|
|
|
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я, друзі», «Людина», «Відпочинок і дозвілля» Тема 7: Unit 7 My Food! (8 годин) |
|
||||||||
|
|
Всі на пікнік! |
Вміти: ■ повторити інформацію; ■ висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; ■ висловлювати прохання та реагувати на нього, представляти співрозмовників/ третіх осіб; ■ |
|
food and drinks |
|
Ex. 1, 3, pp.80-81 |
Ex. 2, p. 81 |
|
|
|
|
|
ІЦо у тебе на сніданок? |
Vic has got... and ... |
food and drinks |
|
Ex. 1, 3, p. 82 |
Ex. 2, p. 82 |
|
|
||
|
|
Вивчаємо англійські букви!
|
|
the ABC |
letters M, N, 0,P |
Ex. 1, pp. 83-84 |
Ex. 3, pp.83-84 |
|
|
||
|
|
Давайте підемо у кафе!
|
|
food and drinks |
|
Ex. 2, p. 73 |
Ex. 1, p. 85 |
|
|
||
|
|
Давайте підемо у кафе!
|
|
food and drinks |
|
|
Ex. 1-2, p. 86 |
|
|
||
|
|
Вивчаємо англійські букви! |
|
the ABC |
letters Q, R, S, T |
Ex. 1, pp.87-88 |
Ex. 2-3, pp. 87-88 |
|
|
||
|
|
Час цікавих історій
|
|
|
|
|
Ex. 1, p. 89 |
Ex. 2-3, p. 89 |
|
|
|
|
Що б мені такого з'їсти? (Повторення)
|
I am hungry! |
the ABC, food and drinks |
|
Ex. 1-2, pp. 90-91 |
Ex. 1-2, pp. 90-91 |
|
|
|
Тематика ситуативного спілкування: « Я, моя сім’я та друзі», «Відпочинок і дозвілля» Тема 8: Unit 8 «1 Can Play» (9 годин) |
|
|
|
|||||||
|
|
Я можу стрибати! |
Вміти: ■ просити повторити інформацію; ■ висловлювати схвальну/не схвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; ■ висловлювати прохання та реагувати на нього, представляти співрозмовників/ третіх осіб; ■ |
I can jump. |
action verbs |
|
Ex. 1, 3, pp. 92-93 |
Ex. 2, p. 92 |
|
Ex. 4-5, p. 93 |
|
|
|
А що ти можеш робити? |
I can jump. і сап... I can't... |
action verbs |
|
Ex. 3, p. 94 |
Ex. 4, p. 94 |
|
|
||
|
|
Вивчаємо англійські букви! |
» |
the ABC |
letters U, V, W, X |
Ex. 1, pp. 95-96 |
Ex. 3, pp.95-96 |
|
|
||
|
|
Бігай та стрибай! |
Can you swim? |
animals |
|
Ex. 2, p. 97 |
Ex. 1, p. 97 |
|
Ex. 4, p. 97 |
||
|
|
Вивчаємо англійські букви! |
|
the ABC |
letters Y,Z |
Ex. 1-4, p. 98 |
Ex. 1-2, p. 98 |
|
Ex. 2, p. 99 |
||
|
|
Ми йдемо у зоопарк |
Let's go to the Zoo! |
the ABC |
|
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 2-3, p. 100 |
|
Ex. 5-6, p. 100 |
||
|
|
Ми йдемо у зоопарк |
|
Let's go to the Zoo! |
the ABC |
|
Ex. 1, p. 101 |
Ex. 2-3, p. 101 |
|
Ex. 4-5, p. 101 |
|
|
Час цікавих історій |
|
She is my friend. What's this? |
the ABC, animals |
|
Ex. 1, p. 102 |
Ex. 2-3, pp. 102- 103 |
|
|
|
|
Я можу це зробити! (Повторення) |
|
Zebra can... It can... I am happy. |
the ABC, adjectives |
|
Ex. 1-2, p. 104 |
Ex. 3-4, pp. 104- 105 |
|
Ex. 4-5, p. 105 |