КТП з англійської мови 1 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 1 клас Карпюк є орієнтовним,можна редагувати.
Перегляд файлу

Дата

Тема уроку (скоригована)

Мовленнєві функції

Засоби вираження

 

Лексика

 

Букви та звуки

 

Аудіювання

 

Мовлення

 

ІІисьмо

 

Читання

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я та друзі»

 Тема 1: Introduction. Unit 1 Hello, Friends! (8 годин)

1

05.09

Привіт!

Вміти: привітатися; прощатися; пред­ставити себе/друга/ подругу/батьків; називати когось/ щось; запитувати/ повідомляти про

Hello!

Goodbye! Bye!

names, greetings

 

Ех. 1-2, pp. 8-9

Ех. 2, р. 9

 

 

2

07.09

Давайте зна­йомитися

 

Hello

greetings

 

Ех. 1, р. 8

Ех. 2-4, pp. 8-9

 

 

3

12.09

Привіт! Я — Луї!

вік; запитувати/ повідомляти про місце проживання

How are you?

names,

greetings,

instructions

 

Ех. 1, р. 10

Ех. 2-3, р. 10

 

 

4

14.09

Як тебе звати?

 

Hello. What is your name?

names, instructions

 

Ех. 1, р. 12

Ех. 2-3, р. 13

 

 

5

19.09

Привіт! Будемо зна­йомитися!

 

How are you? I am fine, thank you.

greetings, instructions

 

Ех. 1, р. 14

Ех. 2-3, р. 14

 

 

6

21.09

Нові друзі

How are you? I am fine, thank you

greetings, instructions

 

Ех. 1, р. 15

Ех. 2-3, р. 15

 

 

7

26.09

Час оповідань

How are you? I am fine, thank you

greetings, names

 

Ех. 1, р. 16

Ех. 2-3, р. 17

 

 

8

28.09

Давай

згадаємо

(повторення)

Давайте згадаємо (повторення)

How are you? I am fine, thank you

greetings, names

 

Ех. 1, pp. 18-19

Ех. 1-3, pp. 18-19

 

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я та друзі»

 Тема 2: Unit 2 MY SCHOOL (10 годин)

9

03.10

 

Моє шкільне дерево

Вміти:

■ запитувати про предмети;

Commands

school objects

 

Ex. 1, p. 20

Ex. 2-3, pp. 20-21

 

 

10

05.10

На уроках

англійської

мови

  повідомляти про щось;

  виконувати/ віддавати

Commands

school objects

 

Ex. 1, p. 22

Ex. 2, p. 22

 

 

11

10.10

Мої шкільні речі

вказівки (команди) опи­сувати когось/ щось;

 

Commands

commands,

school

objects

 

Ex. 1, p. 23

Ex. 2-3, p. 23

 

 

12

12.10

Як ти гадаєш «Що це?»

It's a pencil box.

school objects

 

Ex. 1-2, p. 24

Ex. 3, p. 24

 

 

13

17.10

Час цікавих ігор

 

 ■ бути уважним

Is it a ...? — Yes, it is. /No, it isn't.

school objects

 

Ex. 1-2, p. 25

Ex. 3, p. 25

 

 

14

19.10

Давай раху­вати

 

Sit down! Stand up! Take a ball. Numbers

numbers 1-6

 

Ex. 1, p. 26

Ex. 2, p. 26

 

 

15

31.10

Ми — роботи!

 

Open your book

commands

 

Ex. 1, p. 27

Ex. 2-3, p. 27

 

 

16

02.11

Урок

англійської мови

 

Sit down! Stand up!

commands greetings

 

Ex. 1, p. 28

Ex. 2-3, pp.28-29

 

 

17

07.11

Час оповідань

 

 

school objects

 

Ex. 1, p. 30

Ex. 2-3, pp. 30-31

 

 

18

09.11

Згадаймо, що ми вивчили (повторення)

 

 

commands greetings school objects

 

Ex. 1, p. 32

Ex. 2-3, p. 33

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я та друзі»

Тема 3: Unit 3 Family and Friends (9 годин)

19

14.11

Моя сім'я

■ Реагувати на репліки вчителя та однокласників;

This is my sister

family members

 

Ex. 1, p. 34

Ex. 2-3, p. 34

 

 

20

16.11

Знайомся — це моя сім'я

■ висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку

This is my family. How are you? I am fine.

family members

 

Ex. 1, 3, p. 35

Ex. 4, p. 35

 

 

21

21.11

Моє сімейне дерево

предметам, діям, ситуаціям тощо; вміти: описувати предмети/людей; ■ давати елементарну характеритику комусь/чомусь

This is my family!

family members, friends' names

 

Ex. 3-4, p. 36

Ex. 1-2, p. 36

 

 

22

23.11

Моя дружна родина

What is this? This is ...

family members, friends' names

 

Ex. 1-3, p. 37

Ex. 4, p. 37

 

 

23

28.11

У мене є друг

 

This is my family.

family members

 

Ex. 1, p. 39

Ex. 3, p. 39

 

 

24

30.11

Знайомся — це мій друг!

 

 

family members

 

Ex. 1, p. 40

Ex. 2-3, p. 40

 

 

25

05.12

Хто це? Це мій друг!

 

Who's this?

family members

 

Ex. 1, p. 41

Ex. 2-3, p. 41

 

 

26

07.12

Час оповідань

 

Who's this?

family members

 

Ex. 1, p. 42

Ex. 2-3, pp.42-43

 

 

27

12.12

Давайте

пограємося!

(Повторення

 

Is this Jane? No, she isn't.

family members

 

Ex. 1, p. 44

Ex. 2-3, pp.44-45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок і дозвілля»

Тема 4: Unit 4 My pets (6 годин)

28

14.12

Наші

улюбленці

 

 

Вміти:

  представляти співрозмовників/ третіх осіб;

  запрошувати інформацію про співрозмовника/ третю особу;

' описувати когось/щось;

  повідомляти про смаки, уподобання;

  виражати своє ставлення до когось/чогось;

  запрошувати на свято, в гості тощо;

  реагувати • на чиєсь запрошення, привітатися, прощатися;

  представити себе/друга/по­

другу/батьків;

 

What is this?

pets

 

Ех. 1-2, р. 46

Ех. 2 -3, pp. 46-47

 

 

29

19.12

Наші улюбленці

 

 

Teddy — teddies

pets

 

Ех. 1-2, р. 48

Ех. 3, р. 49

 

 

30

21.12

Різнокольоро­вий світ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Look! I have got a red fox.

colours

 

Ех. 1-2, р. 50

Ех. 3, pp. 50-51

 

 

 

 

Наші

улюбленці!

 

 

What is this? It is a teddy. It's white.

colours

 

Ех. 1-2, р. 52

Ех. 3, р. 52

 

 

 

 

Час оповідань

 

 

I have got a ...

adjectives, describing size

 

- -

Ех. 1-2, pp. 52-53

 

 

 

 

Світ тварин! (Повторення)

What is this? It is a teddy. It's white.

adjectives, describing size

 

 

Ех. 1-2, pp. 54-55

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я, друзі», «Людина», «Відпочинок і дозвілля»

Тема 5: Unit 5 My Toys! (8 годин)

 

 

 

Мої улюблені іграшки

Вміти:

           просити повторити інформацію;

  висловлювати

схвальну/

несхвальну

оцінку

предметам, діям, ситуаціям тощо;

            висловлювати прохання та реагувати

на нього, представляти співрозмовників/ третіх осіб;

           запрошувати , інформацію про співрозмовника/ третю особу;

 

toys

 

Ex. 1, p. 56

Ex. 2, p. 57

 

 

 

 

Скоро Новий

Рік!

Давай

прикрашати ялинку!

What's this? It is a ... .

toys,

Christmas and New Year

greetings

 

Ex. 1, p. 58

Ex. 2, p. 58

 

 

 

 

Починаємо вчити англійські букви

 

 

letters А, В

Ex. 1, p. 59

Ex. 1-2, p. 59

 

 

 

 

Улюблені іграшки хлопчиків та дівчаток

It is red. His/her

toys

 

Ex. 1, p. 61

Ex. 2, p. 61

 

 

 

 

Вивчаємо

англійські

букви

 

 

letters C, D

 

Ex. 1, 5, p. 61

 

 

 

 

Скоро свято!

 

toys,

Christmas and New Year

 

Ex. 1, p. 62

Ex. 2, p. 62

 

 

 

 

Час оповідань

Is it a plane?

toys

 

Ex. 1, p. 63

Ex. 2, pp.63-64

 

 

 

 

 

Наші улюблені  іграшки (повт)

 

Ann has got ... Bob has got ...

toys

letters A, В, C, D

Ex. 1, p. 65

Ex. 2, pp.65-66

 

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я, друзі», «Людина», «Відпочинок і дозвілля»

Тема 6: Unit 6 Happy Birthday! (8 годин)

 

 

3 днем народження!

Вміти:

  просити повторити інформацію;

  висловлювати

 

food and drinks

 

Ex. 1, 3, pp.68-69

Ex. 2, p. 68

 

 

 

 

Скільки тобі років?

схвальну/ несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; ■ висловлювати

He is ten.

numbers 1-10

 

Ex. 3, p. 70

Ex. 4, p. 70

 

 

 

 

Вивчаємо

англійські

букви!

прохання та реагувати на нього, представляти співрозмовників/ третіх осіб;

  запрошуватй інформацію про співрозмовника/ третю особу;

  описувати когось/ щось;

  запитувати про відчуття/ самопочуття та відповідати на 'запитання;

 

the ABC

letters E, F, G, H

Ex. 1, pp. 71-72

Ex. 3, pp. 71-72

 

 

 

 

Святкуємо разом!

How old are you?

numbers 1-10

 

Ex. 2, p. 73

Ex. 1, p. 73

 

 

 

 

Вітаємо з Днем народження!

Happy birthday!

the ABC

 

 

Ex. 1-2, p. 74

 

 

 

 

Вивчаємо

англійські

букви!

She is my friend.

the ABC

letters I, J, K, L

Ex. 1, pp. 75-76

Ex. 2-3, pp. 75-76

 

 

 

 

 

Час цікавих історій

 

 

 

 

Ex. 1, p. 77

Ex. 2-3, p. 77

 

 

 

 

3 днем

народження!

(Повторення)

 

Happy birthday!

the ABC

 

Ex. 1-2, pp. 78-79

Ex. 1-2, pp. 78-79

 

 

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я, друзі», «Людина», «Відпочинок і дозвілля»

Тема 7: Unit 7 My Food! (8 годин)

 

 

 

Всі на пікнік!

Вміти:

  повторити інформацію;

  висловлювати схвальну/

несхвальну оцінку

предметам, діям, ситуаціям тощо; ■ висловлювати

прохання та реагувати на нього, представляти співрозмовників/ третіх осіб;

   

 

food and drinks

 

Ex. 1, 3, pp.80-81

Ex. 2, p. 81

 

 

 

 

ІЦо у тебе на сніданок?

Vic has got... and ...

food and drinks

 

Ex. 1, 3, p. 82

Ex. 2, p. 82

 

 

 

 

Вивчаємо

англійські

букви!

 

 

the ABC

letters M, N, 0,P

Ex. 1, pp. 83-84

Ex. 3, pp.83-84

 

 

 

 

Давайте пі­демо у кафе!

 

 

food and drinks

 

Ex. 2, p. 73

Ex. 1, p. 85

 

 

 

 

Давайте пі­демо у кафе!

 

 

food and drinks

 

 

Ex. 1-2, p. 86

 

 

 

 

Вивчаємо

англійські

букви!

 

the ABC

letters Q, R, S, T

Ex. 1, pp.87-88

Ex. 2-3, pp. 87-88

 

 

 

 

Час цікавих історій

 

 

 

 

    

Ex. 1, p. 89

Ex. 2-3, p. 89

 

 

 

 

Що б мені такого з'їсти? (Повторення)

 

I am hungry!

the ABC, food and drinks

 

Ex. 1-2, pp. 90-91

Ex. 1-2, pp. 90-91

 

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: « Я, моя сім’я та друзі», «Відпочинок і дозвілля»

Тема 8: Unit 8 «1 Can Play» (9 годин)

 

 

 

 

 

Я можу стрибати!

Вміти:

  просити повтори­ти інформацію;

  висловлювати схвальну/не­

схвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; ■ висловлювати прохання та

реагувати на нього, представляти співрозмовників/ третіх осіб;

   

I can jump.

action verbs

 

Ex. 1, 3, pp. 92-93

Ex. 2, p. 92

 

Ex. 4-5, p. 93

 

 

А що ти мо­жеш робити?

I can jump. і сап... I can't...

action verbs

 

Ex. 3, p. 94

Ex. 4, p. 94

 

 

 

 

Вивчаємо

англійські

букви!

»

the ABC

letters U, V, W, X

Ex. 1, pp. 95-96

Ex. 3, pp.95-96

 

 

 

 

Бігай та стрибай!

Can you swim?

animals

 

Ex. 2, p. 97

Ex. 1, p. 97

 

Ex. 4, p. 97

 

 

Вивчаємо

англійські

букви!

 

the ABC

letters Y,Z

Ex. 1-4, p. 98

Ex. 1-2, p. 98

 

Ex. 2, p. 99

 

 

Ми йдемо у зоопарк

Let's go to the Zoo!

the ABC

 

Ex. 1, p. 100

Ex. 2-3, p. 100

 

Ex. 5-6, p. 100

 

 

Ми йдемо у зоопарк

 

Let's go to the Zoo!

the ABC

 

Ex. 1, p. 101

Ex. 2-3, p. 101

 

Ex. 4-5, p. 101

 

 

Час цікавих історій

 

She is my friend. What's this?

the ABC, animals

 

Ex. 1, p. 102

Ex. 2-3, pp. 102- 103

 

 

 

 

Я можу це

зробити!

(Повторення)

 

Zebra can... It can... I am happy.

the ABC, adjectives

 

Ex. 1-2, p. 104

Ex. 3-4, pp. 104- 105

 

Ex. 4-5, p. 105


 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Інкл
Додано
23 січня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку