КТП з англійської мови 3 години на тиждень 2 клас до підручника Будна Т.Б.
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі
(3 години) ІІ семестр
№ п/п
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції / очікуваний результат |
Засоби вираження |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Сторінка підручника |
|
Unit 6. My morning 9 год. |
||||||||
50 |
|
Мій ранок. Котра година? |
Навчитися описувати свій день та день своїх друзів, організовувати свій час і навчальний простір; опанувати правила елементарного читання; навчитися писати прості слова та короткі речення. |
Good morning! Have a nice day! What’s the time? It’s 6 o’clock. |
Breakfast, lunch |
Good morning! What’s the time? It’s 6 o’clock. |
50 |
|
51
|
|
Мої ранкові справи |
It’s time to get up.
|
Get up, wash, brush teeth, dress
|
Have a look! That is a cook book. Have a look! The goat is in the boat. |
51 |
||
52
|
|
Сніданок |
Yummy breakfast |
Porridge, bun, biscuits, milk, tea |
Rob has got one tooth. Bob has got three teeth. Ned has got a boot in the room. Nel has got a book at school. |
52
|
||
53
|
|
Час іти до школи |
Pack your schoolbag! Don’t be late |
Say goodbye, walk to school, catch a bus, pack the schoolbag |
This is Tom. This is his mother. Mother loves her son. Tom loves his mother. |
53 |
||
54
|
|
Що я маю у своєму ланчбоксі? |
I’ve got a lunchbox. |
Sandwich, yoghurt, orange, banana
|
Look! Dan has got coat. Look! Meg has got blouse. |
54 |
||
55 |
|
Читання, аудіювання діалогів |
Читати з розумінням і розуміти на слух
|
|
|
|
55 |
|
56 |
|
Говоріння |
Вести діалог за ситуацією |
I’ve got a … . I haven’t got a … . |
Вживання вивченого матеріалу |
Вживання вивченого матеріалу |
55 |
|
57 |
|
Мій лепбук |
Презентувати виготовлений лепбук, задавати вивчені запитання, відповідати на них |
|
|
|
56 |
|
58 |
|
Мій ланчбокс |
В письмовій формі описати свій ланчбокс за зразком.
|
|
|
|
57 |
|
Unit 7. My body. 8 год. |
||||||||
59 |
|
Моє тіло. |
Навчитися описувати себе та інших, розвивати навички спостереження, увагу, висловлювати уподобання; опанувати правила елементарного читання; навчати писати прості слова та короткі речення. |
She’s got brown hair. |
Blue eyes, green eyes, brown hair, fair hair |
This is my friend … . He’s got … .\She’s got a … . |
58 |
|
60 |
|
Моє обличчя |
I’ve got a nose. |
Ear, mouth, nose, head |
I’ve got … . I’m beautiful. |
59 |
||
61 |
|
Я можу бачити |
My eyes can see. |
Look, hear, smell, eat, touch |
I’ve got two eyes. I can see. I’ve got … . I can … . |
60 |
||
62 |
|
Вона має гарне обличчя |
She’s got a nice face. |
Face, arm, hand, leg, toes, cheek, lip, fingers, foot |
|
61 |
||
63 |
|
Вона має коротке волосся |
Her hair is short. |
Curly, straight, long, short |
Has it got a funny nose? Has it got … ?
|
62 |
||
64 |
|
Читання, слухання, говоріння |
Читати і слухати з розумінням тексти на вивчений матеріал |
|
|
|
63 |
|
65 |
|
Мій лепбук |
Розповісти про свій лепбук. |
|
|
|
64 |
|
66 |
|
Проект «Мій кумедний чоловічок» |
Презентувати проект про кумедного чоловічка, описати в письмовій формі за зразком |
|
|
|
65 |
|
Unit 8. My day. 8год. |
||||||||
67 |
|
Мій день |
Навчитись ставити запитання та відповідати на них, вітати зі святом, описувати прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою простих речень, слів та фраз; опанувати правила елементарного читання; навчити писати прості слова та короткі речення. |
I go to school at 8 o’clock. |
Go to school, play with a friend, have lessons, come back home |
What’s the time? – It’s nine o’clock. |
66 |
|
68 |
|
На уроках |
I have my lessons every day. |
Draw, sing, write |
What do you do in the lessons? – I write. |
67 |
||
69 |
|
Мені подобається м'ясо на обід |
I like meat. I don’t like pasta. |
Soup, meat, fish, rice, pasta |
What do you like? – I like soup. I don’t like rice. |
68 |
||
70 |
|
Моє меню |
He likes juice. Does he like ice cream? – Yes, he does.\No, he doesn’t. |
Tomato soup, juice, vanilla ice cream, dessert, drinks, main dishes |
Does your friend like tomato soup? – Yes, he does. Does your friend like vanilla ice cream? – No, she doesn’t. |
69 |
||
71 |
|
Хатні справи |
He helps his mum. Do you help your mum? |
Help mum, read books, watch TV |
Do you help your mum? – Yes, I do./No, I don’t. my friend helps his mum. |
70 |
||
72 |
|
Читання і слухання, говоріння |
Розуміти прочитаний текст і прослуханий текст. Виконувати завдання на перевірку розуміння |
|
|
|
71 |
|
73 |
|
Мій лепбук |
Розповісти про свій лепбук. |
|
|
|
72 |
|
74 |
|
Проект «Моє меню» |
Розповісти про своє меню та письмово описати за зразком |
|
|
|
73 |
|
Unit 9. Clothes. 8 год. |
||||||||
75 |
|
Мій одяг |
Розвивати спостережливість, вміння висловлювати власну думку; розвивати навички опису людей та |
What a nice dress! |
Jeans, dress, T-shirt, skirt |
This is a nice skirt. - Sure |
74 |
|
76 |
|
У мене є нова кепка |
предметів; опанувати правила елементарного читання; навчати писати прості слова та короткі речення. |
The cap is new. The jeans are old. |
Shorts, cap, glasses, trainers |
The skirt is long. The jeans are short. |
75 |
|
77 |
|
Одягнись |
Put on your jacket. |
Jacket, trousers, sweater, scarf |
It’s a warm day. Put on your T-shirt. |
76 |
||
78 |
|
Вона гарно одягається |
She is wearing a red blouse. |
Blouse, socks, sandals, boots |
|
77 |
||
79 |
|
У що вони вдягнені? |
Is she wearing jeans? – Yes, she is\No, she isn’t. |
|
|
78 |
||
80 |
|
Читання і слухання, говоріння |
Розуміти прочитаний текст і прослуханий текст. Виконувати завдання на перевірку розуміння. Діти розповідають про свій одяг та одяг своїх друзів. |
|
|
|
79 |
|
81 |
|
Лепбук |
Розповісти про свій лепбук |
|
|
|
80 |
|
82 |
|
Проект «Моя сучасна модель» |
Розповісти про свою модель та описати її за зразком. |
|
|
|
81 |
|
Unit 10. Animals. 8 год. |
||||||||
83 |
|
Моя домашня тваринка |
Навчитися називати та описувати тварин; розповідати про уміння тварин виконувати дії; висловлюватися про важливість допомоги тваринам та збереження природи, навчитися складати короткі повідомлення за малюнком;опанувати правила елементарного читання; навчитися писати прості слова та короткі речення. |
Have you got a pet? |
Pet, snail, turtle, fluffy |
Have you got a cat? – Yes, I have.\No, I haven’t. |
82 |
|
84 |
|
Добре, коли у тебе є домашня тваринка |
It’s fun to have a pet! |
Parrot, goldfish, hamster, butterfly |
How many snails can you see? – I can see five snails. |
83 |
||
85 |
|
У зоопарку |
A hippo can run. |
Flamingo, penguin, hippo, spider |
The spider can run, but it can’t hop, fly or swim. |
84 |
||
86 |
|
У зоопарку |
We are at the zoo. |
Zoo, cage |
Модальне дієслово can |
85 |
||
87 |
|
У лісі |
|
Hedgehog, squirrel, deer |
|
86 |
||
88 |
|
Читання, говоріння і слухання |
Розуміти прочитані речення і прослухані речення. Виконувати завдання на перевірку розуміння |
|
|
|
87 |
|
89 |
|
Гра |
Грати у гру на повторення ЛО та граматичного матеріалу |
|
|
|
88 |
|
90 |
|
Проект «Моя лялькова тваринка» |
Розповісти про свій проект та описати за зразком |
|
|
|
89 |
|
Unit 11. In the playground. 9 год. |
||||||||
91 |
|
У парку |
Ознайомитись з правилами поведінки під час прогулянки, вільного часу, спілкування з однолітками, ознайомитись з базовими правилами безпечної поведінки, опанувати правила елементарного читання коротких текстів, навчитись писати прості слова та короткі речення.
|
Can we go to the park? Let’s run! |
Park, gate, read the paper |
|
90 |
|
92 |
|
На ігровому майданчику |
We’re playing in the playground. |
Skip, play football, play with a toy car, climb monkey bars |
|
91 |
||
93 |
|
На ігровому майданчику |
We are on the swings. |
Swing, slide, sandpit |
|
92 |
||
94 |
|
Розваги |
|
See-saw, marry-go-round, ladder |
|
93 |
||
95 |
|
Розваги |
They’re playing with a springy toy. |
Play with a springy toy, fly in the rocket, drive a bumper car |
|
94 |
||
96 |
|
Читання, говоріння, слухання |
Розуміти прочитані речення і прослухані речення. Виконувати завдання на перевірку розуміння |
|
|
|
95 |
|
97 |
|
Презентація лепбуку |
Розповісти про свій лепбук |
|
|
|
96 |
|
98 |
|
Проект «Мій майданчик» |
Розповісти про свій проект та описати за зразком |
|
|
|
97 |
|
99 |
|
Fairy tails |
|
|
|
|
|
|
100 |
|
Three butterflies |
|
|
|
|
|
|
101 |
|
The goose and the frog |
|
|
|
|
|
|
102 |
|
The hedgehog and the squirrel |
|
|
|
|
|
|