КТП з англійської мови 2 клас ІІ семестр

Про матеріал

КТП з англійської мови 3 години на тиждень 2 клас до підручника Будна Т.Б.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі

(3 години) ІІ семестр

п/п

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції / очікуваний результат

Засоби вираження

Лексичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Сторінка підручника

Unit 6. My morning 9 год.

50

 

Мій ранок.

Котра година?

Навчитися описувати свій день та день своїх друзів, організовувати свій час і навчальний простір; опанувати правила елементарного читання; навчитися писати прості слова та короткі речення.

Good morning!

Have a nice day!

What’s the time?

It’s 6 o’clock.

Breakfast, lunch

Good morning!

What’s the time?

It’s 6 o’clock.

50

51

 

 

 

 

Мої ранкові справи

It’s time to get up.

 

Get up, wash, brush teeth, dress

 

Have a look! That is a cook book.

Have a look! The goat is in the boat.

51

52

 

 

Сніданок

Yummy breakfast

Porridge, bun, biscuits, milk, tea

Rob has got one tooth. Bob has got three teeth. Ned has got a boot in the room. Nel has got a book at school.

52

 

53

 

 

 

 

 

 

Час іти до школи

Pack your schoolbag! Don’t be late

Say goodbye, walk to school, catch a bus, pack the schoolbag

This is Tom. This is his mother. Mother loves her son. Tom loves his mother.

53

54

 

 

 

Що я маю у своєму ланчбоксі?

I’ve got a lunchbox.

Sandwich, yoghurt, orange, banana

 

Look! Dan has got coat. Look! Meg has got blouse.

54

55

 

Читання, аудіювання діалогів

Читати з розумінням і розуміти на слух

 

 

 

 

55

56

 

Говоріння

Вести діалог за ситуацією

I’ve got a … .

I haven’t  got a … .

Вживання вивченого матеріалу

Вживання вивченого матеріалу

55

57

 

Мій лепбук

Презентувати виготовлений лепбук, задавати вивчені запитання, відповідати на них

 

 

 

56

58

 

Мій ланчбокс

В  письмовій формі описати свій ланчбокс за зразком.

 

 

 

 

 

 

 

57

Unit 7. My body. 8 год.

59

 

Моє тіло.

Навчитися описувати себе та інших, розвивати навички спостереження, увагу, висловлювати уподобання; опанувати правила елементарного читання; навчати писати прості слова та короткі речення.

She’s got brown hair.

Blue eyes, green eyes, brown hair, fair hair

This is my friend … . He’s got … .\She’s got a … .

58

60

 

Моє обличчя

I’ve got a nose.

Ear, mouth, nose, head

I’ve got … .

I’m beautiful.

59

61

 

Я можу бачити

My eyes can see.

Look, hear, smell, eat, touch

I’ve got two eyes. I can see.

I’ve got … . I can … .

60

62

 

Вона має гарне обличчя

She’s got a nice face.

Face, arm, hand, leg, toes, cheek, lip, fingers, foot

 

61

63

 

Вона має коротке волосся

Her hair is short.

Curly, straight, long, short

Has it got a funny nose? Has it got … ?

 

62

64

 

Читання, слухання, говоріння

Читати і слухати з розумінням тексти на вивчений матеріал

 

 

 

63

65

 

Мій лепбук

Розповісти про свій лепбук.

 

 

 

64

66

 

Проект «Мій кумедний чоловічок»

Презентувати проект про кумедного чоловічка, описати в письмовій формі за зразком

 

 

 

65

Unit 8. My day. 8год.

67

 

Мій день

Навчитись ставити запитання та відповідати на них, вітати зі святом, описувати прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою простих речень, слів та фраз; опанувати правила елементарного читання; навчити писати прості слова та короткі речення.

I go to school at 8 o’clock.

Go to school, play with a friend, have lessons, come back home

What’s the time? – It’s nine o’clock.

66

68

 

На уроках

I have my lessons every day.

Draw, sing, write

What do you do in the lessons? – I write.

67

69

 

Мені подобається м'ясо на обід

I like meat. I don’t like pasta.

Soup, meat, fish, rice, pasta

What do you like? – I like soup. I don’t like rice.

68

70

 

Моє меню

He likes juice. Does he like ice cream? – Yes, he does.\No, he doesn’t.

Tomato soup, juice, vanilla ice cream, dessert, drinks, main dishes

Does your friend like tomato soup? – Yes, he does. Does your friend like vanilla ice cream? – No, she doesn’t.

69

71

 

Хатні справи

He helps his mum. Do you help your mum?

Help mum, read books, watch TV

Do you help your mum? – Yes, I do./No, I don’t. my friend helps his mum.

70

72

 

Читання і слухання, говоріння

Розуміти прочитаний текст і прослуханий текст. Виконувати завдання на перевірку розуміння

 

 

 

71

73

 

Мій лепбук

Розповісти про свій лепбук.

 

 

 

72

74

 

Проект «Моє меню»

Розповісти про своє меню та письмово описати за зразком

 

 

 

73

Unit 9. Clothes. 8 год.

75

 

Мій одяг

Розвивати спостережливість, вміння висловлювати власну думку; розвивати навички опису людей та

What a nice dress!

Jeans, dress, T-shirt, skirt

This is a nice skirt. - Sure

74

76

 

У мене є нова кепка

предметів; опанувати правила елементарного читання; навчати писати прості слова та короткі речення.

The cap is new. The jeans are old.

Shorts, cap, glasses, trainers

The skirt is long. The jeans are short.

75

77

 

Одягнись

Put on your jacket.

Jacket, trousers, sweater, scarf

It’s a warm day. Put on your T-shirt.

76

78

 

Вона гарно одягається

She is wearing a red blouse.

Blouse, socks, sandals, boots

 

77

79

 

У що вони вдягнені?

Is she wearing jeans? – Yes, she is\No, she isn’t.

 

 

78

80

 

Читання і слухання, говоріння

Розуміти прочитаний текст і прослуханий текст. Виконувати завдання на перевірку розуміння. Діти розповідають про свій одяг та одяг своїх друзів.

 

 

 

79

81

 

Лепбук

Розповісти про свій лепбук

 

 

 

80

82

 

Проект  «Моя сучасна модель»

Розповісти про свою модель та описати її за зразком.

 

 

 

81

Unit 10. Animals. 8 год.

83

 

Моя домашня тваринка

Навчитися називати та описувати тварин; розповідати про уміння тварин виконувати дії; висловлюватися про важливість допомоги тваринам та збереження природи, навчитися складати короткі повідомлення за малюнком;опанувати правила елементарного читання; навчитися писати прості слова та короткі речення.

Have you got a pet?

Pet, snail, turtle, fluffy

Have you got a cat? – Yes, I have.\No, I haven’t.

82

84

 

 Добре, коли у тебе є домашня тваринка

It’s fun to have a pet!

Parrot, goldfish, hamster, butterfly

How many snails can you see? – I can see five snails.

83

85

 

У зоопарку

A hippo can run.

Flamingo, penguin, hippo, spider

The spider can run, but it can’t hop, fly or swim.

84

86

 

У зоопарку

We are at the zoo.

Zoo, cage

Модальне дієслово can

85

87

 

У лісі

 

Hedgehog, squirrel, deer

 

86

88

 

Читання, говоріння і слухання

Розуміти прочитані речення і прослухані речення. Виконувати завдання на перевірку розуміння

 

 

 

87

89

 

Гра

Грати у гру на повторення ЛО та граматичного матеріалу

 

 

 

88

90

 

Проект «Моя лялькова тваринка»

Розповісти про свій проект та описати за зразком

 

 

 

89

Unit 11. In the playground. 9 год.

91

 

У парку

Ознайомитись з правилами поведінки під час прогулянки, вільного часу, спілкування з однолітками, ознайомитись з базовими  правилами безпечної поведінки, опанувати правила елементарного читання коротких текстів, навчитись писати прості слова та короткі речення.

 

Can we go to the park? Let’s run!

Park, gate, read the paper

 

90

92

 

На ігровому майданчику

We’re playing in the playground.

Skip, play football, play with a toy car, climb monkey bars

 

91

93

 

На ігровому майданчику

We are on the swings.

Swing, slide, sandpit

 

92

94

 

Розваги

 

See-saw, marry-go-round, ladder

 

93

95

 

Розваги

They’re playing with a springy toy.

Play with a springy toy, fly in the rocket, drive a bumper car

 

94

96

 

Читання, говоріння, слухання

Розуміти прочитані речення і прослухані речення. Виконувати завдання на перевірку розуміння

 

 

 

95

97

 

Презентація лепбуку

Розповісти про свій лепбук

 

 

 

96

98

 

Проект «Мій майданчик»

Розповісти про свій проект та описати за зразком

 

 

 

97

99

 

Fairy tails

 

 

 

 

 

100

 

Three butterflies

 

 

 

 

 

101

 

The goose and the frog

 

 

 

 

 

102

 

The hedgehog and the squirrel

 

 

 

 

 


 

docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку