2 семестр Розділ 5. Помешкання |
||||||||||||
№ |
Тема. Ключові компетентності |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
Очікувані результати навчання |
||
55 |
|
|
Будинок Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя |
Ставити та відповідати на запитання |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі
|
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст Впр 1 с 58
|
Впр 2 с 59 |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками
|
cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall |
Where …? Whose…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
56 |
|
|
Будинок Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Впр 3 с 59 |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
|
Парна робота: запитання-відповідь Впр 4 ст 59 |
Предмети одягу |
Possessive case Whose coat is this? It’s Anna’s. my, your, his, her |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
57 |
|
|
Моя улюблена кімната Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя |
Розповідати про улюблену кімнату |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Впр 1,3 с 60
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст Впр 2 ст 61
|
|
Виконує завдання після тексту |
garden, painting, cushion, flat, dining room, wall |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про улюблену кімнату |
58 |
|
|
Меблі в кімнаті Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя |
Описувати кімнату |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Впр 4 ст 61 |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)
|
|
Описує власну кімнату Впр 5 ст 61
|
Повторення лексики попереднього уроку |
There is There are There isn’t There aren’t |
Продукує короткі фрази з описом власної кімнати |
59 |
|
|
Кімнати в будинку Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя |
Описувати кімнати в будинку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Впр 1 с 62 |
Робота в парах “Guessing game” |
clock, mat, mirror, radio, slippers |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом кімнати |
60 |
|
|
Моя кімната. Проект Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя |
Описувати свій будинок |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання впр 1 с 63 |
|
Презентує проект впр 1 с 63 |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про власний будинок |
61 |
|
|
Час для читання |
Обговорення моралі історії |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
|
Прослуховує та читає текст Впр 1 с 64 |
|
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime” |
ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
62 |
|
|
Моя сім’я та мій будинок Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя |
Розпізнає та читає звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Впр 1 с 66 |
Прослуховує аудіо запис та повторює слова Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки Впр 2 с 66 |
|
Називає звуки в словах |
tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/ |
63 |
|
|
Тепер ти можеш… Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Пр 1 с 67 |
|
Впр 5 ст 68 |
Впр 2 ст 67 Впр 1-4 ст 68 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом будинку |
64 |
|
|
Діагностувальна робота 5 |
|
||||||||
Розділ 6. Їжа |
||||||||||||
65 |
|
|
Продукти харчування Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Називає продукти харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Впр 1 ст 69 |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання ( pointing) |
Впр 2 ст 69 |
Впр 3 ст 69 |
onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour |
There is some milk. There are some eggs. |
Називає продукти харчування |
66 |
|
|
Мій сніданок Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Називати продукти харчування |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Впр 1 ст 70 |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту Впр 1 ст 70 |
Впр 2,3 ст 71 |
|
omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut |
There is some… There are some… There isn’t any… |
Розповідає про продукти харчування |
67 |
|
|
Продукти харчування Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Називати овочі та фрукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
|
|
Впр 4 ст 71 |
Робота в парах: «What you want in your omelette”. |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Is there any cheese? Are there any peppers? There isn’t any cheese in the omelette. There aren’t any peppers in the omelette. |
Називає інгредієнти у стравах |
68 |
|
|
Вулична їжа Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Вивчає страви різних країн світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни
|
Впр 1 ст 72 Впр 3 ст 73 |
Прослуховує аудіо запис та читає текст Впр 1 ст 72 |
Впр 2 ст 73 |
|
butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe |
Verb formation in Present Simple |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу |
69 |
|
|
Страви в різних країнах світу Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Розповідати про свій раціон харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
|
Впр 4 ст 73 |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Відпрацювання граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення , розповідає про свій раціон харчування
|
70 |
|
|
Мій холодильник Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування
|
|
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання) Впр 1 ст 74 |
|
Парна робота: питання-відповідь |
glass, bottle, lemonade |
How much…? How many…? |
Використовує how much? how many?в усному мовленні. |
71 |
|
|
Моя улюблена страва. Проєкт Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
|
Читає про улюблену страву Тоні. Впр 1 ст 75 |
|
Напиши про свою улюблену страву |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вивчення різниці між and, but, or |
Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків |
72 |
|
|
Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст Впр 1 ст 76 |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
73 |
|
|
Їжа Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/ |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
|
Прослуховує аудіо запис та читає чант Впр 1 ст 78 |
Впр 2 ст 78 |
|
caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/z/, es-/iz/ |
74 |
|
|
Їжа та продукти харчування Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування; обирати безпечний шлях пересування |
Впр 1 ст 79 |
Називає продукти харчування та напої. Впр 2 ст 79 Впр 3 ст 80
|
Впр 1,2 ст 80 |
|
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає всі продукти харчування та напої. Ставить та відповідає на питання how much…? How many…? |
75 |
|
|
Страви в різних країнах світу. Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Вивчає страви в різних країнах світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
|
Прослуховує аудіо запис та читає текст Впр 1,2 ст 81 |
|
Впр 3 ст 81 |
dinner, potato, pancakes, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. |
76 |
|
|
Тепер ти можеш…. Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі
|
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
|
Прослуховує аудіозапис та читає текствпр 1 ст 82 |
Впр 2 ст 82 |
Впр 3 ст 82 |
piece, pot, add, cut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви
|
77 |
|
|
Діагностувальна робота 6 |
|
||||||||
Розділ 7. Вільний час |
||||||||||||
78 |
|
|
Вільний час Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні. |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
|
Прослуховує та співає пісню. Впр 1 ст 83 |
Впр 2 ст 83 |
Впр 3 ст 83 |
at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant |
Past Simple ( was, were) |
Ставить питання та надає відповідь |
79 |
|
|
В кінотеатрі Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Розвиток усного мовлення |
Здоров’я і безпека: усвідомлення своїх емоцій
|
Впр 1 ст 85 |
Прослуховує аудіозапис та читає текст Впр 1 ст 84 |
Впр 4 ст 85 |
Виконує завдання до тексту |
scary, funny, boring, delicious, popcorn, film |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
80 |
|
|
Вільний час Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Вивчати дієслово to be в минулому часі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
|
|
|
Парна робота: ставить запитання та надає відповідь. |
|
Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences) |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні
|
81 |
|
|
Природні явища Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
|
Прослуховує та читає текст про торнадо |
|
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
tornado, dangerous, basement, fast, street sky |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Говорити про природні явища |
82 |
|
|
Природні явища Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
|
Впр 1,2 ст 86-87 |
Впр 3,4 ст 87 |
|
Повторює лексику попереднього уроку |
There wasn’t a dog in the garden yesterday. There was a cat. There weren’t three elephants in the zoo. There were two elephants. |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
83 |
|
|
Місця для відвідування в місті Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
|
Читає короткі повідомлення |
|
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання Впр 1 ст 88 |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого |
84 |
|
|
Мій день. Проект Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Описувати події минулого |
Здоров’я і безпека: розуміння важливості режиму і розпорядку дня для життєдіяльності людини |
|
Читає історію Впр 1 ст 89 |
|
Написання власного щоденника(опис одного дня) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує події минулого (власний досвід) |
85 |
|
|
Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Описувати події вихідного дня |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими
|
|
Прослуховує та читає текст Впр 1 ст 90 |
|
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
86 |
|
|
Мій учитель Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/,/u:/, /ju:/, /eu/ |
Громадянська відповідальність: Ставитися до вчителів з повагою |
|
Прослуховує аудіозапис Впр 1,2 ст 92 |
|
|
dates, white, rose, teacher, food, computer |
Повторення граматичного матеріалу |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/,/ju:/, /eu/ |
87 |
|
|
Тепер ти можеш… Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя
|
Описувати минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Впр1,ст 93 Впр 4 ст 94 |
|
Впр 1-4 ст 94 |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
88
|
|
Діагностувальна робота 7 |
|
|||||||||
Розділ 8. Природа |
||||||||||||
89 |
|
|
Природа Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Розповідати про канікули |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Впр 1 ст 95 |
|
Впр 2 ст 95 |
Впр 3 ст 95 |
island, sea, sun, boat, pack |
Past Simple |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
90 |
|
|
Вихідні Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Розповідати про час, проведений на природі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Впр 3 ст 97 |
Впр 1,2 ст 96 |
Впр 4 ст 97 |
Впр 5 ст 97 |
forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
91 |
|
|
Що ти робив вчора? Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
|
|
|
|
Відпрацювання Past Simple |
Irregular verbs |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
92 |
|
|
Мій вчорашній день Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Впр 1 ст 98 |
Впр 2,3 ст 99 |
|
|
volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
93 |
|
|
Події минулого Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
|
|
Впр 1 ст 100 |
|
listen to music |
Past Simple Negative sentences |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
94 |
|
|
Події минулого Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
|
|
|
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
95 |
|
|
Канікули. Проєкт Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
|
Впр 1 ст 101 |
|
Описує свої канікули |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
96 |
|
|
Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Розповідати історію |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
|
Прослуховує та читає історію Впр 1 ст 102 |
|
|
cub, cave, mountain, vet |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
97 |
|
|
Каченя Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Розпізнає та вивчає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Впр 1 ст 104 |
Прослуховує аудіозапис-чант впр 2 ст 104 |
|
|
Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
98 |
|
|
Канікули Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Впр 2 ст 15 |
Впр 1 ст 105 |
Впр 3,4 ст 105 |
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій |
99 |
|
|
Тепер ти можеш… Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до культурної спадщини України |
|
Прослуховує та повторює текст |
|
Запитує та відповідає на питання |
hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
100 |
|
|
Діагностувальна робота 8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
|
Відомі міста Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя |
Описувати місто |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до культурної всесвітньої спадщини |
|
Прослуховує та повторює текст Впр 1,2 ст 107 |
|
Запитує та відповідає на питання |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
102 |
|
|
Навколо світу Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя, |
|
|
|
Впр 1 ст 108 |
Впр 2 ст 108 |
|
|
|
|
103 |
|
|
Повторення та узагальнення |
|
|
|||||||
104 |
|
|
Повторення та узагальнення |
|
|
Календарно-тематичне планування Smart Junior 2 for Ukraine