КТП з англійської мови 3 клас 2 семестр за Мітчелом (НУШ)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 3 клас 2 семестр за Мітчелом (НУШ)
Перегляд файлу

 

2 семестр

Розділ 5. Помешкання

клас

Дата

Тема. Ключові компетентності

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

Очікувані результати навчання

55

 

 

Будинок

Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя

Ставити та відповідати на запитання

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

 

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Впр 1 с 58

 

Впр 2 с 59

Виконує завдання після тексту

Розповідає текст за картинками

 

cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall

Where …?

Whose…?

Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

56

 

 

Будинок

Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя

Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

Громадянська відповідальність:

бережливе ставлення до свого майна і майна інших

Впр 3 с 59

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

 

Парна робота: запитання-відповідь

Впр 4 ст 59

Предмети одягу

Possessive case

Whose coat is this? It’s Anna’s.

my, your, his, her

Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку

57

 

 

Моя улюблена кімната Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя

Розповідати про улюблену кімнату

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

Впр 1,3 с 60

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Впр 2 ст 61

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконує завдання після тексту

garden, painting, cushion, flat, dining room, wall

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про улюблену кімнату

58

 

 

 

Меблі в кімнаті

Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя

 

Описувати кімнату

 

Громадянська відповідальність:

бережливе ставлення до свого майна і майна інших

 

Впр 4 ст 61

 

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

 

 

 

 

Описує власну кімнату

Впр 5 ст 61

 

 

 

 

 

Повторення лексики попереднього

уроку

 

There is

There are

There isn’t

There aren’t

 

Продукує короткі фрази з описом власної кімнати

59

 

 

Кімнати в будинку

Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя

Описувати кімнати в будинку

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Впр 1 с 62

Робота в парах “Guessing game”

clock, mat, mirror, radio, slippers

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом кімнати

60

 

 

Моя кімната. Проект Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя

Описувати свій будинок

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

 впр 1 с 63

 

Презентує проект

 впр 1 с 63

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про власний будинок

61

 

 

Час для читання

Обговорення моралі історії

Здоров’я і безпека:

бережливо ставиться до майна і власної оселі

 

Прослуховує та читає текст

Впр 1 с 64

 

Розповідає історію за картинками

Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime”

ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

62

 

 

Моя сім’я та мій будинок

Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя

Розпізнає та читає звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Впр 1 с 66

Прослуховує аудіо запис та повторює слова

Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки

Впр 2 с 66

 

Називає звуки в словах

tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/

63

 

 

Тепер ти можеш… Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя

Повторення та узагальнення теми

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Пр 1 с 67

 

Впр 5 ст 68

Впр 2 ст 67

Впр 1-4 ст 68

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом будинку

64

 

 

 

 

Діагностувальна робота  5

 

 

 

 

 

Розділ 6. Їжа

65

 

 

Продукти харчування

Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Називає продукти харчування

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

Впр 1 ст 69

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання ( pointing)

Впр 2 ст 69

Впр 3 ст 69

onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour

There is some milk.

There are some eggs.

Називає продукти харчування

66

 

 

Мій сніданок Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Називати продукти харчування

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Впр 1 ст 70

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту

Впр 1 ст 70

Впр 2,3 ст 71

 

omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut

There is some…

There are some…

There isn’t any…

Розповідає про продукти харчування

67

 

 

Продукти харчування Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Називати овочі та фрукти

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

 

 

Впр 4 ст 71

Робота в парах: «What you want in your omelette”.

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Is there any cheese?

Are there any peppers?

There isn’t any cheese in the omelette.

There aren’t any peppers in the omelette.

Називає інгредієнти у стравах

68

 

 

Вулична їжа Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Вивчає страви різних країн світу

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

 

Впр 1 ст 72

Впр 3 ст 73

Прослуховує аудіо запис  та читає текст

Впр 1 ст 72

Впр 2 ст 73

 

butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe

Verb formation in Present Simple

Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу

69

 

 

Страви в різних країнах світу Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Розповідати про свій раціон харчування

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

 

Впр 4 ст 73

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Відпрацювання граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення , розповідає про свій раціон харчування

 

 

70

 

 

Мій холодильник Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прослуховує та  виконує завдання (відповідає на запитання)

Впр 1 ст 74

 

Парна робота: питання-відповідь

glass, bottle, lemonade

How much…?

How many…?

Використовує how much? how many?в усному мовленні.

71

 

 

Моя улюблена страва. Проєкт Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

 

Читає про улюблену страву Тоні.

Впр 1 ст 75

 

Напиши про свою улюблену страву

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Вивчення різниці між and, but,  or

Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків

72

 

 

Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Читає та обговорює мораль історії

Громадянська відповідальність:

розуміння необхідності докладати зусилля для  досягнення мети

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Впр 1 ст 76

Обговорення моралі історії  “Practice makes perfect”

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

73

 

 

Їжа Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/

Здоров’я і безпека:

важливість здорового харчування

 

Прослуховує аудіо запис та читає чант

Впр 1 ст 78

Впр 2 ст 78

 

caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки:

s-/s/,

s-/z/,

es-/z/,

es-/iz/

74

 

 

Їжа та продукти харчування Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування;

обирати безпечний шлях пересування

Впр 1 ст 79

Називає продукти харчування та напої.

Впр 2 ст 79

Впр 3 ст 80

 

 

 

 

Впр 1,2 ст 80

 

Повторення лексичного матеріалу всього розділу.

Повторення граматичного матеріалу всього розділу

Називає всі продукти харчування та напої.

Ставить та відповідає на питання how much…? How many…?

75

 

 

Страви в різних країнах світу. Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Вивчає страви в різних країнах світу

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

 

Прослуховує аудіо запис та читає текст

Впр 1,2 ст 81

 

Впр 3 ст 81

dinner, potato, pancakes, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі.

76

 

 

Тепер ти можеш…. Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі

 

Громадянська відповідальність:

унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни

 

Прослуховує аудіозапис та читає текствпр 1 ст 82

Впр 2 ст 82

Впр 3 ст 82

piece, pot, add, cut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви

 

77

 

 

 

 

Діагностувальна робота 6

 

Розділ 7. Вільний час

78

 

 

Вільний час Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні.

Громадянська відповідальність:

усвідомлене ставлення до своїх дій

 

Прослуховує та співає пісню.

Впр 1 ст 83

Впр 2 ст 83

Впр 3 ст 83

at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant

Past Simple ( was, were)

Ставить питання та надає відповідь

79

 

 

В кінотеатрі Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Розвиток усного мовлення

Здоров’я і безпека:

усвідомлення своїх емоцій

 

Впр 1 ст 85

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Впр 1 ст 84

Впр 4 ст 85

Виконує завдання до тексту

scary, funny, boring, delicious, popcorn, film

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає історію за картинками

80

 

 

Вільний час Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Вивчати дієслово to be в минулому часі

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Парна робота: ставить запитання та надає відповідь.

 

Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences)

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

 

81

 

 

Природні явища Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Говорити про природні явища

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки під час  урагану

 

Прослуховує та читає текст про торнадо

 

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

tornado, dangerous, basement, fast, street sky

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Говорити про природні явища

82

 

 

Природні явища Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Говорити про природні явища

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки під час  урагану

 

Впр 1,2 ст 86-87

Впр 3,4 ст 87

 

Повторює лексику попереднього уроку

There wasn’t a dog in the garden yesterday.

There was a cat.

There weren’t three elephants in the zoo.

There were two elephants.

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

83

 

 

Місця для відвідування в місті Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Читає короткі повідомлення

 

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Впр 1 ст 88

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого

84

 

 

Мій день. Проект Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Описувати події минулого

Здоров’я і безпека:

розуміння важливості режиму і розпорядку дня для життєдіяльності людини

 

Читає історію

Впр 1 ст 89

 

Написання власного щоденника(опис одного дня)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує події минулого (власний досвід)

85

 

 

Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Описувати події вихідного дня

Громадянська відповідальність:

ділитися досвідом з іншими

 

 

Прослуховує та читає текст

Впр 1 ст 90

 

Групове обговорення історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

86

 

 

Мій учитель Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/,/u:/,

/ju:/, /eu/

Громадянська відповідальність:

Ставитися до вчителів  з повагою

 

Прослуховує аудіозапис

Впр 1,2 ст 92

 

 

dates, white, rose, teacher, food, computer

Повторення граматичного матеріалу

Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/,/ju:/, /eu/

87

 

 

Тепер ти можеш… Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

 

Описувати минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Впр1,ст 93

Впр 4 ст 94

 

Впр 1-4 ст 94

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного минулого

88

 

 

           Діагностувальна        робота 7

 

Розділ 8. Природа

89

 

 

Природа

Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Розповідати про канікули

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Впр 1 ст 95

 

Впр 2 ст 95

Впр 3 ст 95

island, sea, sun, boat, pack

Past Simple

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

90

 

 

Вихідні Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Розповідати про час, проведений на природі

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Впр 3 ст 97

Впр 1,2 ст 96

Впр 4 ст 97

Впр 5 ст 97

forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

91

 

 

Що ти робив вчора? Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

 

 

 

 

Відпрацювання

Past Simple

Irregular verbs

Продукує короткі речення з описом минулих подій

92

 

 

Мій вчорашній день Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Впр 1 ст 98

Впр 2,3 ст 99

 

 

volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом минулих подій

93

 

 

Події минулого Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 

 

 

Впр 1 ст 100

 

 

listen to music

Past Simple

Negative sentences

Продукує короткі речення з описом минулих подій

94

 

 

Події минулого Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

 

 

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

минулих подій

95

 

 

Канікули. Проєкт  Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Описувати події минулого

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

 

 

Впр 1 ст 101

 

Описує свої канікули

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

минулих подій

96

 

 

Час для читання Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Розповідати історію

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

 

Прослуховує та читає історію

Впр 1 ст 102

 

 

cub, cave, mountain, vet

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

97

 

 

Каченя Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Розпізнає та вивчає звуки: /k/,k/,/ŋ/

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Впр 1 ст 104

Прослуховує

аудіозапис-чант

 впр 2 ст 104

 

 

Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та називає звуки: /k/,k/,/ŋ/

98

 

 

Канікули Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Ставити та відповідати на запитання про минулі події

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Впр 2 ст 15

Впр 1 ст 105

Впр 3,4 ст 105

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій

99

 

 

Тепер ти можеш… Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Ставити та відповідати на запитання про минулі події

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до культурної спадщини України

 

Прослуховує та повторює текст

 

Запитує та відповідає на питання

hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

100

 

 

Діагностувальна робота 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

 

Відомі міста Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,екологічна грамотність і здорове життя

Описувати місто

Громадянська відповідальність:

шанобливе ставлення до культурної всесвітньої спадщини

 

Прослуховує та повторює текст

Впр 1,2 ст 107

 

Запитує та відповідає на питання

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

102

 

 

Навколо світу Спілкування іноземними мовами, соціальна і громадянська, уміння вчитись впродовж життя,

 

 

 

Впр 1 ст 108

Впр 2 ст 108

 

 

 

 

103

 

 

Повторення та узагальнення

 

 

104

 

 

Повторення та узагальнення

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування Smart  Junior 2 for Ukraine

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
13 січня 2022
Переглядів
2535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку