КТП з англійської мови для 2 класу на ІІ семестр (3 год) 2022/2023н.р.
за підручником «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон», 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок. Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи. Тема 5. Природа (How many legs?) (14 год) |
|||||||||||
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (1) |
|
Введення нових лексичних одиниць за темою «Тварини». |
Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile |
|
|
|
Ex. 1-4, p.62-63 |
Ex. 2, p.62
|
Ex. 6, p.63 Ex. 1, p.52 WB |
|
|
__ (2) |
|
Усна взаємодія за темою «У джунглях». |
animals, jungle, |
|
In the jungle there are ... |
Ex. 5, p.63 |
|
Ex. 5, p.63 |
|
Ex. 2, p.53 WB |
|
__ (3) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Я крокодил Крок». |
mouth, teeth, short, dangerous, body, neck tall |
|
I am=I’m I have got=I’ve got |
Ex. 1, p.64 |
Ex. 1-2, p.64 |
Ex. 3, p.64 |
Ex. 4, p.64 Ex. 1, p.53 WB |
Ex. 5, p.64
|
|
__ (4) |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Я бачу гуску». |
thanks, tooth, foot, feet, goose, geese |
th [Ɵ] three, ee [і:] tree, |
It has got ... They have got ...
|
Ex. 1, p.65 Ex. 4, p.65 |
Ex. 1, p.54 WB Ex. 1-2, p.65 Ex. 4, p.65 |
|
Ex. 2, p.54 WB Ex. 3, p.65 |
|
|
__ (5) |
|
Введення нових лексичних одиниць за темою «Частини тіла». |
head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two |
|
I have got… |
Ex. 3, p.66 |
Ex. 1, p.66 Ex. 3, p.66 |
Ex. 2, p.66 |
Ex. 4, p.66
|
|
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (6) |
|
Уснa взаємодія за темою «Скільки у тебе рук? – У мене 2 руки». |
head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two |
|
How many arms have you got? - I have got 2 arms. |
|
|
Продукує короткі фрази про свої частини тіла за умови наявності візуальної опори. |
Ex. 1-2, p.55 WB |
Ex. 5, p.66 |
|
__ (7) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Раз, два, три – на зарядку всі пішли!» |
shoulders, knees |
|
How many arms have you got? - I have got 2 arms. |
Ex. 4, p.67 |
Ex. 1-2, p.67 Ex. 5, p.67 |
Ex. 3, p.67 Ex. 6, p.67 |
Ex. 4, p.67 Ex. 1-2, p.56 WB |
Ex. 1, p.67 |
|
__ (8) |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Фото в зоопарку». |
|
g [dӡ] giraffe ph [f] elephant ou, ow [aʊ] mouth
|
|
Ex. 2, p.68 Ex. 4, p.68 Ex. 5, p.68 |
Ex. 1, p.68 Ex. 4, p.68 |
|
Ex. 3, p.68 Ex. 1-2, p.57 WB |
|
|
__ (9) |
|
Уснa взаємодія за темою «Скільки тваринок ти бачиш?» |
|
|
How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot.
|
|
|
Ex. 1, p.69 |
Ex. 1-2, p.58 WB |
Ex. 2, p.69 |
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (10) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Тварини в Африці». |
|
|
|
Ex. 1-2, p.70 |
Ex. 1, p.70 |
Ex. 3, p.70 Ex. 1, p.59 WB |
|
Ex. 4, p.70 |
|
__ (11) |
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мій монстрик». |
|
|
|
Ex. 2, p.71 |
Ex. 1, p.71 |
|
Ex. 3, p.71 Ex. 7, p.71 |
Ex. 5, p.71 |
|
__ (12) |
|
Усне продукування за темою «Мій монстрик». |
|
|
This is … Its name is … It has got … It is very … |
|
Ex. 1, p.60 WB |
Ex. 6, p.71 |
|
Ex. 1, p.60 WB |
|
__ (13) |
|
Усна взаємодія за темою «Яка це тваринка?» |
|
|
It is … It has got … It cannot… It can … |
Ex. 2, p.72 |
Ex. 1, p.72 |
|
Ex. 3, p.72 |
|
|
__ (14) |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Природа» |
|
|
|
|
|
Ex. 4, p.73 |
Ex. 1-2, p.61 WB |
|
за завданням вчителя |
Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок. Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи. Здоров’я і безпека: впорядкувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.
Тема 6. людина (Doing things) (14 год) |
|||||||||||
__ (1) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Мій ранок» |
bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
|
It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teeth. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face. |
Ex. 4-5, p.75 |
Ex. 1-2, p.74 Ex. 4-5, p.75 |
Ex. 3, p.74 |
Ex. 1-2, p.62 WB |
|
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (2) |
|
Введення нових лексичних одиниць за темою «Я іду до школи». |
wake up, get up, have lunch, catch the bus, |
|
Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus! |
Ex. 1, p.76 |
Ex. 1, p.76 |
|
Ex. 1, p.63 WB |
|
|
__ (3) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Дні тижня». |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
|
Ex. 4, p.76 |
Ex. 2-3, p.76 |
Ex. 4, p.76 |
Ex. 2, p.63 WB |
|
|
__ (4) |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Сьогодні неділя». |
meat, please, my, your teacher, eat, pudding, swing. |
ea [і:] teacher ng [ŋ] pudding |
|
Ex. 2, p.77 Ex. 5, p.77 |
Ex. 1-2, p.77 Ex. 4, p.77 Ex. 1, p.64 WB |
Ex. 1, p.77 |
Ex. 6, p.77 Ex. 2, p.64 WB |
|
|
__ (5) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Я стрибаю, як жабка». |
jump, walk, fly, bat, sleep, sit, hiss, cut, swim, speak |
|
I’m playing with a dog. |
|
Ex. 1, p.78 Ex. 2, p.65 WB |
Ex. 1, 3 p.78 |
Ex. 1, p.65 WB |
Ex. 2, p.65 WB |
|
__ (6) |
|
Усна взаємодія за темою «Що він/вона зараз робить?» |
make faces, look at photos, hop |
|
He is sleeping. She is putting on her clothes |
Ex. 2, p.79 |
Ex. 1, p.79 Ex. 1, p.66 WB |
|
|
Ex. 3, p.79 Ex. 1, p.66 WB
|
|
__ (7) |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Вечір понеділка у моїй сім'ї». |
talk, love, evening, read, pretty |
alk [ɔ:k] all [ɔ:l] ball o [ʌ] monkey |
My mother is talking on the phone. |
Ex. 2, p.80 Ex. 4-5, p.80 |
Ex. 1-2, p.80 Ex. 4, p.80
|
Ex. 1, p.80 |
Ex. 3, p.80 Ex. 1-2, p.67 WB |
|
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (8) |
|
Усна взаємодія за темою «Сім’я на відпочинку». |
fish, swim, have dinner, sing, write |
|
Is he/she fishing? – Yes, he/she is. No he/she is not. |
|
Ex. 1-2, p.81 |
Ex. 3-4, p.81
|
Ex. 1, p.68 WB |
Намалювати малюнок за темою «Моя сім’я на відпочинку». |
|
__ (9) |
|
Усне продукування за темою «Моя сім’я на відпочинку». |
|
|
My mum/dad is V+ing. My brother/ sister is V+ing. |
|
Pupils’ short stories |
Продукує короткі фрази про зайнятість своїх родичів на відпочинку за умови наявності візуальної опори (малюнок). |
Ex. 2, p.68 WB |
|
|
__ (10) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Гортаємо сімейний альбом». |
river, pool, sundae, to call, dream |
|
What are you doing? Who is this? What’s your dad doing here?. |
Ex. 3, p.81 Ex. 1, p.69 WB |
Ex. 1-2, p.82 |
Ex. 2, 4 p.81 Розповідає історію за малюнками. |
|
Ex. 5, p.81 |
|
__ (11) |
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мій ранок». |
quickly, picture book, to comment |
|
Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth.. |
|
Ex. 1, p.83 |
|
|
Ex. 2-3, p.83 |
|
__ (12) |
|
Усне продукування за темою «Мій ранок». |
|
|
I am getting up. I am masking my bed. I am eating. … |
|
|
Ex. 4, p.83 Продукує короткі фрази про свій ранок за умови наявності візуальної опори (малюнок). |
Ex. 1, p.70 WB |
|
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (13) |
|
Усна взаємодія за темою «Який це день тижня?» |
|
|
Is it Wednesday?- Yes, it is./ No, it isn’t. |
|
Ex. 1, p.84 |
|
Ex. 2-3, p.84 |
Ex. 4, p.84 |
|
__ (14) |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Людина «Doing Things». |
|
|
Is he/she looking at photos? – Yes, he/she is./ No, he/she isn’t/ |
Ex. 6, p.85 Ex. 2, p.71 WB |
|
Ex. 5, p.85 |
Ex. 1, p.71 WB |
|
|
Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок, розуміти потребу працювати,, порівнювати свята і традиції в різних країнах. Здоров’я і безпека: спрямовує учнів на вміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону; впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я.
ТЕМА 7. ХАРЧУВАННЯ (DO YOU LIKE CARROTS?) (14 ГОД) |
|||||||||||
__ (1) |
|
Введення нових лексичних одиниць за темою «Харчування». |
chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice
|
|
Do you like…? Yes, I do./ No, I don’t/ |
|
Ex. 3, p.86 |
Ex. 4, p.86 |
Ex. 1, p.72 WB |
|
|
__ (2) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Вечірка на день народження».
|
|
|
Can I have some lemonade? Here you are. |
Ex. 5, p.87 |
Ex. 1-2, p.86 Ex. 5, p.87 |
Ex. 2, p.86 |
Ex. 6, p.87 |
|
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (3) |
|
Використання неозначеного артикля a/an в усній взаємодії за темою «Пікнік у саду». |
pear, strawberry, cherry, picnic |
|
Can I have a banana? – Here you are. – Thank you. |
Ex. 3, p.88 |
Ex. 1, 3, p.88 Ex. 1, p.73 WB |
Ex. 2, 4, p.88 |
Ex. 5, p.88 Ex. 2, p.73 WB |
Ex. 1, p.73 WB |
|
__ (4) |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Дитяче меню». |
desserts, drinks, to drink, to eat cheese |
ch [ʧ] chicken |
I like ... but I don’t like ... |
Ex. 1-3, p.89 |
Ex. 1, 3, p.89 |
|
Ex. 5, p.89 Ex. 1-2, p.74 WB |
|
|
__ (5) |
|
Введення нових лексичних одиниць за темою «Овочі у магазині». |
vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
|
Can I have 2 cucumbers? – Sorry, no cucumbers. |
Ex. 1, 3, p.90 |
Ex. 1-3, p.90 |
Ex. 4, p.90 |
Ex. 1-2, p.75 WB |
Ex. 4, p.90 |
|
__ (6) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Режим харчування». |
breakfast, lunch, dinner, sweet, munch
|
|
I eat … for breakfast. I drink … for breakfast. |
Ex. 1, p.91 |
Ex. 1-3, p.91 |
Ex. 1, 3, p.91 |
|
Ex. 4, p.91 |
|
__ (7) |
|
Усне продукування за темою «Мій режим харчування». |
|
|
I eat … for breakfast. I drink … for breakfast. |
|
Ex. 1, p.76 WB Pupils’ short stories |
Ex. 5, p.91 Продукує короткі фрази про свій режим харчування за умови наявності візуальної опори (малюнок). |
|
Ex. 1, p.76 WB |
|
__ (8) |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Що любить їсти Макс?» |
when, what, where |
wh [w] white -ir-, -er-, -ur- [ɜ:] bird, her, |
When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/? I am having ... |
Ex. 2-3, p.92 |
Ex. 1-3, p.92 |
Ex. 4, p.92 |
Ex. 1-2, p.77 WB |
|
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (9) |
|
Усна взаємодія за темою «Трейсі любить гарячий шоколад». |
Jelly |
|
He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/she does./No, he/she doesn’t |
Ex. 1, p.93 |
Ex. 1-2, p.93 |
Ex. 3-4, p.93 |
Ex. 6, p.93 Ex. 1, p.78 WB |
Ex. 5, p.93 |
|
__ (10) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Похід до магазину». |
shop, to buy, mango, lemon, vanilla ice-cream, to shine, to mix |
|
He’s buying a mango. |
Ex. 1, p.94-95 |
Ex. 1-2, p.94-95 Ex. 5, p.95 |
Ex. 3, p.94 Ex. 1, p.79 WB |
|
Ex. 4, p.95 |
|
__ (11) |
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Моя тарілка з їжею». |
plate |
|
Do you like bananas? – No, I don’t. Do you like ice-cream? Yes, I do. |
|
|
Ex. 2, p.96 |
|
Ex. 1, p.96 |
|
__ (12) |
|
Усне продукування за темою «Улюблена їжа мого друга». |
|
|
She likes ice-cream and … She doesn’t like bananas. |
|
Pupils’ short stories |
Ex. 3, p.96 Продукує короткі фрази про гастрономічні уподобання друга за умови наявності візуальної опори (малюнок). |
Ex. 1, p.80 WB |
|
|
__ (13) |
|
Усна взаємодія за темою «Пограймося у магазин!». |
table, shopping game |
|
Let’s play a shopping game. Can I have a cake, please?- Sorry, no oranges. It’s your turn. |
|
|
Ex. 3, p.97
|
|
Ex. 1, p.97 Ex. 5, p.98 |
|
__ (14) |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Харчування». |
|
|
|
Ex. 7, p.99 |
Ex. 6, p.99 |
Ex. 3-4, p.97 |
Ex. 2, p.97 Ex. 1, p.81 WB |
|
|
Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок, розуміти потребу працювати разом, порівнювати свята і традиції в різних країнах. Здоров’я і безпека: спрямовує учнів пояснювати вибір одягу залежно від погоди. Екологічна безпека та сталий розвиток: людина – частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовища.
ТЕМА 8 ПОРИ РОКУ І ОДЯГ (SEASONS AND CLOTHES) (15 ГОД) |
|||||||||||
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (1) |
|
Введення нових лексичних одиниць за темою «Пори року і погода». |
cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright |
|
It’s cold.. It is raining. It is snowing. |
Ex. 1-2, p.100 |
Ex. 1-2, p.100 |
Ex. 1-2, p.100 |
Ex. 1-2, p.82 WB |
|
|
__ (2) |
|
Усна взаємодія за темою «Коли у тебе день народження?» |
|
|
When is your birthday? It’s in ... |
|
Ex. 3, p.100 |
Ex. 4, p.100 Ex. 5, p.100 |
Ex. 3, p.82 WB |
|
|
__ (3) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Дозвілля дітей в різні пори року». |
sunny, watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman |
|
It is sunny. And so can you! |
Ex. 2, 4, p.101 |
Ex. 1, 3, p.101 |
Ex. 3, p.101 |
Ex. 5, p.101 |
Ex. 5, p.101 |
|
__ (4) |
|
Усне продукування за темою «Моя улюблена пора року». |
|
|
|
|
Pupils’ short stories Ex. 2, p.83 WB |
Ex. 5, p.101 Продукує короткі фрази про свою улюблену пору року за умови наявності візуальної опори (малюнок). |
Ex. 1, p.83 WB |
Ex. 2, p.83 WB |
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (5) |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Яку пору року ти любиш?» |
night, eighteen, right, light, tight, season, holidays, with |
ght [it] eight |
What season do you like? I have holidays in summer. |
Ex. 2-3, 4, 5 p.102 |
Ex. 1-3, p.102 |
Ex. 5, p.102 |
Ex. 1-2, p.84 WB |
|
|
__ (6) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Одяг». |
holiday, to pack, suitcase, jacket, sandals, jeans, T-shirt, mask, trainers |
|
It’s Tuesday. |
Ex. 1, p.103 |
Ex. 1-3, p.103 |
Ex. 2,4, p.103-104 |
Ex. 1, p.85 WB |
|
|
__ (7) |
|
Використання присвійних займенників his/her в усній взаємодії за темою «Одяг Трейсі і Люка». |
her, his, cap, shorts, trousers |
|
Tracy/Luke is packing her/his suitcase. What is he/she putting in his/her suitcase? |
|
Ex. 4-5, p.104 Ex. 2, p.85 WB |
Ex. 6, p 104 |
Ex. 7, p.104 |
Ex. 2, p.85 WB |
|
__ (8) |
|
Усна взаємодія за темою «Що ти одягаєш сьогодні?» |
socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, to wear |
|
What are you wearing today? I am wearing ... |
|
Ex. 1-3, p.105 |
Ex. 4, p.105 |
Ex. 1-2, p.86 WB |
|
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Граймося і робімо проєкти! |
Примітки |
|||||
Лексика |
Фонікси |
Мовленнєвий зразок
|
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування (письмо) |
|||||
__ (9) |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «У що він/вона одягнений/а?» |
shirt, skirt, coat, raincoat |
-ir- [ə:] Shirt -oa- [əʊ] Coat -ear, [eə] bear -air, hair -ere, where |
What is he/she wearing? Where are her socks? |
Ex. 2-3, 5, p.106 Ex. 2, p.87 WB |
Ex. 1-2, 4, p.106 |
Ex. 5, p.106 |
Ex. 1, p.87 WB |
Ex. 2, p.87 WB |
|
__ (10) |
|
Усна взаємодія за темою «Відгадай, у що я одягнений». |
|
|
Are you wearing green socks? – No, I am not./Yes, I am. |
Ex. 2, p.107 |
Ex. 1, p.107 |
Ex. 3, p.107 |
Ex. 1-2, p.88 WB |
Ex. 3, p.107 |
|
__ (11) |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Збираємося в дорогу». |
to check the tyres, to look for, the key, |
|
What are you doing, mum? – I’m making sandwiches. |
Ex. 2, p.108 Ex. 1, p.89 WB |
Ex. 1-2, p.108 |
Ex. 3, p.108 |
|
Ex. 4, p.108 |
|
__ (12) |
|
Усне продукування за темою «Мій улюблений одяг». |
|
|
|
Ex. 1, p.109 |
Ex. 1, p.109 |
Ex. 1, p.109 Продукує короткі фрази про свій одяг за умови наявності візуальної опори (малюнок). |
Ex. 1, p.90 WB |
|
|
__ (13) |
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Одяг моєї ляльки». |
|
|
|
|
|
Ex. 6, p.109 |
Ex. 6, p.109 |
Ex. 5, p.109 |
|
__ (14) |
|
Усна взаємодія за темою «У що одягнений Джеф?» |
|
|
What is Jeff wearing? He is wearing a … |
Ex. 8, p.111 |
|
Ex. 7, p.111 |
Ex. 1, p.91 WB |
|
|
__ (15) |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Пори року і одяг». |
|
|
|
Good bye song p.112 |
Good bye song p.112 |
|
|
Good bye song p.112 |
за завданням вчителя |
__ (1) |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за II семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |
__ (2) |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |