КТП з англійської мови для 2 класу за підручником «English with Smiling Sam 2» О. Карп'юк на ІІ семестр (3 год/т.) 2022/2023 н.р. зі змістовими лініями

Про матеріал
КТП з англійської мови для 2 класу на ІІ семестр (3 год) 2022/2023 н.р. за підручником «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон», 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407), складено згідно за Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та на основі Типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко.
Перегляд файлу

КТП з англійської мови для 2 класу на ІІ семестр (3 год) 2022/2023н.р.

за підручником «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон», 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок.

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи.

Тема 5. Природа (How many legs?) (14 год)

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(1)

 

Введення нових лексичних одиниць за темою «Тварини».

Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile

 

 

 

Ex. 1-4, p.62-63

Ex. 2, p.62

 

Ex. 6, p.63

Ex. 1, p.52 WB

 

 

__

(2)

 

Усна взаємодія за темою «У джунглях».

animals, jungle,

 

In the jungle there are ...

Ex. 5, p.63

 

Ex. 5, p.63

 

Ex. 2, p.53 WB

 

__

(3)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Я крокодил Крок».

mouth, teeth, short, dangerous, body, neck tall

 

I am=I’m

I have got=I’ve got

Ex. 1, p.64

Ex. 1-2, p.64

Ex. 3, p.64

Ex. 4, p.64

Ex. 1, p.53 WB

Ex. 5, p.64

 

 

__

(4)

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Я бачу гуску».

thanks, tooth, foot, feet, goose, geese

th [Ɵ] three,

ee [і:] tree,

It has got ... They have got ...

 

Ex. 1, p.65

Ex. 4, p.65

Ex. 1, p.54 WB

Ex. 1-2, p.65

Ex. 4, p.65

 

Ex. 2, p.54 WB

Ex. 3, p.65

 

 

__

(5)

 

Введення нових лексичних одиниць за темою «Частини тіла».

head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two

 

 I have got…

Ex. 3, p.66

Ex. 1, p.66

Ex. 3, p.66

Ex. 2, p.66

Ex. 4, p.66

 

 

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(6)

 

Уснa взаємодія за темою «Скільки у тебе рук? – У мене 2 руки».

head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two

 

How many arms have you got? -

I have got 2 arms.

 

 

Продукує короткі фрази про свої частини тіла за умови наявності візуальної опори.

Ex. 1-2, p.55 WB

Ex. 5, p.66

 

__

(7)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Раз, два, три – на зарядку всі пішли!»

shoulders, knees

 

How many arms have you got? -

I have got 2 arms.

Ex. 4, p.67

Ex. 1-2, p.67

Ex. 5, p.67

Ex. 3, p.67

Ex. 6, p.67

Ex. 4, p.67

Ex. 1-2, p.56 WB

Ex. 1, p.67

 

__

(8)

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Фото в зоопарку».

 

g [dӡ] giraffe

ph [f] elephant ou, ow [aʊ] mouth

 

 

Ex. 2, p.68

Ex. 4, p.68

Ex. 5, p.68

Ex. 1, p.68

Ex. 4, p.68

 

Ex. 3, p.68

Ex. 1-2, p.57 WB

 

 

__

(9)

 

Уснa взаємодія за темою «Скільки тваринок ти бачиш?»

 

 

How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot.

 

 

 

Ex. 1, p.69

Ex. 1-2, p.58 WB

Ex. 2, p.69

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(10)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Тварини в Африці».

 

 

 

Ex. 1-2, p.70

Ex. 1, p.70

Ex. 3, p.70

Ex. 1, p.59 WB

 

Ex. 4, p.70

 

__

(11)

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мій монстрик».

 

 

 

Ex. 2, p.71

Ex. 1, p.71

 

Ex. 3, p.71

Ex. 7, p.71

Ex. 5, p.71

 

__

(12)

 

Усне продукування за темою «Мій монстрик».

 

 

This is …

Its name is …

It has got …

It is very …

 

Ex. 1, p.60 WB

Ex. 6, p.71

 

Ex. 1, p.60 WB

 

__

(13)

 

Усна взаємодія за темою «Яка це тваринка?»

 

 

It is …

It has got …

It cannot…

It can …

Ex. 2, p.72

Ex. 1, p.72

 

Ex. 3, p.72

 

 

__

(14)

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Природа»

 

 

 

 

 

Ex. 4, p.73

Ex. 1-2, p.61 WB

 

за завданням вчителя

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок.

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи.

Здоров’я і безпека: впорядкувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

 

Тема 6. людина (Doing things) (14 год)

__

(1)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Мій ранок»

bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

 

It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teeth. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face.

Ex. 4-5, p.75

Ex. 1-2, p.74

Ex. 4-5, p.75

Ex. 3, p.74

Ex. 1-2, p.62 WB

 

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(2)

 

Введення нових лексичних одиниць за темою «Я іду до школи».

wake up, get up, have lunch, catch the bus,

 

Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus!

Ex. 1, p.76

Ex. 1, p.76

 

Ex. 1, p.63 WB

 

 

__

(3)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Дні тижня».

Monday, Tuesday,

Wednesday, Thursday, Friday,

Saturday, Sunday

 

 

Ex. 4, p.76

Ex. 2-3, p.76

Ex. 4, p.76

Ex. 2, p.63 WB

 

 

__

(4)

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Сьогодні неділя».

meat, please,

my, your

teacher, eat, pudding, swing.

ea [і:] teacher ng [ŋ] pudding

 

Ex. 2, p.77

Ex. 5, p.77

Ex. 1-2, p.77

Ex. 4, p.77

Ex. 1, p.64 WB

Ex. 1, p.77

Ex. 6, p.77

Ex. 2, p.64 WB

 

 

__

(5)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Я стрибаю, як жабка».

jump, walk,

fly, bat, sleep, sit,

hiss, cut,

swim, speak

 

I’m playing with a dog.

 

Ex. 1, p.78

Ex. 2, p.65 WB

Ex. 1, 3 p.78

Ex. 1, p.65 WB

Ex. 2, p.65 WB

 

__

(6)

 

Усна взаємодія за темою «Що він/вона зараз робить?»

make faces,

look at photos,

hop

 

He is sleeping.

She is putting on her clothes

Ex. 2, p.79

Ex. 1, p.79

Ex. 1, p.66 WB

 

 

Ex. 3, p.79

Ex. 1, p.66 WB

 

 

__

(7)

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Вечір понеділка у моїй сім'ї».

talk, love, evening, read, pretty

alk [ɔ:k] all [ɔ:l] ball

o [ʌ] monkey

My mother is talking on the phone.

Ex. 2, p.80

Ex. 4-5, p.80

Ex. 1-2, p.80

Ex. 4, p.80

 

Ex. 1, p.80

Ex. 3, p.80

Ex. 1-2, p.67 WB

 

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(8)

 

Усна взаємодія за темою «Сім’я на відпочинку».

fish, swim, have dinner, sing, write

 

Is he/she fishing? – Yes, he/she is.

No he/she is not.

 

Ex. 1-2, p.81

Ex. 3-4, p.81

 

Ex. 1, p.68 WB

Намалювати малюнок за темою «Моя сім’я на відпочинку».

 

__

(9)

 

Усне продукування за темою «Моя сім’я на відпочинку».

 

 

My mum/dad is V+ing.

My brother/ sister is V+ing.

 

Pupils’ short stories

Продукує короткі фрази про зайнятість своїх родичів на відпочинку за умови наявності візуальної опори (малюнок).

Ex. 2, p.68 WB

 

 

__

(10)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Гортаємо сімейний альбом».

river, pool, sundae, to call, dream

 

What are you doing? Who is this? What’s your dad doing here?.

Ex. 3, p.81

Ex. 1, p.69 WB

Ex. 1-2, p.82

Ex. 2, 4 p.81

Розповідає історію за малюнками.

 

Ex. 5, p.81

 

__

(11)

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мій ранок».

quickly, picture book, to comment

 

Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth..

 

Ex. 1, p.83

 

 

Ex. 2-3, p.83

 

__

(12)

 

Усне продукування за темою «Мій ранок».

 

 

I am getting up. I am masking my bed. I am eating. …

 

 

Ex. 4, p.83

Продукує короткі фрази про свій ранок за умови наявності візуальної опори (малюнок).

Ex. 1, p.70 WB

 

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(13)

 

Усна взаємодія за темою «Який це день тижня?»

 

 

Is it Wednesday?- Yes, it is./ No, it isn’t.

 

Ex. 1, p.84

 

Ex. 2-3, p.84

Ex. 4, p.84

 

__

(14)

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Людина «Doing Things».

 

 

Is he/she looking at photos? – Yes, he/she is./ No, he/she isn’t/

Ex. 6, p.85

Ex. 2, p.71 WB

 

Ex. 5, p.85

Ex. 1, p.71 WB

 

 

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок, розуміти потребу працювати,, порівнювати свята і традиції в різних країнах.

Здоров’я і безпека: спрямовує учнів на вміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону; впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

ТЕМА 7. ХАРЧУВАННЯ (DO YOU LIKE CARROTS?) (14 ГОД)

__

(1)

 

Введення нових лексичних одиниць за темою «Харчування».

chicken, lemonade, sweets, fruit,

salad, chips, soup, rice

 

 

Do you like…? Yes, I do./ No, I don’t/

 

Ex. 3, p.86

Ex. 4, p.86

Ex. 1, p.72 WB

 

 

__

(2)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Вечірка на день народження».

 

 

 

Can I have some lemonade? Here you are.

Ex. 5, p.87

Ex. 1-2, p.86

Ex. 5, p.87

Ex. 2, p.86

Ex. 6, p.87

 

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(3)

 

Використання неозначеного артикля a/an в усній взаємодії за темою «Пікнік у саду».

pear, strawberry,

cherry, picnic

 

Can I have a banana? – Here you are. – Thank you.

Ex. 3, p.88

Ex. 1, 3, p.88

Ex. 1, p.73 WB

Ex. 2, 4, p.88

Ex. 5, p.88

Ex. 2, p.73 WB

Ex. 1, p.73 WB

 

__

(4)

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Дитяче меню».

desserts, drinks, to drink, to eat cheese

ch [ʧ] chicken

I like ... but I don’t like ...

Ex. 1-3, p.89

Ex. 1, 3, p.89

 

Ex. 5, p.89

Ex. 1-2, p.74 WB

 

 

__

(5)

 

Введення нових лексичних одиниць за темою «Овочі у магазині».

vegetables,

carrot,

cucumber,

mushroom,

tomato, pepper, potato

 

 Can I have 2 cucumbers? – Sorry, no cucumbers.

Ex. 1, 3, p.90

Ex. 1-3, p.90

Ex. 4, p.90

Ex. 1-2, p.75 WB

Ex. 4, p.90

 

__

(6)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Режим харчування».

breakfast, lunch, dinner, sweet,

munch

 

 

I eat … for breakfast.

I drink … for breakfast.

Ex. 1, p.91

Ex. 1-3, p.91

Ex. 1, 3, p.91

 

Ex. 4, p.91

 

__

(7)

 

Усне продукування за темою «Мій режим харчування».

 

 

I eat … for breakfast.

I drink … for breakfast.

 

Ex. 1, p.76 WB

Pupils’ short stories

Ex. 5, p.91

Продукує короткі фрази про свій режим харчування за умови наявності візуальної опори (малюнок).

 

Ex. 1, p.76 WB

 

__

(8)

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Що любить їсти Макс?»

when, what,

where

wh [w] white

-ir-, -er-, -ur- [ɜ:] bird, her,

When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/? I am having ...

Ex. 2-3, p.92

Ex. 1-3, p.92

Ex. 4, p.92

Ex. 1-2, p.77 WB

 

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(9)

 

Усна взаємодія за темою «Трейсі любить гарячий шоколад».

Jelly

 

He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/she does./No, he/she doesn’t

Ex. 1, p.93

Ex. 1-2, p.93

Ex. 3-4, p.93

Ex. 6, p.93

Ex. 1, p.78 WB

Ex. 5, p.93

 

__

(10)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Похід до магазину».

shop, to buy, mango, lemon, vanilla ice-cream, to shine, to mix

 

He’s buying a mango.

Ex. 1, p.94-95

Ex. 1-2, p.94-95

Ex. 5, p.95

Ex. 3, p.94

Ex. 1, p.79 WB

 

Ex. 4, p.95

 

__

(11)

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Моя тарілка з їжею».

plate

 

 Do you like bananas? – No, I don’t.

Do you like ice-cream? Yes, I do.

 

 

Ex. 2, p.96

 

Ex. 1, p.96

 

__

(12)

 

Усне продукування за темою «Улюблена їжа мого друга».

 

 

She likes ice-cream and … She doesn’t like bananas.

 

Pupils’ short stories

Ex. 3, p.96

Продукує короткі фрази про гастрономічні уподобання друга за умови наявності візуальної опори (малюнок).

Ex. 1, p.80 WB

 

 

__

(13)

 

Усна взаємодія за темою «Пограймося у магазин!».

table,

shopping game

 

Let’s play a shopping game.

Can I have a cake, please?-

Sorry, no oranges.

It’s your turn.

 

 

Ex. 3, p.97

 

 

Ex. 1, p.97

Ex. 5, p.98

 

__

(14)

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Харчування».

 

 

 

Ex. 7, p.99

Ex. 6, p.99

Ex. 3-4, p.97

Ex. 2, p.97

Ex. 1, p.81 WB

 

 

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок, розуміти потребу працювати разом, порівнювати свята і традиції в різних країнах.

Здоров’я і безпека: спрямовує учнів пояснювати вибір одягу залежно від погоди.

Екологічна безпека та сталий розвиток: людина – частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовища.

 

ТЕМА 8 ПОРИ РОКУ І ОДЯГ (SEASONS AND CLOTHES) (15 ГОД)

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(1)

 

Введення нових лексичних одиниць за темою «Пори року і погода».

cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright

 

It’s cold.. It is raining. It is snowing.

Ex. 1-2, p.100

Ex. 1-2, p.100

Ex. 1-2, p.100

Ex. 1-2, p.82 WB

 

 

__

(2)

 

Усна взаємодія за темою «Коли у тебе день народження?»

 

 

When is your birthday? It’s in ...

 

Ex. 3, p.100

Ex. 4, p.100

Ex. 5, p.100

Ex. 3, p.82 WB

 

 

__

(3)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Дозвілля дітей в різні пори року».

sunny, watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman

 

It is sunny. And so can you!

Ex. 2, 4, p.101

Ex. 1, 3, p.101

Ex. 3, p.101

Ex. 5, p.101

Ex. 5, p.101

 

__

(4)

 

Усне продукування за темою «Моя улюблена пора року».

 

 

 

 

Pupils’ short stories

Ex. 2, p.83 WB

Ex. 5, p.101

Продукує короткі фрази про свою улюблену пору року за умови наявності візуальної опори (малюнок).

Ex. 1, p.83 WB

Ex. 2, p.83 WB

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(5)

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Яку пору року ти любиш?»

night, eighteen, right, light, tight,

season,

holidays, with

ght [it] eight

What season do you like? I have holidays in summer.

Ex. 2-3, 4, 5 p.102

Ex. 1-3, p.102

Ex. 5, p.102

Ex. 1-2, p.84 WB

 

 

__

(6)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Одяг».

holiday, to pack,

suitcase, jacket,

 sandals, jeans,

 T-shirt,

mask, trainers

 

It’s Tuesday.

Ex. 1, p.103

Ex. 1-3, p.103

Ex. 2,4, p.103-104

Ex. 1, p.85 WB

 

 

__

(7)

 

Використання присвійних займенників his/her в усній взаємодії за темою «Одяг Трейсі і Люка».

her, his, cap,

shorts, trousers

 

Tracy/Luke is packing her/his suitcase. What is he/she putting in his/her suitcase?

 

Ex. 4-5, p.104

Ex. 2, p.85 WB

Ex. 6, p 104

Ex. 7, p.104

Ex. 2, p.85 WB

 

__

(8)

 

Усна взаємодія за темою «Що ти одягаєш сьогодні?»

socks,

sweater, dress, shoes,

boots, scarf,

hat, to wear

 

What are you wearing today? I am wearing ...

 

Ex. 1-3, p.105

Ex. 4, p.105

Ex. 1-2, p.86 WB

 

 

Дата

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Граймося і робімо проєкти!

Примітки

Лексика

Фонікси

Мовленнєвий зразок

 

Читання

Зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

(діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/

Писемне продукування

(письмо)

__

(9)

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «У що він/вона одягнений/а?»

shirt, skirt,

coat, raincoat

-ir- [ə:]

Shirt

-oa- [əʊ]

Coat

-ear, [eə] bear

-air, hair

-ere, where

What is he/she wearing? Where are her socks?

Ex. 2-3, 5, p.106

Ex. 2, p.87 WB

Ex. 1-2, 4, p.106

Ex. 5, p.106

Ex. 1, p.87 WB

Ex. 2, p.87 WB

 

__

(10)

 

Усна взаємодія за темою «Відгадай, у що я одягнений».

 

 

 Are you wearing green socks? – No, I am not./Yes, I am.

Ex. 2, p.107

Ex. 1, p.107

Ex. 3, p.107

Ex. 1-2, p.88 WB

Ex. 3, p.107

 

__

(11)

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Збираємося в дорогу».

to check the tyres, to look for, the key,

 

What are you doing, mum? – I’m making sandwiches.

Ex. 2, p.108

Ex. 1, p.89 WB

Ex. 1-2, p.108

Ex. 3, p.108

 

Ex. 4, p.108

 

__

(12)

 

Усне продукування за темою «Мій улюблений одяг».

 

 

 

Ex. 1, p.109

Ex. 1, p.109

Ex. 1, p.109

Продукує короткі фрази про свій одяг за умови наявності візуальної опори (малюнок).

Ex. 1, p.90 WB

 

 

__

(13)

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Одяг моєї ляльки».

 

 

 

 

 

Ex. 6, p.109

Ex. 6, p.109

Ex. 5, p.109

 

__

(14)

 

Усна взаємодія за темою «У що одягнений Джеф?»

 

 

What is Jeff wearing? He is wearing a …

Ex. 8, p.111

 

Ex. 7, p.111

Ex. 1, p.91 WB

 

 

__

(15)

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Пори року і одяг».

 

 

 

Good bye song

p.112

Good bye song

p.112

 

 

Good bye song

p.112

за завданням вчителя

__

(1)

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за II семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

__

(2)

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марченко Вікторія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
5 січня 2023
Переглядів
9824
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку