КТП з інт. пр. ЯДС (Грущинська)

Про матеріал
Планування складено без врахування технологічної галузі. План на 2021-2022 навчальний рік
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 4 клас»

до підручника «Я досліджую світ. 4 клас»

(автори Грущинська І.В., Хитра З.М, Дробязко І.І.)

І семестр

№ тижня

Тема уроку, номер параграфу

Дата

Прим.

Розділ І    ЯК БУТИ ЛЮДИНОЮ

  1.  

Тиждень 1

Життя — найбільша цінність

1. Чому життя людини — це найбільша цінність?

 

 

  1.  

2. Як потрібно піклуватися про своє здоров’я?

 

 

  1.  

3. Як ти дотримуєшся безпечного способу життя?

 

 

  1.  

Тиждень 2

Моральні чесноти

4. Які моральні цінності в житті — найважливіші?

 

 

  1.  

5. Чому життєлюби почуваються щасливішими?

 

 

  1.  

6. Як самооцінка впливає на якість життя?

 

 

  1.  

Тиждень 3

Цілі особистісного зростання

7. Як правильно організовувати свій розпорядок дня?

 

 

  1.  

8. Що означає вислів «мати силу волі»?

 

 

  1.  

9.Для чого потрібне вміння критично мислити?

 

 

  1.  

Тиждень 4

Культура взаємин

10. Коли спілкування приносить радість?

 

 

  1.  

11. Чому кажуть: «Вік живи — вік учись»?

 

 

  1.  

12. Застосовуємо знання щодня

 

 

Розділ ІІ. ЛЮДИНА І ВСЕСВІТ

  1.  

Тиждень 5

Планета Земля — наш дім у Всесвіті

13. Яка космічна адреса нашої планети?

 

 

  1.  

14. Чому нашу систему називають Сонячною?

 

 

  1.  

15. Які планети Сонячної системи називають великими?

 

 

  1.  

Тиждень 6 Космічні тіла

16. Які тіла Сонячної системи називають малими?

 

 

  1.  

17. Якими бувають зорі?

 

 

  1.  

18. Які сузір’я можна побачити на нічному небі?

 

 

  1.  

Тиждень 7

Форма й обертальні рухи Землі

19. Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі?

 

 

  1.  

20. Чому на Землі відбувається зміна пір року?

 

 

  1.  

21. У чому неповторність Землі та Місяця?

 

 

  1.  

Тиждень 8

Дослідження Всесвіту

22. Як людство змінювало свої уявлення про Землю й Всесвіт?

 

 

  1.  

23. Як досліджують Всесвіт у наш час?

 

 

  1.  

24. Застосовуємо знання щодня.

 

 

РОЗДІЛ ІІІ. ЗЕМЛЯ НА КАРТІ

  1.  

Тиждень 9

Зображення поверхні Землі

25. Чому не можна зайти за обрій?

 

 

  1.  

26. Як орієнтуватися на місцевості?

 

 

  1.  

27. Для чого потрібні плани місцевості?

 

 

 

  1.  

Тиждень 10

Карта розкриває світ

28. Про що «розповідають» карти?

 

 

  1.  

29. Для чого потрібно вміти «читати» плани й карти?

 

 

  1.  

30. Які океани та материки є на Землі?

 

 

  1.  

 

Тиждень 11

На вітрильнику знань з Тихого океану в Атлантичний

31. Який океан — найбільший

 

 

  1.  

32. Який океан — найбільший

 

 

  1.  

33. Який океан — найдовший?

 

 

  1.  

Тиждень 12

З Індійського до Північного Льодовитого океану

34. Які неповторні риси має Індійський океан?

 

 

  1.  

35. Який океан — найменший?

 

 

  1.  

36. Застосовуємо знання щодня.

 

 

  1.  

Тиждень 13

Подорож найбільшими материками планети — Євразією та Африкою

37. Який материк на Землі — найбільший?

 

 

  1.  

38. У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Європи й Азії?

 

 

  1.  

39. Який материк — найспекотливіший на планеті?

 

 

  1.  

Тиждень 14

З Африки — до Північної Америки

40. У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Африки?

 

 

  1.  

41. У чому неповторність континенту Північна Америка?

 

 

  1.  

42. У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Північної Америки?

 

 

  1.  

Тиждень 15

З Південної Америки — до Австралії

43. Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?

 

 

  1.  

44. У чому полягають неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки?

 

 

  1.  

45. Які риси має Австралія — найсухіший материк Землі?

 

 

  1.  

Тиждень 16

З усамітненої Австралії 

до безлюдної Антарктиди

46. Які рослини і яких тварин можна побачити лише в Австралії?

 

 

  1.  

47. Чим Антарктида відрізняється від інших материків?

 

 

  1.  

48. Застосовуємо знання щодня.

 

 

 

 

ІІ семестр

 № тижня                   

Тема уроку, номер параграфу

Дата

Прим.

РОЗДІЛ  4.   ЛЮДИНА Й ІСТОРІЯ

  1.  

Тиждень 17

Стародавні цивілізації Азії і  Африки

49. Чому Єгипет називають «дарунком Нілу»?

 

 

  1.  

50. Як Єрусалим став колискою трьох релігій?

 

 

  1.  

51. Чим славився Давній Китай?

 

 

  1.  

Тиждень 18 Стародавня Європа

52. Як жили у Стародавній Греції?

 

 

  1.  

53. Якою була культура Давнього Риму?

 

 

  1.  

54. Хто були видатними мандрівниками й першовідкривачами на Землі?

 

 

  1.  

Тиждень 19

Символи народів і країн світу

55. Які є символи в різних країн?

 

 

  1.  

56. Які існують міжнародні союзи?

 

 

  1.  

57. Застосовуємо знання щодня

 

 

  1.  

Тиждень 20

Давня Україна

58. Які народи жили на території давньої України?

 

 

  1.  

59. Чим славилась княжа Київська Русь?

 

 

  1.  

60. Якою була Галицько-Волинська держава?

 

 

  1.  

Тиждень 21

Козацька доба

61. Чому  козаків називали запорожцями?

 

 

  1.  

62. Хто прославив Запорозьку Січ?

 

 

  1.  

63. Якими були ремесла та народні промисли українців?

 

 

  1.  

Тиждень 22

Сучасна Україна

64. Як гривня стала національною грошовою одиницею? 

 

 

  1.  

65. Хто прославив Україну у світі?

 

 

  1.  

66. Застосовуємо знання щодня

 

 

РОЗДІЛ 5.     ЛЮДИНА І   ПРИРОДА УКРАЇНИ

  1.  

Тиждень 23

Україна на карті світу

67.Як знайти Україну на карті світу?

 

 

  1.  

68. Які форми земної поверхні переважають                в Україні?

 

 

  1.  

69. На  які корисні копалини багата українська земля?

 

 

  1.  

Тиждень 24

Водойми України

70. Які водні багатства є в Україні?

 

 

  1.  

71. Чим схожі всі річки?

 

 

  1.  

72. Як відрізнити рівнинну річку від гірської?

 

 

  1.  

Тиждень 25

Природа твого рідного краю

73.  Чому Чорне й Азовське моря неповторні?

 

 

  1.  

74. Чи достатньо прісної води у твоєму краї?

 

 

  1.  

75. Чи родючі ґрунти у твоєму краї?

 

 

  1.  

Тиждень 26

Природні зони України

76. Який клімат в Україні?

 

 

  1.  

77. Про що розповідає карта природних зон України? 

 

 

  1.  

78. Застосовуємо знання щодня

 

 

 

  1.  

Тиждень 27

Полісся – зона мішаних лісів

79.   Яка природа в Поліссі – зоні мішаних лісів?                                                      

 

 

  1.  

80. Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся?

 

 

  1.  

81. Чому господарська діяльність людей залежить    від природи  в Поліссі?

 

 

  1.  

Тиждень 28

Лісостеп

82-83. Чому природну зону назвали лісостеповою?

 

 

  1.  

 

 

  1.  

84. Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?

 

 

  1.  

Тиждень 29

Степ

85. Яка природа у степу? 

 

 

  1.  

86. Які рослини і тварини  населяють степову зону?

 

 

  1.  

87. Які галузі господарства  розвинуті у степовій зоні?

 

 

  1.  

Тиждень 30

Карпатські та Кримські гори

88.  Яка природа в Карпатських  горах?

 

 

  1.  

89. Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?

 

 

  1.  

90.  Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?

 

 

  1.  

Тиждень  31

Природні ресурси України

91.Які природні ресурси є в Україні?

 

 

  1.  

92. Які  несприятливі природні явища  відбуваються в Україні?

 

 

  1.  

93. Застосовуємо знання щодня

 

 

РОЗДІЛ 6.  ЛЮДИНА І МАЙБУТНЄ

  1.  

Тиждень 32

Історія взаємодії людини і природи

94. Чи давні люди впливали на природу?

 

 

  1.  

95. Як сільське господарство впливало на природу?

 

 

  1.  

96. Як розвиток промисловості впливав на природу? 

 

 

  1.  

Тиждень 33

Катастрофи: природні й рукотворні

97. Які екологічні катастрофи природні,

а які —рукотворні?

 

 

  1.  

98. Що таке глобальне потепління?

 

 

  1.  

99. Чому наступають пустелі?

 

 

  1.                                                      

Тиждень 34

Ліси – обереги  Землі

100. Чому ліси вважають оберегами природи?

 

 

  1.        

101. Чому зникають ліси?

 

 

  1.        

102. Де будемо брати питну воду? 

 

 

  1.        

Тиждень 35

Загроза багатствам природи

103. Які загрози рослинам і тваринам несе діяльність людини?

 

 

  1.        

104. Як стати природі «другом»?

 

 

  1.        

105. Застосовуємо знання щодня.

Підсумковий урок

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
1809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку