Діагностична робота №1
з теми «Як бути людиною»
Прізвище, ім’я__________________________ Дата_______________
1.Яке найголовніше право людини ?
А) на здоров’я ; Б) на життя; В) на відпочинок.
2.В який час найвища працездатність школяра ?
А) З 7.00 до 9.00; Б) 10.00 до 12.00 ; В) 12.00 до 14.00.
3.Продовж ряд моральних якостей людини.
Чесність, сміливість, ………………………………………………………………
4. Запиши золоте правило моралі.
……………………………………………………………………………………….
5.Розподіли риси характеру на групи.
Довідка: працелюбність, лінощі, оптимізм, неохайність, організованість, песимізм, охайність, агресивність.
Сприяють здоров’ю |
Шкодять здоров’ю |
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Встанови відповідність.
Песимізм це - світосприйняття, сповнене безнадії, зневіри в
в краще майбутнє.
Оптимізм це - погляд на життя з позитивної точки зору.
7.З’єднай прислів’я.
Дав слово – тримай, а небезпеку - досвідом
Лікар лікує, дав обіцянку - виконуй
Перемагай труднощі розумом, а природа зцілює.
8.Як самооцінка впливає н якість життя людини? Вислови свою думку.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична робота №1
з теми «Як бути людиною»
Прізвище, ім’я__________________________ Дата_______________
1.Яке найголовніше право людини ?
А) на здоров’я ; Б) на життя; В) на відпочинок.
2.В який час найвища працездатність школяра ?
А) З 7.00 до 9.00; Б) 10.00 до 12.00 ; В) 12.00 до 14.00.
3.Продовж ряд видів пам’яті.
Зорова, ………………………………………………………………
4. Запиши золоте правило моралі.
……………………………………………………………………………………….
5.Заповни таблицю. Довідка: втома та перенапруження, брак свіжого повітря, дотримання розпорядку дня, вміння зосереджуватися, складання схеми ключових слів, негативні емоції та почуття.
Сприяє запам’ятовуванню |
Шкодить запам’ятовуванню |
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Встанови відповідність.
Песимізм це - світосприйняття, сповнене безнадії, зневіри в
в краще майбутнє.
Оптимізм це - погляд на життя з позитивної точки зору.
7.З’єднай прислів’я.
Умієш говорити - половина здоров’я
Гарний настрій - а навчивсяє
Мудрим ніхто не вродився, умій помовчати.
8.Розкажи, від чого залежить успішне навчання.
____________________________________________________________________________________________________________________________________