Діагностична робота з теми "Як бути людиною"

Про матеріал
Діагностична робота № 1 з предмета "Я досліджую світ" у двох варіантах. Діагностична робота розроблена на основі типової освітньої програми О.Я.Савченко. До підручника "Я досліджую світ" авт. Грущинська, І. В., Хитра, З. М.
Перегляд файлу

Діагностична робота №1

з теми «Як бути людиною»

Прізвище, ім’я__________________________               Дата_______________

1.Яке найголовніше право людини ?

А) на здоров’я ;         Б) на життя;               В) на відпочинок.

2.В який час найвища працездатність школяра ?

А) З 7.00  до 9.00;       Б) 10.00 до 12.00 ;         В) 12.00 до 14.00. 

3.Продовж ряд моральних якостей людини.

Чесність, сміливість, ………………………………………………………………

4. Запиши золоте правило моралі.

……………………………………………………………………………………….

5.Розподіли риси характеру на групи.

Довідка: працелюбність, лінощі, оптимізм, неохайність, організованість, песимізм, охайність, агресивність.

Сприяють здоров’ю

Шкодять здоров’ю

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Встанови  відповідність.

Песимізм це  -                            світосприйняття, сповнене безнадії, зневіри в

                                                      в краще майбутнє.

Оптимізм це -                            погляд на життя з позитивної точки зору.

7.З’єднай прислів’я.

Дав слово – тримай,                                    а небезпеку - досвідом

Лікар лікує,                                                   дав обіцянку - виконуй

Перемагай труднощі розумом,                    а природа зцілює.

8.Як самооцінка впливає н якість життя людини? Вислови свою думку.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностична робота №1

з теми «Як бути людиною»

Прізвище, ім’я__________________________               Дата_______________

1.Яке найголовніше право людини ?

А) на здоров’я ;         Б) на життя;               В) на відпочинок.

2.В який час найвища працездатність школяра ?

А) З 7.00  до 9.00;       Б) 10.00 до 12.00 ;         В) 12.00 до 14.00. 

3.Продовж ряд видів пам’яті.

Зорова, ………………………………………………………………

4. Запиши золоте правило моралі.

……………………………………………………………………………………….

5.Заповни таблицю. Довідка: втома та перенапруження, брак свіжого повітря, дотримання розпорядку дня, вміння зосереджуватися, складання схеми ключових слів, негативні емоції та почуття.

Сприяє запам’ятовуванню

Шкодить запам’ятовуванню

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Встанови  відповідність.

Песимізм це  -                            світосприйняття, сповнене безнадії, зневіри в

                                                      в краще майбутнє.

Оптимізм це -                            погляд на життя з позитивної точки зору.

7.З’єднай прислів’я.

Умієш говорити -                                     половина здоров’я

Гарний настрій -                                       а навчивсяє

Мудрим ніхто не вродився,                     умій помовчати.

8.Розкажи, від чого залежить успішне навчання.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дерев'янко Алла Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Базилевська Тетяна  Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 вересня 2021
Переглядів
1604
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку