Календарно-тематичне планування з літературного читання за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко (за підручником О. Савченко «Українська мова та читання» (2020) та посібником І. А. Бикової «Позакласне читання» (2022 ) 3 клас 1 семестр (4 години на тиждень) |
|||
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Розділ 1: ЗДРАСТУЙ, РІДНА ШКОЛО І МІЙ ТРЕТІЙ КЛАС! |
|
|
1 |
Вступ до теми. Максим Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається…»с.5 |
01.09 |
|
2 |
Ольга Морозова «Перший день у школі». Прислів’я с.6 |
04.09 |
|
3 |
«Як у Німеччині святкують початок навчального року» За матеріалами інтернет-джерел с.7-8 |
05.09 |
|
4 |
Алла Коваль «Знайомі незнайомці» (Скорочено) с.9-10 |
07.09 |
|
5 |
Алла Коваль «Знайомі незнайомці» (Скорочено) с.9-10 |
08.09 |
|
6 |
Меґан Мак Доналд «Джуді знайомиться з новим учителем».с.11-14 |
11.09 |
|
7 |
Меґан Мак Доналд «Джуді знайомиться з новим учителем».с.11-14 |
12.09 |
|
8 |
Робота з дитячою книжкою «Здрастуй, школо!» |
14.09 |
|
9 |
Марія Манеру «Шарлотта отримує тринадцять балів!». Фразеологізми. с.14-15 |
15.09 |
|
10 |
Медіавіконце: колаж «Наш клас» с.16-17 |
18.09 |
|
11 |
Перевіряю свої досягнення. с.18 |
19.09 |
|
12 |
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
21.09 |
|
|
Розділ 2: Без слова немає мови, а без мови — книги! |
|
|
13 |
Вступ до теми. Алла Коваль «Наша мова» (скорочено) «Якими були люди до винайдення мови?» с.19-21 |
22.09 |
|
14 |
Алла Коваль «Наша мова» (скорочено) «Чому виникнення мови докорінно змінило життя людей?» с.21-22. |
25.09 |
|
15 |
Алла Коваль «Наша мова» (скорочено) «Дивовижний винахід» с.22-23 |
26.09 |
|
16 |
Робота з дитячою книжкою «Щедра осінь» (с.11) |
28.09 |
|
17 |
Нузет Умеров «Диктант». (Переклад із кримськотатарської Ольги Тимохіної) с.24 |
29.09 |
|
18 |
Любов Відута «Незрозумілі слова». с.25-27 |
02.10 |
|
19 |
Любов Відута «Незрозумілі слова». с.25-27 |
03.10 |
|
20 |
Анатолій Качан «Звертайся до словника». с.28-29 |
05.10 |
|
21 |
Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» |
06.10 |
|
22 |
Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» |
09.10 |
|
23 |
Медіавіконце: Музей книги і друкарства с.32 |
10.10 |
|
24 |
Робота з дитячою книжкою “Плекайт мову!” (с.20) |
12.10 |
|
25 |
Олександр Єфімов «Друкар книг, перед тим не бачених» (Скорочено) с.33-34 |
13.10 |
|
26 |
Василь Сухомлинський «Спляча книга» с.34-35 |
16.10 |
|
27 |
Дмитро Павличко «Соняшник». Електронна книга. с.36-37 |
17.10 |
|
28 |
Лідія Повх «У бібліотеці». Інсценізування «У нашій шкільній бібліотеці». с.38-39 |
19.10 |
|
29 |
Перевіряю свої досягнення. с.40 |
20.10 |
|
|
Розділ 3:ІЗ ДЖЕРЕЛ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ |
|
|
30 |
Вступ до теми. «Кирило Кожум’яка». Українська народна казка с.41-45 |
30.10 |
|
31 |
Робота з дитячою книжкою “Любіть книгу!” (с.30) |
31.10 |
|
32 |
«Кирило Кожум’яка». Українська народна казка. Переказування казки. с.41-45 |
02.11 |
|
33 |
Діагностувальна робота. Навичка читання мовчки (письмово). |
03.11 |
|
34 |
Медіавіконце: мультфільм с.46 |
06.11 |
|
35 |
«Вечірник, полуночник і світанок». Українська народна казка с.47-51 |
07.11 |
|
36 |
«Вечірник, полуночник і світанок». Українська народна казка с.47-51 |
09.11 |
|
37 |
«Вечірник, полуночник і світанок». Українська народна казка с.47-51 |
10.11 |
|
38 |
Народні пісні. «Три товариші» Українська народна пісня с.52-53 |
13.11 |
|
39 |
Народні легенди . «Походження назви Переяслав» (легенда). Стислий переказ легенди. с.53-55 |
14.11 |
|
40 |
Робота з дитячою книжкою «Із чистого джерела народної творчості» (с.38) |
16.11 |
|
41 |
Прислів’я. (за вибором напам’ять)с.56
|
17.11 |
|
42 |
Народні загадки. (за вибором напам’ять) с.57
|
20.11 |
|
43 |
Скоромовки.. (за вибором напам’ять). с.58 Діагностувальна робота.Усний переказ прочитаного твору (усно). |
21.11 |
|
44 |
Перевіряю свої досягнення. с.59 Діагностувальна робота. Усний переказ прочитаного твору (усно). |
23.11 |
|
|
Розділ 4:Здійсниться все! |
|
|
45 |
Вступ до теми. Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку». (с.60-61) |
24.11 |
|
46 |
Ліна Костенко «Синички на снігу» (с.62)(напам’ять) |
27.11 |
|
47 |
Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою» с.62-63 |
28.11 |
|
48 |
Робота з дитячою книжкою “А вже зима не за горами» с.(73) |
30.11 |
|
49 |
Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Прислів’я. с.62-63 |
01.12 |
|
50 |
Тетяна Череп-Перогàнич «Колядка» с.65-67 |
04.12 |
|
51 |
Тетяна Череп-Перогàнич «Колядка» с.65-67. Створення кінцівки казки. Складання програми для новорічно-різдвяного свята. |
05.12 |
|
52 |
Медіавіконце: створення селфі зі своєю улюбленою книжкою с.68-69 |
07.12 |
|
53 |
Г. Малик «Грудень» (напам’ять). Створення портретів героїв казки.с.70 |
08.12 |
|
54 |
Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.71-72 |
11.12 |
|
55 |
Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.71-72 |
12.12 |
|
56 |
Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно). |
14.12 |
|
57 |
Мар’яна Савка «Запах Різдва» с.76. робота з картиною С.Косенко «Святвечір».с.75-76 |
15.12 |
|
58 |
Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки. «На щастя, на здоров’я..» (напам’ять)с.77 |
18.12 |
|
59 |
Ірина Жиленко «Здійсниться все..»с.78 |
19.12 |
|
60 |
Робота з дитячою книжкою Засівальні пісні, колядки, щедрівки |
21.12 |
|
61 |
Повторення вивченого. С.79 |
22.12 |
|
Читання
Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок,
які проводяться в 3 класі з літературного читання
Вид перевірки |
3 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8 |
1 180-210 слів |
1 |
Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6 |
1 250-310 слів |
1 |
Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі № 1, № 2, № 5, № 6 |
1 210-230 слів |
1 |
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3 |
1 50-70 слів |
- |
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7 |
- |
1 |
|
|
|
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
4 |
Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять
Вид поточної перевірки |
3 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Читання напам’ять віршованих текстів |
3 |
2 |
Читання напам’ять прозових текстів |
- |
1 уривок з казки (30-35 слів) |
Кількісні показники темпу читання вголос
(для розвитку темпу читання)
Клас |
І семестр |
ІІ семестр |
2 |
35-45 сл/хв |
50-60 сл/хв |
3 |
65-70 сл/хв |
75-80 сл/хв |
4 |
80-85 сл/хв |
90-95 сл/хв |