КТП з літературного читання

Про матеріал
Пропоную календарно-тематичне планування з літературного читання в 3 класі(І семестр) за Типовою освітньою програмою О.Савченко, підручником "Українська мова та читання"(О.Савченко та посібником для позакласного читання І.А.Бикової
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з літературного читання  за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко

(за підручником О. Савченко   «Українська мова та читання»

 (2020) та посібником  І. А. Бикової «Позакласне читання»  (2022 )

3 клас

1 семестр (4 години на тиждень)

                             Тема уроку

 Дата

Примітки

 

 

Розділ 1: ЗДРАСТУЙ, РІДНА ШКОЛО  І МІЙ ТРЕТІЙ КЛАС!

 

 

1

Вступ до теми. Максим Рильський  «Тиха, задумлива осінь спускається…»с.5

01.09

 

2

Ольга Морозова «Перший день у школі». Прислів’я с.6

04.09

 

3

«Як у Німеччині святкують початок навчального року» За матеріалами інтернет-джерел с.7-8

05.09

 

4

Алла Коваль   «Знайомі незнайомці» (Скорочено) с.9-10

07.09

 

5

Алла Коваль   «Знайомі незнайомці» (Скорочено) с.9-10

08.09

 

6

Меґан Мак Доналд  «Джуді знайомиться з новим учителем».с.11-14

11.09

 

7

Меґан Мак Доналд  «Джуді знайомиться з новим учителем».с.11-14

12.09

 

8

Робота з дитячою книжкою  «Здрастуй, школо!»

14.09

 

9

Марія Манеру «Шарлотта отримує тринадцять балів!». Фразеологізми.

с.14-15

15.09

 

10

Медіавіконце: колаж  «Наш клас» с.16-17

18.09

 

11

Перевіряю свої досягнення. с.18

19.09

 

12

Діагностувальна робота. Аудіювання.

21.09

 

 

Розділ 2: Без слова немає мови,  а без мови — книги!

 

 

13

Вступ до теми. Алла Коваль «Наша мова» (скорочено)

«Якими були люди до винайдення мови?» с.19-21

22.09

 

14

Алла Коваль «Наша мова» (скорочено) «Чому виникнення мови докорінно змінило життя людей?» с.21-22.

25.09

 

15

Алла Коваль «Наша мова» (скорочено) «Дивовижний винахід» с.22-23

26.09

 

16

Робота з дитячою книжкою

«Щедра осінь» (с.11)

28.09

 

17

Нузет  Умеров «Диктант». (Переклад із кримськотатарської   Ольги Тимохіної) с.24

29.09

 

18

Любов Відута  «Незрозумілі слова». с.25-27

02.10

 

19

Любов Відута  «Незрозумілі слова». с.25-27

03.10

 

20

Анатолій Качан  «Звертайся до словника». с.28-29

05.10

 

21

Віктор Дацкевич   «Як з’явилася друкована книга»
(Скорочено) с.29-31

06.10

 

22

Віктор Дацкевич   «Як з’явилася друкована книга»
(Скорочено) с.29-31

09.10

 

23

Медіавіконце:  Музей книги і друкарства с.32

10.10

 

24

Робота з дитячою книжкою 

“Плекайт мову!” (с.20)

12.10

 

25

Олександр Єфімов  «Друкар книг, перед тим не бачених» (Скорочено) с.33-34

13.10

 

26

Василь Сухомлинський   «Спляча книга» с.34-35

16.10

 

27

Дмитро Павличко  «Соняшник». Електронна книга.  с.36-37

17.10

 

28

Лідія Повх  «У бібліотеці». Інсценізування «У нашій шкільній бібліотеці». с.38-39

19.10

 

29

Перевіряю свої досягнення.  с.40  

20.10

 

 

Розділ 3:ІЗ ДЖЕРЕЛ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ

 

 

30

Вступ до теми. «Кирило Кожум’яка». Українська народна казка с.41-45

30.10

 

31

Робота з дитячою книжкою

“Любіть книгу!” (с.30)

31.10

 

32

«Кирило Кожум’яка». Українська народна казка. Переказування казки.  с.41-45

02.11

 

33

Діагностувальна робота. Навичка читання мовчки (письмово).

03.11

 

34

Медіавіконце: мультфільм с.46

06.11

 

35

«Вечірник, полуночник і світанок». Українська народна казка с.47-51

07.11

 

36

«Вечірник, полуночник і світанок». Українська народна казка с.47-51

09.11

 

37

«Вечірник, полуночник і світанок». Українська народна казка с.47-51

10.11

 

38

Народні пісні. «Три товариші» Українська народна пісня с.52-53

13.11

 

39

Народні легенди . «Походження назви Переяслав» (легенда). Стислий переказ легенди.  с.53-55

14.11

 

40

Робота з дитячою книжкою «Із чистого джерела народної творчості»  (с.38)

16.11

 

41

Прислів’я. (за вибором напам’ять)с.56

 

17.11

 

42

Народні загадки. (за вибором напам’ять) с.57

 

20.11

 

43

Скоромовки.. (за вибором напам’ять).  с.58   Діагностувальна робота.Усний переказ прочитаного твору (усно).

21.11

 

44

  Перевіряю свої досягнення.  с.59    Діагностувальна робота.  Усний переказ прочитаного твору (усно).

23.11

 

 

Розділ 4:Здійсниться все!

 

 

45

Вступ до теми. Василь Сухомлинський  «Сонячний день узимку». (с.60-61)

24.11

 

46

Ліна Костенко  «Синички на снігу» (с.62)(напам’ять)

27.11

 

47

Зірка Мензатюк  «Новорічна пригода з відьмою» с.62-63

28.11

 

48

Робота з дитячою книжкою

“А вже зима не за горами»  с.(73)

30.11

 

49

Зірка Мензатюк  «Новорічна пригода з відьмою». Прислів’я. с.62-63

01.12

 

50

Тетяна Череп-Перогàнич  «Колядка» с.65-67

04.12

 

51

Тетяна Череп-Перогàнич  «Колядка» с.65-67. Створення кінцівки казки. Складання програми для новорічно-різдвяного свята.

05.12

 

52

Медіавіконце: створення селфі зі своєю улюбленою книжкою с.68-69

07.12

 

53

Г. Малик «Грудень» (напам’ять). Створення портретів героїв казки.с.70

08.12

 

54

Марія Морозенко  «Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.71-72

11.12

 

55

Марія Морозенко  «Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.71-72

12.12

 

56

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос (усно).

14.12

 

57

Мар’яна Савка «Запах Різдва» с.76. робота з картиною С.Косенко «Святвечір».с.75-76

15.12

 

58

Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки. «На щастя, на здоров’я..» (напам’ять)с.77

18.12

 

59

Ірина Жиленко  «Здійсниться  все..»с.78

19.12

 

60

Робота з дитячою книжкою

Засівальні пісні, колядки, щедрівки

21.12

 

61

Повторення вивченого. С.79

22.12

 

                                                               

 

                                                               

 

                                                                     Читання

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок,

які проводяться  в 3 класі з літературного читання

 

Вид перевірки

3 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8

1

180-210 слів

1

Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6

1

250-310 слів

1

Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі    № 1, № 2, № 5, № 6

1

210-230 слів

1

Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3

1

50-70 слів

-

Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7

-

1

 

 

 

Загальна кількість перевірок за семестр

4

4

 

Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять

Вид поточної перевірки

3 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Читання напам’ять віршованих текстів

3

2

Читання напам’ять

прозових текстів

-

1 уривок з казки

(30-35 слів)

 

Кількісні показники темпу читання вголос

(для розвитку темпу читання)

Клас

І семестр

ІІ семестр

2

35-45 сл/хв

50-60 сл/хв

3

65-70 сл/хв

75-80 сл/хв

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
1089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку